Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je?
+18
Dora
Tinus
Blond
Benthe
Evalynn
Terkina
Sweet Sylvana
Stuiterbal
Travelgurly
snoezel
nijntje4
Bazinga
Raindrop
norah
SuperGrover
Atelier Madame
Kowalski
Roza
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je?
Life is a journey, not a destination
Komt ook uit een lied en dit is mijn belangrijkste motto. Ik was altijd zo gefocused op het eindresultaat, dat ik de weg ernaartoe compleet negeerde. Ik heb spijt dat ik niet meer heb genoten van de tijd die ik had en probeer nu altijd in het 'heden' te blijven.
Komt ook uit een lied en dit is mijn belangrijkste motto. Ik was altijd zo gefocused op het eindresultaat, dat ik de weg ernaartoe compleet negeerde. Ik heb spijt dat ik niet meer heb genoten van de tijd die ik had en probeer nu altijd in het 'heden' te blijven.
Gast- Gast
Ik heb er 2:
Live youre dream: Ik probeer de dingen te doen/bereiken waar ik van droom en denk dat alles mogelijk is zolang je er in gelooft en je best er voor doet.
Dreams are real all you have to do is just believe: Deze komt eigenlijk een beetje op hetzelfde neer als de 1e
Live youre dream: Ik probeer de dingen te doen/bereiken waar ik van droom en denk dat alles mogelijk is zolang je er in gelooft en je best er voor doet.
Dreams are real all you have to do is just believe: Deze komt eigenlijk een beetje op hetzelfde neer als de 1e
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Goede smaken verschillen niet :')
Nothing that happens is ever forgotten, even if you can't remember it
Geluk geeft nooit, het leent alleen uit
Nothing that happens is ever forgotten, even if you can't remember it
Geluk geeft nooit, het leent alleen uit
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10
Verander wat je niet accepteren kunt, maar accepteer wat je niet veranderen kunt.
Een quote van mijn papa, als ik weer eens ergens mee zat.
Een quote van mijn papa, als ik weer eens ergens mee zat.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Wauw, ik raak van sommige quotes echt ontroerd. Die raken me nu echt even in mijn kwetsbaarheid. Ga dit topic bij mijn favorieten zetten..
Gast- Gast
Dat nummer van acda en de munnik is echt inspirerend ja. En ontroerend.
Life is what happens to you while you're busy making other plans. - John Lennon
Life is what happens to you while you're busy making other plans. - John Lennon
Gast- Gast
Oh ik heb er trouwens ook 1. Ik coach kinderen die vast lopen in het reguliere onderwijs en op mijn website staat de volgende spreuk van Einstein:
“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Heel veel ouders zeggen hier troost uit te halen. En dat doe ik eerlijk gezegd ook. Bij mij gaat het erom dat deze kinderen hun manier van leren moeten vinden en daar dan in uit blinken en ineens wél goed zijn op schoolvakken.
“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Heel veel ouders zeggen hier troost uit te halen. En dat doe ik eerlijk gezegd ook. Bij mij gaat het erom dat deze kinderen hun manier van leren moeten vinden en daar dan in uit blinken en ineens wél goed zijn op schoolvakken.
Gast- Gast
Die vind ik ook super Luce. Ik heb eigenlijk voor mezelf niet echt zo'n uitspraak, maar bij het lezen van dit topic moest ik steeds aan die quote denken. Maar ik wist niet meer precies hoe die ging. Ik vind hem heel mooi.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
"We never really grow up. We only learn to act in public"
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Einstein heeft sowieso mooie uitspraken gedaan.
Deze vind ik ook mooi, al dan niet vertaald in het Nederlands:
Meer dan het verleden interesseert mij de toekomst, want daarin ben ik van plan te leven.
Deze vind ik ook mooi, al dan niet vertaald in het Nederlands:
Meer dan het verleden interesseert mij de toekomst, want daarin ben ik van plan te leven.
Gast- Gast
"You can be anything you want to be, just turn yourself into anything you think you can ever be" Queen - Innuendo
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Leef je leven zoals je je eigen leven leven wilt.
Dit was toen ik erg met mezelf in de knoop zat met mezelf mbt mijn sexuele geaardheid. Deze vertelde een vriend mij die er zelf niet zolang bekend had gemaakt dat hij homo is.
Verder vind ik mooi:
Wish it, Dream it, Do it!
En:
Live, Love, Laugh
Dit was toen ik erg met mezelf in de knoop zat met mezelf mbt mijn sexuele geaardheid. Deze vertelde een vriend mij die er zelf niet zolang bekend had gemaakt dat hij homo is.
Verder vind ik mooi:
Wish it, Dream it, Do it!
En:
Live, Love, Laugh
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Luce schreef:Oh ik heb er trouwens ook 1. Ik coach kinderen die vast lopen in het reguliere onderwijs en op mijn website staat de volgende spreuk van Einstein:
Die vind ik ook heel mooi! Zie onderschrift
Ik vind 'verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen' ook heel erg mooi, zo waar! En verder 'waar ik gelopen heb, is van nu af aan een weg' uit het ondertussen wel bekende nummer van Acda en de Munnik.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
If you believe in forever than life is just a one night stand.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moest hier laatst over nadenken. Omdat ik alles vast beschreven wilde hebben.
Maar deze tekst
"herinner je niet wat je verloren hebt, maar herinner wat je hebt gehad. Voor mij betekend het, denk niet aan alle ellende maar juist aan de mooie momenten die er ook zijn geweest.
En zelf gebruik ik vaak de tekst
"Het gras is echt niet groener aan de over kant, je eigen gras is groen zat als je een gazon zou hebben:). haha "
Maar deze tekst
"herinner je niet wat je verloren hebt, maar herinner wat je hebt gehad. Voor mij betekend het, denk niet aan alle ellende maar juist aan de mooie momenten die er ook zijn geweest.
En zelf gebruik ik vaak de tekst
"Het gras is echt niet groener aan de over kant, je eigen gras is groen zat als je een gazon zou hebben:). haha "
Ik veel van de quotes die hier staan, opgeslagen. Sommige hebben mij echt aan het denken gezet, sommige vond ik niets en van sommige raakte ik zelfs een beetje geëmotioneerd.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Luce schreef:Oh ik heb er trouwens ook 1. Ik coach kinderen die vast lopen in het reguliere onderwijs en op mijn website staat de volgende spreuk van Einstein:
Die is inderdaad mooi.
Mijn oom zegt altijd: 'Je kunt het nou eenmaal niet met een schaartje knippen.' Daarmee bedoelt hij dat je de dingen nou eenmaal niet naar je hand kunt zetten. Ik vind dat ook wel heel relativerend, ik denk dat ook vaak bij mezelf.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wat voor muziek vind je mooi?
» manieren. wat vind jij belangrijk?
» Welk natuurverschijnsel vind jij mooi?
» welk liefdesliedje vind jij erg mooi
» Wat vind jij mooi?
» manieren. wat vind jij belangrijk?
» Welk natuurverschijnsel vind jij mooi?
» welk liefdesliedje vind jij erg mooi
» Wat vind jij mooi?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: