24 uurs bedrijven.... 365 dagen per jaar open! Vragenlijst!
+6
Polly
Inge
Liz
Catwoman79
Tania
heartsdale
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
24 uurs bedrijven.... 365 dagen per jaar open! Vragenlijst!
Werk jij bij zo'n bedrijf. Ik werk nu als t.axichauffeuse en moet dus veel en vaak onregelmatig werken, om het weekend en met feestdagen. Nu maak ik daar niet zo'n probleem van omdat dat wel de leuke dagen zijn om te werken.
Daarnaast werk ik 32 uur in de week, dus maar 4 dagen, als ik dan in het weekend werk heb ik 2 dagen in het weekend en 2 doordeweeks en de rest vrij, dus wel lekker.
Maar bij ons cao zijn er geen extra toeslagen op weekendwerk, met feestdagen krijgen we wel extra betaald maar de weekenden dus niet.
Hoe zit dat bij jullie?
Welk werk doe je en in welke sector?
En krijg je wel of geen ORT?
Wat vind je ervan om weekenden/feestdagen te werken als iedereen vrij is?
Heb je verschillende diensten of altijd dezelfde tijden?
Werk je ook s'nachts?
Wat vind je partner ervan?
Daarnaast werk ik 32 uur in de week, dus maar 4 dagen, als ik dan in het weekend werk heb ik 2 dagen in het weekend en 2 doordeweeks en de rest vrij, dus wel lekker.
Maar bij ons cao zijn er geen extra toeslagen op weekendwerk, met feestdagen krijgen we wel extra betaald maar de weekenden dus niet.
Hoe zit dat bij jullie?
Werk je ook s'nachts?
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Re: 24 uurs bedrijven.... 365 dagen per jaar open! Vragenlijst!