Wanneer alleen zitverhoger.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer alleen zitverhoger.
Even een vraagje voor de mama's met oudere kindjes.
Vanaf wanneer zijn jullie overgestapt op alleen een zitverhoger, dus zonder rugleuning?
M zit nog in de rodi, maar nu word de sluiting van C zitje lam. Die kan qua gewicht en leeftijd over op de rodi.
Nu is het dillema rodi erbij kopen of M gewoon alleen op een zitverhoger zetten.
Vanaf wanneer zijn jullie overgestapt op alleen een zitverhoger, dus zonder rugleuning?
M zit nog in de rodi, maar nu word de sluiting van C zitje lam. Die kan qua gewicht en leeftijd over op de rodi.
Nu is het dillema rodi erbij kopen of M gewoon alleen op een zitverhoger zetten.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Re: Wanneer alleen zitverhoger.
ik snap de vraag niet helemaal want ik weet niet wat een rodi is maar a.lex gaat hier op een Zitverhoger zodra onze nieuwe baby er is.
ow wacht even las de vraag verkeert je bedoelt een zitverhoger in de auto?? nee daar vind ik a nog te jong voor.
ow wacht even las de vraag verkeert je bedoelt een zitverhoger in de auto?? nee daar vind ik a nog te jong voor.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Kan je het niet uitproberen, een zitverhoger voor de oudste kopen en kijken hoe hij zit als je een paar ritjes maakt. Zit hij niet lekker/goed dan kan je toch een nog een rodi erbij kopen (een zitverhoger is toch niet zo duur of wel)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Onze oudste is in mei 3 geworden en zit sinds een paar weken op zo'n zitverhoger.
Gast- Gast
Onze oudste is bijna 5, en zit er nu een jaar op. En heel af en toe zit ons zoontje er ook op, bij kleine stukjes, als de oudste er niet in. En dat gaat heel goed.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer alleen naar school lopen?
» Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Zitverhoger of andere kinderstoel?
» Kat alleen?
» Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Zitverhoger of andere kinderstoel?
» Kat alleen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: