voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
slaatje schreef:Aardbei, hoe gaat het met jou meis?
Wat lief dat je het vraagt!
Het gaat goed hoor! Alleen af en toe even een baal/dip momentje. Helemaal nu de eerste ronde Clomid niet is aangeslagen en ik nog niet met de tweede kan beginnen vanwege onze vakantie. Soms lijkt het wel of je tijd hoort wegtikken dan... Maar ach, over het algemeen heb ik nog niets te klagen met wat de meeste hier mee moeten maken hoor!
Jij al bijna over de 'magische' 12 weken! Gaat snel zeg! Heb je last van kwaaltjes? Of valt het allemaal mee?
Shally: Fijn dat de operatie goed geslaagd is! Is de taart gelukt?
Mezzoforte: Succes morgen!
Annemie: Ben je nog ongesteld geworden?
Weegschaal: Je mag mij ook wel eens uitleggen hoe je de tabel moet bijwerken hoor, nu moet jij het elke keer doen! Klopt het dat er een aantal namen op staan die hier helemaal niet komen? Herken er een aantal niet.
Filoria: Ik hoop voor je dat de Clomid niet nodig is dan! Liever dat het allemaal 'puur natuur' lukt natuurlijk dan al die extra hormonen. En fijn dat je vanaf volgende week weer lekker minder kan gaan werken.
Poison: Welkom!
Ik heb net lekker een rockyroad cake met witte chocolade gemaakt, hij staat nu in de koelkast af te koelen. Hoop dat het lekker is! Mijn vriend is een echte zoetekauw en wilde hem vandaag eens lekker verwennen. Hij heeft de ziekte van Crohn en moet één keer in de acht weken een ochtend naar het ziekenhuis om medicijnen te krijgen via een infuus. Hij is dan altijd helemaal gesloopt. Dus ik hoop dat dit hem een beetje opvrolijkt
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
@ Mezzo, gefeliciteerd!
@ Pussycat, Filoria en Linnie, ik hoop dat jullie snel mogen volgen. Jullie wachten nu al wel lang genoeg!
@ all, sorry, heb niet echt veel tijd om terug te lezen en op iedereen te reageren. We vertrekken morgenvroeg naar Lowlands, maar moeten best nog wel wat dingen doen.
De medicijnen die ik heb gehad werken gelukkig best goed! Mag alleen eigenlijk zo min mogelijk in de zon, dus heb maar een zonnebrand gekocht met factor 50+ (wat vroeger de sunblock was).
En we hebben besloten om na ons Lowlands-weekend op zoek te gaan naar een nieuw poesje erbij. Niet dat we daar zelf al echt aan toe zijn, maar Bailey (onze kater) mist echt heel erg een maatje. We merken gewoon dat hij echt niet lekker in zijn vel zit, en hij gaat er ook steeds slechter uitzien. Vind het dus wel moeilijk om hem nu gelijk weer 4 dagen alleen te moeten laten. Gelukkig zorgen mijn schoonouders voor hem, en hebben ze al gezegd dat ze wat vaker komen om met hem te kroelen.
Ga na Lowlands er even rustig voor zitten om op iedereen te reageren! Ga nu even mijn pizza eten, en dan de laatste spulletjes verzamelen. Fijne avond, en alvast fijn weekend!
@ Pussycat, Filoria en Linnie, ik hoop dat jullie snel mogen volgen. Jullie wachten nu al wel lang genoeg!
@ all, sorry, heb niet echt veel tijd om terug te lezen en op iedereen te reageren. We vertrekken morgenvroeg naar Lowlands, maar moeten best nog wel wat dingen doen.
De medicijnen die ik heb gehad werken gelukkig best goed! Mag alleen eigenlijk zo min mogelijk in de zon, dus heb maar een zonnebrand gekocht met factor 50+ (wat vroeger de sunblock was).
En we hebben besloten om na ons Lowlands-weekend op zoek te gaan naar een nieuw poesje erbij. Niet dat we daar zelf al echt aan toe zijn, maar Bailey (onze kater) mist echt heel erg een maatje. We merken gewoon dat hij echt niet lekker in zijn vel zit, en hij gaat er ook steeds slechter uitzien. Vind het dus wel moeilijk om hem nu gelijk weer 4 dagen alleen te moeten laten. Gelukkig zorgen mijn schoonouders voor hem, en hebben ze al gezegd dat ze wat vaker komen om met hem te kroelen.
Ga na Lowlands er even rustig voor zitten om op iedereen te reageren! Ga nu even mijn pizza eten, en dan de laatste spulletjes verzamelen. Fijne avond, en alvast fijn weekend!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Aardbei: echt jammer van die Clomid zeg. Kan me goed voorstellen dat je ervan baalt. Enne:
Stitch: fijn dat het beter gaat meid. En yay! Lowlands! Dan was je snel met kaartjes kopen. Ze vlogen eruit he? Op welke bands verheug je je het meest? Veel plezier
wat is dat Klinkt wel goed trouwens!Aardbei schreef:rockyroad cake
Stitch: fijn dat het beter gaat meid. En yay! Lowlands! Dan was je snel met kaartjes kopen. Ze vlogen eruit he? Op welke bands verheug je je het meest? Veel plezier
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Aardbei: echt jammer van die Clomid zeg. Kan me goed voorstellen dat je ervan baalt. Enne:wat is dat Klinkt wel goed trouwens!Aardbei schreef:rockyroad cake
http://yummyinmytummy.nl/zoet/chocola/rocky-road-cake-met-witte-chocola/
Dit is de link naar het recept, er staat ook een foto bij! Echt héél zoet dus!
Aardbei- Prater
Ah nu ik de foto zie snap ik de naam van de cake. En whaha 'yummyinmytummy.nl' heet die website ook
Maar je bent goed zeg, als je dit soort dingen kan maken. Mag ik een keer bij je op de thee komen?
Maar je bent goed zeg, als je dit soort dingen kan maken. Mag ik een keer bij je op de thee komen?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Ah nu ik de foto zie snap ik de naam van de cake. En whaha 'yummyinmytummy.nl' heet die website ook
Haha uiteraard! Maar het is echt supersimpel! Gooi alle ingrediënten in een bak, roer er gesmolten chocolade door en zet het in de koelkast
Aardbei- Prater
Super zeg, al die zwangeren!! Gefeliciteerd allemaal!
(Wij zitten nu in ronde 1, maar ik vind het altijd lastig qua tijd om actief mee te schrijven. Maar toch moest ik het even kwijt, aangezien jullie mij toch niet kennen, haha!)
(Wij zitten nu in ronde 1, maar ik vind het altijd lastig qua tijd om actief mee te schrijven. Maar toch moest ik het even kwijt, aangezien jullie mij toch niet kennen, haha!)
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
Pfff wat is het moeilijk zeg je vriend in het ziekenhuis. Ik zit hier maar een beetje doelloos te wachten tot ik weer langs mag. Daarbij ook de vraag of mijn clomid gewerkt heeft. Als dat zo is was ik in mijn vakantie vruchtbaar. Maar sinds vanmorgen verlies ik in eens meer afscheiding.. Heb het gewoon even gehad!
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Filoria schreef:Is het bij jou ook tijdelijk? Dat fulltime werken?Tuinstoel schreef:Dat heb ik ook Filoria, ik werk nu ook 40 uur, vind er niks aan. Ik dacht dat je al aan de Clomid zat of heb ik dat nou helemaal verkeerd onthouden? Hoop inderdaad dat het voor jullie ook snel raak is.
Ik zou Clomid gaan slikken vanaf mijn vorige menstruatie, maar toen werd ik zwanger in plaats van ongesteld
Linnie: oja, dat ging even helemaal niet lekker he? Ik kan me nog een onzeker berichtje herinneren. Fijn dat het bloeden nu gestopt is en dat jullie er weer helemaal voor kunnen gaan. Ik hoop zo dat Pussycat, jij en ik gauw uit die bovenste regionen van de lijst hier geschrapt kunnen worden!
Poison: welkom hier! Leuk. Hoe oud is je eerste?
Hier is het gelukkig ook tijdelijk: volgende week nog één heel drukke week en dan heb ik twee weken waarin ik maar drie dagen van zeven uur werk.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Aardbei schreef:slaatje schreef:Aardbei, hoe gaat het met jou meis?
Wat lief dat je het vraagt!
Het gaat goed hoor! Alleen af en toe even een baal/dip momentje. Helemaal nu de eerste ronde Clomid niet is aangeslagen en ik nog niet met de tweede kan beginnen vanwege onze vakantie. Soms lijkt het wel of je tijd hoort wegtikken dan... Maar ach, over het algemeen heb ik nog niets te klagen met wat de meeste hier mee moeten maken hoor!
Jij al bijna over de 'magische' 12 weken! Gaat snel zeg! Heb je last van kwaaltjes? Of valt het allemaal mee?
Wat vervelend dat de 1e ronde niet is aangeslagen. Wanneer mag je met de 2e ronde beginnen? En wanneer ga je op vakantie en waar ga je heen? Lekker van genieten en wie weet wat dat dan weer met je doet mbt zwanger worden..(lees, misschien dat de ontspanning wat helpt) Ik ga in ieder geval vreselijk voor je duimen.
Hier gaat het goed. Ben maar drie keer misselijk geweest, waarvan 1 x overgegeven. Buiten vermoeidheid en nu wat last van banden pijn, heb ik bijna geen last van kwaaltjes. Zondag idd alweer de magische 12 weken grens. Woensdag mogen wij het hartje weer even horen en op 18 sept hebben wij de pretecho. Dan hopen we erachter te komen of wij een meid of een binkie mogen verwelkomen :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Slaatje, 18 september al?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
sanne-84 schreef:Slaatje, 18 september al?
Ja, dan ben ik iets meer dan 16 weken zwanger. Die vrouw gaf aan dat ze vanaf die week al kunnen zien wat het word, en mocht het kindje verkeerd liggen, dan mogen we kostenloos een nieuwe afspraak maken. Maar we hopen het natuurlijk te kunnen zien :-)
Hoe gaat het met jou meis?
slaatje- Kletskop
Aha ik dacht al datt erg vroeg was. Maar das dan alleen maar leuk!
Hier gaat het wel goed. Dalik in het dorp kiken of ik kadootje kan vinden voor opa/oma's in spe
Hier gaat het wel goed. Dalik in het dorp kiken of ik kadootje kan vinden voor opa/oma's in spe
sanne-84- Ratel
Wij hadden ook met 16,5 week een echo. Tegenwoordig kunnen ze dat al heel vroeg zien.slaatje schreef:sanne-84 schreef:Slaatje, 18 september al?
Ja, dan ben ik iets meer dan 16 weken zwanger. Die vrouw gaf aan dat ze vanaf die week al kunnen zien wat het word, en mocht het kindje verkeerd liggen, dan mogen we kostenloos een nieuwe afspraak maken. Maar we hopen het natuurlijk te kunnen zien :-)
Hoe gaat het met jou meis?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik hoorde net zelfs dat in belgie ze het al met 13-14 weken kunnen zien
sanne-84- Ratel
Ligt er maar net aan waar je gaat en welk echotoestel ze hebben. De gynaecoloog waar ik loop, heeft één van de nieuwste echotoestellen dus de kans dat we het met 16,5 week nog niet zouden zien, zou héél klein geweest zijn (of het moest gewoon echt niet goed gelegen hebben).sanne-84 schreef:Ik hoorde net zelfs dat in belgie ze het al met 13-14 weken kunnen zien
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ligt er maar net aan waar je gaat en welk echotoestel ze hebben. De gynaecoloog waar ik loop, heeft één van de nieuwste echotoestellen dus de kans dat we het met 16,5 week nog niet zouden zien, zou héél klein geweest zijn (of het moest gewoon echt niet goed gelegen hebben).sanne-84 schreef:Ik hoorde net zelfs dat in belgie ze het al met 13-14 weken kunnen zien
Volgens mij is dat bij de praktijk waar wij het laten doen, ook het geval. De afdeling is vrij nieuw, en ze gaf al aan dat het bijna niet voorkomt dat het met een week of 16 nog niet te zien is, vandaar ook de kosteloze terug kom bevestiging. Vanaf 14 weken is het daar denk ik nog niet mogelijk. Maar ik vind 16 weken in feite al vroeg genoeg, die spanning heeft ook wel iets (alleen moet het dan weer niet TE lang duren)
slaatje- Kletskop
Poison welkom
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik denk dat mijn lichaam mij voor de gek heeft gehouden. Denk dat ik vannacht ongesteld ga worden. Heb al een beetje buikpijn en rozige afscheiding. Had net gister testen gekocht haha. Ach die blijven wel goed en hopelijk snel nodig. Wel balen nu met dit hete weer weer zo'n buikpijn te hebben.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Bij J hebben ze al met 12 weken gezegd dat het een meisje werd, al hielden ze wel een slag om de arm want ze kon het met 70% zekerheid zeggen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Jammer zeg Sabje! Gelukkig zijn die testen altijd lang houdbaar.
Meiden, ik heb zo'n sterk gevoel dat ik alweer zwanger ben! Weet niet wat het is. Net even een testje gedaan en die was compleet negatief. Dat betekent dat als ik over twee weekjes positief test, het echt van een nieuwe zwangerschap is en niet van de vorige. Vind ik toch wel handig om te weten
Maar het zou wel heel maf zijn als ik vlak na mijn eisprong al kan voelen dat ik zwanger ben. Als het zo is, hebben we het echt nog maar over een klompje cellen nu... Maar goed.
De gyn stelde voor om nog een paar maandjes mijn cyclus (of een eventuele zwangerschap ) af te wachten en dan alsnog met Clomid te beginnen.
Meiden, ik heb zo'n sterk gevoel dat ik alweer zwanger ben! Weet niet wat het is. Net even een testje gedaan en die was compleet negatief. Dat betekent dat als ik over twee weekjes positief test, het echt van een nieuwe zwangerschap is en niet van de vorige. Vind ik toch wel handig om te weten
Maar het zou wel heel maf zijn als ik vlak na mijn eisprong al kan voelen dat ik zwanger ben. Als het zo is, hebben we het echt nog maar over een klompje cellen nu... Maar goed.
De gyn stelde voor om nog een paar maandjes mijn cyclus (of een eventuele zwangerschap ) af te wachten en dan alsnog met Clomid te beginnen.
Filoria- Ratel
Ik hoop echt voor je dat je gevoel juist zit, Filoria. Voel je je hetzelfde als bij je vorige zwangerschap(pen)? Of is het puur intuïtief dat je dit denkt? Hopelijk word je niet teleurgesteld
Snoes- Lady Post-a-lot
Spannend Filoria! Over 2 weken je NOD?
Ik moet nig 7 dagen geduld hebben. Ik heb alleen het gevoel dat m'n eisprong later was, afgelopen week namelijk... Nouja we zullen zien! Alle kansen zijn in ieder geval benut ;-)
Komen jullie de warme dagen een beetje door meiden?
Ik moet nig 7 dagen geduld hebben. Ik heb alleen het gevoel dat m'n eisprong later was, afgelopen week namelijk... Nouja we zullen zien! Alle kansen zijn in ieder geval benut ;-)
Komen jullie de warme dagen een beetje door meiden?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Pff ja warm he?
Ik weet nooit wanneer mijn NOD is door die onregelmatige cyclus van mij. En dit is ook nog eens de eerste keer na de miskraam, dus er valt geen peil op te trekken. Maar uitgaande van de vermoedelijke eisprong zou ik over twee weken wel positief moeten testen. Zal mn ticker nog even wat vooruit zetten ook.
Voor jou nog een weekje dus? Spannend! Leeft je man ook een beetje mee, of gelooft hij het nu wel bij de derde?
@Snoes: ik wil jou steeds Alyssa noemen haha! Maar ik heb inderdaad wat dezelfde dingetjes als bij de vorige zwangerschap: duidelijk vruchtbaar slijm, paar dagen later erg hormonaal en een bepaald onbestemd gevoel.
Hoe gaat het met jou trouwens?
Ik weet nooit wanneer mijn NOD is door die onregelmatige cyclus van mij. En dit is ook nog eens de eerste keer na de miskraam, dus er valt geen peil op te trekken. Maar uitgaande van de vermoedelijke eisprong zou ik over twee weken wel positief moeten testen. Zal mn ticker nog even wat vooruit zetten ook.
Voor jou nog een weekje dus? Spannend! Leeft je man ook een beetje mee, of gelooft hij het nu wel bij de derde?
@Snoes: ik wil jou steeds Alyssa noemen haha! Maar ik heb inderdaad wat dezelfde dingetjes als bij de vorige zwangerschap: duidelijk vruchtbaar slijm, paar dagen later erg hormonaal en een bepaald onbestemd gevoel.
Hoe gaat het met jou trouwens?
Filoria- Ratel
Filoria ik duim voor je! Een voor alle andere meiden natuurlijk ook. Knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: