Wanneer kreeg jij striae en waar?
+19
Teddyaapje
Ayla
PapillonRose
Océane
Bruintje Beer
Happydobby
chipa
Susan
Rush
Annemie
Flower_L
Thunder
Sanne
Dille
Linda
Tania
Rouge
Liadan
Sylvana
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wanneer kreeg jij striae en waar?
Sylvana schreef:Charlie schreef:Sylvana schreef:Charlie schreef:
Ik begon me ook al af te vragen waarom ik dit topic alweer geopend had.. Of doelde je daar niet op?
Jawel, precies dat.
Oh men, nooit gedacht dat ik ZO met zulke dingen bezig zou zijn. Word er zelf af en toe ook een beetje crazy van.
Ik mis iets.
Gast- Gast
Luce schreef:Sylvana schreef:Charlie schreef:Sylvana schreef:Charlie schreef:
Ik begon me ook al af te vragen waarom ik dit topic alweer geopend had.. Of doelde je daar niet op?
Jawel, precies dat.
Oh men, nooit gedacht dat ik ZO met zulke dingen bezig zou zijn. Word er zelf af en toe ook een beetje crazy van.
Ik mis iets.
Ja, ik ook.
Ik ben overigens streeploos gebleven.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Annemie schreef:Hier met 30 weken geloof ik ongeveer,mijn buik zat ook ineens vol met strepen.
+1
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Bij de eerste zwangerschap, na de geboorte tijdens de stuwing op mijn borsten.
Bij de 2de een paar hele kleintjes op mijn buik, stuk of 3. En oude die wat verder zijn uitgescheurd.
Bij de 2de een paar hele kleintjes op mijn buik, stuk of 3. En oude die wat verder zijn uitgescheurd.
Gast- Gast
Bij mij ontstonden er wat streepjes in week 39. En tijdens de bevalling zijn er wat bijgekomen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Bij beide zwangerschappen streeploos gebleven
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
In de laatste 2 weken van mijn zwangerschap kreeg ik er een paar op de plek waar ze met haar hoofd altijd bewoog (ze lag in stuit) en tijdens de bevalling vlak boven mijn navel. Ik heb nu nog geen nieuwe ontdekt, maar ik moet ook nog even...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Hier vanaf week 32 ongeveer, toen kwam het eerste streepje. Dat was net naast mijn navel. Daarna breidde het zich langzaam uit. Tot en met de hoogte van mijn navel zit mijn onderbuik onder de streepjes. Verder een paar streepjes op mijn heupen, maar die vallen eigenlijk niet eens echt op, gelukkig.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier op mijn buik geen, maar heb wel zebraborsten maar ik kan me er niet druk om maken.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Wat hele kleine streepjes op mijn borsten, gekomen tijdens stuwing na de geboorte.
Gast- Gast
Heb alleen wat striae tussen mijn bovenbenen in, op mijn buik tot op heden nog niet, bij Y. ook niet.
Gast- Gast
Met 19w had ik al best wat strepen langs mijn navel. Aan t einde van de zwangerschap zaten mijn buik, bovenbenen, flanken (lovehandles) en schaamstreek (ofja, nét er boven) helemaal onder. Ook op mijn onderrug heb ik er een paar maar die zijn heel licht en zo goed als onzichtbaar.
Of je striae krijgt of niet heeft te maken met het onderhuidsbindweefsel. Heb je vast weefsel dan heb je veel minder kans hierop dan wanneer je los weefsel hebt. (dit kun je bijv. testen door in het vel van je onderarm te knijpen, komt het makkelijk omhoog is het los, moet je moeite doen om wat te pakken te krijgen heb je vast weefsel). Smeren is totaal nutteloos, de cremes komen niet door de bovenste lagen van de opperhuid heen en zullen je bindweefsel never nooit kunnen bereiken. Wel kan het evt. jeuk verminderen. Wat je trouwens wel kan doen is (voor de zwangerschap) je buikspieren in topconditie brengen zodat je buik minder zal uitpuilen en je huid dus minder oprekt...helaas was ik hier te lui voor!
Of je striae krijgt of niet heeft te maken met het onderhuidsbindweefsel. Heb je vast weefsel dan heb je veel minder kans hierop dan wanneer je los weefsel hebt. (dit kun je bijv. testen door in het vel van je onderarm te knijpen, komt het makkelijk omhoog is het los, moet je moeite doen om wat te pakken te krijgen heb je vast weefsel). Smeren is totaal nutteloos, de cremes komen niet door de bovenste lagen van de opperhuid heen en zullen je bindweefsel never nooit kunnen bereiken. Wel kan het evt. jeuk verminderen. Wat je trouwens wel kan doen is (voor de zwangerschap) je buikspieren in topconditie brengen zodat je buik minder zal uitpuilen en je huid dus minder oprekt...helaas was ik hier te lui voor!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
rond de 32 weken en zitten bij mij op me heupen
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Tot op heden nog 0,0! Bij de eerste zwangerschap ook niets!
Gast- Gast
Ik heb het op mijn linker bovenbeen. Volgens mij is dit tijdens het persen gebeurd maar kan ook dat het er al zat maar dat ik het domweg niet meer kon zien door mn dikke buik
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik kreeg de eerste rond 34 weken, de rest met 37 weken zitten op mijn onderbuik en een paar boven mijn navel. Na de bevalling kwam ik erachter dat ik ze ook aan binnenkant van mijn benen heb geen idee hoelang die er al zaten.
Ik ben er niet blij mee maar nu ze niet meer zo fel rood/paars zijn vind ik het wel minder erg.
Ik ben er niet blij mee maar nu ze niet meer zo fel rood/paars zijn vind ik het wel minder erg.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Bij mn eerste zwangerschap tot ongeveer 35 weken streeploos gebleven! Had altijd al wel een paar ieniemienie streepjes op mijn zij en op mn bovenbenen.
Daarna barstte het los op mijn buik tot nét iets boven mn navel. Bij de tweede zwangerschap een paar streepjes boven mijn navel erbij gekregen!
Daarna barstte het los op mijn buik tot nét iets boven mn navel. Bij de tweede zwangerschap een paar streepjes boven mijn navel erbij gekregen!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer kreeg jij een band?
» wanneer kreeg je kindje....
» Wanneer geef/kreeg je een sleutel??
» Vanaf wanneer kreeg je het gevoel een kindje te 'willen'
» Positiekleding, waar en wanneer?
» wanneer kreeg je kindje....