Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Over mijn lijk

+87
Tsjip
Sanne
Orchidee
Ilargi
Jade
Juvia
Printje
sanne-84
Snoes
Fenna
Caribbeanlover
Poubelle
Sam
Shisha
Siem
Linda
M@niek
Summerlovin
liesje
ijsjemeisje
Winegum
Discordia
mii_joyce
June
Caroow
Yare
Mermaid
Carra
Truttebol
Cheesegirl
bolus26
Burgemeester Nicky
Blond
Sunshine
Gympie
loura
Hoochie
Anmy
bloemenmeisje
May
Atelier Madame
mzcharlotte
Ibbeltje
Eris
Bliss
Stuiterbal
Kowalski
Flower_L
Erin
Caramba
Arwyn
JD
Middleme
Rebecca
Vanilla Queen
Minx
Highway
_Lacey_
Roza
Nietjuuh
Shy
Ilske
Tinus
L!ND@
LDJ
Red Velvet
Toet
kajaka88
Jasmine
ExpressoB
Lilypie
kippiee
Schaapke
Sarah1985
Zwerver
Angela_1986
Jeanette
_Lana_
SleepingBeauty
Liz
juffie001
Feline
SnowWhite
Laced
lyke
Plien84
Clapperdie
91 plaatsers

Pagina 9 van 15 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  lyke do 13 sep 2012 - 12:07

Heb net de aflevering terug gekeken en op de site staat ook nog een langer filmpje van de uitvaart van Amber.
Greep mij wel heel erg aan.. heb er verder eigenlijk geen woorden voor..
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 15:06

bolus26 schreef:Ja!1 van de broertjes van amber,is een leerling van onze school en hij vraagt op vrijdag regelmatig om "feedback"

Lijkt me best heftig!

Ik heb de aflevering nog niet gezien, morgen even terugkijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 20:23

Ik heb echt zitten huilen tijdens het praatje van de moeder van amber..vond het ook zo zielig, dat jonge verdrietige broertje van haar ernaast..

Verder vind ik Jip echt een geweldige kerel. Ik heb veel respect over hoe hij met de ziekte omgaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Snoes do 13 sep 2012 - 21:23

Ik vind Jip ook echt een geweldige kerel, ik zou het niet kunnen denk ik hoor, hoe hij ermee omgaat.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Liz do 13 sep 2012 - 21:25

Tranen met tuiten gehuild tijdens de uitvaart van Amber, zo mooi dat stukje van haar moeder. En Jip en Marieke vind ik echt zo'n geweldige mensen!!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  sanne-84 do 13 sep 2012 - 22:25

Ik heb het net ook terugggekeken, en de uitvaart was idd emotioneel.. Wel knap dat familie er zo sterk instaat.
Met jip heb ik dan weer helemaal niks.. Kan niet zeggen waarom niet. Maar op het voorstukje van vorige week zegt ie met een lach, ik ben weer terug. Ik weet dat dit zn houding is om sterk te zijn, maar ik vind het eigenlijk een beetje irritant.
Van marieke vond ik het goed dat ze 'toegaf' dat ze boos is etc. Alleen maar sterk zijn kan volgens mij niet
Metham is eigenlijk nog weinig in beeld geweest afgelopen afleveringen.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Highway vr 14 sep 2012 - 8:25

Ikheb ook weer gekeken, gek om je oud collega (jip) zo te zien.. Hij laat zich in ieder geval van zijn goede kant zien, altijd lachen met die jongen. Ik vond de uitvaart van amber mooi maar kon mijn tranen Niet bedwingen
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Truttebol vr 14 sep 2012 - 23:02

sanne-84 schreef:Op de een of andere manier ging de eerste aflevering mn respect al naar amber, maar nu nog meer. Zo snel, en geen traantje! En dan toch nog positief zijn, en zich beter voordoen dan dat ze zich voelt.
Ook raar voor patrick(??). Eerste erjaardag dochtertje, misschien zijn laatste. Jammer dat hij niet meer in beeld is geweest.
En ik weet niet echt wat ik van jip vind. Super goed dat hij er positief instaat, maar vind hem net iets te

Je bedoeld Ronald denk ik smile
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  sanne-84 za 15 sep 2012 - 4:43

Truttebol schreef:
sanne-84 schreef:Op de een of andere manier ging de eerste aflevering mn respect al naar amber, maar nu nog meer. Zo snel, en geen traantje! En dan toch nog positief zijn, en zich beter voordoen dan dat ze zich voelt.
Ook raar voor patrick(??). Eerste erjaardag dochtertje, misschien zijn laatste. Jammer dat hij niet meer in beeld is geweest.
En ik weet niet echt wat ik van jip vind. Super goed dat hij er positief instaat, maar vind hem net iets te

Je bedoeld Ronald denk ik smile
Ja idd.. Haha
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  SnowWhite do 20 sep 2012 - 9:39

Arme Jip Sad
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Carra do 20 sep 2012 - 9:44

Sad Ik zit alweer te huilen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 7:01

Pfff Sad Heftig hoor. Ik heb ook wel met de moeder van Methap te doen. Meisje is zelf erg positief, maar haar moeder heeft het echt heel zwaar volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 7:02

Ik vond het weer heftig om te zien, zelfs mijn vriend vond het wel moeilijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Mermaid vr 21 sep 2012 - 7:13

Ik krijg de indruk dat methap deels zo positief is voor haar moeder. Veel respect voor die moeder trouwens. Ik vind methap wel echt een schatje trouwens.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 9:43

Ja dat zou ook kunnen inderdaad, want denk dat ze zelf wel heel goed weet dat ze ernstig ziek is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Snoes zo 23 sep 2012 - 19:30

Ik vind Methap ook echt een schatje, en die positiviteit is denk ik ook deels voor haar moeder.

Wat erg ook voor Jip, zoveel ondergaan en alsnog uitzaaiingen, erg hoor Sad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  sanne-84 zo 23 sep 2012 - 20:31

Pfoe, de uitzaaiing was heftig.. En zullen waarschijnlijk nog heftiger worden
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 23:39

Ik zie er eigenlijk best tegen op om straks Jip en Marieke te zien aftakelen, ze zijn nu allebei nog zo sterk en positief. Bij de rest zal dat ook niet leuk zijn, maar bij deze twee weet je dat het eraan zit te komen.

Vond het ook wel erg om te zien dat Ronald zo ziek en moe was van zijn chemo, zo hadden we hem nog niet gezien. Hoop dat het ze lukt om nog zwanger te worden voor het straks te laat is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Yare ma 24 sep 2012 - 9:21

Jaya schreef:Ik zie er eigenlijk best tegen op om straks Jip en Marieke te zien aftakelen, ze zijn nu allebei nog zo sterk en positief. Bij de rest zal dat ook niet leuk zijn, maar bij deze twee weet je dat het eraan zit te komen.

Vond het ook wel erg om te zien dat Ronald zo ziek en moe was van zijn chemo, zo hadden we hem nog niet gezien. Hoop dat het ze lukt om nog zwanger te worden voor het straks te laat is.

Serieus ja? Ik vind het eerlijk gezegd nogal een aparte keuze dat ze nog een kindje willen proberen te krijgen. Ze weten dat Ronals snel komt te overlijden, dan vind ik het toch een aparte keuze omdat je er dan bewust voor kiest dat het kindje geen vader heeft.
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Minx ma 24 sep 2012 - 10:36

Maar vind je dan ook dat een lesbisch stel geen kinderen hoort te krijgen. Of BAM moeders. Ik snap hun keuze wel hoe moeilijk hij ook is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Caroow ma 24 sep 2012 - 10:47

Yare schreef:
Jaya schreef:Ik zie er eigenlijk best tegen op om straks Jip en Marieke te zien aftakelen, ze zijn nu allebei nog zo sterk en positief. Bij de rest zal dat ook niet leuk zijn, maar bij deze twee weet je dat het eraan zit te komen.

Vond het ook wel erg om te zien dat Ronald zo ziek en moe was van zijn chemo, zo hadden we hem nog niet gezien. Hoop dat het ze lukt om nog zwanger te worden voor het straks te laat is.

Serieus ja? Ik vind het eerlijk gezegd nogal een aparte keuze dat ze nog een kindje willen proberen te krijgen. Ze weten dat Ronals snel komt te overlijden, dan vind ik het toch een aparte keuze omdat je er dan bewust voor kiest dat het kindje geen vader heeft.

Mijn vader wist voordat mijn moeder zwanger was al dat hij terminaal was. Ik heb hem dit nooit kwalijk genomen en ook niet het idee gehad dat ik iets miste. Hij wist dat hij mij niet oud zou zien worden en daar had hij vrede mee, en ik dus ook.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  June ma 24 sep 2012 - 10:50

Minx schreef:Maar vind je dan ook dat een lesbisch stel geen kinderen hoort te krijgen. Of BAM moeders. Ik snap hun keuze wel hoe moeilijk hij ook is.

Ik vind het sowieso niet te vergelijken met een lesbisch stel, want dat kind heeft wel twee ouders. BAM-moeders zitten meestal niet een rouwproces rondom het verlies van hun man wanneer ze een kind op aarde zetten. Die kinderen worden niet verwekt om hun man een beetje in leven te houden, maar met het idee dat ze in een veilige omgeving bij een stabiele moeder op kunnen groeien.

Ik wil met mijn stuk tekst niet zeggen dat ik het per se slecht vind waar zij voor kiezen, maar ik vind jouw vergelijkingen toch zeker ook niet goed.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 11:02

June schreef:
Minx schreef:Maar vind je dan ook dat een lesbisch stel geen kinderen hoort te krijgen. Of BAM moeders. Ik snap hun keuze wel hoe moeilijk hij ook is.

Ik vind het sowieso niet te vergelijken met een lesbisch stel, want dat kind heeft wel twee ouders. BAM-moeders zitten meestal niet een rouwproces rondom het verlies van hun man wanneer ze een kind op aarde zetten. Die kinderen worden niet verwekt om hun man een beetje in leven te houden, maar met het idee dat ze in een veilige omgeving bij een stabiele moeder op kunnen groeien.

Ik wil met mijn stuk tekst niet zeggen dat ik het per se slecht vind waar zij voor kiezen, maar ik vind jouw vergelijkingen toch zeker ook niet goed.
Wat een slechte vergelijking, Minx.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Yare ma 24 sep 2012 - 20:07

Smikkell schreef:
June schreef:
Minx schreef:Maar vind je dan ook dat een lesbisch stel geen kinderen hoort te krijgen. Of BAM moeders. Ik snap hun keuze wel hoe moeilijk hij ook is.

Ik vind het sowieso niet te vergelijken met een lesbisch stel, want dat kind heeft wel twee ouders. BAM-moeders zitten meestal niet een rouwproces rondom het verlies van hun man wanneer ze een kind op aarde zetten. Die kinderen worden niet verwekt om hun man een beetje in leven te houden, maar met het idee dat ze in een veilige omgeving bij een stabiele moeder op kunnen groeien.

Ik wil met mijn stuk tekst niet zeggen dat ik het per se slecht vind waar zij voor kiezen, maar ik vind jouw vergelijkingen toch zeker ook niet goed.
Wat een slechte vergelijking, Minx.

Ik vind het ook geen vergelijking... maar ik gun het ze van harte hoor, begrijp me niet verkeerd!
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Snoes ma 24 sep 2012 - 21:16

Dat is inderdaad niet echt een vergelijking.
Ik hoop toch ook dat ze nog zwanger mag worden en dat hij dat nog mee mag maken. Ze kiezen er bewust voor en ik gun het ze van harte.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk - Pagina 9 Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 15 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum