Doen? (deel 2)
+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Doen? (deel 2)
Ahhh sorry Angela, zal het niet meer doen...
Heb trouwens de foto's van het huis in het verhuis topic gezet (mochten mensen geinteresseerd zijn haha, anders vooral niet kijken)
Heb trouwens de foto's van het huis in het verhuis topic gezet (mochten mensen geinteresseerd zijn haha, anders vooral niet kijken)
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Hou je voor mij vooral niet in hoor Zwoesj! Wil je er alleen wel rekening mee houden dat ik hoogtevrees heb, dus a.u.b. een niet te hoge kast...
Oh leuk! Ik ga ff kijken!
Oh leuk! Ik ga ff kijken!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Is de boekenkast die in mijn slaapkamer staat nu laag genoeg? Of moet ik een nog lagere zoeken voor je? Keukentrapje ofzo?
Zwoesj- Ratel
Wat dacht je van die, prachtige, dekenkist?
Hahaha ja die is niet zo hoog, en als je hem open doet kun je erin gaan zitten, zit je helemaal laag bij de grond Heb je goed bekeken!
Niets voor jou dan Angela, zo'n dekenkist?
Niets voor jou dan Angela, zo'n dekenkist?
Zwoesj- Ratel
Zéker iets voor mij! Weer meer opbergruimte...
Heb je ook nog ruimte om hem neer te zetten?
Zwoesj- Ratel
Uhm nee... Mijn broertje zei van de week dat ik ongelooflijk ben en zelf in 'n villa nog te weinig opbergruimte zou hebben...
Hahaha maar die villa bezit jij vast niet!
Ligt Roos vastgeroest in het bed van haar aanstaande, dat we haar niet zien of horen trouwens?
Ligt Roos vastgeroest in het bed van haar aanstaande, dat we haar niet zien of horen trouwens?
Zwoesj- Ratel
@ RR, leuke dag/avond gehad zo te lezen... Mooi opgebouwd tot de daad zo te lezen. Ik bedoel eigenlijk het gehele traject. De afgelopen maanden/weken... Goede basis lijkt me om verder te gaan.
@ Bliss, je nickname doet me heel de tijd denken aan het gelijknamige nummer van Muse. Wat ik overigens een erg gaaf nummer vind.
@ Bliss, je nickname doet me heel de tijd denken aan het gelijknamige nummer van Muse. Wat ik overigens een erg gaaf nummer vind.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ik? Een villa? Nog niet misschien!
Ik dénk dat RR aan 't werk is maar ik hóóp voor d'r dat ze inderdaad vastgeroest ligt in 't bed van de buurman!
Ik dénk dat RR aan 't werk is maar ik hóóp voor d'r dat ze inderdaad vastgeroest ligt in 't bed van de buurman!
Nee hoor die ligt gewoon in bed
Shit is dat ding te groot :S
Zwoesj- Ratel
Ik vrees ook dat ze aan het werk is.. Maar het is veel leuker om te geloven dat ze vastgeroest in het bed van buurman ligt
Zwoesj, ik heb je inrichting nog niet gezien. Ik bescherm mij even tegen studie ontwijkend gedrag.
Mijn eigen topic, hmm.. Eerst vrijdag maar eens afwachten En áls ik hem open dan wil ik wel jullie steun!
Zwoesj, ik heb je inrichting nog niet gezien. Ik bescherm mij even tegen studie ontwijkend gedrag.
Mijn eigen topic, hmm.. Eerst vrijdag maar eens afwachten En áls ik hem open dan wil ik wel jullie steun!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Zwoesj schreef:Nee hoor die ligt gewoon in bed
Haha ja, maar we kunnen wel raden wat er nog meer op het laatste plaatje staat
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Een Mexicaanse griet ipv griep whaha hoop toch niet dat Roos daar naast ligt!
Zwoesj- Ratel
Dat mag ik toch ook hopen van niet!
Maar dames; ssssst!!! Ze is weer online... we zullen ons weer netjes gedragen...
Maar dames; ssssst!!! Ze is weer online... we zullen ons weer netjes gedragen...
Maar Fred, je reageert heel netjes op Roos en Bliss, maar op de rest van de gesprekken komt geen reactie. Wat is dat nou? Zijn we niet belangrijk genoeg meer voor je Angela en Janelie zitten nu vast ook met de tranen in de ogen
Zwoesj- Ratel
Wederom 3 extra blz! Man man man! Janelie, wanneer zie je je date nou of heb ik daarover heen gelezen?
Hahaha nee, ik was gewoon aan het werk en daarna bij mijn ouders, heel gezelligm, maar geen spannende details dus! Hahaha jullie vullen meer in het topic dan ik zelf
Ik ga zo ff in je topic kijken Zwoesj en heb nog wel tijd voor je! Oow moet die dinsdag wel werken trouwens maar pas tegen half 4 dus lucnh kan zeker:).. Ik ga van het weekend ff knutselen voor je!
Aaah ik hoop niet dat mijn topic hier op gaat houden, gezien het feit dat het volgens mij officieel mijn vriendje is
Ergens vond ik het wel jammer dat ik zijn bed uit moest maar aan de andere kant is het goed zo, mijn bed slaapt toch nog het lekkerst, hoewel ik echt slecht geslapen heb maar goed, ander verhaal
Morgen komt ie eten, iemand nog leuke suggesties?
Aaaah nee Angela! Hou je mij in de gaten? Misdraag je rustig als ik er ben hoor!
Fred: Duidelijk, dank je:)
Hahaha nee, ik was gewoon aan het werk en daarna bij mijn ouders, heel gezelligm, maar geen spannende details dus! Hahaha jullie vullen meer in het topic dan ik zelf
Ik ga zo ff in je topic kijken Zwoesj en heb nog wel tijd voor je! Oow moet die dinsdag wel werken trouwens maar pas tegen half 4 dus lucnh kan zeker:).. Ik ga van het weekend ff knutselen voor je!
Aaah ik hoop niet dat mijn topic hier op gaat houden, gezien het feit dat het volgens mij officieel mijn vriendje is
Ergens vond ik het wel jammer dat ik zijn bed uit moest maar aan de andere kant is het goed zo, mijn bed slaapt toch nog het lekkerst, hoewel ik echt slecht geslapen heb maar goed, ander verhaal
Morgen komt ie eten, iemand nog leuke suggesties?
Aaaah nee Angela! Hou je mij in de gaten? Misdraag je rustig als ik er ben hoor!
Fred: Duidelijk, dank je:)
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
@ Zwoesj, natuurlijk zijn jullie net zo belangrijk meiden maar ik weet niet echt iets zinnigs te zeggen..
O ja, Janelie succes met je date... Die heb je dacht ik binnenkort een..
@ Angela en Zwoesj.. een zwak voor iemand hebben is heel herkenbaar.. Ik heb ooit toen ik op het HBO zat ruim 3 jaar lang een zwak gehad voor een meisje ondanks dat ik wist dat ze niets met me wilde.. Wat ze ook zei tegen me het gevoel ging maar niet weg...
@ Angela en Zwoesj.. een zwak voor iemand hebben is heel herkenbaar.. Ik heb ooit toen ik op het HBO zat ruim 3 jaar lang een zwak gehad voor een meisje ondanks dat ik wist dat ze niets met me wilde.. Wat ze ook zei tegen me het gevoel ging maar niet weg...
Fred- Prater
Oooow dat komt goed uit, dan ben ik voor de spits weer terug in dit gehucht
Ben benieuwd wat je er van vindt!
Enne wij gedragen ons als engeltjes
Ben benieuwd wat je er van vindt!
Enne wij gedragen ons als engeltjes
Zwoesj- Ratel
Roze Roos schreef: Wederom 3 extra blz! Man man man! Janelie, wanneer zie je je date nou of heb ik daarover heen gelezen?
Aaah ik hoop niet dat mijn topic hier op gaat houden, gezien het feit dat het volgens mij officieel mijn vriendje is Ja? Echt? Is 't officieel? Maar dit topic houden we gewoon totdat jullie samen in 't verzorgingshuis zitten hoor! Ergens vond ik het wel jammer dat ik zijn bed uit moest maar aan de andere kant is het goed zo, mijn bed slaapt toch nog het lekkerst, hoewel ik echt slecht geslapen heb maar goed, ander verhaal
Morgen komt ie eten, iemand nog leuke suggesties?Jezelf als toetje?
Aaaah nee Angela! Hou je mij in de gaten? Misdraag je rustig als ik er ben hoor! Wist je dat nog niet dan? Nee hoor, opende het topic op de 1e blz en zag dat er 'online' in 't hoekje van je post stond Fred: Duidelijk, dank je:)
Fred schreef:@ Zwoesj, natuurlijk zijn jullie net zo belangrijk meiden maar ik weet niet echt iets zinnigs te zeggen..
nu kan ik weer met 'n gerust hart gaan slapen...
En wij ook niet zoals je kunt lezen...
Uhm... Qua eten.. Ik zou voor spaghetti of macaronni gaan.. Dat is makkelijk te maken, lekker en het geeft je veel energie (hint ). Eerst gehakt in de pan bakken, vervolgens wat verse champignons, rode en groene paprika stukjes erbij en dan als laatste de saus toevoegen en de macaronni zelf apart koken.. Heerlijk!
Fred- Prater
Hmmm we hebben gisteren al pasta gegeten dus ik ga iets anders verzinnen!
Zwoesj! Mooi huis! Had al even een reactie achter gelaten in je eigen topic
Fijn dat ik hier nog mag schrijven Angela totdat we oud zijn! En ja het is wel officieel
Zwoesj! Mooi huis! Had al even een reactie achter gelaten in je eigen topic
Fijn dat ik hier nog mag schrijven Angela totdat we oud zijn! En ja het is wel officieel
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ehm... Roos... Dat gerecht zou ik niet maken (tenminste, niet op de manier zoals Fred het omschrijft). Laten we het er maar op houden dat dat niet heel goed is voor de smaak van jeweetwel Aardappels doen het daarin tegen wel goed!
Zwoesj- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Doen? (deel 3)
» Minder werken...doen of niet doen?
» wat als je partner... deel 2
» Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)
» Top of the hour deel.....
» Minder werken...doen of niet doen?