voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Muppetje schreef:Even bijkomen van het goede nieuws en op zoek naar een verloskundige. Ik betwijfel of mijn huisarts überhaupt weet dat ik zwanger ben, kom er nooit
Ik kreeg op mijn donder van de VK dat ik mijn huisarts niet had gebeld. Ik wist niet dat dat moest, maar stel je word niet goed of krijgt een ongeluk dan staat geregistreerd dat je zwanger bent en kunnen ze een behandeling starten die niet schadelijk is voor de baby.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Pff dat is gewoon al de 3e zwangere in korte tijd gefeliciteerd mezzo.
Bedankt meiden die het mij ook gunnen.
Linnie fijn dat je vakantie geslaagd was.
Janedoe wat balen zeg! Moet je echt stoppen met zwanger worden om die reden? Redden jullie het anders echt niet? Of willen jullie dit gewoon zo.
O'ja mijn bedoeling was dat als ik nu ongesteld word deze ronde dan naar de huisarts te gaan voor een gesprekje....
Maar ja ik gok zomaar dat zij gaat zeggen dat ik het nog even aan moet kijken..
Pff heb het wel even moeilijk nu met alle nieuwe zwangeren... Hoop zo dat ik zoveel geluk heb dat ik de 4e mag zijn.
Ben het wachten nu gewoon echt zat!! En alle vragen ook wanneer er een tweede komt en of ik al zwanger ben etc... bah!
Zo tot zover mijn frustraties
Bedankt meiden die het mij ook gunnen.
Linnie fijn dat je vakantie geslaagd was.
Janedoe wat balen zeg! Moet je echt stoppen met zwanger worden om die reden? Redden jullie het anders echt niet? Of willen jullie dit gewoon zo.
O'ja mijn bedoeling was dat als ik nu ongesteld word deze ronde dan naar de huisarts te gaan voor een gesprekje....
Maar ja ik gok zomaar dat zij gaat zeggen dat ik het nog even aan moet kijken..
Pff heb het wel even moeilijk nu met alle nieuwe zwangeren... Hoop zo dat ik zoveel geluk heb dat ik de 4e mag zijn.
Ben het wachten nu gewoon echt zat!! En alle vragen ook wanneer er een tweede komt en of ik al zwanger ben etc... bah!
Zo tot zover mijn frustraties
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Dames even snel een berichtje vanaf deze kant...
Eergisteren terug gekomen van vakantie. We hebben het erg naar ons zin gehad behalve dat mijn vriend vanaf dag 2 aan de diarree was. Hij heeft mij op vakantie ten huwelijk gevraagd! Met een diamanten ring die hij stiekem had gekocht!!
MAAR gister werd hij ineens weer erg ziek wat erop neer komt dat hij nu in het ziekenhuis ligt en ik 3x per dag langs ga. Een vermoedelijke voedselvergiftiging. Waarvan? Geen idee. We hebben hetzelfde gegeten en ik heb nergens last van. We hadden ook een super hotel met erg goed eten. À fijn hij heeft nu koorts, ijlt, buikkrampen en een ontstoken knie die bloedheet, rood en dik is. Prognose is dat hij er zeker nog wel 4 dagen ligt.
Eergisteren terug gekomen van vakantie. We hebben het erg naar ons zin gehad behalve dat mijn vriend vanaf dag 2 aan de diarree was. Hij heeft mij op vakantie ten huwelijk gevraagd! Met een diamanten ring die hij stiekem had gekocht!!
MAAR gister werd hij ineens weer erg ziek wat erop neer komt dat hij nu in het ziekenhuis ligt en ik 3x per dag langs ga. Een vermoedelijke voedselvergiftiging. Waarvan? Geen idee. We hebben hetzelfde gegeten en ik heb nergens last van. We hadden ook een super hotel met erg goed eten. À fijn hij heeft nu koorts, ijlt, buikkrampen en een ontstoken knie die bloedheet, rood en dik is. Prognose is dat hij er zeker nog wel 4 dagen ligt.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
PC:
Mezzoforte: Die strepen zijn duidelijk genoeg. Gefeliciteerd meid. Heb je de cb test al gedaan?
Samantha: Wat gaaf van het aanzoek van je vriend en wat balen dat hij nu in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat hij snel opknapt.
Mezzoforte: Die strepen zijn duidelijk genoeg. Gefeliciteerd meid. Heb je de cb test al gedaan?
Samantha: Wat gaaf van het aanzoek van je vriend en wat balen dat hij nu in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat hij snel opknapt.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Mezzoforte: gefeliciteerd!!! Wat leuk voor je! Heb je je digitale test al gedaan?
Heb je in je vakantie nog iets gehoord van je sollicitaties?
Pussycat: meis vind het heel naar voor je! Ik hoop dat je huisarts toch wel iets wil doen. Maar natuurlijk liever nog dat je zwanger bent!
Samantha: jij gefeliciteerd met je aanzoek! Wel vervelend dat je vriend nu in het ziekenhuis ligt zeg!
Janedoe: vervelend dat je contract niet verlengd is, en helemaal omdat jullie daardoor besloten hebben jullie kinderwens even on hold te zetten! Zal geen gemakkelijke keuze zijn geweest
Zo, er zijn ineens wel veel zwangeren zeg! Echt leuk voor jullie meiden!
Heb je in je vakantie nog iets gehoord van je sollicitaties?
Pussycat: meis vind het heel naar voor je! Ik hoop dat je huisarts toch wel iets wil doen. Maar natuurlijk liever nog dat je zwanger bent!
Samantha: jij gefeliciteerd met je aanzoek! Wel vervelend dat je vriend nu in het ziekenhuis ligt zeg!
Janedoe: vervelend dat je contract niet verlengd is, en helemaal omdat jullie daardoor besloten hebben jullie kinderwens even on hold te zetten! Zal geen gemakkelijke keuze zijn geweest
Zo, er zijn ineens wel veel zwangeren zeg! Echt leuk voor jullie meiden!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Mezzoforte: Gefeliciteerd! Mijn streep was ook lichter van kleur bij M.ax.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Aardbei schreef:Shally: Hoe is de operatie gegaan? Ik hoop goed?!
Weegschaal: Gelukkig dat alles naar je zin is! En ik duim voor je, hoop dat het raak is!
Sabje: Spannend hoor, nu je zo sterk het gevoel hebt dat het raak is. Ik hoop dat je gevoel juist is!
Filoria: Hopen maar dat het dit keer net zo gaat als de vorige keer dan!
Maia: Fijn dat jij en je man weer op één lijn zitten nu. En het lijkt me inderdaad heel verstandig om die volgende toets maar te maken als ze op bed liggen
Ik heb van de week even zitten rekenen wanneer ik ga beginnen met het opnieuw opwekken. Ik heb besloten de medicijnen mee te nemen op vakantie en daar alvast te beginnen met innemen, zodat ik een dag of 4 nadat we terugkomen weer ongesteld word. Krapper wil ik het niet plannen, heb geen zin om op vakantie ongesteld te zijn . Ben alleen benieuwd of ik daar nog een medicijnenpaspoort voor nodig heb, maar dat zal ik wel even navragen als ik de medicijnen ophaal...
Hoi meiden, hier even een reactie van mij. Heb de hele week nog geen computer gezien..ben tot dinsdag bij mijn ouders geweest en nu ben ik weer aan het werk. Nog 2 dagen en dan vakantie en dan ga ik wat meer reageren!!
Maar jullie vroegen hoe het gegaan is met mijn vader, nou hartstikke goed! Hij is vrijdag geopereerd en mocht dus maandagochtend al naar huis. Nu is het aansterken maar het gaat super goed. Hij heeft gelukkig geen stoma dus dat is al een hele opluchting.
Alle meiden die zwanger getest hebben, gefeliciteerd!!!! Hopelijk mag het allemaal goed gaan en hebben jullie over 9 maanden een klein wondertje in jullie armen!
De rest, ik reageer komend weekend weer op jullie, moet nu snel nog even een taart maken voor mijn vriend, die hij morgen op het werk gaat trakteren.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Aardbei, hoe gaat het met jou meis?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
@Linnie1985 Fijn dat jij het ook leuk hebt gehad in Italië Ik moet helaas morgen alweer naar m'n werk, waar ik toch niks te doen heb en contract over 2 weken afloopt....geen zin in dus
@Samantha Gefeliciteerd, leuk dat je gaat trouwen! Erg vervelend dat je vriend in ziekenhuis ligt, sterkte ermee.
@Aardbei Thanks Heb vrijdag een soort assessment nog n.a.v. gesprek wat ik aantal weken terug had, daarna op de 27e een 2e gesprek voor zelfde sollicitatie. Morgen op kantoor kijken of ik managers kan vinden die me gebeld hadden of ik interesse had in functie bij andere afdeling.Huidige contract loopt nog 2 weken, dus moet wel als een malle nog wat regelen c.q. vinden in de komende weken! Hoe gaat het met jou verder?
@all Thanks voor alle felicitaties. Net cb test gedaan. Uitslag: Zwanger 2-3
@Samantha Gefeliciteerd, leuk dat je gaat trouwen! Erg vervelend dat je vriend in ziekenhuis ligt, sterkte ermee.
@Aardbei Thanks Heb vrijdag een soort assessment nog n.a.v. gesprek wat ik aantal weken terug had, daarna op de 27e een 2e gesprek voor zelfde sollicitatie. Morgen op kantoor kijken of ik managers kan vinden die me gebeld hadden of ik interesse had in functie bij andere afdeling.Huidige contract loopt nog 2 weken, dus moet wel als een malle nog wat regelen c.q. vinden in de komende weken! Hoe gaat het met jou verder?
@all Thanks voor alle felicitaties. Net cb test gedaan. Uitslag: Zwanger 2-3
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Gefeliciteerd Mezzoforte!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
gefeliciteerd mezzoforte!
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Gefeliciteerd mezzoforte!
Ik zal morgen wel ongesteld worden (heb alle klachten), dus helaas, nieuwe ronde maar weer...
Ik zal morgen wel ongesteld worden (heb alle klachten), dus helaas, nieuwe ronde maar weer...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Gefeliciteerd mezzoforte! 2 mooie duidelijke strepen hoor!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd Mezzoforte!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | miskraam |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | Zwanger! |
Jasmine | 30/36 | April/Mei 2011 | 2e | Zwanger! |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | miskraam |
Pussycat | 24/26 | Augustus 2011 | 2e | |
Nillis | 29/30 | Oktober 2011 | 2e | Zwanger! |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | miskraam |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
Aardbei | 25/25 | Januari 2012 | 1e | Clomid |
Mezzoforte | 23/22 | Februari 2012 | 1e | Zwanger! |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Stitch | 24/30 | Maart 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | Clomid |
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Lies | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | PCO |
Razz_ | 28/28 | Juli 2012 | 2e | |
Vlinder-2011 | 24/25 | Juli 2012 | 1e | |
ShallY | 27/28 | Augustus 2012 | 1e | |
Birgit | 29/31 | Aug/Sept 2012 | 1e | |
Takkie | 27/28 | September 2012 | 2e | |
Annemoontje | 27/30 | Oktober 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Samantha: heel veel beterschap. Wel superleuk dat jullie gaan trouwen! Wat een gemengde gevoelens zul je nu hebben zeg. Hoe gaat het nu?
Linnie: super om zo'n blij berichtje van jou te lezen! En gezellig dat je er weer bent. Hoe gaat het nu qua zwanger worden? Zijn jullie 'bezig'?
Pussycat: herkenbaar hoor, die gemixte gevoelens als meiden zwanger worden. Superleuk natuurlijk, maar je bent wel jaloers. Hoop zo dat wij ook gauw aan de beurt zijn.
Mezzoforte: duidelijke streepjes hoor! Gefeliciteerd
Hier nog steeds erg druk met mijn werk. De laatste daagjes. Vanaf maandag is het rustiger. Dan ga ik ook weer gewoon 24 uur maken ipv 40. Pfff ik mis Tomas nu zo!
Verder ga ik vrijdag naar de gynaecoloog om te overleggen of ik Clomid zal gaan slikken. Maar mijn gevoel zegt nu dat het niet nodig ik. Ik heb net weer bewezen dat ik uit mezelf zwanger kan worden. én ik geloof dat ik alweer een eisprong heb gehad. Ben zo benieuwd of ik gauw weer zwanger zal worden. Dat wil ik eigenlijk wel even afwachten een paar maandjes.
Linnie: super om zo'n blij berichtje van jou te lezen! En gezellig dat je er weer bent. Hoe gaat het nu qua zwanger worden? Zijn jullie 'bezig'?
Pussycat: herkenbaar hoor, die gemixte gevoelens als meiden zwanger worden. Superleuk natuurlijk, maar je bent wel jaloers. Hoop zo dat wij ook gauw aan de beurt zijn.
Mezzoforte: duidelijke streepjes hoor! Gefeliciteerd
Hier nog steeds erg druk met mijn werk. De laatste daagjes. Vanaf maandag is het rustiger. Dan ga ik ook weer gewoon 24 uur maken ipv 40. Pfff ik mis Tomas nu zo!
Verder ga ik vrijdag naar de gynaecoloog om te overleggen of ik Clomid zal gaan slikken. Maar mijn gevoel zegt nu dat het niet nodig ik. Ik heb net weer bewezen dat ik uit mezelf zwanger kan worden. én ik geloof dat ik alweer een eisprong heb gehad. Ben zo benieuwd of ik gauw weer zwanger zal worden. Dat wil ik eigenlijk wel even afwachten een paar maandjes.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Dat heb ik ook Filoria, ik werk nu ook 40 uur, vind er niks aan. Ik dacht dat je al aan de Clomid zat of heb ik dat nou helemaal verkeerd onthouden? Hoop inderdaad dat het voor jullie ook snel raak is.
En Mezzoforte: gefeliciteerd, wat fijn .
En Mezzoforte: gefeliciteerd, wat fijn .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Mezzoforte, gefeliciteerd!
Ik heb na 2 dagen wel eerst de huisarts gebeld (wist ook niet wat als eerstete doen). En zij zeiden/vroegen als eerste; is het gewenst? Eh owja er zijn ook meiden die ongewenst zwanger zijn. Pas toen ik kja zei feleiciteerde ze me haha. En vroeg of ik foliumzuur slikte, en zei dat ze het in et dossier zette en dat ik naar een vk moest zoeken
Ik heb na 2 dagen wel eerst de huisarts gebeld (wist ook niet wat als eerstete doen). En zij zeiden/vroegen als eerste; is het gewenst? Eh owja er zijn ook meiden die ongewenst zwanger zijn. Pas toen ik kja zei feleiciteerde ze me haha. En vroeg of ik foliumzuur slikte, en zei dat ze het in et dossier zette en dat ik naar een vk moest zoeken
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Op zich hoef je niet naar de huisarts, maar het is wel handig als je belt om door te geven dat je zwanger bent, dan staat dat meteen in hun systeem.
Je kunt zelf contact opnemen met een verloskundige, die spreekt dan met je een datum af voor intake/echo, maar dat kan nog wel een maand of langer duren voordat je mag!
Op zich hoef je niet naar de huisarts, maar het is wel handig als je belt om door te geven dat je zwanger bent, dan staat dat meteen in hun systeem.
Je kunt zelf contact opnemen met een verloskundige, die spreekt dan met je een datum af voor intake/echo, maar dat kan nog wel een maand of langer duren voordat je mag!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Wat leuk om te lezen dat er zoveel zwangeren zijn! Gefeliciteerd allemaal
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Gefeliciteerd mezzoforte!
@ filoria, we waren alweer bezig. Ben op vakantie 2 dagen ongesteld geweest, dus nu zijn we echt weer bezig. En ook bloed ik gelukkig nadat ik ongesteld ben geweest niet meer na de sex.
@ filoria, we waren alweer bezig. Ben op vakantie 2 dagen ongesteld geweest, dus nu zijn we echt weer bezig. En ook bloed ik gelukkig nadat ik ongesteld ben geweest niet meer na de sex.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Mezzoforte: Gefeliciteerd!!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik meld me hier ook. Wij gaan vanaf nu voor een tweede kindje. Ik geef meteen aan dat ik zie dat er hier heel veel wordt geschreven, maar ik beloof niet dat ik ook zo superactief meeschrijf.
Mezzoforte: gefeliciteerd!
Mezzoforte: gefeliciteerd!
Gast- Gast
Is het bij jou ook tijdelijk? Dat fulltime werken?Tuinstoel schreef:Dat heb ik ook Filoria, ik werk nu ook 40 uur, vind er niks aan. Ik dacht dat je al aan de Clomid zat of heb ik dat nou helemaal verkeerd onthouden? Hoop inderdaad dat het voor jullie ook snel raak is.
Ik zou Clomid gaan slikken vanaf mijn vorige menstruatie, maar toen werd ik zwanger in plaats van ongesteld
Linnie: oja, dat ging even helemaal niet lekker he? Ik kan me nog een onzeker berichtje herinneren. Fijn dat het bloeden nu gestopt is en dat jullie er weer helemaal voor kunnen gaan. Ik hoop zo dat Pussycat, jij en ik gauw uit die bovenste regionen van de lijst hier geschrapt kunnen worden!
Poison: welkom hier! Leuk. Hoe oud is je eerste?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: