van Marwijk stopt!
+11
Liz
Monte
Rouge
Elin
Roza
Rush
Sarah1985
Raindrop
Susan
Printje
kwak
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
van Marwijk stopt!
terecht of ontrecht?
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Re: van Marwijk stopt!
Onterecht, dan mogen ze wel meer mensen ontslaan in bijv. de politiek als het even niet gaat zoals gepland.
Hij stond daar niet in het veld, daar stonden die verwende overbetaalde ventjes.
Hij stond daar niet in het veld, daar stonden die verwende overbetaalde ventjes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Denk dat een groot deel van het forum een paar weken geleden niet eens wist wie hij was of wat hij deed.
Gast- Gast
Printje schreef:Onterecht, dan mogen ze wel meer mensen ontslaan in bijv. de politiek als het even niet gaat zoals gepland.
Eens.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hij hoeft van mij niet te stoppen, maar ik denk dat hij wel andere redenen heeft dan alleen 'het commentaar van de bevolking'.
Gast- Gast
Susan schreef:Printje schreef:Onterecht, dan mogen ze wel meer mensen ontslaan in bijv. de politiek als het even niet gaat zoals gepland.
Eens.
+1!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Hij wou zelf stoppen. Wel zonde zeg. Wie zou er nu bondscoach worden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Hij heeft, na alle kritiek, de eer aan zichzelf gehouden.
En of het terecht is of onterecht? Geen idee. Hij heeft zijn best gedaan, het is niet gelukt en dan is het voor de meeste coaches reden om of te stoppen of om te worden ontslaan.
En of het terecht is of onterecht? Geen idee. Hij heeft zijn best gedaan, het is niet gelukt en dan is het voor de meeste coaches reden om of te stoppen of om te worden ontslaan.
Gast- Gast
Meen je dat nou serieus? Stukje algemene kennis lijkt meSmikkell schreef:Denk dat een groot deel van het forum een paar weken geleden niet eens wist wie hij was of wat hij deed.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hij wilde zelf stoppen en dat kan ik wel begrijpen. Ik vind het wel jammer en had hem graag gezien als bondscoach in Brazilië..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik vind het eigenlijk wel goed dat hij gestopt is. Door al dat gedoe in het team zou de combinatie waarschijnlijk toch niet meer werken. Wel sneu hoor, want hij was wel goed! Ben benieuwd wie het nu gaat worden...
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Elin schreef:Ik vind het eigenlijk wel goed dat hij gestopt is. Door al dat gedoe in het team zou de combinatie waarschijnlijk toch niet meer werken. Wel sneu hoor, want hij was wel goed! Ben benieuwd wie het nu gaat worden...
Dat idd wel maar ik vind het vaak onbegrijpelijk dat ze hem aanwijzen als de boeman.
Printje- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Meen je dat nou serieus? Stukje algemene kennis lijkt meSmikkell schreef:Denk dat een groot deel van het forum een paar weken geleden niet eens wist wie hij was of wat hij deed.
Ik had het niet geweten, omdat voetbal me geen reet interesseert, is niet per def. Een stukje algemene kennis. En over de stelling heb ik geen mening, geen idee of hij terecht of onterecht stopt.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Printje schreef:Elin schreef:Ik vind het eigenlijk wel goed dat hij gestopt is. Door al dat gedoe in het team zou de combinatie waarschijnlijk toch niet meer werken. Wel sneu hoor, want hij was wel goed! Ben benieuwd wie het nu gaat worden...
Dat idd wel maar ik vind het vaak onbegrijpelijk dat ze hem aanwijzen als de boeman.
Dat ben ik met je eens, denk dat het grotendeels aan de ego's in het team heeft gelegen...
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Elin schreef:Printje schreef:Elin schreef:Ik vind het eigenlijk wel goed dat hij gestopt is. Door al dat gedoe in het team zou de combinatie waarschijnlijk toch niet meer werken. Wel sneu hoor, want hij was wel goed! Ben benieuwd wie het nu gaat worden...
Dat ben ik met je eens, denk dat het grotendeels aan de ego's in het team heeft gelegen...
Ik heb echt niet veel verstand van voetbal maar ze straalden het allemaal stuk voor stuk uit. Ow kijk eens hoe geweldig ik ben, maar samenspel hadden ze nog nooit van gehoord.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vind het aan de ene kant terecht, omdat hij niet wilde veranderen, maar ook omdat hij niet kon veranderen doordat er zulke ego's bij zaten. Die moet je gewoon aankunnen en terecht wijzen. Aan de andere kant vind ik het ook weer niet kunnen dat iedereen gelijk over hem heen viel en het over stoppen had. Een toernooi is het andere niet.
Maar goed hij stopt, dus nu op zoek naar een nieuwe bondscoach. Ik zeg Ruud Gullit, een leuke vent die volgens mij veel aanzien heeft en ook wel die jongens kan aanpakken waar nodig.
Maar goed hij stopt, dus nu op zoek naar een nieuwe bondscoach. Ik zeg Ruud Gullit, een leuke vent die volgens mij veel aanzien heeft en ook wel die jongens kan aanpakken waar nodig.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik zag deze tweet:
Ach die arme mijnheer #vanmarwijk. 't Is ook net de Euro: met gejuich binnengehaald en toen de zaak instortte, wilde men 'm niet meer hebben
Ben ik het wel mee eens al denk ik wel dat het een goede keuze is. Het zou met dit team niet meer goed kunnen komen. Hopelijk gaan ze verjongen!
Ach die arme mijnheer #vanmarwijk. 't Is ook net de Euro: met gejuich binnengehaald en toen de zaak instortte, wilde men 'm niet meer hebben
Ben ik het wel mee eens al denk ik wel dat het een goede keuze is. Het zou met dit team niet meer goed kunnen komen. Hopelijk gaan ze verjongen!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Smikkell schreef:Denk dat een groot deel van het forum een paar weken geleden niet eens wist wie hij was of wat hij deed.
Voetbal is voor mannen!:lol:
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Rush schreef:Meen je dat nou serieus? Stukje algemene kennis lijkt meSmikkell schreef:Denk dat een groot deel van het forum een paar weken geleden niet eens wist wie hij was of wat hij deed.
Nou inderdaad...
Dan heb je toch wel behoorlijk onder een steen, in een grot geleefd...
Mertje van Barwijk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Onterecht. Dan kunnen al die omhooggevallen egootjes ook wel ontslag nemen. Presteren doen zij namelijk ook niet..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind eigenlijk wel een beetje allebei.
Terecht omdat hij gewoonweg niet wílde veranderen, terwijl dat wel zo nodig was omdat het totaal niet liep. En tja, hij is nu eenmaal de bondscoach en eindverantwoordelijk voor de prestaties van het NLs elftal.
Onterecht omdat zijn spelers gewoonweg niet wilden.
En wie het dan moet worden...? Liefst Hiddink of van Gaal.
Terecht omdat hij gewoonweg niet wílde veranderen, terwijl dat wel zo nodig was omdat het totaal niet liep. En tja, hij is nu eenmaal de bondscoach en eindverantwoordelijk voor de prestaties van het NLs elftal.
Onterecht omdat zijn spelers gewoonweg niet wilden.
En wie het dan moet worden...? Liefst Hiddink of van Gaal.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» E.R. stopt...
» Wie stopt er met me mee ???
» De Pfaffs stopt!
» Stopt dat ooit ??
» GGD stopt met seksuele voorlichting
» Wie stopt er met me mee ???
» De Pfaffs stopt!