Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grrr... ik baal! (zure melk)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Grrr... ik baal! (zure melk) Empty Grrr... ik baal! (zure melk)

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:40

Vanmiddag was ik aan het opruimen, rolt er ineens een fles afgekolfde melk tevoorschijn :shock: . Blijkbaar ben ik vergeten die vrijdag vanuit mijn tas in de koelkast te zetten. Dus kon ik net 300 cc zuur verdiende melk door de gootsteen kieperen.

Vanavond nog met veel moeite 150 cc bij elkaar zien te kolven, aangezien ik net door de vriezervoorraad was Mad

Jullie nog baalmomenten gehad?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr... ik baal! (zure melk) Empty Re: Grrr... ik baal! (zure melk)

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:52

Ow dat is balen ja!
Ik heb tot 2 keer toe ruim 200cc laten vallen waardoor de hele vloer onder de melk zat en ik dus voor jan doedel heb zitten kolven!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:54

Snoepy87 schreef:Ow dat is balen ja!
Ik heb tot 2 keer toe ruim 200cc laten vallen waardoor de hele vloer onder de melk zat en ik dus voor jan doedel heb zitten kolven!

O, das ook zuur ja! Tis niet alsof je dat zo opnieuw bij elkaar hebt helaas Cry

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx zo 23 jan 2011 - 5:56

Zo dat is balen!! hug

Ik heb een keer een flesje in mijn tas gehad die niet goed dicht zat.. Toen kon ik tas en portomonnee ook nog weggooien, want die melk lucht krijg je er echt niet uit..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Teddyaapje zo 23 jan 2011 - 7:16

Mijn schoonouders hebben laatst een avondje opgepast, wij waren naar de bioscoop. We hadden 250cc afgekolfde melk meegegeven, 150cc in de fles en daar de rest in een apart flesje voor als T. daarna nog honger had, dan konden ze hem nog een beetje bijgeven. Nu hadden ze het dus fout begrepen, en ipv met 30cc erbij te beginnen hebben ze die overige 100cc helemaal opgewarmd. T. heeft daar toen nog maar 20cc van gedronken met het gevolg dat we 80cc weg moesten gooien Cry

Nu scheelt het dat ik genoeg productie heb maar vond het toch wel zonde!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Liadan zo 23 jan 2011 - 8:14

Oh dat is rot:-( Ik heb ook meerdere keren gehad dat ik de voeding thuis vergat in de koelkast of vriezer te doen en dan kon ik het ook weer wegdoen (meestal deed ik het dan trouwens in het badje van Yara, dan had ik nog het gevoel dat het kolven niet helemaal voor niks was geweest). Maar bij mij was het niet zo'n probleem want ik heb altijd een grote voorraad in de vriezer gehad. Is het kolven vandaag nog gelukt? Misschien anders morgenochtend na de voeding nog even kolven, dat deed ik de eerste tijd en daarom had ik zo'n grote vriezervoorraad. In de avond kreeg ik vrijwel niks gekolfd maar in de ochtend heel veel.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:48

In de kraamweek moest ik nog 's nachts kolven, mijn man pakte wel eens de kolfspullen (want ik was toen nog niet zo snel met die hechtingen enzo). Was hij door z'n slaperigheid vergeten om de flesjes onder het borstschild te draaien. Toen is ook 10 minuten kolfmelk op de grond gedruppeld voor ik erachter kwam dat die flesjes er niet onder zaten :P Daar baalde ik toen ook wel van.

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx zo 23 jan 2011 - 9:02

Dromertje schreef:In de kraamweek moest ik nog 's nachts kolven, mijn man pakte wel eens de kolfspullen (want ik was toen nog niet zo snel met die hechtingen enzo). Was hij door z'n slaperigheid vergeten om de flesjes onder het borstschild te draaien. Toen is ook 10 minuten kolfmelk op de grond gedruppeld voor ik erachter kwam dat die flesjes er niet onder zaten :P Daar baalde ik toen ook wel van.
sorry... erg zonde, maar moet hier echt om lachen... Laughing

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 9:04

xxjojootjexx schreef:
Dromertje schreef:In de kraamweek moest ik nog 's nachts kolven, mijn man pakte wel eens de kolfspullen (want ik was toen nog niet zo snel met die hechtingen enzo). Was hij door z'n slaperigheid vergeten om de flesjes onder het borstschild te draaien. Toen is ook 10 minuten kolfmelk op de grond gedruppeld voor ik erachter kwam dat die flesjes er niet onder zaten :P Daar baalde ik toen ook wel van.
sorry... erg zonde, maar moet hier echt om lachen... Laughing

Haha,ik durfde dat niet te zeggen... zie het zo voor me :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 9:34

nu kan ik er ook wel om lachen, maar toen was ik best wel een beetje boos :P (zónde van de gekolfde melk). Zo is hij ook wel eens met een flesje opgewarmde melk naar boven gekomen, zonder speen en ook niet in de gaten hebben dat de speen er niet op zat, het was dat ik het zei, anders had ie de melk zo over Y.inthe heen gekiept. Hij is in de kraamweek ook wel eens wakker geschrokken en dat ie toen uitriep "hoe heet ze ook alweer". Ik hou het er maar op dat hij gewoon aan de situatie moest wennen (want slaap kregen we toen wel genoeg, haha).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: