Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 23 jan 2011 - 5:36

Hoe is 't met je studie RR?

Jammer zeg dat je date niet doorgaat...! Ga 'm maar eens snel leren om goed voor zichzelf te zorgen, hij is natuurlijk niet voor niets voor de 2e keer ziek in korte tijd en in 'n burn-out.

Jammer zeg dat die topics steeds weggaan als je een x aantal pagina's hebt bereikt... Sad Gelukkig heb je ze nog kunnen 'redden'! Kun je ze later tóch nog aan je kleinkinderen laten lezen Wink

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 23 jan 2011 - 6:03

Met de studie gaat het redelijk, lief dat je er naar vraagt:)
Met mijn humeur gaat het iets minder, stiekem baal ik er gewoon van dat ik m vandaag niet gezien heb en dat hij er (errrug) lang over doet om terug te smsen! En ja ik weet wel dat ie ziek is enzo en dat ik last heb van mijn hormonen en mijn menstruatie en dat ik daarom een beetje zeur!
Ik wilde alleen maar een beetje aandacht ofzo! Gelukkig komt mijn zusje straks :P

Ik zal hem inderdaad eens leren om iets langer beter te blijven, kijk burn-out kun je weinig aan doen denk ik, maar griep...... Dat is wel enigzins te voorkomen of in ieder geval wel zo dat je niet in 2 maanden tijd 2 x ziek bent!

Jaaa goed he, dat mijn pagina's bewaard worden:D
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 23 jan 2011 - 6:15

'Redelijk' klinkt nou niet echt enthousiast... haha!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt! En natuurlijk weet je dat hij er niets aan kan doen dat hij ziek is (behalve beter voor zichzelf zorgen Wink) maar toch, je had je verheugd op 'n gezellige date en dan is 't jammer als die niet doorgaat. Zéker als je dan ook nog hard moet studeren én last van je menstruatie hebt! Hoeveel pech kan 'n mens op 'n dag hebben? Wink

En ga je nou geen gekke dingen in je hoofd halen hè? Dat 't zo lang duurt voordat hij wat terug stuurt komt omdat hij ziek is en waarschijnlijk dus ligt te slapen, punt.

Nou ja, ik denk wel dat het een met het ander te maken heeft. Het heeft in ieder geval te maken met zorgen voor jezelf! En als ik naar mezelf kijk dan moet ik eerlijk bekennen dat ik dat moeilijker vind dan zorgen voor 'n ander... Embarassed Nu gaat 't bij 'n burn-out natuurlijk meer om psychisch voor jezelf zorgen maar goed, dat is natuurlijk minstens zo belangrijk dan lichamelijk goed voor jezelf zorgen. En ik merk dat als ik psychisch niet lekker in m'n vel zit, ik daar lichamelijk ook last van krijg en dus bv. vaker last heb van 'n griepje ofzo.

Leuk dat je zus vanavond komt! Toch 'n beetje afleiding! Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 23 jan 2011 - 6:23

Fijn dat je ff in mijn hoofd keek :P Hormonen, studiestress en onzekerheid is een slechte combinatie!
Redelijk is beter dan barslecht, wat het aan het begin van de dag was!

Haha relativatie ten top, meer pech kan wel, vind het gewoon een belabberde combinatie;)
Ik denk ook wel dat het een combinatie is van niet zo goed voor jezelf zorgen en gewoon een verminderde weerstand en ook hoe je er zelf in staat.

Gelukkig heb ik hier ook heel veel afleiding;).. Maar sowieso is het gezellig èn we gaan vakantie plannen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 23 jan 2011 - 7:52

Het is zeker 'n belabberde combinatie! Nog iets van 'm gehoord?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 23 jan 2011 - 11:52

Jaa we hebben gesmst! En heb een leuke avond gehad dus kon ff relativeren enzo! Mis soms gewoon iemand om mij heen om mee te kletsen, los van date of wat dan ook. Soms is alleen wonen ook maar zo alleen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie ma 24 jan 2011 - 0:59

Gelukkig Very Happy Ik zou het ook heel moeilijk vinden om alleen te wonen. Dan mis je toch aanspraak en als je dan eerst wat gepland had wat niet doorgaat.. Is date weer helemaal ziek, of heeft hij een kleine terugval? Ik heb zelf nooit een burn-out gehad, maar ik denk dat je psychische en lichamelijke conditie wel met elkaar in verband staat. En ja, ik vrees dat jij hem ook wel stress oplevert, hoe leuk het allemaal ook is. Wink

@Zwoesj, heb je al een foto van jezelf gemaakt?
:P
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj ma 24 jan 2011 - 1:02

Ik kom je binnenkort lastig vallen Roos :P Dan heb je ook weer even wat aanspraak haha.

Nee gisteren geprobeerd, maar toen was de batterij van het fototoestel leeg (eerst alle moeite gedaan om dat ding ons andere huis uit te krijgen Sad) En de oplader is al ingepakt...
Dus vanavond de dozen waarvan ik denk dat hij daar in zit open trekken en dan hopen dat ik hem vind... Hij komt er echt aan! smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos ma 24 jan 2011 - 1:08

Jaaa daarom wilde ik ook een meeting met de lezers van mijn topic!

Verder is alleen wonen over het algemeen niet zo erg en ik ben er inmiddels aan gewend en zie regelmatig mensen, maar soms is het gewoon een beetje alleen. Hij heeft gewoon een griep maar denk wel dat je psychische en lichamelijk gesteldheid samen hangen. Zou ik m stress bezorgen ja? Heb ik serieus dus niet over nagedacht!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Sweety ma 24 jan 2011 - 1:12

Angela_1986 schreef:@Sweety; je bent vast blij dat je die onderbroeken alsnog gezien hebt hè, anders was je leven niet compleet! :P
Ik ben op internet aan het zoeken naar dezelfde onderbroeken voor mijn date! Die moet er nu natuurlijk wel eentje aan hebben wil hij dat ik er nog eens blijf slapen Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Sweety ma 24 jan 2011 - 1:18

Jammer dat jullie date niet is doorgegaan RR. Is er al een nieuwe gepland?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie ma 24 jan 2011 - 1:22

@ Zwoesj, is goed hoor! En anders houden we inderdaad een doen?-topic-lezers-meeting. Klinkt wel stoer!

@ RR, ik denk het wel hoor.. Jij bent natuurlijk net zo spannend voor hem als hij voor jou. Is niks negatiefs hoor, maar daten kost wel energie toch? Vindt ze me wel leuk, vindt ze me niet leuk.. zou ik haar sms'en. Ik denk dat mannen daar net zo goed mee in hun hoofd lopen als vrouwen. Maar daar tegenover staat dat hij natuurlijk ook heel veel energie haalt uit lekker verliefd zijn en met zijn vriendinnetje leuke dingen doen!

@ Sweety, whaha.. weten we meteen waar jij helemaal warm voor loopt :P Leuk cadeautje.. pakt hij het uit *tadaaa* 'trek jij het zo even aan schat?' dit vind ik zooo super sexy!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred ma 24 jan 2011 - 6:06

@ RR, Janelie heeft idd. wel een punt dat het voor ons mannen net zo spannend is of ze me wel leuk vind of niet. Een blauwtje lopen kan vrij pijnlijk zijn en ook voor een man voor onzekerheid zorgen kan ik je vertellen...
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos ma 24 jan 2011 - 7:30

Uitermate sexy ook, dat soort onderbroeken! Ik zie dat mijn doen een deel2 is geworden!
Er is nog geen nieuwe date gepland, hij ligt nog ziek in bed dus het is even afwachten tot hij weer beter is!

Ik denk dat je ook wel gelijk hebt Janelie, Fred beaamt dit al, maar ik sta daar eigenlijk niet bij stil. Heb de illussie dat het voor hem allemaal "rustig" is, maar denk dat ik dat nog wel onderschat.
En daten kost inderdaad energie!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 ma 24 jan 2011 - 8:48

Sweety schreef:
Angela_1986 schreef:@Sweety; je bent vast blij dat je die onderbroeken alsnog gezien hebt hè, anders was je leven niet compleet! :P
Ik ben op internet aan het zoeken naar dezelfde onderbroeken voor mijn date! Die moet er nu natuurlijk wel eentje aan hebben wil hij dat ik er nog eens blijf slapen Wink

Heeft hij die nog niet dan?!?! :affraid: Tss dat je uberhaupt al bij 'm bent blijven slapen ondanks dit grote gebrek...

:P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj ma 24 jan 2011 - 8:56

Angela_1986 schreef:
Sweety schreef:
Angela_1986 schreef:@Sweety; je bent vast blij dat je die onderbroeken alsnog gezien hebt hè, anders was je leven niet compleet! :P
Ik ben op internet aan het zoeken naar dezelfde onderbroeken voor mijn date! Die moet er nu natuurlijk wel eentje aan hebben wil hij dat ik er nog eens blijf slapen Wink

Heeft hij die nog niet dan?!?! :affraid: Tss dat je uberhaupt al bij 'm bent blijven slapen ondanks dit grote gebrek...

:P

Ben ik helemaal met je eens Angela! Vind het wel een goeie, wij vrouwen moeten ook sexy lingerie aan in de huwelijksnacht, laat ze voor de mannen deze onderbroeken maar verplichten :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj ma 24 jan 2011 - 8:57

Fred schreef:@ RR, Janelie heeft idd. wel een punt dat het voor ons mannen net zo spannend is of ze me wel leuk vind of niet. Een blauwtje lopen kan vrij pijnlijk zijn en ook voor een man voor onzekerheid zorgen kan ik je vertellen...

En andersom dan, als jij een vrouw een blauwtje laat lopen? Is dat hetzelfde soort gevoel?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 ma 24 jan 2011 - 8:59

Roze Roos schreef:Jaaa daarom wilde ik ook een meeting met de lezers van mijn topic!

Verder is alleen wonen over het algemeen niet zo erg en ik ben er inmiddels aan gewend en zie regelmatig mensen, maar soms is het gewoon een beetje alleen. Hij heeft gewoon een griep maar denk wel dat je psychische en lichamelijk gesteldheid samen hangen. Zou ik m stress bezorgen ja? Heb ik serieus dus niet over nagedacht!

Ik denk niet dat jij als persoon hem stress bezorgd maar ik denk wel dat de situatie (het daten) hem 'stress' kan bezorgen. Daarbij denk ik dat 'stress' niet het goede woord is, meer onzekerheid ofzo. Ik vergeet dat meestal ook hoor, dat 'n man ook onzeker kan worden van daten Wink. Maar gezien zijn situatie dénk ik dat als het hem écht stress en/of héél veel onzekerheid op zou leveren, hij er niet mee door zou gaan. Hij heeft tenslotte al energie genoeg nodig om zichzelf staande te houden, ik neem aan dat je dan niet het beetje energie dat je nog hebt in 'n date gaat stoppen waar je je niet goed bij voelt, waar je stress van krijgt, of wat dan ook.
Hij zal dus ongetwijfeld ook onzeker zijn, net zoals iedereen die aan 't daten is, maar hij zal ook ongetwijfeld het idee hebben dat er mogelijkheden voor jullie zijn!!!

En dat van het alleen wonen klinkt ook heel herkenbaar hoor! smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred ma 24 jan 2011 - 9:02

@ Zwoesj.. Ik denk van wel. Heel lang op een date heb ik dat een keertje gehad. Het meisje begon te huilen in het park toen ze vroeg hoe ik over haar dacht. Damn dat was erg rot voor haar, maar ik moest eerlijk zijn en wel zeggen dat ik niets voor haar voelde hoe pijnlijk dat ook voor haar was. Maar goed ik bracht het wel redelijk netjes dacht ik... Toch blijft het rot voor der natuurlijk... Zelf ook wel eens blauwtjes gelopen dus ik weet wat het is en hoe het voelt.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 ma 24 jan 2011 - 9:12

Fred schreef:@ Zwoesj.. Ik denk van wel. Heel lang op een date heb ik dat een keertje gehad. Het meisje begon te huilen in het park toen ze vroeg hoe ik over haar dacht. Damn dat was erg rot voor haar, maar ik moest eerlijk zijn en wel zeggen dat ik niets voor haar voelde hoe pijnlijk dat ook voor haar was. Maar goed ik bracht het wel redelijk netjes dacht ik... Toch blijft het rot voor der natuurlijk... Zelf ook wel eens blauwtjes gelopen dus ik weet wat het is en hoe het voelt.

Ahh echt? Ik zou dat dan weer echt heel zielig voor d'r vinden en me schuldig voelen, lijkt me dus ook lastig voor jou op dat moment! Niet dat je er iets aan kunt doen, haar voor de gek houden door te doen alsof je d'r wel leuk vindt is uiteindelijk nóg veel zieliger voor d'r...
O ik ben ook écht te 'slap' voor dit soort dingen... Rolling Eyes
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj ma 24 jan 2011 - 9:21

Het zijn altijd rotdingen.. Maar af en toe is het nodig...
Al kan ik me ook dat meisje wel indenken. Als je iemand echt heel erg leuk vindt, dan is het ook heel pijnlijk om zoiets te horen. Al kun je het inderdaad beter gelijk horen dan eerst aan het lijntje gehouden te worden
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos ma 24 jan 2011 - 10:12

Angela_1986 schreef:
Roze Roos schreef:Jaaa daarom wilde ik ook een meeting met de lezers van mijn topic!

Verder is alleen wonen over het algemeen niet zo erg en ik ben er inmiddels aan gewend en zie regelmatig mensen, maar soms is het gewoon een beetje alleen. Hij heeft gewoon een griep maar denk wel dat je psychische en lichamelijk gesteldheid samen hangen. Zou ik m stress bezorgen ja? Heb ik serieus dus niet over nagedacht!

Ik denk niet dat jij als persoon hem stress bezorgd maar ik denk wel dat de situatie (het daten) hem 'stress' kan bezorgen. Daarbij denk ik dat 'stress' niet het goede woord is, meer onzekerheid ofzo. Ik vergeet dat meestal ook hoor, dat 'n man ook onzeker kan worden van daten Wink. Maar gezien zijn situatie dénk ik dat als het hem écht stress en/of héél veel onzekerheid op zou leveren, hij er niet mee door zou gaan. Hij heeft tenslotte al energie genoeg nodig om zichzelf staande te houden, ik neem aan dat je dan niet het beetje energie dat je nog hebt in 'n date gaat stoppen waar je je niet goed bij voelt, waar je stress van krijgt, of wat dan ook.
Hij zal dus ongetwijfeld ook onzeker zijn, net zoals iedereen die aan 't daten is, maar hij zal ook ongetwijfeld het idee hebben dat er mogelijkheden voor jullie zijn!!!

En dat van het alleen wonen klinkt ook heel herkenbaar hoor! smile

Ik denk dat je wel gelijk hebt! En ik zie jou als ervaringsdeskundige:)

Hahaha inderdaad, wij worden geacht om er sexy uit te zien in lingerie, maar die mannen doen amper hun best!
@ Fred: Dat is ook ff hard, maar beter zo dan iemand aan het lijntje houden. Blauwtje lopen of iemand afwijzen is nooit leuk. Je kunt beter wederzijds hebben dat het wel of niet klikt!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie ma 24 jan 2011 - 10:27

Angela verwoord het beter smile Dat is wat ik bedoel.

Qua sexy mannenlingerie (uh lingerie klinkt toch niet zo lekker) ga ik toch liever voor een strakke zwarte boxer hoor. Maar Sweety je moet het zelf weten :P

Fred, eerlijk zijn is het beste wat je kan doen ja.. iemand valse hoop geven doet uiteindelijk alleen nog maar maar pijn.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj ma 24 jan 2011 - 10:34

Ehm Janelie... Hoe strak is strak bij jou?...
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie ma 24 jan 2011 - 10:36

haha strak is uhh.. niet los :P Maar ik moet wel mijn hand erachter moeten steken. Hij moet natuurlijk niet de bloedtoevoer afsnijden angel
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 6 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum