Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch di 17 jul 2012 - 8:44

Hallo allemaal, ik dacht, kom me ook weer eens een keertje melden Wink

@ Jasmine, ik ga heel hard voor je duimen en hopen dat je gevoel goed zit! En dat hij of zou dan lekker blijft plakken!
En wat goed van je dochtertje! Kan me voorstellen dat je erg trots bent, wat worden ze dan ineens groot he.

@ Smaragdje, ga voor jou natuurlijk ook duimen! Zou wel bijzonder zijn, om in dezelfde maand als bij je zoontje een positieve test te hebben.

@ Sanne, hopelijk ga je dan mooi zwanger op vakantie! Ik hoop ook niet precies ongesteld te worden tijdens de vakantie. (ik mis de duimende smiley!)

@ Weegschaal, wat vervelend dat je nou nog steeds niet veel wijzer bent geworden. Lijkt me behoorlijk frustrerend. Hopelijk komt er uit die andere testen niet iets ernstigs. Ik hoop dat je snel ongesteld word, zodat je weer een mooie cyclus hebt en er snel weer voor kunt gaan!

@ Boekenwurm, spannend dus donderdag! Ik hoop dat je medicijnen hun werk hebben gedaan!

@ Nillis, jij weer op het wachtbankje dus. Je hebt in ieder geval je best gedaan, dus wie weet is het nu gewoon eens een keer raak voor jullie!

@ Filoria, net je topic gelezen. Wat ontzettend klote zeg! hug hug Hoe voel je je nu? Nog een keer een dikke knuffel!

@ Maiadebij, vandaag nog even goed klussen dus! Wink Have fun! Razz

@ Mezzoforte, jammer dat je hier wat minder gaat komen, al snap ik het wel. Heb het ook steeds zo druk (al is dat niet door dezelfde dingen), moet ook echt elke keer tijd zoeken om hier rustig te kunnen reageren! Veel plezier met het shoppen voor je trouwjurk! En succes met je sollicitaties!

@ Sabje, Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Geniet nog maar van je laatste daagjes, en ik duim ook voor jou voor een mooie positieve test!

@ Samantha, gelukkig hebben ze geen afwijkingen gevonden bij je! En fijn dat ze je nu met medicatie op weg gaan helpen! Hopen dat het snel goed effect heeft!

@ Sleeping beauty, wat vervelend, een beugel! Maar ja, is natuurlijk voor een goed doel!

@ Blue Flower, welkom! En mooie timing, dat de 'toestemming' van je artsen tegelijk valt met je vruchtbare dagen Wink

@ Razz, wij proberen deze maand echt om de dag te 'klussen'. (lukt op 1 dag na ook goed!) Vooral omdat mijn cyclus niet regelmatig is (verre van zelfs) en ook niet weet wanneer mijn eisprong is. En vriend en ik vinden het ook nog leuk en lekker, dus dat is mooi meegenomen Wink Razz
Voor jou ook al de spannende tijd nu! Zal natuurlijk ook voor jou duimen!

@ Linnie, hoe gaat het nu met jou? hug

@ Pussycat, fijn dat het je lukt om het een beetje los te laten. Hopelijk hoeft die afspraak bij de huisarts er niet van te komen!

@ Annemie, een trap is niet om van af te vallen he! Wink Hopelijk heb je er niet teveel last van (gehad!) En voor jou dus ook weer spannend! Wanneer wilde je eventueel gaan testen?

@ Janedoe, wat klote dat je misschien je baan kwijt bent! hug Hopelijk valt het mee, en mag je gewoon blijven!

@ All, ik heb niet alles terug gelezen, dus voor iedereen die ik nu vergeten ben, sorry!

Hier weer wat rare dagen achter de rug. Wel een leuk weekend gehad, een nieuwe televisie gekregen van mijn schoonouders. Die hadden ze gewonnen, alleen hadden ze net een nieuwe tv gekocht. Dus nu hebben we een splinternieuwe samsung led, 3d, internet-tv staan van 101 cm! En onze andere tv opgehangen in de slaapkamer. En afgelopen donderdag bij het zoontje van mijn zwager en schoonzusje gaan kijken, wat een lief manneke! Helaas nog niet mogen kroelen, omdat het een vacuumpomp bevalling was, en hij daar een hersenschudding aan had overgehouden, zo zielig! Binnenkort dus nog maar eens een keertje langs. Wink Was dan trouwens dan weer niet goed voor mijn eierstokken, die rammelen nu nog harder! Wink Razz

Verder lichamelijk weer rare dingen gehad: Zondagochtend stond ik al op met een behoorlijk opgeblazen gevoel. Niet eerder last van gehad, maar verder ook niet echt aandacht aan besteed. 's Avonds was mijn buik al wat gevoelig, dus vond het al een beetje vreemd worden. 'S nachts werd ik echter wakker met hevige buikpijn, net als de krampen wanneer ik ongesteld ben, maar dan continu. Dus bijna geen oog meer dicht gedaan, en maandag met flinke dosis paracetamol en een kruik toch mezelf maar naar mijn werk gesleept. (gelukkig was het rustig door de vakantie). Wist op een gegeven moment echt niet meer waar ik het zoeken moest! Vanacht maar mijn kruik (inmiddels ook mijn beste vriend Razz ) mee naar bed genomen, en gelukkig heerlijk geslapen! Vanochtend nog wel steeds een opgeblazen gevoel, en wat spierpijn (ook niet zo gek, na de krampen die ik had), maar verder gelukkig nergens meer last van. Vind het zo vreemd, zo van de ene op de andere dag, en ook weer van de ene op de andere dag verdwenen! Heb ook werkelijk waar geen idee waar ik in mijn cyclus zit, gaat weer zo vaag deze maand. Gelukkig lukt het nog aardig om om de dag sex te hebben, dus daar gaan we voorlopig gewoon maar mee door! Wink

Nog 2 daagjes werken, en dan lekker een weekje vakantie! We blijven wel in nederland, gewoon met de caravan, dus hoop dat het weer wel iets beter word! Morgen superrustig dagje op het werk, 1 peuter en 2 babies. Hopelijk gaat de tijd wel een beetje snel. Fijne avond nog allemaal! Ik ga zo mijn vriend nog even verleiden! Wink
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Annie24 di 17 jul 2012 - 9:41

Boekenwurm; ik heb 4 rondes clomid geslikt. Ik kreeg de echo's op dag 12, 14, 16, 18 en 20. Mijn ei sprong meestal op dag 20 of 21 met 50mg.
Ik had een lf van gemiddeld 9-11 dagen, dus werd dan wel gewoon rond dag 30-31 ongesteld. De 1e ronde moest ik bloedprikken na mijn vermoedelijke eisprong om te bevestigen of ik idd een eisprong had gehad. Weet alleen niet meer op welke dag dat moest. De rondes daarna waren het alleen echo's en niet meer bloed prikken.

Elk ziekenhuis heeft weer een ander protocol, dus misschien gaat het bij jou weer anders smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Samantha di 17 jul 2012 - 13:46

Even snel een berichtje voor k naar bed ga. Ik krijg geen echo confused
Als ik ongesteld word op dag 28 tot 30 heeft de clomid gewerkt. Zo niet dat moet ik bellen. En dan ronde 2 op dag 21 bloed prikken. Verwarrend zeg zoveel verschillende behandelingen met hetzelfde medicijn
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  maiadebij di 17 jul 2012 - 17:30

Even een korte vraag op een vroege morgen vanaf mijn iPhone.

Merken jullie dat je en eisprong hebt en zo ja waaraan?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  slaatje di 17 jul 2012 - 17:54

Maija, ik werd altijd wat misselijk. Duurde meestal korter dan een uur en dan was het in ene weer over. Toen wist ik altijd dat ik mijn ei had. Nu ben ik ook misselijk, weet alleen wel zeker dat dit niet mijn eisprong is :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sanne-84 di 17 jul 2012 - 18:16

Nee, dat merk ik niet.. zou wel makkelijk zijm!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Muis di 17 jul 2012 - 18:19

Ik merkte het niet. In de aanloop ervan kreeg ik wel dat slijm (smakelijk praatje), maar verder voelde ik niks. Daarom ben ik ovulatietesten gaan gebruiken want twijfelde of ik wel een eisprong had.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Annemie di 17 jul 2012 - 18:58

maiadebij schreef:Even een korte vraag op een vroege morgen vanaf mijn iPhone.

Merken jullie dat je en eisprong hebt en zo ja waaraan?

Toen we voor de eerste gingen merkte ik niks en nu heb ik elke maand ongeveer 3 dagen pijn in mijn onderbuik en een beetje steekjes en daarna doorzichtig slijm.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Smaragdje di 17 jul 2012 - 22:10

@ Maia, Ik merk er eigenlijk niets van, ik denk het af en toe wel, maar dat klopt niet altijd voor een kindje 2012 - Pagina 19 394967 Denk jij wel je eisprong opgemerkt te hebben?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Pussycat di 17 jul 2012 - 22:37

Nu na zoveel rondes weet ik weer alles over mijn lichaam en eisprongen voor een kindje 2012 - Pagina 19 394967

Rond dag 8 á 9 voel ik alweer licht menstruatieachtige krampjes dat zal wel het groeiende eitje zijn.
En begin ik met de dag meer slijm te verliezen.... ja dus... lekker hé voor een kindje 2012 - Pagina 19 561177 En dan tussen dag 11 en 14 voel ik duidelijke steken die een poos aanhouden dat zal dan de eisprong zijn. En daarna tussen 12 en 15 dagen later dus ongesteld.

Zo er niet mee bezig zijn en proberen los te laten werkt super bij mij.
Ik heb voor mezelf een ''deadline'' gesteld (september) als ik dan nog niet zwanger ben dan wil ik toch even de huisarts bezoeken. Dat geeft wel een soort van rust.

Toch betrap ik mezelf er wel op dat ik soms op mijn telefoon kijk om te weten op welke dag ik zit, maar ik doe er niks mee.
Het is ook niet zo dat ik de dagen rond mijn eisprong ga vermijden natuurlijk haha het doel is wel nog steeds zwanger worden, maar als we geen zin hebben dan doen we het ook niet. En dat deden we hiervoor wel eens. En dat is gewoon niet leuk sex hoort leuk en fijn te zijn en geil en lekker. En niet gedwongen en een ''moetje''.
Het heeft wel effect want we hebben de laatste dagen echt heeeeerlijke sex gehad hahaha zal jullie de details besparen voor een kindje 2012 - Pagina 19 2474380249
Ik weet niet precies op welke dag ik nu zit, maar volgens mij heb ik wel mijn eisprong gevoelt (ik test ook niet meer met ovu testen)
Dus stiekem ben ik wel benieuwd over ruim 2 weken, maar als het niet zo is dan is het ook ''goed''. Mijn vriend heeft straks 6 weken vakantie en we zijn van plan lekker veel leuke dingen te doen met ons gezin, dus als daar een zwangerschap bij komt is dat echt helemaal super, maar zo niet dan geniet ik net zo goed en misschien wel meer omdat ik dan niet misselijk ben Very Happy (tijdens de zwangerschap van dochter heb ik echt 9 maanden gespuugd voor een kindje 2012 - Pagina 19 1371890812 )

Zo en nu maar eens weer wat in huis doen voordat ik straks moet werken.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Smaragdje wo 18 jul 2012 - 0:43

ohoh, domme eigenwijze ik Embarassed Net een testje gedaa, kreeg ze net binnen...waarom? Weet ik ook niet, misschien omdat mijngevoel zei dat mijn eisprong vroeger was, maar er lijkt toch wel een dun tweede streepje te staan.Morgen of overmorgen nog maar eens doen,geloof niet dat dit kan kloppen...

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie wo 18 jul 2012 - 0:47

Ohw spannend smaragdje Very Happy Hopelijk heb je over een paar dagen een duidelijke tweede streep! Ik zou nou ook het liefst al testen, maar wil toch echt wachten tot zondag... pfff je moet wel geduldig zijn als je zwanger wilt raken, haha..Very Happy Mijn vriend zei tegen mij: ik denk dat je zwanger bent... nou ben benieuwd of hij gelijk heeft.. maar denk het niet..aangezien ik het elke maand hoop en denk..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje wo 18 jul 2012 - 0:51

Annemie schreef:Ohw spannend smaragdje Very Happy Hopelijk heb je over een paar dagen een duidelijke tweede streep! Ik zou nou ook het liefst al testen, maar wil toch echt wachten tot zondag... pfff je moet wel geduldig zijn als je zwanger wilt raken, haha..Very Happy Mijn vriend zei tegen mij: ik denk dat je zwanger bent... nou ben benieuwd of hij gelijk heeft.. maar denk het niet..aangezien ik het elke maand hoop en denk..

Hij is duidelijker dan de eerste test bij mijn zoontje, hoef um nu niet half in het licht te houden. En toch geloof ik dit niet helemaal, dus eerdaags een tweede. Geduld is niet mijn sterkste kant Embarassed

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie wo 18 jul 2012 - 0:54

oh spannend zeg! Ben benieuwd. Als hij al duidelijker is dan de test bij je zoontje, dan is de kans dus erg groot dat je zwanger bent Very Happy en je hebt nou 's middags getest, dus in de ochtend zal hij sowieso wat duidelijker zijn denk ik.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje wo 18 jul 2012 - 0:57

Annemie schreef:oh spannend zeg! Ben benieuwd. Als hij al duidelijker is dan de test bij je zoontje, dan is de kans dus erg groot dat je zwanger bent Very Happy en je hebt nou 's middags getest, dus in de ochtend zal hij sowieso wat duidelijker zijn denk ik.

Toen was hij zo licht, dat ik voor de bevestiging een cb had gekocht ;-) Al overweeg ik dat nu ook.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch wo 18 jul 2012 - 1:11

Smaragdje, alvast voorzichtig gefeliciteerd dan! Het lijkt me dat een streep alleen maar komt als je ook echt zwanger bent. Hoop dat ik je binnen nu en 2 weken mag volgen Wink

Maiadebij, ik dacht vorige maand dat ik wist wanneer mijn eisprong was, door mijn overmatige slijmproductie (bah sorry) helaas werd ik pas ruim 4 weken later ongesteld, dus blijkbaar zat ik er aardig naast. Deze maand heb ik niks gemerkt, of ik moet hem (nog) niet gehad hebben.
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Smaragdje wo 18 jul 2012 - 1:13

Stitch schreef:Smaragdje, alvast voorzichtig gefeliciteerd dan! Het lijkt me dat een streep alleen maar komt als je ook echt zwanger bent. Hoop dat ik je binnen nu en 2 weken mag volgen Wink

Maiadebij, ik dacht vorige maand dat ik wist wanneer mijn eisprong was, door mijn overmatige slijmproductie (bah sorry) helaas werd ik pas ruim 4 weken later ongesteld, dus blijkbaar zat ik er aardig naast. Deze maand heb ik niks gemerkt, of ik moet hem (nog) niet gehad hebben.

Het lijkt mij ook, maar goed, ik durf het toch niet echt te geloven nog. Misschien als ik er morgen nog één heb. Maar alvast dank je wel smile Ik hoop dat het echt zo is en dat jij mij inderdaad snel mag volgen dan.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje wo 18 jul 2012 - 2:23

Na een tweede positieve test in de middag, durf ik toch wel te zeggen dat ik zwanger ben voor een kindje 2012 - Pagina 19 281626781 voor een kindje 2012 - Pagina 19 281626781

De tweede is weer donkerder als de eerste bij mijn zoontje Very Happy

Als ik de streep zie, kan ik alleen bijna niet geloven dat het korter dan die 3 weken zou zijn. Of die 23-26 dag moet een innesteling zijn geweest, dat ik net 4 weken geweest ben..

Laatst aangepast door Smaragdje op wo 18 jul 2012 - 2:30; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty wo 18 jul 2012 - 2:27

@Nillis; Ik heb weer heerlijk bijgeslapen. Ging goed deze keer heb gewoon prima geslapen tijdens de nachten en ben nu weer lekker omgeschakeld. Morgenochtend mag ik weer Laughing
31 juli heb ik mijn nod. Nog 2 weken. Nu net zo'n beetje mijn vruchtbare dagen, ik heb niet echt ontdekt wanneer mijn ei-sprong was, maar we zien wel.

@Sanne; waar gaan jullie op vakantie? haha goede reden om niet ongesteld te worden Wink

@Yasmine; spannend ook voor jou! haha wat goed van je dochtertje Laughing.. Lijkt me zo leuk al die ontwikkelingen smile

@stitch; Leuk meegenomen zo'nieuw tv. Vreemd die buikkrampen, misschien een naderende ongesteldheid?
Ben je de dag een beetje doorgekomen op het werk?

@pussycat; hoop dat het jullie rust geeft en een goed resultaat heeft smile Wie weet is een lekker relaxe vakantie wel het goede medicijn smile

@smaragdje; Spannend! Gefeliciteerd dan maar voor een kindje 2012 - Pagina 19 281626781 Geniet ervan!!

@maiadebij; ik merk het meestal aan slijmproductie Wink en soms kleine steekjes in mijn buik, maar merk ik ook niet altijd op.

@ all; Hier weinig nieuws, nachtdiensten zijn weer geweest.
Morgen weer gewoon overdag werken. Door de nachten hebben we weinig seks gehad en helaas waren het net mijn vruchtbare dagen. Heb ook niet echt opgemerkt wanneer mijn ei-sprong zou zijn. Of hij moet nog komen.
Dus heb er niet heel veel hoop op deze keer, maar wie weet het hooft maar 1x raak te zijn natuurlijk!

Vandaag was ik nog lekker vrij, zit er aan te denken om nog even te gaan hardlopen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Smaragdje wo 18 jul 2012 - 2:34

SB, dank je wel! Hopelijk moet jouw eisprong nog komen of is het toch gewoon raak.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes wo 18 jul 2012 - 2:47

Smaragdje, wat superfijn!!!! Gefeliciteerd cheers

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Smaragdje wo 18 jul 2012 - 2:49

Snoes schreef:Smaragdje, wat superfijn!!!! Gefeliciteerd cheers

Dank je wel Very Happy!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 2:53

Smaragdje gefeliciteerd !!

Hier ben ik al een aantal uur flink misselijk No en over een week mag ik testen. M'n gevoel zegt nog steeds van niet en met S. ben ik nog geen seconden misselijk geweest. Eigenlijk nooit.. Maar nu.. pff

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje wo 18 jul 2012 - 2:55

Razz_ schreef:Smaragdje gefeliciteerd !!

Hier ben ik al een aantal uur flink misselijk No en over een week mag ik testen. M'n gevoel zegt nog steeds van niet en met S. ben ik nog geen seconden misselijk geweest. Eigenlijk nooit.. Maar nu.. pff

Dank je!

Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu? Van de hoeveel dagen?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 2:56

Weet ik zo even niet maar de 25ste is mijn nod!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: