Het is me wel een avondje zeg
+4
Toet
Raindrop
Roza
Caroow
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het is me wel een avondje zeg
Sprayblond, you fake biatch!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Sprayblond, you fake biatch!
Ja we kunnen niet allemaal echt dom blond zijn
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Mijn vriend heeft een boxer aan waar zijn ballen uithangen....why oh why...
OOOOH! Mijn man heeft er ook zo eentje...een soort rokje waar zijn hele zaakje af en toe uit komt floepen. ZO NIET SEXY!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Hahahahaha! Ook eentje waar het kruis uit ligt? Deze ga ik straks weggooien...
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Hahahahaha! Ook eentje waar het kruis uit ligt? Deze ga ik straks weggooien...
Nee, op de een of andere manier zijn de pijpen heel wijd ofzo...echt gewoon een soort heel kort broekrokje... Hij trekt 'm ook elke keer weer aan... WHY?
Hij zegt ook dat het een misverstand was dat hij die gekocht heeft, maar waarom trekt ie 'm dan steeds weer aan?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hij zit vast lekker..тыквашка schreef:_Leaf_ schreef:Hahahahaha! Ook eentje waar het kruis uit ligt? Deze ga ik straks weggooien...
Nee, op de een of andere manier zijn de pijpen heel wijd ofzo...echt gewoon een soort heel kort broekrokje... Hij trekt 'm ook elke keer weer aan... WHY?
Hij zegt ook dat het een misverstand was dat hij die gekocht heeft, maar waarom trekt ie 'm dan steeds weer aan?
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Hahahahaha hilarisch!! Stiekem verstoppen
In de prullenbak ja...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Hij zit vast lekker..тыквашка schreef:_Leaf_ schreef:Hahahahaha! Ook eentje waar het kruis uit ligt? Deze ga ik straks weggooien...
Lekker luchtig .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Of zitten, zitten.. het hangt vast lekker!
Ja, luchtig dus.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen, kun je dat ding niet gewoon stiekem wegmoffelen (dit vind ik een geniaal woord, heb ik van sjaan geleerd)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pompoen is goed op de naaimachine, dus die kan er vast wel wat van maken.Toet schreef:Pompoen, kun je dat ding niet gewoon stiekem wegmoffelen (dit vind ik een geniaal woord, heb ik van sjaan geleerd)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Pompoen is goed op de naaimachine, dus die kan er vast wel wat van maken.Toet schreef:Pompoen, kun je dat ding niet gewoon stiekem wegmoffelen (dit vind ik een geniaal woord, heb ik van sjaan geleerd)
Haha, dan naai ik 'm zo strak dicht die ie 'm nooit meer aan wil.
Maar Toet kende jij het woord wegmoffelen niet? En staat dat dan als equivalent voor hoe jij bij Sjaan de boel poetst? Ai!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Alles onder het tapijt...тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen is goed op de naaimachine, dus die kan er vast wel wat van maken.Toet schreef:Pompoen, kun je dat ding niet gewoon stiekem wegmoffelen (dit vind ik een geniaal woord, heb ik van sjaan geleerd)
Maar Toet kende jij het woord wegmoffelen niet? En staat dat dan als equivalent voor hoe jij bij Sjaan de boel poetst? Ai!
Gast- Gast
тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen is goed op de naaimachine, dus die kan er vast wel wat van maken.Toet schreef:Pompoen, kun je dat ding niet gewoon stiekem wegmoffelen (dit vind ik een geniaal woord, heb ik van sjaan geleerd)
Nee ik ken alleen Moffel van Piertje weetjewel. En ik poets heel goed, ik stofzuig het gras, zet IKEA kastjes in elkaar, haal spinnen weg, monteer gordijnrails.. Je kan mij niet eens een poets noemen, ik ben een allround medewerker.
Toet- Lady Post-a-lot
Staan ziekenhuisworsten ook in je functie omschrijving?Toet schreef:тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen is goed op de naaimachine, dus die kan er vast wel wat van maken.Toet schreef:Pompoen, kun je dat ding niet gewoon stiekem wegmoffelen (dit vind ik een geniaal woord, heb ik van sjaan geleerd)
Nee ik ken alleen Moffel van Piertje weetjewel. En ik poets heel goed, ik stofzuig het gras, zet IKEA kastjes in elkaar, haal spinnen weg, monteer gordijnrails.. Je kan mij niet eens een poets noemen, ik ben een allround medewerker.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Staan ziekenhuisworsten ook in je functie omschrijving?Toet schreef:тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen is goed op de naaimachine, dus die kan er vast wel wat van maken.Toet schreef:Pompoen, kun je dat ding niet gewoon stiekem wegmoffelen (dit vind ik een geniaal woord, heb ik van sjaan geleerd)
Uit de frituur zeker, bah!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hahaha nee dat dan weer net niet.
Toet- Lady Post-a-lot
Hadden wij het nou vrijdag over forummers waar je na een meeting anders tegenaan kijkt? Dat heb ik heel erg met jou pompoen. Ik lees je posts voortaan -ook de hele lange- en ik vind jou mega grappig
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Hadden wij het nou vrijdag over forummers waar je na een meeting anders tegenaan kijkt? Dat heb ik heel erg met jou pompoen. Ik lees je posts voortaan -ook de hele lange- en ik vind jou mega grappig
Wahaha vet grappig dat je daar nu over begint, ik zat er net aan te denken, dat ik je de hele tijd hoor praten als ik je wat zie posten, wahaha!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Toet schreef:Hadden wij het nou vrijdag over forummers waar je na een meeting anders tegenaan kijkt? Dat heb ik heel erg met jou pompoen. Ik lees je posts voortaan -ook de hele lange- en ik vind jou mega grappig
Wahaha vet grappig dat je daar nu over begint, ik zat er net aan te denken, dat ik je de hele tijd hoor praten als ik je wat zie posten, wahaha!
Gast- Gast
тыквашка schreef:Toet schreef:Hadden wij het nou vrijdag over forummers waar je na een meeting anders tegenaan kijkt? Dat heb ik heel erg met jou pompoen. Ik lees je posts voortaan -ook de hele lange- en ik vind jou mega grappig
Maar dat ging over mensen met een raar accent toch?
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:тыквашка schreef:Toet schreef:Hadden wij het nou vrijdag over forummers waar je na een meeting anders tegenaan kijkt? Dat heb ik heel erg met jou pompoen. Ik lees je posts voortaan -ook de hele lange- en ik vind jou mega grappig
Maar dat ging over mensen met een raar accent toch?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ahum...
Zitten jullie weer over mij te lullen?
Zitten jullie weer over mij te lullen?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» saampjes een avondje weg...ideeen?
» cadeaubon avondje uit/nachtje weg?
» Openingszinnen tijdens een avondje stappen.
» Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept)
» cadeaubon avondje uit/nachtje weg?
» Openingszinnen tijdens een avondje stappen.
» Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: