Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

katten(spullen) en kindje

+7
Pien
Wennes
moepie
Fiebje
Jazzlyn
Ayla
Floor
11 plaatsers

Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty katten(spullen) en kindje

Bericht  Floor wo 27 jun 2012 - 19:10

Wij hebben 2 binnenkatten, ze slapen 's nachts in de huiskamer. Daardoor staat hun kattenbak, etensbak, water ook in de huiskamer. Nu zet ik elke keer de etensbak en water al op tafel als onze zoon in de huiskamer is maar hij blijft maar aan de kattenbak zitten.
Waar staat jullie kattenbak? ergens waar je kindje niet bij kan of blijf je de hele dag je kindje weghalen. Onze zoon 'klimt' ook voortdurend in de krabpaal maar dat vind ik niet zo'n ramp, de kattenbak vind ik gewoon niet fris.
owja en hij heeft net een verdwaalde kattenbrok opgegeten, lijkt me niet heel erg toch? hij zit gewoon verder te spelen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  Ayla wo 27 jun 2012 - 19:13

Kan je de kattenbak niet in de bijkeuken zetten ofzo? Geen idee of je die hebt, maar dat zou ik dan doen. Want kattenbak vind ik indd ook vies, dat is niet fris als hij daar in zit. Kattenbrokjes kunnen geen kwaad volgens mij.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  Jazzlyn wo 27 jun 2012 - 19:16

Wij hebben 3 katten en de katten hebben hun spullen op de 3de verdieping. Ik vind het helemaal al niet fris om zoiets beneden te hebben.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  Fiebje wo 27 jun 2012 - 19:37

Wij hebben de kattenbak nu tijdelijk in de gang staan wanneer onze kitten groot genoeg is dan gaat hij naar de bijkeuken. Voer staat ook in de gang, want niks is zo mooi dan snel daar heen te kruipen en alle bakjes om te kiepen. Of de brokjes opeten, geloof niet dat het kwaad kan.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  moepie wo 27 jun 2012 - 19:39

Bij ons staan de spullen voor de katten, kattenbak en etensbakjes in de gang. De deur is overdag gewoon open. Maar onze dochter liep/loopt daar niet veel. In het begin zat ze wel eens tegen het klepje van de bak aan te slaan maar dan zei ik steeds dat het niet mocht. Eigenlijk zit ze er nu nooit meer aan. Ja soms even kijken "veel poepjes zitten erin! Papa schoonmaken" hihi.
Aan de etensbakjes zit ze ook nooit!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  Wennes wo 27 jun 2012 - 20:05

Toen wij de poes nog hadden stond ook alles beneden omdat de poes niet naar boven mocht. De bakjes met eten en drinken stonden op een kastje zodat zij in alle rust kon eten. De kattenbak stond wel op de grond en daar werd ook regelmatig even in gegraaid.
Helaas hebben we poes met veel verdriet weg moeten doen, maar toen was het probleem ook gelijk opgelost.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  Pien wo 27 jun 2012 - 20:10

Wij hebben alles op zolder, behalve zijn eten en drinkenbak. Die staan gewoon beneden en E weet inmiddels dat ze daar niet aan mag komen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 21:10

Inmiddels staat de kattenbak al enige tijd in ons katten verblijf buiten, maar straks met slechter weer gaat het weer naar binnen en staat de bak in het halletje en dan gaat de tussendeur dicht en kunnen ze er niet bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  woezel wo 27 jun 2012 - 21:16

Hier staat het in de bijkeuken. E glipt er wel eens heen en gaat dan met de brokjes spelen. Denk dat die er af en toe ook wel 1 op eet. Dan denk je wat is ze zoet bezig, blijkt de bijkeuken door open te staan.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  Floor wo 27 jun 2012 - 22:12

Als ik de kattenbak in de bijkeuken zet moet ik de katten daar ook opsluiten anders kunnen ze er nog niet bij, dat vind ik zielig want ik wil ze wel bij ons hebben.
Als de bakjes op tafel staan eten/drinken de katten niet want ze mogen niet op tafel dus zodra onze zoon in bed ligt of even in de box zit staat het op de grond en vallen ze aan. Soms laat ik ze 's avonds in de gang eten en dan blijven wij in de huiskamer anders kruipt onze zoon er toch telkens naar toe en eten ze nog niet rustig. Maar altijd alle spullen in de gang gaat niet want dan lopen ze voortdurend naar boven en gaan onze zoon wakker maken als hij slaapt (met mauwen/krabben aan zijn deur of ze gaan lief bij het bedje liggen maar dan snorren ze zo hard dat hij nog wakker word).
Ik denk dat ik dus toch de hele tijd hem weg moet halen bij de kattenbak, net zolang tot hij snapt dat hij er niet aan mag zitten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  chipa wo 27 jun 2012 - 22:13

De kattenbak en voer staat bij ons in de keuken. Die hebben we gebariccadeerd met een traphekje ivm kookplaat en oven.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  Lejow wo 27 jun 2012 - 22:19

chipa schreef:De kattenbak en voer staat bij ons in de keuken. Die hebben we gebariccadeerd met een traphekje ivm kookplaat en oven.

Zo willen wij het ook gaan doen, alleen kan jullie kat daar doorheen/overheen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  Floor wo 27 jun 2012 - 22:19

Lejow schreef:
chipa schreef:De kattenbak en voer staat bij ons in de keuken. Die hebben we gebariccadeerd met een traphekje ivm kookplaat en oven.

Zo willen wij het ook gaan doen, alleen kan jullie kat daar doorheen/overheen?

Dat lijkt me wel handig maar onze keuken is open en zit in de huiskamer dus ik kan geen hekje plaatsen jammer genoeg.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:36

Bij ons staat de bak buiten op het balkon net als hun eten. In de winter staat alles binnen. Het eten staat dan hoog op ons spoeleiland waar S. niet bij kan en de kattenbak staat dan in een hoek. Hij weet dat hij er niet mag aankomen en doet dat ook bijna niet. Zoja vertel ik hem dat het 'bah' is en ik zet hem dan bij de bak vandaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  chipa do 28 jun 2012 - 1:57

Lejow schreef:
chipa schreef:De kattenbak en voer staat bij ons in de keuken. Die hebben we gebariccadeerd met een traphekje ivm kookplaat en oven.

Zo willen wij het ook gaan doen, alleen kan jullie kat daar doorheen/overheen?

Nee dat niet want we hebben een nogal forse kat. Hij springt via de eettafel op het randje waar het hekje aan vastzit en dan de keuken in.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  smooch do 28 jun 2012 - 2:09

Onze kattenbakken, voer/water staat in de bijkeuken. De deur naar de bijkeuken staat meestal open zodat ze heen en weer kunnen lopen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  Lejow do 28 jun 2012 - 2:20

chipa schreef:
Lejow schreef:
chipa schreef:De kattenbak en voer staat bij ons in de keuken. Die hebben we gebariccadeerd met een traphekje ivm kookplaat en oven.

Zo willen wij het ook gaan doen, alleen kan jullie kat daar doorheen/overheen?

Nee dat niet want we hebben een nogal forse kat. Hij springt via de eettafel op het randje waar het hekje aan vastzit en dan de keuken in.

Ja, dat zal ons probleem ook zijn. We hebben een britse (bolle) korthaar, die en al een jaar of 15 (en niet zo soepeltjes meer) is, en een poes van 3 jaar, die vrij slank is.
We hebben ook niets in de buurt waar vanaf ze zouden kunnen springen.
Aan de andere kant, hij komt ook van de grond op de tafel.. Maarja, ergens overheen springen is weer anders natuurlijk.
Nou ja goed, iets om over na te denken dus :P
Misschien een traphekje met kattenluik haha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

katten(spullen) en kindje Empty Re: katten(spullen) en kindje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum