Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 11 feb 2011 - 6:19

Nee tuurlijk niet... Je denkt er alleen maar aan dat je wel rekening moet houden met de was... Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie vr 11 feb 2011 - 6:21

Ja, want ik heb zo weinig kleren, anders moest ik naakt. Dat kan toch ook niet op de eerste date?!?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 11 feb 2011 - 6:31

Uhm *denkt even heel diep na*, het kán natuurlijk wel maar 't staat wel 'n beetje vreemd misschien... :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie vr 11 feb 2011 - 8:24

Kleren aan *check*.. nu nog even snel de rest.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos vr 11 feb 2011 - 9:06

Ik vrees dat ik al te laat ben, maar Janelie: Veeel plezier!

Dromen over de dood staat ook voor veranderingen in je leven, dus niks naars dus maar wel naar wakker worden inderdaad! Ik ben echt moe dus niet zoveel te kletsen :shock:
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 11 feb 2011 - 9:30

Haha fijn dat je nog even goed gecheckt hebt dat je je kleren aan hebt, slim! nerd
Hoop voor je dat je 'n hele leuke date hebt!!!

Oh ja dat dacht ik al maar omdat ik laatst ook heb gelezen dat het dromen over een baby ook verandering kan betekenen begon ik te twijfelen... Maar het is inderdaad naar wakker worden!
Drukke dag gehad op je werk RR?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos vr 11 feb 2011 - 9:34

Hahaha starten met je kleding aan lijkt mij zeker een goed idee :P

Nee dat niet eens, dagje zwembad en daarna in de file en net een wijntje op, dus moe :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 11 feb 2011 - 9:42

Haha nou ja kun je wel eens hebben toch? Dadelijk lekker op tijd naar bed. Sleep
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos vr 11 feb 2011 - 9:50

Stiekem moet ik nog ff aan mn huishouden maar denk dat ik alleen mn bed verschoon, was ophang en dan ga slapen! Ik ben bijna te moe om te typen :P :shock:
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 11 feb 2011 - 10:00

Oooh daar heb ik toch zó'n hekel aan, als ik dat nog moet doen terwijl ik zó moe ben... Dat je er uberhaupt nog over na durft te denken haha! Ik ben wel eens 'n onopgemaakt bed in geploft omdat ik tótaal geen zin meer had om m'n beddengoed uit de droger te halen en op bed te leggen... Embarassed
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos vr 11 feb 2011 - 10:05

Het is of nu of morgen heel vroeg, dat is ook niet wat! Hahaha oow dat denk ik ook wel eens maar dat doe ik nooit, lijkt mij zo koud slapen! Ok ik ga echt ff mn bed verschonen en de was ophangen! Slaap lekker vast!

Oow even delen hoor! Wat is het ook een schatje! Ik smste hem een heel verhaal en met daarin de vraag "Zie ik je zondag?" kreeg ik net terug "Zondag zij je mij natuurlijk smile " Zooo leuk!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 11 feb 2011 - 10:11

Uhm nee das ook geen strak plan, morgen heel vroeg... Ik had me voorgenomen om morgen heerlijk lang uit te slapen maar nu komt er 'n vriendin om 9.00/9.30 uur iets ophalen scratch denk dat ik mooi in m'n pyjama blijf, ze is toch zo weer weg en dan nog ff terug m'n bed in ga... Embarassed

Aaaah lief! I love you
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos vr 11 feb 2011 - 10:16

Zou ik ook doen als ik jou was! Ik moet om 8 uur weg, wat dacht ik ook toen ik bedacht dat het niet zo erg was als ik lesdagen in Utrecht zou hebben Rolling Eyes

Jaaaa echt vet lief! Stiekem wil ik m ff zoenen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 11 feb 2011 - 10:20

Pfff dat is wel écht vroeg voor 'n zaterdag! Ik weet volgens mij trouwens niet eens in welk deel van 't land jij woont maar Utrecht kan idd best 'n eindje reizen zijn...

Is ie thuis? Trek je jas aan, loop er snel naar toe, bel aan en de rest bedenk je zelf maar... :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos vr 11 feb 2011 - 10:26

Dan weet ik zeker dat ik niks meer aan mn huishouden doe en gok dat ie al slaap :P

Woon in Overijssel, ruim een uur rijden naar Utrecht! Om 10.00 beginnen en eerst 3 dames ophalen op verschillende plekken!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 11 feb 2011 - 10:30

Haha ja goed, kleinigheidje blijf je houden... Ik zou 't wel weten als ik kon kiezen tussen m'n huishouden en zoenen met m'n *indien aanwezig* vriendje! :P Wat ben jij eigenlijk verstandig voor 'n blondine zeg... nerd

Heb je de hele dag les?

Ik ga in ieder geval zo naar m'n bed. Succes nog met je huishouden en morgen op je lesdag! Welterusten voor straks!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 11 feb 2011 - 22:53

En, en, en? Hoe was 't Janelie? bounce

En is 't bij jou ook allemaal gelukt RR?

Fijne dag!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 12 feb 2011 - 3:21

Goeiemiddag allemaal!

Daar komt dan mijn update :P

Het was heel gezellig, we hadden om 21u afgesproken en ik was als eerste. Dat is me ook nog nooit overkomen haha. Hij was 2 min later ofzo. We hebben gezellig gekletst en hij was al heel snel met mijn handen pakken en dergelijke. Ik ben daar nooit zo van, laat me maar lekker zitten. Ik friemel altijd graag aan dingen.
Op een gegeven moment stelde hij voor om ergens anders naar toe te gaan, een cafétje aan de andere kant van de stad. Wel heel bekend en heel gezellig hoor, maar dat leek me niet zo handig. Ik stelde dus voor om ergens anders heen te gaan en dat was ook prima. Toen we daar aankwamen bleek dat we daar echt de enige waren. Op vrijdagavond :shock: Weird! Nu is het daar nooit druk, maar helemaal leeg had ik niet verwacht. Toch gaan zitten, wat gedronken en gezoend. Vervolgens stelt hij voor om 'ergens naar toe te gaan waar we wat meer privacy hebben'.. uh? Nee bedankt. Even een momentje van alle mannen zijn ook hetzelfde he! Hij zag mijn gezicht en zei meteen dat hij het niet zo bedoelde en dat hij weer even alle vooroordelen die ik over mannen had had bevestigd. Jeps, inderdaad. Rolling Eyes Waarna hij zei dat hij normaal gesproken eigenlijk nooit zo afspreekt en loopt te zoenen in een cafeetje en zo. Waarop ik reageerde dat hij mijn vooroordeel bij deze dubbel heeft bevestigd :P. Verder heeft hij het er niet meer over gehad en ook niks geprobeerd ofzo.

Ten slotte nog naar cafeetje nummero drie gegaan aangezien we uit nummero twee werden gegooid, daar kwamen we vrienden van hem tegen. Voorgesteld en we zijn ergens met z'n tweeën gaan zitten. Mijn huisgenootje wilde graag de stad in, hij niet. Dus dat was echt lekker, ga ik de stad in of blijf ik bij hem? Beide: Ja je moet zelf kiezen hoor. Lekker :P
Uiteindelijk wel de stad ingegaan om 1.15 en hij is naar huis gegaan. Echt heel slecht, want ik had hem in principe dus gewoon gedumpt voor mijn (vrouwelijke hoor!) huisgenootje :P Hij zei dat hij graag snel weer af wilde spreken en heeft me toen hij thuis was nog gesmst dat hij het leuk had gevonden. Ik ben nog echt in dubio.. ik kan lekker met hem kletsen, maar weet niet of er wel meer is, of meer gaat komen. Ook twijfel ik nog steeds aan zijn motieven.

Ik heb hem vanmorgen of eigenlijk was het al middag zelf maar gesmst. Normaal wacht ik dan op de jongen aangezien (heel flauw :P) ik de laatste was die gesmst had. En ja na een date wacht ik dan altijd. Normaal heb ik er minder moeite mee hoor, maar deze keer heb ik hem dus eerder naar huis gestuurd :P Leek me wel zo gepast om hem dan maar zelf te sms'en. Hier heeft hij ook gewoon op gereageerd.
Kortom twijfel alom!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 za 12 feb 2011 - 3:39

cheers Eindelijk de up-date van Janelie! :P

Het klinkt wel alsof jullie het gezellig hebben gehad!

Jammer dat hij je vooroordelen bevestigde, zoals ik je verhaal lees heeft dat je twijfel versterkt... Waar twijfel je dan precies over? Je weet natuurlijk nooit 100% zeker wat iemands motieven zijn...

Maar hoe vond je hem verder? Je schrijft dat jullie lekker kunnen kletsen en dat is blijkbaar niet het enige :P maar hebben jullie ook raakvlakken?


Laatst aangepast door Angela_1986 op za 12 feb 2011 - 3:52; in totaal 1 keer bewerkt
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 12 feb 2011 - 3:49

Haha jij weet 100% zeker wat zijn motieven zijn?? Vertel :P

Ik twijfel eraan met welk doel hij mij wil zien. Ik heb geen zin in een seksrelatie of iets dergelijks, maar ik ben bijzonder goed in mannen aantrekken die juist dat alleen willen. Ik weet ook niet goed hoe ik dat moet veranderen. Ik heb het weleens aan een goede vriend gevraagd en volgens hem ligt het aan mijn uitstraling. Niet echt iets wat je kan veranderen. Ik kleed me verder altijd vrij 'kuis', niks decolleté of korte rokjes. En toch..

Daarnaast twijfel ik wat ik van hem vind. Hij is leuk, lief en aardig.. maar krijg er nog geen kriebels van.

Of we echt raakvlakken hebben? Niet echt :P Maar nu was dat nog geen probleem. Misschien dat het dat wel gaat worden ooit.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 za 12 feb 2011 - 4:01

Ja natuurlijk weet ik dat nerd heb ff in jouw glazen bol gekeken :P Hahaha heb 't al veranderd, blond hè Wink

Heb je normaal wel meteen kriebels? Dat je hem leuk, lief en aardig vindt is natuurlijk fijn maar je moet inderdaad wel de kriebels voelen!
Wil je wel uitzoeken of je wat meer voor hem zou kunnen gaan voelen, hem beter leren kennen?

Hmm apart dat je steeds mannen aantrekt die alleen op zoek naar 'n seksrelatie... scratch Ik kan me voorstellen dat dat lastig is om te veranderen, zeker als je zelf niet weet hoe dat komt. En je uitstraling veranderen valt ook niet mee...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 12 feb 2011 - 4:09

Haha, doet mijn glazenbol zijn werk wel bij jou? Flauw hoor, misschien moet ik hem nog een keertje laten vallen dat hij ook naar mij luistert. :P

Ik kan direct kriebels hebben ja.. Bij sommige mannen heb ik dat, maar bij hem niet. Ik wil hem nog wel een keertje zien en dan zie ik wel verder. Kriebels heb ik nu totaal nog niet. Vind het leuk als hij smst, maar ik heb nog geen grote glimlach en warm gevoel van binnen ofzo.

Tja, ik moet gewoon op zoek naar een kerel buiten het uitgaansgebied denk ik. Ik baal er wel van, want dat is gewoon niet hetgeen ik zoek. Leuk voor een keertje, maar niet leuk als het altijd zo gaat. Daar ben ik heel pessimistisch van geworden een man moet zich eerst bewijzen bij mij. Maar goed, ik geloof nog steeds dat als ik een jongen tegenkom die wel de goede intenties heeft en mij helemaal leuk vindt hij die moeite wel neemt.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 za 12 feb 2011 - 4:21

Ja duh nou snap ik waarom je glazen bol het bij jou niet meer doet en waar al die barstjes in z'n bolletje vandaan komen! Je moet 'm niet laten vallen, je moet 'm over z'n bolletje wrijven, dat doet ie 't... nerd

Goed idee, gewoon nog een keertje afspreken en dan zie je 't vanzelf wel! Volg het voorbeeld van RR; volg je gevoel! smile

Kan me voorstellen dat je daar pessimistisch van wordt. Zoals je zelf al zegt, leuk voor 'n keertje maar niet iedere keer en zeker niet als je daar niet naar op zoek bent!
Natuurlijk kom je 'n keer 'n jongen tegen met de goede intenties en die z'n best voor je doet! En ik denk dat je dat dan ook wel voelt/merkt! Dat het anders is als de mannen die maar één intentie hebben...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 12 feb 2011 - 4:29

Ik moet mijn gevoel ook volgen.. Maar soms vertrouw ik mijn gevoel niet zo meer, omdat ik weet dat ik best paranoïde ben geworden. Dus jullie mogen lekker met mij meedenken en advies geven smile

Aah moet je wrijven, niet slaan?? scratch
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 za 12 feb 2011 - 4:45

Wij denken met je mee! smile

Jaaaa je moet wrijven, dat werkt altijd... angel Tis ook 'n mannelijke glazen bol hè.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 33 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum