Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb er geen zin in.

+10
Snoopy
SoGood
Arwyn
Angela_1986
Parisienne
Japie
silly-one
Raindrop
Caresses
Caribbeanlover
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 4:25

Zara schreef:Kijk hier eens CBL.
http://vacatures.roc.nl/default.php?fr=zoek

Wanneer jij een BBL-plek hebt, krijg je ook gewoon betaald, dus dat is het probleem niet.
Klopt! Je moet alleen zelf solliciteren bij het begrijf. In de Zorg zoeken ze elk najaar nieuwe leerlingen die dan volgend schooljaar kunnen beginnen. Zelfde geldt voor Spw of toerisme.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 4:27

Caribbeanlover schreef:
Maura schreef:Ik snap best dat je geen zin hebt om naar het werk te gaan. Dat had ik ook niet meer, nadat ik wist dat mijn contract niet werd verlengd. Toch ben ik maar gegaan. Ik hield mezelf voor dat het, het enige juiste was om te doen, dat ik dit moest afmaken. Maar wat was het moeilijk. En wat voelde ik me kloten. Maar ik heb het goed afgesloten en dat heeft toch wel een goed gevoel opgeleverd. Succes en sterkte iig de komende weken.

Aha dus jij weet precies hoe ik me voel, ben ik iig niet de enige. Waarom werdt het bij jou niet verlengd?

Ziektemeldingen. Zit een heel verhaal achter. Maar dat is de perfecte reden om iemand geen contractsverlenging te geven. Ook al was me deze wel al beloofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover zo 1 jul 2012 - 7:22

Sogood schreef:Vervelend, hopelijk kan je toch nog enigzins gemotiveerd weer aan de slag gaan morgen.. Sterkte! Wat voor baan zoek je?

Dat weet ik eigenlijk niet iig geen kantoorbaan kan ook niet aangezien ik daar geen opleiding voor heb.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover zo 1 jul 2012 - 7:24

Snoopy schreef:
Caribbeanlover schreef:
Arwyn schreef:Ik heb de week erna gelijk al mijn vakantiedagen opgenomen toen mijn contract niet verlengd werd.
Had een jaar geen vakantie hebben toch nog een pluspunt.. ;)

Kan het me voorstellen hoor, ik had er toen ook helemaal geen zin meer in om gezellig te gaan doen daar.

Als ik al mijn vakantiedagen opneem, zou ik vanaf morgen niet meer hoeven komen aangezien ik voor 1 mnd vakantie dagen had. Als ik dat nu zou doen, dan heb ik geen geld. Nu werk ik nog 1 mnd krijg verdien daar geld mee en mijn vakantiedagen laat ik uitbetalen dus dan heb ik nog wat extra geld.

Dat jij een jaar geen vakantie hebt gehad is dus niet echt een pluspunt aangezien jouw keuze niet echt slim was. Maar ik zeg ''zeg nooit nooit'', want ik kan het alsnog doen alleen is het niet zo slim van me als ik dat doe.

Als ik zo BBL opleiding wil doen, dan moet je een arbeidsovereenkomst hebben bij een werkgeven dus dat schiet niet op voor mij.

Dat is mar net hoe je het bekijkt. Je heb dan mooi wel een maand om een nieuwe baan te zoeken, terwijl je nog salaris hebt maar niet hoeft te werken.

Overigens mag je baas heus wel salaris inhouden als een werknemer zich vals ziek blijkt te melden of gewoon weg blijft. Dat heet werkweigering, je krijgt betald om te werken dus doe je dat niet, dan hoeft je baas je ook niet te betalen!

Maar nu werk ik nog 1 mnd en krijg salaris en krijg nog een 2e keer geld voor die vakantiedagen. Anders zou ik alleen dat hebben en ik kan het 2x wel gebruiken nl. Nu kan ik ook zoeken naar nieuw werk omdat ik tijd zat heb.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover zo 1 jul 2012 - 7:28

Atelier Madame schreef:Sorry dat ik het zeg maar cbl je zoekt alleen maar uitvluchten om maar geen opleiding te hoeven volgen. Ondertussen huppel je van onopgeleid baantje naar onopgeleid baantje zonder na te denken wat echt bij je past. Meid je bent nog jong waarom ga je je niet eens goed oriënteren ipv je tijd op deze manier te verdoen?

Weet je wat het is? Ik ben nou eenmaal niet snel, heb dat vaker gehoord en ik weet dat het aan mij ligt. Ik zou nooit snel worden. Als ik een opleiding ga doen en tegelijkertijd werk, dan kom ik dat probleem ook tegen. Als ik klaar ben en een baan ga zoeken is de kans groot dat ik niet word aangenomen vanwege mijn onzekerheid en leeftijd en het hebben van geen tot amper ervaring.

Als ik wel ergens word aangenomen zal ik ook nooit snel zijn. Meer dan mijn best doen kan ik niet en sneller worden gaat ook niet. Heb dat wel geprobeerd, maar dat dan was ik blijkbaar nog te langzaam.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover zo 1 jul 2012 - 7:30

Maura schreef:
Caribbeanlover schreef:
Maura schreef:Ik snap best dat je geen zin hebt om naar het werk te gaan. Dat had ik ook niet meer, nadat ik wist dat mijn contract niet werd verlengd. Toch ben ik maar gegaan. Ik hield mezelf voor dat het, het enige juiste was om te doen, dat ik dit moest afmaken. Maar wat was het moeilijk. En wat voelde ik me kloten. Maar ik heb het goed afgesloten en dat heeft toch wel een goed gevoel opgeleverd. Succes en sterkte iig de komende weken.

Aha dus jij weet precies hoe ik me voel, ben ik iig niet de enige. Waarom werdt het bij jou niet verlengd?

Ziektemeldingen. Zit een heel verhaal achter. Maar dat is de perfecte reden om iemand geen contractsverlenging te geven. Ook al was me deze wel al beloofd.

Wat lullig zeg van ze. Neem aan dat je een goede reden had om je ziek te melden, want ziek zijn overkomt je en daar kan je niks aan doen. Voortaan als iemand iets beloofd voor de zekerheid dat zwart op wit laten zetten zodat ze je nooit iets kunnen maken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Lejow zo 1 jul 2012 - 7:31

Een tipje, over vakantiedagen moet je behoorlijk wat belasting betalen, het bedrag dat je er aan overhoudt zou dan wel eens flink kunnen tegen vallen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover zo 1 jul 2012 - 7:31

Dropdraakje schreef:
Zara schreef:Kijk hier eens CBL.
http://vacatures.roc.nl/default.php?fr=zoek

Wanneer jij een BBL-plek hebt, krijg je ook gewoon betaald, dus dat is het probleem niet.
Klopt! Je moet alleen zelf solliciteren bij het begrijf. In de Zorg zoeken ze elk najaar nieuwe leerlingen die dan volgend schooljaar kunnen beginnen. Zelfde geldt voor Spw of toerisme.

Heel aardig van je, maar daar kan ik toch niet werken als ik geen ervaring/diploma ervan heb. Van wat ik heb gezien in mijn provincie.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover zo 1 jul 2012 - 7:33

Lejow schreef:Een tipje, over vakantiedagen moet je behoorlijk wat belasting betalen, het bedrag dat je er aan overhoudt zou dan wel eens flink kunnen tegen vallen.

Dat weet ik, maar nu probeer ik die maand vol te houden en dan krijg ik daar bovenop de vakantiedagen in geld ook nog eens. Dat er wat afgaat dat zij zo, maar ik heb iig iets meer dan alleen die maand salaris snap je.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Lejow zo 1 jul 2012 - 7:34

Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:Een tipje, over vakantiedagen moet je behoorlijk wat belasting betalen, het bedrag dat je er aan overhoudt zou dan wel eens flink kunnen tegen vallen.

Dat weet ik, maar nu probeer ik die maand vol te houden en dan krijg ik daar bovenop de vakantiedagen in geld ook nog eens. Dat er wat afgaat dat zij zo, maar ik heb iig iets meer dan alleen die maand salaris snap je.

Dat is waar!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Discordia zo 1 jul 2012 - 7:36

Jij hebt iemand nodig die jou loopbaanbegeleiding geeft en je wat handvatten kan geven en helpen bij het vinden van werk op maat.

Wat ik al eerder zei: een opleiding gaan doen, is niets voor jou. Het vergt geestelijk en lichamelijk waarschijnlijk teveel van je en voor jou kan een bedrijf 10 anderen vinden die jonger zijn.

Je moet uitgaan van wat je nu weet, kunt en daarmee aan de slag gaan met wat hulp van een coach of een loopbaanbegeleider.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover zo 1 jul 2012 - 7:47

Discordia schreef:Jij hebt iemand nodig die jou loopbaanbegeleiding geeft en je wat handvatten kan geven en helpen bij het vinden van werk op maat.

Wat ik al eerder zei: een opleiding gaan doen, is niets voor jou. Het vergt geestelijk en lichamelijk waarschijnlijk teveel van je en voor jou kan een bedrijf 10 anderen vinden die jonger zijn.

Je moet uitgaan van wat je nu weet, kunt en daarmee aan de slag gaan met wat hulp van een coach of een loopbaanbegeleider.

Ja idd je hebt gelijk. Ik leer slecht en hoe ouder hoe slechter het gaat bij mij iig wel. Ben gauw afgeleid, stel het gauw uit ed. Als ik het wel zou doen, dan is de kans zeer klein dat ik een baan erin vind. Als dat nog jaren duurt is het alleen maar zonde dat ik tijd in een opleiding heb gestoken.

Waar vind ik zulke begeleiding?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Discordia zo 1 jul 2012 - 7:48

Caribbeanlover schreef:
Discordia schreef:Jij hebt iemand nodig die jou loopbaanbegeleiding geeft en je wat handvatten kan geven en helpen bij het vinden van werk op maat.

Wat ik al eerder zei: een opleiding gaan doen, is niets voor jou. Het vergt geestelijk en lichamelijk waarschijnlijk teveel van je en voor jou kan een bedrijf 10 anderen vinden die jonger zijn.

Je moet uitgaan van wat je nu weet, kunt en daarmee aan de slag gaan met wat hulp van een coach of een loopbaanbegeleider.

Ja idd je hebt gelijk. Ik leer slecht en hoe ouder hoe slechter het gaat bij mij iig wel. Ben gauw afgeleid, stel het gauw uit ed. Als ik het wel zou doen, dan is de kans zeer klein dat ik een baan erin vind. Als dat nog jaren duurt is het alleen maar zonde dat ik tijd in een opleiding heb gestoken.

Waar vind ik zulke begeleiding?

Bij het UWV hebben ze vaak speciale programma's voor mensen die moeilijk aan het werk komen maar welwillend zijn. (daar kom je sowieso terecht als je een uitkering krijgt) Misschien kan je man ook wat voor je uitzoeken?
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover zo 1 jul 2012 - 7:57

Dan moet je toch wel ingeschreven staan en dus kan je niet zomaar hulp krijgen toch?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 8:00

Caribbeanlover schreef:
Dropdraakje schreef:
Zara schreef:Kijk hier eens CBL.
http://vacatures.roc.nl/default.php?fr=zoek

Wanneer jij een BBL-plek hebt, krijg je ook gewoon betaald, dus dat is het probleem niet.
Klopt! Je moet alleen zelf solliciteren bij het begrijf. In de Zorg zoeken ze elk najaar nieuwe leerlingen die dan volgend schooljaar kunnen beginnen. Zelfde geldt voor Spw of toerisme.

Heel aardig van je, maar daar kan ik toch niet werken als ik geen ervaring/diploma ervan heb. Van wat ik heb gezien in mijn provincie.
Ja maar CBL, dat proberen we nu de hele tijd uit te leggen. Dat is juist het voordeel van een BBL-opleiding. Je solliciteert bij een bedrijf waar ze BBL-ers zoeken (Regelmatig MBO niveau 2 in bijvoorbeeld winkels, waar je niet zozeer snel voor hoeft te zijn!), en wanneer jij dus een plek hebt, start jouw opleiding. Je leert dus in de praktijk. Je hoeft geen ervaring of diploma te hebben, want die behaal je juist daar! En je verdient ook nog eens tegelijk!
Gewoon de gok wagen. Je kunt dit best!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover zo 1 jul 2012 - 8:11

Ik ga een informeren, maar geef het weinig kans. Ben niet zo leertype, geen geduld ervoor.

Als ze nu zouden zeggen op m'n werk dat ik toch mag blijven, dan zou ik geen eens willen. Eerst zeggen dat ik niet goed ben en dan mij ineens toch willen houden. Nee, daar voel ik me te goed voor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 8:14

Caribbeanlover schreef:Ik ga een informeren, maar geef het weinig kans. Ben niet zo leertype, geen geduld ervoor.

Als ze nu zouden zeggen op m'n werk dat ik toch mag blijven, dan zou ik geen eens willen. Eerst zeggen dat ik niet goed ben en dan mij ineens toch willen houden. Nee, daar voel ik me te goed voor.

CBL, weet je wat me opvalt? Je zoekt telkens redenen om dingen vooral niet te doen. Zoals ik al aangaf; Je leert in de praktijk, dat is juist het voordeel van deze opleidingen. Je bent gewoon aan het werk. Als je nu weer ander werk krijgt, moet je dat toch ook leren? Nou, dit is hetzelfde alleen heb je op het einde een diploma!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Atelier Madame zo 1 jul 2012 - 9:00

Starla schreef:Balen cbl, ik zou er denk ik ook geen zin meer in hebben, en denken, waar doe je het nog voor.
Hoe lang moet je nog uitzingen? Misschien kun je je er aan vasthouden dat je het wel af maakt en niet opgeeft wanneer het je tegenzit.
Hopelijk vind je snel een leuke nieuwe baan!

AM, lekker veroordelende onzin, waar haal je dat nou weer vandaan? Niet iedereen wil of kan een opleiding volgen, moeten ze lekker zelf weten. En als je je baan leuk vind, maakt het toch niks uit of het een 'onopgeleide' baan is? Ik vind je post nogal neerbuigend. De uitvluchten zie ik eerlijk gezegd zelf niet terug in de posts, eerder vragen.
Voorkennis uit eerdere topics, er is eerder een 20 pagina's tellend topic geweest om cbl aan een baan te helpen. Dat kwam uiteindelijk ook nergens op uit.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 5:07

Zara schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik ga een informeren, maar geef het weinig kans. Ben niet zo leertype, geen geduld ervoor.

Als ze nu zouden zeggen op m'n werk dat ik toch mag blijven, dan zou ik geen eens willen. Eerst zeggen dat ik niet goed ben en dan mij ineens toch willen houden. Nee, daar voel ik me te goed voor.

CBL, weet je wat me opvalt? Je zoekt telkens redenen om dingen vooral niet te doen. Zoals ik al aangaf; Je leert in de praktijk, dat is juist het voordeel van deze opleidingen. Je bent gewoon aan het werk. Als je nu weer ander werk krijgt, moet je dat toch ook leren? Nou, dit is hetzelfde alleen heb je op het einde een diploma!
Zo mee eens. Ik denk wel dat jij dat kan. Hoe kom je er bij dat het niet kan lukken? Bedoel of je nu als postbode aan de slag gaan of je doet een opleiding van een jaar, werken en 1 dag in de schoolbanken met een diploma. Als is het maar niveau 2 dan heb jij iets om trots op te zijn meer meer baankansen. Bovendien je staat er nooit alleen voor, je man kan je toch ook helpen. Het zelfde geldt voor school en stage.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover ma 2 jul 2012 - 7:33

Ik ken mezelf beter als geen ander en weet dat leren niks voor mij is. Heb het geduld daar niet voor.

Overigens heb ik vandaag besloten niet meer terug te komen deze maand omdat ik het niet aan kan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 7:58

Ga je toch vakantie opnemen, CBL?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover ma 2 jul 2012 - 8:09

Die dagen laat ik uitbetalen idd als dat is wat je bedoeld. Ik weet het ik ben zwak, maar vanaf dat ik vandaag begon zat ik continu te twijfelen. Zat er eerder aan te denken om nu te stoppen, dan nog een mnd door te gaan.

Ik had het donderdag aan 1 jongen W. verteld omdat hij de leiding had en ik na dat gesprek weg mocht gaan van diegene waar ik het gesprek mee had.

Tegen die jongen W. had ik dus gezegd waarom ik weg ging en ik had net zo goed geen reden kunnen geven aangezien hij dat niet hoeft te weten. Echter ben ik zo dat ik dat eerder wel, dan niet doe uit mezelf.

Vanochtend vroeg een vrouw of ik ziek was donderdag omdat ik er ineens niet meer was en ik zei ''ja''.

Dus vandaag zei ik tegen hem of hij het voor zich wilde houden omdat dat niemand verder wat aangaat.

Aan het einde van de dag zei ik tegen 2 vrouwelijke collega's oa die vrouw die ik hierboven noemde dat ik niet meer terug kom. Zij wisten het al en ook een mannelijke die ik daarna nog even gedag ging zeggen. Allemaal antwoordde ze niet toen ik vroeg wie dat had gezegd.

Die mannelijke collega zei dat ze dat wilde weten, maar ik zei dat het verder niemand wat aanging. Dus W. heeft zijn mond voorbij gepraat of die leidinggevende die mij heeft verteld dat het niet wordt verlengd...............wat ik niet vind kunnen voor iemand in die functie.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 8:18

Je hebt in principe twee mogelijkheden. Of je laat de resterende dagen/weken uitbetalen d.m.v. vakantiedagen of je meldt je ziek. Hoe dan ook, je krijgt ze doorbetaald. En daar gaat het toch om. smile

En nee, het is niet zwak. Als ik destijds vakantiedagen had, was ik ook niet meer teruggekomen. Maar ik had geen vakantiedagen meer en ziekmelden vond ik zelf geen optie, omdat ik niet ziek was. Wel ziek van verdriet, maar verder...

Mijn leidinggevende heeft mij ook niet de kans gegeven om het wel of niet te vertellen. Dat heeft zij netjes voor mij gedaan. Want mijn collega's wisten al eerder dat mijn contract niet werd verlengd, dan ikzelf. Mijn overige functies, waren in de ochtend al aan een ander gegeven onder het mom van 'Maura krijgt geen contractsverlenging' en zelf hoorde ik het pas aan het eind van de middag. Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 394967

Het enige wat ikzelf nog heb gedaan is amper nog iets uitvoeren op de werkvloer. Zij hadden mijn overige functies afgepakt en ik heb mijn eigen functie ingekort. Laten ze zichzelf maar uit de naad werken. Waarom zou ik het nog doen?

Maar sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover ma 2 jul 2012 - 8:40

Idd waarom zou je je best nog doen, ze stikken er maar in. Dat je leidinggevende tegen iedereen heeft rond bazuind dat je contract niet verlengd werdt is not done en ook dat jij het als laatste wist.

Daarmee had je naar de commissie oid moeten gaan zodat dat mens dat nooit meer zou doen.

Ik ga morgen bellen wat mijn mogelijkheden zijn. Ik had 4 wkn opgenomen en dat was mondeling goed gekeurd. Heel stom dat ik nooit heb gevraagd om het zwart op wit te laten zetten, want nu kunnen ze zeggen dat ik geen 4 wkn had.

Hopelijk doen ze niet moeilijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Caribbeanlover ma 2 jul 2012 - 8:43

Ik heb je een pm gestuurdt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb er geen zin in. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb er geen zin in.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum