Doen? (deel 2)
+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Doen? (deel 2)
Mja, maar wie is er leuker; Gijs of buurman Ik ben sowieso heel erg benieuwd hoe buurman eruit ziet!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Goeie vraag... RR zal vast 'buurman' antwoorden Die zit tenminste ook naast haar op de bank, Gijs niet...
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de buurman...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Goeie vraag... RR zal vast 'buurman' antwoorden Die zit tenminste ook naast haar op de bank, Gijs niet...
Nope geen Gijs. Alhoewel misschien heet buurman ook wel Gijs Ik weet zijn naam niet, jij? Als we nou heel hard slijmen bij RR dan krijgen we misschien ooit wel een pica van buurman te zien
Janelie- Ratel
Haha ja wie weet heet hij ook wel Gijs! Nee geen idee hoe de buurman heet... Ik weet trouwens ook niet hoe RR in 't echt heet, Roos
Zou 't helpen als we d'r héél lief aankijken?
Zou 't helpen als we d'r héél lief aankijken?
Ik weet wel hoe RR heet. Stond ooit een keer onder een berichtje. Heet jij in het echt Angela?
We kunnen het proberen. Als ze weer online is tellen we tot drie en dan kijken we allebei heeeeuuul erg lief
We kunnen het proberen. Als ze weer online is tellen we tot drie en dan kijken we allebei heeeeuuul erg lief
Janelie- Ratel
Ja hé waarom weet ik dat dan niet?!? Nee ik heet in 't echt geen Angela, mijn broertje wel als hij m'n zusje was geweest...
Doen we! Maar dan wel ná BZV hè... Oh wacht, RR kijkt dat waarschijnlijk toch met d'r date dus die zien we hier voorlopig niet
Oefen maar vast met lief kijken naar Gijs
Ik ga ff wat te drinken enmisschien wat lekkers pakken en dan BZV kijken! :-) Veel plezier!
Doen we! Maar dan wel ná BZV hè... Oh wacht, RR kijkt dat waarschijnlijk toch met d'r date dus die zien we hier voorlopig niet
Oefen maar vast met lief kijken naar Gijs
Ik ga ff wat te drinken en
Ik heb lief gekeken naar Gijs en naar de broer van Annemarie. Hij is cute!
Ik heet ook geen Janelie hoor
En RR, neuh die zien we vast vannacht pas weer een keer. Die zit/ligt op de bank/bed.
Ik heet ook geen Janelie hoor
En RR, neuh die zien we vast vannacht pas weer een keer. Die zit/ligt op de bank/bed.
Janelie- Ratel
Ja cute hè? Viel mij ook op! En ik moet zeggen dat ik Adriaan deze keer ook wel leuk over vond komen!
En als ik Frank zie, zie ik m'n broertje; die kan ook zo twijfelen en is ook altijd in gevecht met z'n verstand en z'n gevoel...
Haha ja die is vast aan 't onderzoeken of de buurman 'n onderbroek heeft... Met 'n beetje 'pech' zien we d'r morgen pas weer hier...
En als ik Frank zie, zie ik m'n broertje; die kan ook zo twijfelen en is ook altijd in gevecht met z'n verstand en z'n gevoel...
Haha ja die is vast aan 't onderzoeken of de buurman 'n onderbroek heeft... Met 'n beetje 'pech' zien we d'r morgen pas weer hier...
Laatst aangepast door Angela_1986 op zo 6 feb 2011 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Oh en dat wist ik trouwens dat dat niet je echte naam is, volgens mij had je je naam onder 'n PM gezet. Maar die weet ik al niet meer...
Angela_1986 schreef:Ja cute hè? Viel mij ook op! En ik moet zeggen dat ik Adriaan deze keer ook wel leuk over vond komen!
Whaha, wie weet.. misschien krijgen we wel weer een aantal pagina over kwakjes en zo.. Offf ik heb nauwelijks geslapen want buurman snurkt.
Ik vond Adriaan altijd al wel leuk. Hij is niet mijn type, maar ik vond het altijd al de beste die er bij Annemarie tussen zat.
Als ik je weer pm zet ik mijn naam er nog wel een keer onder
Janelie- Ratel
Hmm heerlijk, verhalen over kwakjes... Haha ja dat kan ook, krijgen we 't volgende topic: 'Doen? - 'n wasknijper op de neus van m'n buurman zetten omdat hij zo snurkt?'
Het viel me nu eigenlijk pas op dat hij eigenlijk best wel leuk is! Ben benieuwd voor wie ze gaat...
Ja das goed, zet ik er mijn naam ook onder!
Het viel me nu eigenlijk pas op dat hij eigenlijk best wel leuk is! Ben benieuwd voor wie ze gaat...
Ja das goed, zet ik er mijn naam ook onder!
Angela_1986 schreef:Hmm heerlijk, verhalen over kwakjes... Haha ja dat kan ook, krijgen we 't volgende topic: 'Doen? - 'n wasknijper op de neus van m'n buurman zetten omdat hij zo snurkt?' Whaha, arme buurman! Weetje hoe pijnlijk!
Het viel me nu eigenlijk pas op dat hij eigenlijk best wel leuk is! Ben benieuwd voor wie ze gaat... Ik ook, maar ik denk Harry. Ik heb alleen nog steeds het idee dat hij voor de show meedoet.
Ja das goed, zet ik er mijn naam ook onder! Deal! Nu kan ik lekker nog speculeren
Janelie- Ratel
Janelie schreef:Angela_1986 schreef:Hmm heerlijk, verhalen over kwakjes... Haha ja dat kan ook, krijgen we 't volgende topic: 'Doen? - 'n wasknijper op de neus van m'n buurman zetten omdat hij zo snurkt?' Whaha, arme buurman! Weetje hoe pijnlijk! Haha ja heel pijnlijk! Vroeger wel eens geprobeerd als ik de was aan 't ophangen was met m'n broertje... Ik kneep bij m'n ex ook altijd z'n neus dicht als hij hard lag te snurken... Gek hè dat 't m'n ex is...
Het viel me nu eigenlijk pas op dat hij eigenlijk best wel leuk is! Ben benieuwd voor wie ze gaat... Ik ook, maar ik denk Harry. Ik heb alleen nog steeds het idee dat hij voor de show meedoet. Echt? Dat idee heb ik niet... Op de een of andere manier moet ik wel altijd lachen als ik 'm zie, hij heeft zo'n grappige 'niets-aan-de-hand'-uitdrukking ofzo!
Ja das goed, zet ik er mijn naam ook onder! Deal! Nu kan ik lekker nog speculeren Whaha en wat zeggen die speculaties dan? Ben wel benieuwd... Och jij hoeft toch niet te speculeren, dat kan je glazen bol toch wel zien?
Ja die broer van Annemarie vond ik ook wel leuk! Misschien zoekt hij nog een vrouw? En gratis kaas is altijd meegenomen natuurlijk
Ik heet trouwens ook geen Bliss in t echt
Ik heet trouwens ook geen Bliss in t echt
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Haha Bliss, heet jij geen Bliss Verrassend! Van mij mag dat broertje de volgende keer wel mee doen!
Whaha, arme ex van jou ja! Lig je lekker te slapen knijpt opeens een gek je neus dicht. Whaa. Een vriend van mij heeft een vriend een keer met een boek geslagen toen hij lag te snurken haha Hij merkte er niks van en draaide zich zo om.
Hmm, ik vind jou wel eennnnn Lea, Eline of Marloes.
En Bliss een Sabine ofzo
Whaha, arme ex van jou ja! Lig je lekker te slapen knijpt opeens een gek je neus dicht. Whaa. Een vriend van mij heeft een vriend een keer met een boek geslagen toen hij lag te snurken haha Hij merkte er niks van en draaide zich zo om.
Hmm, ik vind jou wel eennnnn Lea, Eline of Marloes.
En Bliss een Sabine ofzo
Janelie- Ratel
Haha ik ben geen Sabine in elk geval! Ook geen idee wat voor naam ik bij jullie verwacht, al vind ik RR idd gewoon een Roos. Janelie, hoe spreek jij jouw forumnaam eigenlijk uit?
Bliss- Lady Post-a-lot
Uhm Janelie ik zou die glazen bol van jou eens ff nakijken want ik ben 't geen van drieeen. Heb wel 'n collega die Eline heet en een die Marloes heet haha!
Slecht hè... Máár ik had dan daarvoor wel alle andere opties geprobeerd hoor maar ja als dat allemaal niet werkt dan zit er nog maar 1 ding op; z'n neus dicht knijpen. Na 'n paar tellen werd ie dan, al lichtelijk naar adem happend wakker, met de mededeling dat ie niet snurkte... Nee tuurlijk, is de buurman die ik hoorde...
Slecht hè... Máár ik had dan daarvoor wel alle andere opties geprobeerd hoor maar ja als dat allemaal niet werkt dan zit er nog maar 1 ding op; z'n neus dicht knijpen. Na 'n paar tellen werd ie dan, al lichtelijk naar adem happend wakker, met de mededeling dat ie niet snurkte... Nee tuurlijk, is de buurman die ik hoorde...
Bliss schreef:Haha ik ben geen Sabine in elk geval! Ook geen idee wat voor naam ik bij jullie verwacht, al vind ik RR idd gewoon een Roos. Janelie, hoe spreek jij jouw forumnaam eigenlijk uit?
Het was bedoeld als Djeen-lie, maar op het vorige forum kwam al naar voren dat de meeste het uitspreken als ja-ne-lie of Dja-ne-lie. Hoe spreek jij het uit?
Nog een gokje: Kim?
Janelie- Ratel
Angela_1986 schreef:Uhm Janelie ik zou die glazen bol van jou eens ff nakijken want ik ben 't geen van drieeen. Heb wel 'n collega die Eline heet en een die Marloes heet haha! Ai, mijn glazenbol valt door de mand. Hint?
Slecht hè... Máár ik had dan daarvoor wel alle andere opties geprobeerd hoor maar ja als dat allemaal niet werkt dan zit er nog maar 1 ding op; z'n neus dicht knijpen. Na 'n paar tellen werd ie dan, al lichtelijk naar adem happend wakker, met de mededeling dat ie niet snurkte... Nee tuurlijk, is de buurman die ik hoorde... Whaha, nee je hoorde jezelf toch?? Ja, je moet wat anders lig jij de hele nacht wakker. Dat is ook niet de bedoeling!
Janelie- Ratel
Ik zeg idd ook gewoon Ja-ne-lie, maar bedacht me pas geleden dat je idd ook Djeenlie of Djeenlai kan zeggen
Een (vrij duidelijke) hint over mijn naam: ik heb onlangs t begin van een stuk van Beethoven op mn voet laten tatoeëren, waarin mijn naam voorkomt. Gaan er al lampjes branden?
Een (vrij duidelijke) hint over mijn naam: ik heb onlangs t begin van een stuk van Beethoven op mn voet laten tatoeëren, waarin mijn naam voorkomt. Gaan er al lampjes branden?
Bliss- Lady Post-a-lot
Bij mij gaat nog geen lampje branden...
Uhm, 'n hint... O! Ik heb dezelfde naam als de vrouw van 'n politicus.
Uhm, 'n hint... O! Ik heb dezelfde naam als de vrouw van 'n politicus.
O wat stom Bliss, ik wist het dus gewoon ja! Jeuh, ik weet jouw echte naam, ik weet jouw echte naam haha.
Angela, nou daar heb ik echt wat aan Geef flauw idee. Ik heb een beter idee..
Angela, nou daar heb ik echt wat aan Geef flauw idee. Ik heb een beter idee..
Janelie- Ratel
Even googelen dan maar!
Haha, heb al moeite met de namen van politici zelf, laat staan met hun vrouwen
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Even googelen dan maar!
Oftewel Angela blijft de grote onbekende
Ik duik mijn bedje in.
RR, als je dit leest als je terug bent: Hoi! Hoe was het????
Truste!
Ik duik mijn bedje in.
RR, als je dit leest als je terug bent: Hoi! Hoe was het????
Truste!
Janelie- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Doen? (deel 3)
» wat als je partner... deel 2
» Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)
» Hoe zie jij er nu uit? Deel #23
» Hoe is het met.... deel 74936930