dreumes melk of halfvolle melk?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
dreumes melk of halfvolle melk?
V word over 5 weken 1 jaar,Ik wilde dan eigenlijk beginnen met gewone halfvolle melk te geven.Maar nu ben ik aan het twijfelen omdat V niet echt super eet,nou ja zijn avondeten en toetje gaan er goed in,zijn pap gaat redelijk maar brood is meestal een drama.Hij eet met moeite 1 sneedje.Dus mijn vraag nu wat zouden jullie doen,gewoon halfvolle melk geven of toch nog even dreumesmelk geven(ivm de vitamines die erin zitten)
En als je halfvolle melk geeft,moet je dan nog extra vitamine geven?Ik geef al vitamine D druppels.
En als je halfvolle melk geeft,moet je dan nog extra vitamine geven?Ik geef al vitamine D druppels.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: dreumes melk of halfvolle melk?
Ik vind die dreumesmelk zo'n onzin. Dat is weer echt zo'n marketing-ding. Ik heb bij allebei gewoon halfvolle melk gegeven, dat is goed zat. Vitamine D druppels moet je toch blijven geven totdat ze 4 jaar zijn, althans dat zegt onze wijk hierzo.
Gast- Gast
Ik geef halfvollle melk en heb het flesje vitamine D opgemaakt, nu geef ik multivitamine.
Gast- Gast
Gewoon half volle melk en zoals Lieskuh al zei, Vitamine D moet tot 4 jaar worden gegeven (volgens CB)
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geef N. ook halfvolle melk, ben met 11 maanden begonnen met afbouwen van de flesvoeding en in plaats daarvan halfvolle melk gaan geven. Voordat ze een jaar was, was ze volledig over op halfvolle melk. De eerste keren vond ze het maar niks, maar ben het aan blijven bieden. Nu krijgt ze overdag koude melk (althans, wel even in de magnetron.. direct uit de koelkast is te koud) en 's avonds voor het naar bed gaan een flesje lauwe melk.
Ik vind dreumesmelk ook niet nodig. Als je vitamine D erbij geeft is halfvolle melk gewoon prima!
Ik vind dreumesmelk ook niet nodig. Als je vitamine D erbij geeft is halfvolle melk gewoon prima!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ik vind dreumes melk opzich ook niet nodig,maar omdat hij zo wisselt zijn broodje eet,begon ik een beetje te twijfelen.
Hoe geven jullie de melk dan?gewoon koud of toch wel opgewarmd.Hier krijgt V nog 200ml(180+6)melk in de ochtend(pap)en een flesje van 150+5 in de middag.
Hoe geven jullie de melk dan?gewoon koud of toch wel opgewarmd.Hier krijgt V nog 200ml(180+6)melk in de ochtend(pap)en een flesje van 150+5 in de middag.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb heel lang friso dreumes poeder melk gegeven ( tot een maand geleden ),doordat ze slecht at had ik het idee dat ze zo toch haar vitamines en mineralen binnen kreeg. Daarbij kreeg ze soja melk en dat drinkt ze nu nog, in de avond warm met wat cacao,en heel af en toe drinkt ze het in de ochtend ook,maar dan koud.Gewone melk word hier in huis niet gedronken.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel halfvolle melk?
» halfvolle melk indikken?
» melk/ fles vraag dreumes
» van Friso melk naar gewone melk
» Gevulde, halfvolle of lege spaarpot?
» halfvolle melk indikken?
» melk/ fles vraag dreumes