Mijn zus heeft een beroerte gehad
+16
Koffieleut
Jerry
Schaapke
Kowalski
Error
Suus
mzcharlotte
Joli86
Tania
Monte
Snoes
heartsdale
Siamsa
Lousanne
sanne-84
Hoochie
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mijn zus heeft een beroerte gehad
Agh jeetje, Hoochie. Ook moeilijk voor jou om je zus zo te zien.
Aan welke kant trok haar mond scheef? Hoe is ze er zelf onder? Laat r maar goed vragen naar logopedie en revalidatie dat laatste heeft (en helpt me nog steeds) me enorm geholpen.
Aan welke kant trok haar mond scheef? Hoe is ze er zelf onder? Laat r maar goed vragen naar logopedie en revalidatie dat laatste heeft (en helpt me nog steeds) me enorm geholpen.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Schaapke schreef:Agh jeetje, Hoochie. Ook moeilijk voor jou om je zus zo te zien.
Vanuit haar gezien de linkerkant. Ze krijgt nu allerlei onderzoeken om te bepalen hoe dit komt. Zijn ze daar bij jou achter gekomen? Gelukkig heeft ze verder geen last van uitval
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, bij mij zijn ze er niet achter gekomen waardoor het komt. Ik drink niet, rook niet, sport voldoende, mijn hart en aderen zijn in perfecte conditie....
Oké, dus rechts heeft het infarct plaatsgevonden? Bij mij ook, ja. Heb alleen geen problemen met vertraging op reageren. Wel tastuitval (geen warm/koud, scherp/stomp voelen) en mijn gehoor is niet meer goed.
Oké, dus rechts heeft het infarct plaatsgevonden? Bij mij ook, ja. Heb alleen geen problemen met vertraging op reageren. Wel tastuitval (geen warm/koud, scherp/stomp voelen) en mijn gehoor is niet meer goed.
Schaapke- Prater
Bah wat schrikken zeg! Hopelijk herstelt ze volledig. Veel sterkte!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
he wat schrikken zeg.... sterkte ermee!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Wat heftig ... Sterkte, hopelijk komt alles weer goed met je zus.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Het vertraagd denken/handelen kan zeker een gevolg zijn van 'n CVA. Maar omdat 't nog zo 'vers' is, kun je niet zeggen in hoeverre dat allemaal zal herstellen.
Is ze weer thuis?
Is ze weer thuis?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ontzettend naar! En je zus is ook nog zo jong. Heel veel sterkte en ik hoop dat alles weer in orde komt.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
jeetje schrikken zeg. Mijn vader heeft 2 jaar geleden een herseninfarct gehad en vind het nog altijd moeilijk als mensen het over een beroerte hebben. Laatst ook op een verjaardag werd net gedaan of mensen die een beroerte gehad hebben onnozel zijn.
Heel veel sterkte voor jullie
Heel veel sterkte voor jullie
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik ben benieuwd hoe het nu met je zus gaat!
Schaapke- Prater
Schaapke schreef:Ik ben benieuwd hoe het nu met je zus gaat!
Lief dat je ernaar vraagt. Het gaat opzich wel goed. Gezicht is helemaal bijgetrokken, maar is nog wel snel moe. Ook heeft ze wat bijkomende klachten gekregen zoals ontstekingen, maar dat schijnt een bekende reactie van het lichaam te zijn. Heeft nu aantal onderzoeken gehad en daar krijgt ze volgende week de uitslag van
Hoochie- Prater
Hoochie schreef:Schaapke schreef:Ik ben benieuwd hoe het nu met je zus gaat!
Lief dat je ernaar vraagt. Het gaat opzich wel goed. Gezicht is helemaal bijgetrokken, maar is nog wel snel moe. Ook heeft ze wat bijkomende klachten gekregen zoals ontstekingen, maar dat schijnt een bekende reactie van het lichaam te zijn. Heeft nu aantal onderzoeken gehad en daar krijgt ze volgende week de uitslag van
Gelukkig is het allemaal bijgetrokken. Reageert ze ook nog traag met praten of is dit ook bijgetrokken?
Is het nou trouwens een infarct of een bloeding geweest? En ze slikt nu zeker medicijnen of niet?
Vervelend van die ontstekingen. Krijgt ze revalidatie en therapie voor die vermoeidheid?
Schaapke- Prater
Schaapke schreef:Hoochie schreef:Schaapke schreef:Ik ben benieuwd hoe het nu met je zus gaat!
Gelukkig is het allemaal bijgetrokken. Reageert ze ook nog traag met praten of is dit ook bijgetrokken?
Is het nou trouwens een infarct of een bloeding geweest? En ze slikt nu zeker medicijnen of niet?
Vervelend van die ontstekingen. Krijgt ze revalidatie en therapie voor die vermoeidheid?
Nee ze krijgt verder geen therapie ofzo het gaat ook wel steeds beter. Ze heeft nu bloedverdunners en daar merkt ze wel verschil in. Tussendoor moest ze 2 dagen stoppen om een tand te kunnen laten trekken en toen kreeg ze al snel weer hoofdpijn. Het is nu even afwachten op volgende week.
Hoochie- Prater
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft ook zoiets gehad?
» Navelbreuk, wie heeft dit ook (gehad)?
» Suikertest, wie heeft dat ook gehad?
» Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL
» Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?
» Navelbreuk, wie heeft dit ook (gehad)?
» Suikertest, wie heeft dat ook gehad?
» Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL
» Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: