Na 2 jaar, 2 weken en 5 dagen..
+4
Thunder
sheila123
Darius
Liadan
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Na 2 jaar, 2 weken en 5 dagen..
...heeft mijn dochter gisteren voor het laatst borstvoeding gehad. Ik ben erg blij dat ze het helemaal zelf heeft afgebouwd en ik ben blij dat we de 2 jaar gehaald hebben:-)
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Na 2 jaar, 2 weken en 5 dagen..
Goed zeg! En hoe heeft ze het nu afgebouwd, vertelde ze gewoon dat ze niet meer wilde? En hoe ben je er zelf onder? Ik kan me ook voorstellen dat het even lekker is, een paar maandjes niets en dan weer de nieuwe baby natuurlijk!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Het is al een tijdje heel erg teruggelopen door de zwangerschap, ik denk dat ze nauwelijk nog iets binnen kreeg. Ze had de afgelopen maanden in de ochtend liever pap dan borstvoeding en ze kreeg alleen in de avond nog een voeding. Maar die duurde niet lang want na even drinken zei ze dan dat het op was. Afgelopen week was het bijna gelijk na het aanhappen al 'op'.
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ze is gestopt want het was de laatste tijd behoorlijk pijnlijk en ik zag het ook niet zitten om straks 2 kinderen aan de borst te hebben.
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ze is gestopt want het was de laatste tijd behoorlijk pijnlijk en ik zag het ook niet zitten om straks 2 kinderen aan de borst te hebben.
Liadan- Ratel
Wauw, respect hoor dat je het zolang hebt volgehouden.
Ik ben ook benieuwd hoe ze heeft aangegeven dat ze niet meer wil.
Heb je haar al die tijd ook echt aan de borst gehad?
Ik ben ook benieuwd hoe ze heeft aangegeven dat ze niet meer wil.
Heb je haar al die tijd ook echt aan de borst gehad?
Gast- Gast
Ze zei gewoon dat ze niet meer wil, dat het op is:-)
Ik heb haar al die tijd aan de borst gehad, kolven heb ik sinds juli denk ik niet meer gedaan.
Ik heb haar al die tijd aan de borst gehad, kolven heb ik sinds juli denk ik niet meer gedaan.
Liadan- Ratel
Wat een prestatie!!! Super! Mijn meisje hield er zelf mee op met 11 maanden. Aan de ene kant jammer ik had best nog wel even door willen gaan maar aan de andere kant was het ook wel lekker geen gepiel meer aan me lijf.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Wat goed Liadan! Respect hoor, ik vind het echt knap. Maar kan me wel voorstellen dat het vreemd is nu.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Leuk dat je ook langer dan twee jaar hebt gevoed. Ik heb Ezra 27 maanden aan de borst gehad, ook tijdens de zwangerschap en nog een tijdje tegelijk met Yrsa.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Goed zeg, en idd, zelf afbouwen is wel zo prettig. Ik wilde ook nog graag langer voeden, maar zoonlief had er met 16 maanden zelf genoeg van. Dat vond ik zelf wel erg jammer.
Gast- Gast
Knap hoor!
Hier krijgt meneer nog sochtends/savonds en soms snachts nog bv maar ik vind het zo ook wel mooi geweest dus binnenkort gaat hier de ochtend eraf
Hier krijgt meneer nog sochtends/savonds en soms snachts nog bv maar ik vind het zo ook wel mooi geweest dus binnenkort gaat hier de ochtend eraf
Gast- Gast
Wat goed zeg! En wat fijn dat ze er zelf mee gestopt is.
Ik heb mijn dochter borstvoeding gegeven tot ze 15 maanden was, ik was toen weer zwanger en toen liep het zo drastisch terug, dat ik het een mooi moment vond om te stoppen. Hoop mjn zoon ook weer lang zelf te kunnen voeden.
Ik heb mijn dochter borstvoeding gegeven tot ze 15 maanden was, ik was toen weer zwanger en toen liep het zo drastisch terug, dat ik het een mooi moment vond om te stoppen. Hoop mjn zoon ook weer lang zelf te kunnen voeden.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Zo, dat heb je lang vol gehouden! Respect!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Knap hoor dat je zo lang hebt gevoed! En fijn dat ze zelf heeft aangegeven dat het genoeg is. Lijkt me persoonlijk moeilijk momentje om voor de allerlaatste keer te voeden. Maar gelukkig mag je over een paar weken alweer!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Met 25 weken op vakantie?
» 24 uurs bedrijven.... 365 dagen per jaar open! Vragenlijst!
» 25 weken en weeen
» nog 3 dagen!
» Met 25 weken op vakantie?
» 24 uurs bedrijven.... 365 dagen per jaar open! Vragenlijst!
» 25 weken en weeen
» nog 3 dagen!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: