Zure luiers
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zure luiers
Zoon had een smakelijke verassing voor me net. Het zat aan alle kanten in zijn luier en het stonk!
Nu kan ik me voorstellen dat dit niet fijn voelt aan zijn billetjes, wat kan ik hier het beste voor smeren? Zinkzalf, vaseline, bepathen, sudocreme?
En hoe kan het opeens zo stinken?
Nu kan ik me voorstellen dat dit niet fijn voelt aan zijn billetjes, wat kan ik hier het beste voor smeren? Zinkzalf, vaseline, bepathen, sudocreme?
En hoe kan het opeens zo stinken?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Zure luiers
Hoe het ineens zo kan stinken weet ik niet.
Volgens mij kan de ontlasting wel sterker/anders ruiken bij het doorkomen van tandjes, maar dat zou wel erg vroeg zijn.
Als de billen niet rood zijn, zou ik niets erop smeren.
Volgens mij kan de ontlasting wel sterker/anders ruiken bij het doorkomen van tandjes, maar dat zou wel erg vroeg zijn.
Als de billen niet rood zijn, zou ik niets erop smeren.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Hey Caroow,
Mijn dochtertje heeft ook af en toe rode billetjes, en ook soms een rode irritatie streepje in haar hals. Hier smeer ik altijd sudocreme op en werkt hier perfect! De volgende dag is er niks meer van te zien.
Mijn dochtertje heeft ook af en toe rode billetjes, en ook soms een rode irritatie streepje in haar hals. Hier smeer ik altijd sudocreme op en werkt hier perfect! De volgende dag is er niks meer van te zien.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Ja sudocreme helpt bij ons ook. Maar niet teveel! Want daar lijkt ze alleen maar rodere billetjes van te krijgen.
Als het echt erg wordt, gebruiken we meestal bepanthen. Dat lijkt toch minder agressief dan sudocreme en helpt ook.
Ik smeer ook alleen als L.ynn echt rode plekken krijgt of luieruitslag. En de luiers zo snel mogelijk na het poepen verwisselen, anders trekt het 'zure' helemaal in de huid.
(L.ynn is inmiddels al ouder, maar dit is hoe ik het vanaf het begin doe)
Als het echt erg wordt, gebruiken we meestal bepanthen. Dat lijkt toch minder agressief dan sudocreme en helpt ook.
Ik smeer ook alleen als L.ynn echt rode plekken krijgt of luieruitslag. En de luiers zo snel mogelijk na het poepen verwisselen, anders trekt het 'zure' helemaal in de huid.
(L.ynn is inmiddels al ouder, maar dit is hoe ik het vanaf het begin doe)
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Als ze hele rode billen heeft smeer ik een dun laagje zinkzalf (gewoon kruidvat merk) of sudocreme.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Oke, nu nog niks smeren dus.
En dat zure luiers door tandjes komen weet ik, maar ik ga er niet van uit dat hij nu al tandjes krijgt.
En dat zure luiers door tandjes komen weet ik, maar ik ga er niet van uit dat hij nu al tandjes krijgt.
Caroow- Lady Post-a-lot
L heeft ook wel eens zure luiers gehad in het begin, maar ze is inmiddels bijna 9 maanden en er is nog geen tandje te bekennen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Gelukkig hoeft dat het dus niet te zijn Ik ging er ook niet van uit hoor.
Maar pff die lucht! Ik hoop dat de volgende beter ruikt!
Maar pff die lucht! Ik hoop dat de volgende beter ruikt!
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: