Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

+18
Niekske
Pannetoet
pino101
Ugly Betty
Ella
Blond
Frappuccino
PapillonRose
Caresses
Makamba
Happydobby
Arwyn
Roxi3
banjer49
Zora
Lejow
TGR
iloverocknroll1984
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Ella zo 23 jan 2011 - 22:59

In mijn broekzak, heb eigenlijk nooit een rokje aan als ik ongesteld ben
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Ugly Betty zo 23 jan 2011 - 23:18

Arwyn schreef:Ik heb ze altijd gewoon in mijn broekzak. Als het die tijd van de maand is, heb ik sowieso geen zin om een rokje/jurkje te dragen.

Hoe heb je ze ooit in je BH trouwens? Daar stop je ze dan al in 's ochtends voor je naar je werk gaat? Lijkt mij helemaal niks, haha, voel je dat dan niet zitten?? Want je kunt ze moeilijk midden op je kantoor in je bh doen als je naar de wc loopt, dan kun je er toch beter een uit je tas halen en in je dichte hand houden lijkt mij..

Inderdaad 's ochtends al in je bh doen. Ik voel het niet zitten hoor...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  TGR zo 23 jan 2011 - 23:25

Schamen jullie je zo voor je vrouwzijn ofzo? Iedere vrouw wordt weleens ongesteld.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:27

TGR schreef:Schamen jullie je zo voor je vrouwzijn ofzo? Iedere vrouw wordt weleens ongesteld.
Op school heb ik daar geen moeite mee, maar op mijn stage (basisschool) wel. Maar daar ligt gewoon vanalles in het toilet en hoef ik dus zelf niet mee te nemen..

En op andere plekken heb ik wel eens iets in mijn laars of bh wanneer ik bijvoorbeeld een jurkje aan heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:38

In mijn broekzak of in mijn hand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  pino101 zo 23 jan 2011 - 23:57

Happydobby schreef:Bij ons werken bijna alleen vrouwen, pas zei een collega gewoon tegen me... Heb je maandverband bij je, ik heb het nodig. Geen probleem hoor.
Anders in je Bh of je tas mee.

Hier ook alleen vrouwelijke collega's, geen probleem mee. Als ik het niet bij heb vraag ik ook gerust een collega iets te leen
pino101
pino101
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Pannetoet ma 24 jan 2011 - 0:13

Wij hebben werkkleding maar een aardig groot borstzakje en daar hangt weer een giletje over dus ik doe het altijd daarin smile Maar mocht je dat niet hebben dan zou ik tampons gewoon in m'n broekzak stoppen en maandverband zou ik in mijn tas stoppen of even achter mijn broek...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Niekske ma 24 jan 2011 - 1:14

Strawberry Shortcake schreef:
Beauty Addict schreef:Haha, Bh en laarzen klinkt heel bekend!

Hahaha, inderdaad.

+1, maar ik dacht ook dat ik raar was Wink ik schaam me niet voor mijn vrouwelijke collega's op de kamer, maar ik moet langs de kamers van een aantal hoge heren. Mijn kluisje is wel tegenover de toiletten, maar ook tegenover de kamer van mijn baas, dus ik stop het altijd liever ergens in smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  smooch ma 24 jan 2011 - 1:22

Ik werk met 6 vrouwen en 1 man...toevallig ben ik nooit ongesteld als hij werkt.
Maar ik pak het gewoon uit mijn tas (tamponkoker) en stop het in mn broekzak of hou het in mn handen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  iloverocknroll1984 ma 24 jan 2011 - 10:07

Nou, ik ga morgen maar eens de laarzen truc uitproberen. Grappig om eens te horen hoe jullie dit doen!

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  CCC ma 24 jan 2011 - 10:49

Zo herkenbaar... loop hier ook altijd mee te klooien.. Vind het toch altijd even zo'n moment van niemand hoeft te weten dat ik nu ongesteld ben... Heb een aantal mannen in mijn team en die moeten altijd net even een opmerking maken dus stop het gewoon in mijn broekzak... Heb meestal een rokje aan, maar heb genoeg zakken in mijn rokjes Wink

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Beachgirl ma 24 jan 2011 - 11:19

pino101 schreef:
Happydobby schreef:Bij ons werken bijna alleen vrouwen, pas zei een collega gewoon tegen me... Heb je maandverband bij je, ik heb het nodig. Geen probleem hoor.
Anders in je Bh of je tas mee.

Hier ook alleen vrouwelijke collega's, geen probleem mee. Als ik het niet bij heb vraag ik ook gerust een collega iets te leen

Te leen zelfs! 👅

Dus ze krijgt het daarna weer terug...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 11:22

Mimpie schreef:
pino101 schreef:
Happydobby schreef:Bij ons werken bijna alleen vrouwen, pas zei een collega gewoon tegen me... Heb je maandverband bij je, ik heb het nodig. Geen probleem hoor.
Anders in je Bh of je tas mee.

Hier ook alleen vrouwelijke collega's, geen probleem mee. Als ik het niet bij heb vraag ik ook gerust een collega iets te leen

Te leen zelfs! 👅

Dus ze krijgt het daarna weer terug...

Recycling haha bahh :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 1:38

Nooit over nagedacht eigenlijk.
Ik gebruik tampons en stop er 1 in m'n broekzak als ik naar de wc ga. Heb ik geen zakken dan houd ik 'em gewoon in m'n hand.

Ik zie andere vrouwens ook wel eens met een tampon lopen, vind dat eigenlijk niet zo raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:46

In m'n broekzak, hand, laars of bh.

En ik maar denken dat ik "raar" was, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:50

In mijn broekzak of in mijn hand. Net als andere meiden heb ik eigenlijk (bijna) altijd een broek aan als ik ongesteld ben, dus heb ik altijd wel zakken waar het in kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:52

Ik stop het altijd in mijn kontzak van mijn broek. Dat doe ik `s ochtends thuis al.

Meestal heb ik iets van een langere trui of vest aan op mijn werk vanwege de kou.

Of in de zomer stop ik het in mijn jaszak en de kapstok staat tegenover het toilet dus dat kan ook nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Jeanette di 25 jan 2011 - 7:04

Ik doe het altijd in mijn broekzak en anders in mijn mouw en dan zorg ik er voor dat ie er niet uit mikkert. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum