Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 30 jan 2011 - 7:45

Tja kinderachtig of niet, ik snap 't wel hoor *heb daar alleen zelf vaak de discipline niet voor Wink*.
Ik vind het altijd zo'n dilemma; wel of niet meteen terug smsen. Meteen terug smsen komt ook zo 'enthousiast' over, wacht je (te lang) dan denkt hij misschien dat je niet geinteresseerd bent... lastig hoor! *Tja en waar kun je je druk over maken hè? Wink*
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie zo 30 jan 2011 - 7:48

Ik heb inmiddels teruggesmst. smile We shall see. Ik ga even opruimen en dan bzv. Krijg zo vrienden op bezoek. Very Happy
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 30 jan 2011 - 7:50

Ik ben benieuwd Janelie! Misschien kun jij over 'n paar dagen ook je eigen topic openen... Wink

Fijne avond!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie zo 30 jan 2011 - 9:58

Haha, nee dat is echt niks voor mij! Ik vind het in ieder geval leuk dat hij nog gesmst heeft. Heb ik het toch niet verkeerd ingeschat smile Hij is niet echt een snelle sms'er geloof ik :P

RR, hoe was jouw date! Jij bent hier nog steeds niet te vinden en dat is waarschijnlijk heel positief toch?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Bliss zo 30 jan 2011 - 9:59

Zwoesj: mag ik ook een PM? angel
RR: leuk dat jullie een date hebben, ben benieuwd hoe het is/was! Zelfde geldt voor BE trouwens!
Janelie: fijn dat ie heeft gesmst, hou ons op de hoogte!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred zo 30 jan 2011 - 10:14

Ik heb effe een paar pagina's terug gelezen en toch wel aardig gelachen om de typische vrouwen dingetjes (oa benen scheren etc..).. Enfin ik heb een paar drukke dagen gehad.. Maar zo te lezen is RR een film aan het kijken met der date. Ik ben benieuwd welke dat was en de eventuele vorderingen...

@ Janelie, leuk dat je ook een date heb gehad...
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 30 jan 2011 - 10:19

Hoezo is dat niets voor jou Janelie? Maar je moet ons wel, op z'n minst een beetje, op de hoogte houden hoor! smile

Ik ben ook heel benieuwd hoe je date was RR? bounce
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 30 jan 2011 - 10:23

Man wat een conversatie hier!

Janelie: Hoe is het met je kerel? Aaaah lees net dat ie gesmst heeft!
Angela: Bizar zeg, gewoon een kort berichtje terug sturen

Nou dames ik was er weer dus ff een update:).. Stiekem vind ik dat het tijd wordt dat we eens bij elkaar blijven slapen, ik ga dat maar eens opperen! Het was leuk en hij is leuk en alles is leuk! We hebben film gekeken, vage film trouwens, Max en Mary heette ie, maar wel een goede film! Dus daarna gekletst, muziek geluisterd en toen vroeg ie of ik bleef eten, uiteraard bleef ik eten! Wij samen aan het koken, hij speelde ondertussen piano voor mij, dit liedje , ik ontroerd:) Samen gegeten, voetbal gekeken.. Man wat ik al niet voor geweldige deal gemaakt had :P en daarna BZV, heerlijk hangen op de bank, beetje zoenen enzo en toen moest hij naar bed en ik naar huis.
Heerlijke roze wolk en ik zie hem snel weer:)...
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 30 jan 2011 - 10:30

*zucht* hij speelt piano! Voor jou! Hoe romantisch! :-)

Uhm... misschien is 't handig dat je de volgende keer bedenkt dat je bij 'm wilt blijven slapen als je bij 'm bent en niet als je weer thuis bent :P Of je trekt nu een of ander sexy slaap-ding aan, trekt je jas aan en loopt weer naar 'm toe... laat ie je vast niet voor de deur staan... angel En zo wel dan zeg je gewoon dat er iets onder je bed ligt en dat je dus niet meer alleen durft te slapen

Het klinkt wel weer als 'n hele gezellige middag/avond! Leuk hoor!!! Al afgesproken wanneer je 'm ziet?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 30 jan 2011 - 10:40

Ja ik smolt ook :-) Hahaha ik weet het maar vind dat als ik bij hem ben dat hij best mag zeggen dat ik mag blijven slapen ofzo :P

Ik denk dat ik m volgende week wel weer zie:).. We zeiden in ieder geval tot snel dus het zal ook wel snel zijn:).. Ik ben voor dinsdag! Woensdag hoeven we allebei niet vroeg op angel
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 30 jan 2011 - 10:47

Ik ken 'm natuurlijk niet maar ik denk dat hij 'n beetje onzeker/verlegen is en daarbij ook 'beleefd' en je daarom wellicht niet zo makkelijk vraagt om te blijven slapen... Volgens mij is 't niet iemand die zomaar met iemand 't bed induikt en die indruk ook niet bij jou wil wekken. Dus misschien als jij 'm van de week de hint geeft dat je voor 'n date op dinsdag bent omdat jullie woensdag allebei niet vroeg op hoeven, kopt hij 'm dan wel in... Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zininzon zo 30 jan 2011 - 10:52

RR: je kunt er wel voor zorgen dat het niet bij de bank blijft natuurlijk. De volgende delegeer je hem gewoon naar de slaapkamer en (wat er ook gebeurt) daar lig je dan zo lekker/warm/naakt/weet ik het dat je niet meer weg wilt/hoeft.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 30 jan 2011 - 10:59

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt hoor Angela!

Zininzon: huis met gaskachel = koude slaapkamer! Dus ergens gebeurt dat minder snel, maar hee, ik krijg hem mijn bed wel in! nerd smile
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 30 jan 2011 - 11:06

Roze Roos schreef:Ik denk dat je helemaal gelijk hebt hoor Angela! Kijk, dat hoor ik nou graag, dat ik gelijk heb... angel

Zininzon: huis met gaskachel = koude slaapkamer! Aha Idea gevonden! Je zegt gewoon dat je niet kunt slapen omdat het zo koud is, dat je electrische deken en kruik kapot zijn en je nu dus op zoek bent naar 'n levende kachel van pak weg zo'n 1 meter 95 omdat je anders verkleumd... Laughing Dus ergens gebeurt dat minder snel, maar hee, ik krijg hem mijn bed wel in! nerd smile

Over bedden en slaapkamers gesproken, ik moest maar eens gaan verhuizen naar m'n slaapkamer, m'n bed in ploffen en gaan slapen.

Slaap lekker!

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 30 jan 2011 - 11:09

Hahaha uiteindelijk komt het wel hoor, desnoods gaan we er een weekend voor weg Laughing

Slaap lekker! Helemaal alleen in bed....... Hahaha ja ik zeur!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 30 jan 2011 - 11:11

En dan boekt ie 2 verschillende kamers! lol!

Troost je, je bent niet de enige die alleen ligt... Wink

Welterusten!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie zo 30 jan 2011 - 18:22

Oeeeee, wat lief van dat liedje! I love you Ik lees vanavond wel even meer, maar ik moest even kijken of er nog update waren Wink

De smsjongen gaat misschien wel een date worden. smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 30 jan 2011 - 21:57

Hahaha dan boek ik wel Angela! Met 2-persoonsbed Laughing

Ooow doen Janelie, daten met je smsjongen! Hebben we al een leuke naam voor hem Wink
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie ma 31 jan 2011 - 3:11

Roze Roos schreef:Ik denk dat je helemaal gelijk hebt hoor Angela!

Zininzon: huis met gaskachel = koude slaapkamer! Dus ergens gebeurt dat minder snel, maar hee, ik krijg hem mijn bed wel in! nerd smile

:P Ge-wel-dig!! De hele kom-jij-eens-lekker-bij-mij-in-bed-liggen-trukendoos wordt opengetrokken clown Maakt hij tijdens het zoenen ook geen 'aanstalten'? Op zich ook wel lekker, ik heb mijn buik wel vol van alle mannen die alleen maar seks willen. Al is dat in jouw geval natuurlijk helemaal niet het geval. Misschien wil hij eerst weer helemaal beter zijn voordat hij gaat presteren? Issie nog maagd? Uitgaande dat jij een levend kacheltje zoekt met extra functies

Mijn smsjongen smst nog. Hij begon er gisteravond over dat we snel een keer moesten afspreken. Lekker vaag :P Daarna ook niet meer over gehad, maar hij smst wel terug mét vragen. Hij vroeg of ik slecht geslapen had (moest erg vroeg op) wat ik beaamde. Hij had daar niet zo'n last van behalve als 'hij niet alleen sliep Wink :P' Nou, ik dacht daar gaan we weeeer.. (slechte ervaringen met mannen die direct over een bed beginnen). Teruggestuurd dat ik dan al helemaal niet meer slaap als er ook nog iemand naast me ligt. Waarop hij stuurde dat hij ook alleen sliep, misschien alleen met zijn teddybeer. Verder weer heel neutraal. Ik ben sowieso een beetje paranoide dusse.. We shall see smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 ma 31 jan 2011 - 5:34

Boek jij maar ja RR haha! Wink

Janelie, niet zo paranoide doen! Wink Ik vind het juist wel heel goed en gezellig klinken!!! Volg het voorbeeld van RR: volg je gevoel! En ga lekker daten! :-) Zei zij heel stoer...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie ma 31 jan 2011 - 5:43

Haha, ja ga dat gewoon eens even doen Janelie! :P Ik ben echt heel erg hoor! Ik heb wel weer zin om te daten trouwens. Kom jij nog weleens leuke nieuwe mannen tegen Angela, of je ben je daar nu niet echt mee bezig?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 ma 31 jan 2011 - 6:08

Ik vind het ook heel makkelijk om dit tegen jullie te zeggen en ik meen dat dan ook écht hoor maar o wee als 't over mij gaat... Ik ben ook echt heel erg Embarassed

Hmm ja goede vraag... Ik merk wel dat ik weer steeds vaker denk 'Goh, leuke vent' of 'Misschien zou 't toch wel weer eens leuk zijn om te daten' maar ik merk ook dat als dit dan te dichtbij komt, ik afhaak. Dus ik denk dat het nog iets te vroeg is en ik eerst nog wat dingen met mezelf moet 'regelen'.
Klinkt 'n beetje vaag hè....... Sorry! smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred ma 31 jan 2011 - 7:26

Ach, kom Angela.. Volgens mij ben je wel een leuke meid hoor.. Als dat afhaken komt door onzekerheid is het niet nodig denk ik of is het meer vanwege dat je dan weer zou moeten wennen niet meer alleen te zijn? Dat zou ook kunnen dat je daardoor een soort van bindingangst krijgt.

Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj ma 31 jan 2011 - 8:07

Kan me je voorstellen Angela, zover ik weet heb je net alles weer een beetje op de rit (ja toch?). Dan moet je lekker kijken totdat je echt wat wilt kopen :P
Hoeft niet gehaast toch, je komt vanzelf die ene vent tegen waarbij je je op je gemak voelt en je denkt, ja in jou wil ik tijd steken en heb ik behoefte aan.

bah wat klinkt ik ineens serieus.. Zal de vermoeidheid wel zijn
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect ma 31 jan 2011 - 8:42

Hmm Janelie ik zou ook er een beetje paranoide van worden hoor als ik jou was. Maar gelukkig zijn er genoeg jongens die niet meteen zo zijn smile Hebben jullie een date gepland?

RR ik vind dat Fred goed advies geeft! Of kan je niet een pyjama feestje houden haha :P Dat liedje komt me trouwens bekend voor, was volgens mij een filmpje bij de wereld draait door een paar maanden geleden over een meisje die haar vader voor het laatst bij een rivier had gezien en dat ze daar elke dag heen fietste tot ze een oude oma was.


Laatst aangepast door ButterflyEffect op di 1 feb 2011 - 23:25; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 15 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum