Knutselen met een 3-jarige
+8
Parisienne
PiP
*Troela*
Lejow
Jade
Lilypie
Liadan
Tania
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Knutselen met een 3-jarige
Zora, dat is echt iets van na mijn tijd. Ik ben al ontzettend oud . Dus nee, nooit van gehoord, nooit gezien en nooit aan gelikt .
Parisienne, dank je wel . Nee, ik vier het verder niet. Het wordt vandaag gevierd met zijn familie en zijn ex en alleen zijn vader en diens vrouw weten van mijn bestaan. Zijn ex mag/ kan daar nog niets van weten.
Ik ben even het dorp in
Parisienne, dank je wel . Nee, ik vier het verder niet. Het wordt vandaag gevierd met zijn familie en zijn ex en alleen zijn vader en diens vrouw weten van mijn bestaan. Zijn ex mag/ kan daar nog niets van weten.
Ik ben even het dorp in
Gast- Gast
Zora schreef:Zusje, heb je vroeger op school nooit iets met zoutdeeg gemaakt? En dan vervolgens als het gebakken is het steeds aflikken omdat het zo lekker zout is
Ik moest ook even denken wat zoutdeeg is.. Maar nu je het over "aflikken" hebt... haha dat weet ik nog wel!
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Zora schreef:Zusje, heb je vroeger op school nooit iets met zoutdeeg gemaakt? En dan vervolgens als het gebakken is het steeds aflikken omdat het zo lekker zout is
Ik moest ook even denken wat zoutdeeg is.. Maar nu je het over "aflikken" hebt... haha dat weet ik nog wel!
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Leuk hoor, heb voor mijn vriend klei gekocht om te geven en zelf nog een stempelsetje gekocht voor van de week. Mijn moeder heeft nog een dienblad zei ze vanmiddag, waar je van die foto's in kunt doen. Dus daar kan een leuke foto van haar in en wellicht een leuk tekeningetje en kunnen we dan lekker ontbijt voor papa maken en zo brengen .
Gast- Gast
Ik zag van de week bij de intertoys ook playmais liggen, ik vroeg me al af wat dat was!
Gast- Gast
Zusje schreef:Zora, dat is echt iets van na mijn tijd. Ik ben al ontzettend oud . Dus nee, nooit van gehoord, nooit gezien en nooit aan gelikt .
Ik ben even het dorp in
Dat is jammer! Ben je niet bang dat die kleine meid zich verspreekt? Mijn jongens wisten zich op die leeftijd al aardig overal mee te bemoeien!
Ontopic: mijn kinderen vinden het leuk om te knippen en te plakken met papier en lijm en de verschillende foamstickers van de Hema worden dan gebruikt als applicaties! Gezellig hoor, zondagochtend knutselen!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Happinaz schreef:
Ontopic: mijn kinderen vinden het leuk om te knippen en te plakken met papier en lijm en de verschillende foamstickers van de Hema worden dan gebruikt als applicaties! Gezellig hoor, zondagochtend knutselen!
Foamstickers zijn hier ook een hot item. Daar zijn we vaak wel een hele ochtend of middag mee bezig. De rotzooi vind ik alleen minder. Ze liggen hier overal. Ik heb ook foamstickers van Zeeman, treinen, vliegtuigen etc, vast leuk voor je jongens!
Mijn kinderen zijn net twee dus wel een jaartje jonger, maar met wattenstaafjes en vingerverf verven vinden ze ook geweldig. En verfbellen blazen op papier met een rietje en wat waterverf.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Happinaz schreef:
Foamstickers zijn hier ook een hot item. Daar zijn we vaak wel een hele ochtend of middag mee bezig. De rotzooi vind ik alleen minder. Ze liggen hier overal. Ik heb ook foamstickers van Zeeman, treinen, vliegtuigen etc, vast leuk voor je jongens!
Mijn kinderen zijn net twee dus wel een jaartje jonger, maar met wattenstaafjes en vingerverf verven vinden ze ook geweldig. En verfbellen blazen op papier met een rietje en wat waterverf.
Zo jij durft, ik zou echt bang zijn voor m'n muren/meubels enz . Wattenstaafjes met vingerverf is wel een goed idee, J. vindt het vies om met z'n handen te doen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wissel het liefst toch elke 3 maand van kleur op de muur
Maar ik kan het er zo af poetsen bij onze muren.
Beiden zijn hier ook niet zo welwillig als het om vieze handen gaat Kwam via pinterest op het idee van de wattenstaafjes.
Beiden zijn hier ook niet zo welwillig als het om vieze handen gaat Kwam via pinterest op het idee van de wattenstaafjes.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Purpleflower schreef:Zora schreef:Zusje, heb je vroeger op school nooit iets met zoutdeeg gemaakt? En dan vervolgens als het gebakken is het steeds aflikken omdat het zo lekker zout is
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Happinaz schreef:Dat is jammer! Ben je niet bang dat die kleine meid zich verspreekt? Mijn jongens wisten zich op die leeftijd al aardig overal mee te bemoeien!
Dat is inderdaad een risico maar vooralsnog lijkt er niets te lekken haha. Bovendien kent ze mijn naam niet. Ze noemt me bij een zelfbedachte naam en dat is makkelijk om heen te lullen door mijn vriend. We moeten nog even geduld hebben, daar is niets aan te doen.
Knippen en plakken vindt ze inderdaad ook geweldig, dat hebben we laatst gedaan. Van die foamstickers heeft ze ook liggen. Toch vind ik het helemaal niks, kinderen met scharen haha maar goed . Dankzij dit topic heb ik wel klei voor haar verjaardag gekocht voor mijn vriend om te geven (ze hadden wel samen iets voor haar maar hij wilde nog iets kleins mee) en dat vond ze inderdaad helemaal geweldig. Zou er zelf niet aan gedacht hebben. Zag trouwens niet dat zoutdeeg liggen haha .
Gast- Gast
Nois schreef:Ik wissel het liefst toch elke 3 maand van kleur op de muur
Ziet er wel heel cool uit zeg! Al denk ik niet dat deze prinses daar het geduld voor heeft
Gast- Gast
Zoutdeeg koop je ook niet in de winkel, dat moet je zelf maken .
Leuk dat je klei gekocht hebt Zusje, zal ze vast veel plezier van hebben. En knippen is inderdaad ook leuk, in het begin lijkt het net of ze steeds in hun vingers gaan knippen, maar ze leren snel genoeg om dat niet te doen:-)
Leuk dat je klei gekocht hebt Zusje, zal ze vast veel plezier van hebben. En knippen is inderdaad ook leuk, in het begin lijkt het net of ze steeds in hun vingers gaan knippen, maar ze leren snel genoeg om dat niet te doen:-)
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Oh zit het door elkaar te halen met dat playmais ofzoiets. Nou ja, voor nu is het even goed zo. Mss dat ik binnenkort eens kijk wat dat zoutdeeg precies is. Eerst maar eens kijken wat er met die klei gaat gebeuren .
Zou jij je kinderen (a 3 jaar) laten knippen enzo als je er zelf niet bij bent? Ik vind het zo'n eng idee eigenlijk terwijl die schaartjes helemaal niet gevaarlijk zijn volgens mij. Het zijn van die figuurschaartjes waarmee je bepaalde motiefjes in de randen krijgt.
Zou jij je kinderen (a 3 jaar) laten knippen enzo als je er zelf niet bij bent? Ik vind het zo'n eng idee eigenlijk terwijl die schaartjes helemaal niet gevaarlijk zijn volgens mij. Het zijn van die figuurschaartjes waarmee je bepaalde motiefjes in de randen krijgt.
Gast- Gast
Ik laat haar nu wel alleen als ze aan het knippen is, maar ze kan ook al wel goed en netjes knippen. Als ze dat nog niet zou doen, dan zou ik haar niet alleen laten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik vond het eerst ook eng, bleef er dan ook de eerste paar keer bij zitten, nu sta ik iets verderop te strijken of zit op de pc.
Ze doet het echt heel goed, heerlijk geconcentreerd met haar tongetje naar buiten of haar mondje open
Ze doet het echt heel goed, heerlijk geconcentreerd met haar tongetje naar buiten of haar mondje open
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» kleinigheidje knutselen voor oma - 1 jarige
» Knutselen met je kind
» Gastouder 'verplicht' tot knutselen?
» N.a.v knutselen: het knutsel-tip-topic
» Knutselen voor bijv. Oma en Opa
» Knutselen met je kind