Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept) Empty Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept)

Bericht  SleepingBeauty do 31 mei 2012 - 5:33

*weg ivm privacy

Laatst aangepast door SleepingBeauty op vr 6 jul 2012 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept) Empty Re: Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept)

Bericht  Sanne do 31 mei 2012 - 5:42

Hè, wat sneu. Ik vind dat wel heel jammer voor je. Misschien een vriendin bellen om te gaan winkelen? Dan is het nog steeds niet leuk dat je het niet met je man kan doen, maar dan valt jouw avondje niet helemaal in het water.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept) Empty Re: Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept)

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 5:43

Tja, snap dat het rot is, maar het is alleen maar goed dat er geoefend wordt lijkt me?

Gast
Gast

Bericht  Kowalski do 31 mei 2012 - 5:47

Wat Pippa zegt, kan me heel goed voorstellen dat het vreselijk rot voor je is, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel heel erg belangrijk...

Offtopic: Sanne wat een supermooie avatar!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  SleepingBeauty do 31 mei 2012 - 5:50

Ja dat zal wel...

Ik ben er ondertussen wat minder van overtuigd. In de 5-6 jaar dat hij dit nu doet, is hij misschien 1x opgeroepen in het 'echt'. Toen hebben ze nog niks gedaan ook....
Dan denk ik moet dat dan zo vaak en onverwachts elke keer... pfff
Mja zal wel aan mij liggen!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kowalski do 31 mei 2012 - 5:51

SleepingBeauty schreef:Ja dat zal wel...

Ik ben er ondertussen wat minder van overtuigd. In de 5-6 jaar dat hij dit nu doet, is hij misschien 1x opgeroepen in het 'echt'. Toen hebben ze nog niks gedaan ook....

Ik zie het natuurlijk ook van een afstand, jij zit er middenin en kan me voorstellen dat je er af en toe helemaal klaar mee bent!Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept) 699888 Hoop dat je toch nog een redelijk avondje hebt!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Sanne do 31 mei 2012 - 5:53

Kowalski schreef:Wat Pippa zegt, kan me heel goed voorstellen dat het vreselijk rot voor je is, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel heel erg belangrijk...

Offtopic: Sanne wat een supermooie avatar!

Dank je, foto is een paar weken terug genomen, toen m'n dochtertje 5 weken oud was. Ben er erg blij mee.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne do 31 mei 2012 - 5:55

SleepingBeauty schreef:Ja dat zal wel...

Joh, dat is toch logisch dat je dat niet leuk vindt. Vind dat heel begrijpelijk hoor. Ik zou ook vreselijk balen. Maar je man is nu al weg, dan kun je voor jezelf maar beter het beste ervan maken.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty do 31 mei 2012 - 5:55

Dankje...

Ja het stomme is nog dat hij er altijd gein over loopt te maken, en ik dacht omdat hij nu niks over het winkelen zei dat het weer een grapje was...
Anders had hij denk ik wel gezegd ' chips, ik moet weg' of wat dan ook....
Daar baal ik gewoon van, nu was hij weg voordat het tot me door drong. Mja dan had ik waarschijnlijk tegen hem lopen zeuren :P want ik had juist wel zin....
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx do 31 mei 2012 - 5:56

Het gaat dus om een oefening als ik het goed begrijp?? Dat is wel erg suf dat kunnen ze toch ook plannen neem ik aan?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sanne do 31 mei 2012 - 6:00

SleepingBeauty schreef:Dankje...

Ja het stomme is nog dat hij er altijd gein over loopt te maken, en ik dacht omdat hij nu niks over het winkelen zei dat het weer een grapje was...
Daar baal ik gewoon van, nu was hij weg voordat het tot me door drong. Mja dan had ik waarschijnlijk tegen hem lopen zeuren :P want ik had juist wel zin....

Wat is het voor hulpdienst dan? Is het mogelijk dat je met hem afspreekt dat hij een keer overslaat als het op een avond valt dat jullie iets samen hadden gepland? Omdat hij al zo vaak heeft geoefend dit jaar... Of kan hij dat echt niet maken? Dan heb je het maar te slikken ben ik bang. Of je plant heel binnenkort iets met z'n tweeën. De kans dat hij binnen nu en twee weken weer moet oefenen, lijkt me wel klein, toch?

En je kunt beter hier even klagen, dan tegen hem. Dan kun je straks gewoon met hem praten zonder vervelend te doen haha.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty do 31 mei 2012 - 6:00

Fairytale schreef:Het gaat dus om een oefening als ik het goed begrijp?? Dat is wel erg suf dat kunnen ze toch ook plannen neem ik aan?

Ja het is een oefening. Lijkt me ook dat ze dat kunnen plannen.
Daar hebben ze ook nog een paar zaterdagen voor gepland.

Ze kunnen m.i. beter een alarm doen dat je moet bellen of je kan komen of niet als er echt iets is... (dat gebeurd ook wel eens) Want daar gaat het dan inprincipe om. Dat er genoeg man is.
Mja nu komt het erop neer dat er weinig mensen zijn, omdat mensen zitten met oppas e.d. of met een klus bezig zijn wat ze niet zo maar opzij leggen voor een oefening. (dat is anders ook zo met zo'n onverwachtse oefening)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty do 31 mei 2012 - 6:04

Sanne schreef:
SleepingBeauty schreef:Dankje...

Daar baal ik gewoon van, nu was hij weg voordat het tot me door drong. Mja dan had ik waarschijnlijk tegen hem lopen zeuren Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept) 253468018 want ik had juist wel zin....

Wat is het voor hulpdienst dan? Is het mogelijk dat je met hem afspreekt dat hij een keer overslaat als het op een avond valt dat jullie iets samen hadden gepland? Omdat hij al zo vaak heeft geoefend dit jaar... Of kan hij dat echt niet maken? Dan heb je het maar te slikken ben ik bang. Of je plant heel binnenkort iets met z'n tweeën. De kans dat hij binnen nu en twee weken weer moet oefenen, lijkt me wel klein, toch?

En je kunt beter hier even klagen, dan tegen hem. Dan kun je straks gewoon met hem praten zonder vervelend te doen haha.

Haha ja het lucht wel even op om het van je af te schrijven.... Het is een sigma groep (snel inzetbare hulpgroep voor medische assistentie) voor als er een grote ramp gebeurd. Ja opzich slaan heel veel mensen het over omdat ze of aan het klussen zijn of mannen die moeten oppassen... Dan ga je niet altijd voor weg omdat het een oefening is. (vaak komt het er ook op neer dat de opkomst matig is)

Dan denk ik echt moet je nou te pas en te onpas iemands avond verklooien om zo'n tent op te zetten en weer af te breken, paar weken terug hebben ze dat nog gedaan...
Als het nou voor het echt was dan heb ik er geen problemen mee natuurlijk, maar dit is wel heeel irritant!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: