Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer kreeg jij striae en waar?

+19
Teddyaapje
Ayla
PapillonRose
Océane
Bruintje Beer
Happydobby
chipa
Susan
Rush
Annemie
Flower_L
Thunder
Sanne
Dille
Linda
Tania
Rouge
Liadan
Sylvana
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 1:52

Sylvana schreef:
Charlie schreef:
Sylvana schreef:
Charlie schreef: :nopompom:

Ik begon me ook al af te vragen waarom ik dit topic alweer geopend had.. Of doelde je daar niet op? laughcry

Jawel, precies dat.

Oh men, nooit gedacht dat ik ZO met zulke dingen bezig zou zijn. Word er zelf af en toe ook een beetje crazy van. Embarassed

Ik mis iets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Susan do 28 jun 2012 - 1:54

Luce schreef:
Sylvana schreef:
Charlie schreef:
Sylvana schreef:
Charlie schreef: Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 1270000679

Ik begon me ook al af te vragen waarom ik dit topic alweer geopend had.. Of doelde je daar niet op? Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 394967

Jawel, precies dat.

Oh men, nooit gedacht dat ik ZO met zulke dingen bezig zou zijn. Word er zelf af en toe ook een beetje crazy van. Embarassed

Ik mis iets.

Ja, ik ook.

Ik ben overigens streeploos gebleven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  chipa do 28 jun 2012 - 2:00

Annemie schreef:Hier met 30 weken geloof ik ongeveer,mijn buik zat ook ineens vol met strepen.

+1
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 2:00

Bij de eerste zwangerschap, na de geboorte tijdens de stuwing op mijn borsten.
Bij de 2de een paar hele kleintjes op mijn buik, stuk of 3. En oude die wat verder zijn uitgescheurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Happydobby do 28 jun 2012 - 2:06

Bij mij ontstonden er wat streepjes in week 39. En tijdens de bevalling zijn er wat bijgekomen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Bruintje Beer do 28 jun 2012 - 2:42

Bij beide zwangerschappen streeploos gebleven Very Happy
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Océane do 28 jun 2012 - 2:46

In de laatste 2 weken van mijn zwangerschap kreeg ik er een paar op de plek waar ze met haar hoofd altijd bewoog (ze lag in stuit) en tijdens de bevalling vlak boven mijn navel. Ik heb nu nog geen nieuwe ontdekt, maar ik moet ook nog even...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  PapillonRose do 28 jun 2012 - 3:21

Hier vanaf week 32 ongeveer, toen kwam het eerste streepje. Dat was net naast mijn navel. Daarna breidde het zich langzaam uit. Tot en met de hoogte van mijn navel zit mijn onderbuik onder de streepjes. Verder een paar streepjes op mijn heupen, maar die vallen eigenlijk niet eens echt op, gelukkig.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Ayla do 28 jun 2012 - 3:34

Hier op mijn buik geen, maar heb wel zebraborsten Very Happy maar ik kan me er niet druk om maken.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 3:36

Wat hele kleine streepjes op mijn borsten, gekomen tijdens stuwing na de geboorte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 5:13

Heb alleen wat striae tussen mijn bovenbenen in, op mijn buik tot op heden nog niet, bij Y. ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Teddyaapje do 28 jun 2012 - 9:23

Met 19w had ik al best wat strepen langs mijn navel. Aan t einde van de zwangerschap zaten mijn buik, bovenbenen, flanken (lovehandles) en schaamstreek (ofja, nét er boven) helemaal onder. Ook op mijn onderrug heb ik er een paar maar die zijn heel licht en zo goed als onzichtbaar.

Of je striae krijgt of niet heeft te maken met het onderhuidsbindweefsel. Heb je vast weefsel dan heb je veel minder kans hierop dan wanneer je los weefsel hebt. (dit kun je bijv. testen door in het vel van je onderarm te knijpen, komt het makkelijk omhoog is het los, moet je moeite doen om wat te pakken te krijgen heb je vast weefsel). Smeren is totaal nutteloos, de cremes komen niet door de bovenste lagen van de opperhuid heen en zullen je bindweefsel never nooit kunnen bereiken. Wel kan het evt. jeuk verminderen. Wat je trouwens wel kan doen is (voor de zwangerschap) je buikspieren in topconditie brengen zodat je buik minder zal uitpuilen en je huid dus minder oprekt...helaas was ik hier te lui voor!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  liesje do 28 jun 2012 - 21:23

rond de 32 weken en zitten bij mij op me heupen
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 0:43

Tot op heden nog 0,0! Bij de eerste zwangerschap ook niets! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Clapperdie vr 29 jun 2012 - 0:51

Ik heb het op mijn linker bovenbeen. Volgens mij is dit tijdens het persen gebeurd maar kan ook dat het er al zat maar dat ik het domweg niet meer kon zien door mn dikke buik Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 1578173417
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Fiebje vr 29 jun 2012 - 1:07

Ik kreeg de eerste rond 34 weken, de rest met 37 weken zitten op mijn onderbuik en een paar boven mijn navel. Na de bevalling kwam ik erachter dat ik ze ook aan binnenkant van mijn benen heb geen idee hoelang die er al zaten.

Ik ben er niet blij mee maar nu ze niet meer zo fel rood/paars zijn vind ik het wel minder erg.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Bloem86 vr 29 jun 2012 - 1:23

Bij mn eerste zwangerschap tot ongeveer 35 weken streeploos gebleven! Had altijd al wel een paar ieniemienie streepjes op mijn zij en op mn bovenbenen.
Daarna barstte het los op mijn buik tot nét iets boven mn navel. Bij de tweede zwangerschap een paar streepjes boven mijn navel erbij gekregen!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kreeg jij striae en waar? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum