Lonneke (Over Mijn Lijk)
+17
Pompoen
Flower_L
Curious
Tsjip
Miss G
Tinus
L!ND@
Minx
SuperGrover
PluDan
Zora
Sarah1985
Sjaantje
SnowWhite
mzcharlotte
Ibbeltje
Bliss
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Lonneke (Over Mijn Lijk)
Wie keek er ook altijd naar dit programma? Eén van mijn FB-vrienden heeft een foto gepost waar ze samen met haar op staat; ze is overleden. Ik schrok er toch wel even van, vond haar in het programma altijd een heel vrolijke en spontane meid!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Lonneke (Over Mijn Lijk)
PrinsesBo schreef:Ach echt?
Zij maakte die urnen toch?
Ja klopt! Vond dat toen zo mooi dat ze in Afrika was, waar die dingen gemaakt werden.
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh ja dat was zij ja.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat naar! Ik hoop dat ze niet al te veel pijn heeft geleden de laatste tijd voor haar overlijden. Gecondoleerd voor je vriendin Bliss.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik herken haar ook nog wel ja!
Vond het toen ook zo mooi dat ze haar eigen urn ging maken.
Vond het toen ook zo mooi dat ze haar eigen urn ging maken.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
mzcharlotte schreef:Wat naar! Ik hoop dat ze niet al te veel pijn heeft geleden de laatste tijd voor haar overlijden. Gecondoleerd voor je vriendin Bliss.
Is geen vriendin van me hoor, meer een vage kennis die bij me op de middelbare school heeft gezeten. Spreek haar verder ook nooit, maar dit raakte me toch even.
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh, is ze overleden... Ben er even stil van. Ik heb die serie toen gevolgd en alle verhalen hebben me zo aangegrepen, wellicht ook omdat ik mijn mams aan dezelfde ziekte ben verloren?
Ik vond Lonneke zo lief, hartelijk en spontaan overkomen! En ik vond het zo bijzonder dat zij zo bezig was met het laten maken van al die urnen. Ik hoop dat ze nog een goede tijd heeft gehad en dat het laatste stuk van haar leven geen lijdensweg is geworden.
Ik vond Lonneke zo lief, hartelijk en spontaan overkomen! En ik vond het zo bijzonder dat zij zo bezig was met het laten maken van al die urnen. Ik hoop dat ze nog een goede tijd heeft gehad en dat het laatste stuk van haar leven geen lijdensweg is geworden.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Oh sorry, maar inderdaad. Ik heb naar aanleiding van dit bericht wel even op de website gekeken van OVM. Bob heeft besloten zijn verdere belevenis privé te houden, dus het is onbekend of hij nog leeft of niet. De anderen zijn allemaal overleden.
Edit: Het mooie van Lonneke en Pieter Jan vond ik dat zij echt nog bezig waren met beleven, nog dingen aan het doen. Terwijl ik bij Maartje en Sandra echt naar een afscheid zat te kijken, voor mijn gevoel. Niet dat hun verhaal er minder door is, want ze hebben me allemaal echt aangegrepen, stuk voor stuk.
Edit: Het mooie van Lonneke en Pieter Jan vond ik dat zij echt nog bezig waren met beleven, nog dingen aan het doen. Terwijl ik bij Maartje en Sandra echt naar een afscheid zat te kijken, voor mijn gevoel. Niet dat hun verhaal er minder door is, want ze hebben me allemaal echt aangegrepen, stuk voor stuk.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
och wat erg, zie het ook op de bnn site staan 29 dec is ze overleden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ahwww jeetje. Zij was zo bruisend en enthousiast!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Hier schrik ik ook wel een beetje van, vond haar zo sterk en had het idee dat zij deze ziekte wel zou overleven, of in ieder geval nog wat jaren te gaan had.
Gast- Gast
Jeetje, krijg er kippenvel van. Wat jammer zeg.
Vond het altijd zo'n leuke meid. Wat is het leven soms toch ook oneerlijk /
Vond het altijd zo'n leuke meid. Wat is het leven soms toch ook oneerlijk /
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Het programma zegt me niets maar wat een mooie meid, wow die ogen...
Gast- Gast
Overleven, nee, ze zat niet voor niets in Over mijn lijk, dat is echt voor ongeneeslijk zieken. Maar dat ze wel wat jaren nog te gaan had, dacht ik ook, maar is uiteindelijk dus ook wel geblekenJaya schreef:Hier schrik ik ook wel een beetje van, vond haar zo sterk en had het idee dat zij deze ziekte wel zou overleven, of in ieder geval nog wat jaren te gaan had.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Sjaantje schreef:Oh, is ze overleden... Ben er even stil van. Ik heb die serie toen gevolgd en alle verhalen hebben me zo aangegrepen, wellicht ook omdat ik mijn mams aan dezelfde ziekte ben verloren?
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
+1 Ongelooflijk! Ik ben er stil van.Fairytale schreef:Sjaantje schreef:Oh, is ze overleden... Ben er even stil van. Ik heb die serie toen gevolgd en alle verhalen hebben me zo aangegrepen, wellicht ook omdat ik mijn mams aan dezelfde ziekte ben verloren?
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik keek het programma ook altijd. Erg verdrietig...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Zusje schreef:Het programma zegt me niets maar wat een mooie meid, wow die ogen...
Nog nooit van gehoord?
Ik heb het alle afleveringen gezien en heb het er bij geen 1 droog kunnen houden...
PluDan- Kletskop
Jeetje.. het was natuurlijk wel te verwachten maar ik schrik en krijg er kippenvel van..
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Ik had het al op Twitter gelezen afgelopen week. Heeft ze het nog lang volgehouden vind ik.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
ik dacht inderdaad ook dat ze nog wel ff te gaan had. Zo stond ze althans in het leven. Bijzonder mens, hoop dat ze nog dingen heeft kunnen doen die ze wilde doen.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Curious schreef: ik dacht inderdaad ook dat ze nog wel ff te gaan had. Zo stond ze althans in het leven. Bijzonder mens, hoop dat ze nog dingen heeft kunnen doen die ze wilde doen.
+1
Ik hoop ook dat ze iemand heeft kunnen vinden die haar bedrijf heeft overgenomen. Een tijd terug deed ze bij Tv Oost daar nog een oproep voor.
Gast- Gast
Ostara schreef:Curious schreef: ik dacht inderdaad ook dat ze nog wel ff te gaan had. Zo stond ze althans in het leven. Bijzonder mens, hoop dat ze nog dingen heeft kunnen doen die ze wilde doen.
+1
Ik hoop ook dat ze iemand heeft kunnen vinden die haar bedrijf heeft overgenomen. Een tijd terug deed ze bij Tv Oost daar nog een oproep voor.
Echt waar ja?
Helaas niet gezien..
PluDan- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Over mijn lijk
» Op wie lijk ik!?
» Ik lijk wel op een kat
» ik lijk wel een oud wijf