Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Knutselen met een 3-jarige

+8
Parisienne
PiP
*Troela*
Lejow
Jade
Lilypie
Liadan
Tania
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Knutselen met een 3-jarige - Pagina 2 Empty Re: Knutselen met een 3-jarige

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 21:42

Zora, dat is echt iets van na mijn tijd. Ik ben al ontzettend oud :cheering:. Dus nee, nooit van gehoord, nooit gezien en nooit aan gelikt lol!.

Parisienne, dank je wel smile. Nee, ik vier het verder niet. Het wordt vandaag gevierd met zijn familie en zijn ex en alleen zijn vader en diens vrouw weten van mijn bestaan. Zijn ex mag/ kan daar nog niets van weten.

Ik ben even het dorp in cheers

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Purpleflower za 30 jun 2012 - 3:56

Zora schreef:Zusje, heb je vroeger op school nooit iets met zoutdeeg gemaakt? En dan vervolgens als het gebakken is het steeds aflikken omdat het zo lekker zout is Knutselen met een 3-jarige - Pagina 2 394967

Ik moest ook even denken wat zoutdeeg is.. Maar nu je het over "aflikken" hebt... haha dat weet ik nog wel!
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Purpleflower za 30 jun 2012 - 3:56

Zora schreef:Zusje, heb je vroeger op school nooit iets met zoutdeeg gemaakt? En dan vervolgens als het gebakken is het steeds aflikken omdat het zo lekker zout is Knutselen met een 3-jarige - Pagina 2 394967

Ik moest ook even denken wat zoutdeeg is.. Maar nu je het over "aflikken" hebt... haha dat weet ik nog wel!
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 4:35

Leuk hoor, heb voor mijn vriend klei gekocht om te geven en zelf nog een stempelsetje gekocht voor van de week. Mijn moeder heeft nog een dienblad zei ze vanmiddag, waar je van die foto's in kunt doen. Dus daar kan een leuke foto van haar in en wellicht een leuk tekeningetje en kunnen we dan lekker ontbijt voor papa maken en zo brengen smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 7:19

Ik zag van de week bij de intertoys ook playmais liggen, ik vroeg me al af wat dat was! smile

Gast
Gast

Bericht  Happinaz zo 1 jul 2012 - 4:10

Zusje schreef:Zora, dat is echt iets van na mijn tijd. Ik ben al ontzettend oud :cheering:. Dus nee, nooit van gehoord, nooit gezien en nooit aan gelikt lol!.

Parisienne, dank je wel smile. Nee, ik vier het verder niet. Het wordt vandaag gevierd met zijn familie en zijn ex en alleen zijn vader en diens vrouw weten van mijn bestaan. Zijn ex mag/ kan daar nog niets van weten.

Ik ben even het dorp in cheers

Dat is jammer! Ben je niet bang dat die kleine meid zich verspreekt? Mijn jongens wisten zich op die leeftijd al aardig overal mee te bemoeien! Cool

Ontopic: mijn kinderen vinden het leuk om te knippen en te plakken met papier en lijm en de verschillende foamstickers van de Hema worden dan gebruikt als applicaties! Gezellig hoor, zondagochtend knutselen! Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coco zo 1 jul 2012 - 4:40

Happinaz schreef:
Ontopic: mijn kinderen vinden het leuk om te knippen en te plakken met papier en lijm en de verschillende foamstickers van de Hema worden dan gebruikt als applicaties! Gezellig hoor, zondagochtend knutselen! Very Happy

Foamstickers zijn hier ook een hot item. Daar zijn we vaak wel een hele ochtend of middag mee bezig. De rotzooi vind ik alleen minder. Knutselen met een 3-jarige - Pagina 2 394967 Ze liggen hier overal. Ik heb ook foamstickers van Zeeman, treinen, vliegtuigen etc, vast leuk voor je jongens!

Mijn kinderen zijn net twee dus wel een jaartje jonger, maar met wattenstaafjes en vingerverf verven vinden ze ook geweldig. En verfbellen blazen op papier met een rietje en wat waterverf.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Tania zo 1 jul 2012 - 4:44

Nois schreef:
Happinaz schreef:

Foamstickers zijn hier ook een hot item. Daar zijn we vaak wel een hele ochtend of middag mee bezig. De rotzooi vind ik alleen minder. Knutselen met een 3-jarige - Pagina 2 394967 Ze liggen hier overal. Ik heb ook foamstickers van Zeeman, treinen, vliegtuigen etc, vast leuk voor je jongens!

Mijn kinderen zijn net twee dus wel een jaartje jonger, maar met wattenstaafjes en vingerverf verven vinden ze ook geweldig. En verfbellen blazen op papier met een rietje en wat waterverf.

Zo jij durft, ik zou echt bang zijn voor m'n muren/meubels enz Laughing. Wattenstaafjes met vingerverf is wel een goed idee, J. vindt het vies om met z'n handen te doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coco zo 1 jul 2012 - 4:54

Ik wissel het liefst toch elke 3 maand van kleur op de muur Knutselen met een 3-jarige - Pagina 2 2474380249
Maar ik kan het er zo af poetsen bij onze muren.
Beiden zijn hier ook niet zo welwillig als het om vieze handen gaat Laughing Kwam via pinterest op het idee van de wattenstaafjes.

Knutselen met een 3-jarige - Pagina 2 251920172875606806_Rf5b9s5h_c
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Zora zo 1 jul 2012 - 5:06

Purpleflower schreef:

lol!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 6:29

Happinaz schreef:Dat is jammer! Ben je niet bang dat die kleine meid zich verspreekt? Mijn jongens wisten zich op die leeftijd al aardig overal mee te bemoeien! Cool

Dat is inderdaad een risico maar vooralsnog lijkt er niets te lekken haha. Bovendien kent ze mijn naam niet. Ze noemt me bij een zelfbedachte naam en dat is makkelijk om heen te lullen door mijn vriend. We moeten nog even geduld hebben, daar is niets aan te doen.

Knippen en plakken vindt ze inderdaad ook geweldig, dat hebben we laatst gedaan. Van die foamstickers heeft ze ook liggen. Toch vind ik het helemaal niks, kinderen met scharen haha maar goed Very Happy. Dankzij dit topic heb ik wel klei voor haar verjaardag gekocht voor mijn vriend om te geven (ze hadden wel samen iets voor haar maar hij wilde nog iets kleins mee) en dat vond ze inderdaad helemaal geweldig. Zou er zelf niet aan gedacht hebben. Zag trouwens niet dat zoutdeeg liggen haha Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 6:30

Nois schreef:Ik wissel het liefst toch elke 3 maand van kleur op de muur Knutselen met een 3-jarige - Pagina 2 2474380249
Maar ik kan het er zo af poetsen bij onze muren.
Beiden zijn hier ook niet zo welwillig als het om vieze handen gaat Laughing Kwam via pinterest op het idee van de wattenstaafjes.

Knutselen met een 3-jarige - Pagina 2 251920172875606806_Rf5b9s5h_c

Ziet er wel heel cool uit zeg! Al denk ik niet dat deze prinses daar het geduld voor heeft laughcry

Gast
Gast

Bericht  Liadan di 3 jul 2012 - 6:33

Zoutdeeg koop je ook niet in de winkel, dat moet je zelf maken Very Happy .

Leuk dat je klei gekocht hebt Zusje, zal ze vast veel plezier van hebben. En knippen is inderdaad ook leuk, in het begin lijkt het net of ze steeds in hun vingers gaan knippen, maar ze leren snel genoeg om dat niet te doen:-)

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 6:36

Oh zit het door elkaar te halen met dat playmais ofzoiets. Nou ja, voor nu is het even goed zo. Mss dat ik binnenkort eens kijk wat dat zoutdeeg precies is. Eerst maar eens kijken wat er met die klei gaat gebeuren :P.

Zou jij je kinderen (a 3 jaar) laten knippen enzo als je er zelf niet bij bent? Ik vind het zo'n eng idee eigenlijk terwijl die schaartjes helemaal niet gevaarlijk zijn volgens mij. Het zijn van die figuurschaartjes waarmee je bepaalde motiefjes in de randen krijgt.

Gast
Gast

Bericht  Liadan di 3 jul 2012 - 7:14

Ik laat haar nu wel alleen als ze aan het knippen is, maar ze kan ook al wel goed en netjes knippen. Als ze dat nog niet zou doen, dan zou ik haar niet alleen laten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  PiP di 3 jul 2012 - 8:50

Ik vond het eerst ook eng, bleef er dan ook de eerste paar keer bij zitten, nu sta ik iets verderop te strijken of zit op de pc.
Ze doet het echt heel goed, heerlijk geconcentreerd met haar tongetje naar buiten of haar mondje openKnutselen met een 3-jarige - Pagina 2 561177

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2