Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 za 22 jan 2011 - 5:33

@Janelie; idd niet nadenken, vooral niet te diep ademhalen, en heel snel poetsen! Laughing

Ahh RR, wat jammer dat hij (weer) ziek is! Ik denk dat je 'm inderdaad moet leren om goed voor zichzelf te zorgen... En volgens mij moet je daar gewoon nu al mee beginnen Wink breng 'm 'n soepje, kopje thee met 'n crackertje of ga 'm idd even instoppen... :-)
Hopelijk kunnen jullie elkaar morgen toch nog even zien!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 22 jan 2011 - 5:37

@ Janelie: Ooow dan zal jij ook wel een hoop ranzige dingen tegen komen!

We zullen het morgen wel zien! Wie dan leeft, wie dan zorgt he Wink om het even in het "zorgthema" te houden :P Hij smst al een uur niet terug, denk dat ie braaf slaapt of kotst natuurlijk! Ooow nee dat soort dingen mag ik niet zeggen Hij ligt vast lekker te slapen, zodat we morgen leuke dingen kunnen doen en zoenen enzo!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 22 jan 2011 - 6:00

Braaf kotsen? :P Wat is dat? Dan vraag ik me meteen ook af wat stout kotsen is haha.. angel Ook geweldig dat je in de ene zin over kotsen schrijft en in de volgende over lekker zoenen. pale

Genoeg lekkere dingen gezien idd! Maar de meeste ranzige mag ik altijd doorschuiven naar de verpleging. Heerlijk die gezichten van de stagiaires :P
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj za 22 jan 2011 - 7:30

Oooow wat ben ik dan blij dat ik niet in de zorg werk! Vond dat, toen ik nog leerde voor juf, altijd al vreselijk, plasbroeken! Tegen kots van kinderen kon ik dan altijd wel (Zelfs als ze over mn handen heen hadden gekotst, in hun broodtrommel) maar die plasbroeken... bah!
Nee laat mij dan maar lekker zoals nu op kantoor zitten, het enige waar ik mee te maken krijg zijn scheldende klanten, chauffeurs en agenten. Maar dat is alleen maar leuk, kan ik lekker terugschelden of de hoorn erop gooien. Echt de perfecte uitlaatklep!

Misschien toch maar eens een paar multivitamines voor hem aanschaffen Roos? Stiekem door z'n thee doen als hij niet kijkt? :P Hoop voor je dat hij zich morgen toch wat fitter voelt dat jullie elkaar in ieder geval even kunnen zien!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 22 jan 2011 - 22:34

Hahahaha Janelie: Wat ik bedoelde was dat ie braaf een het slapen was of aan het kotsen, niet braaf kotsen maar goed he, detail! Oow wel beter dat je de echt vieze dingen door mag schuiven naar de verpleging!

Zwoesj: Goed plan Laughing doosje echinaforce als cadeau ofzo! Ik ben benieuwd! Als het niet door gaat, dan ga ik de hele dag aan de studie Rolling Eyes
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj za 22 jan 2011 - 23:35

Roze Roos schreef:Hahahaha Janelie: Wat ik bedoelde was dat ie braaf een het slapen was of aan het kotsen, niet braaf kotsen maar goed he, detail! Oow wel beter dat je de echt vieze dingen door mag schuiven naar de verpleging!

Zwoesj: Goed plan Laughing doosje echinaforce als cadeau ofzo! Ik ben benieuwd! Als het niet door gaat, dan ga ik de hele dag aan de studie Rolling Eyes

Pfff dan moet ik je zeker weer in de gaten gaan houden dat je niet de hele dag op het forum zit :P
Weet je al of het doorgaat??
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 22 jan 2011 - 23:38

Hahaha nee, ik mag van mezelf tussendoor op het forum! Date gaat niet door, meneer is ziek! Maar hij stuurt wel lieve smsjes dus dat scheelt:) En nu ga ik maar eens de hele dag aan mijn studie, wellicht dat ik mij daar minder onrustig door ga voelen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj za 22 jan 2011 - 23:41

Roze Roos schreef:Hahaha nee, ik mag van mezelf tussendoor op het forum! Date gaat niet door, meneer is ziek! Maar hij stuurt wel lieve smsjes dus dat scheelt:) En nu ga ik maar eens de hele dag aan mijn studie, wellicht dat ik mij daar minder onrustig door ga voelen!

Is ook wel eens goed toch weer eens een dag leren. Ik moet de halve dag dozen gaan inpakken, en daar heb ik me een moeite mee! Nooit verwacht dat ik het moeilijk zou vinden om hier weg te gaan!

Toch dan die vitamines aan hem cadeau geven he :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 22 jan 2011 - 23:46

Is zeker goed! Wrs als ik er vandaag de hele dag aan zit, dat het dan grotendeels af is! Moet een onderzoeksverslag schrijven! Ik zal m eens ff smsen dat ie lekker met zn kopje thee en boek in bed moet blijven! En volgende keer neem ik idd wel multi-vitaminen mee!

Ga je snel verhuizen? Waarom heb je moeite om weg te gaan?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj za 22 jan 2011 - 23:50

Dan moet je lekker aan de studie gaan, heb je daarna weer alle tijd om te daten en ons lekkere zwijmelverhalen daarover te schrijven Very Happy

Roos je topic was te groot!! Nu zijn de verhalen weg Sad
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 22 jan 2011 - 23:54

Jaaaa ik zag het net ook! Aaaghhh dat vind ik echt jammer! Cry Zou ht automatisch gaan ofzo? Want toen ik het vorige bericht typte waren er gewoon nog 74 pagina's!

Ik zal ff de strekking van z'n sms hier neerzetten, vind het zo'n schatje: Dat ie ziek was blabla, dat ie baalde dat ons leuke uitje niet door zou gaan en over hoe mijn avond was en of ik lekker had geslapen enzo!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj za 22 jan 2011 - 23:57

Anders de admin eens vragen of ze het terug kunnen halen en op gesloten kunnen zetten. Dan kunnen we het altijd nog eens nalezen!

Ahhh wat ontzettend lief!! Wat heb je teruggestuurd? Wat heeft hij eigenlijk?

(Ik reageer niet altijd even snel, ren tegelijk rond met verhuisdozen :P)
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 23 jan 2011 - 0:05

Hahaha misschien dat ik dat nog wel ff doe, als ik last heb van SOG!
Wanneer ga je verhuizen eigenlijk? Dat je aan het rennen bent met dozen:P

Dat het vervelend voor hem was dat ie ziek is en dat ik het ook jammer vond dat onze date niet door ging, maar dat er nog een heleboel leuke/andere dates gaan volgen en dat mijn avond prima was en dat ik niet zo goed geslapen had èn dat ik druk aan de studie was!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj zo 23 jan 2011 - 0:09

Was hij vast enthousiast over, dat je zei dat er nog veel leuke dates gaan volgen!
Niet goed geslapen? Nerveus voor de date? Nee toch :shock:

Volgend weekend is de bedoeling dat alles de andere kant op gaat. Maar tot nu toe zijn er zoveel tegenslagen, dat ik me afvraag of het wel haalbaar is.. Maarja de huur is per 4 feb opgezegd, dus er is weinig keus..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 23 jan 2011 - 0:16

Ik heb maar ff gevraagd of ze er 2 topics van kunnen maken:)
Hahaha nee hoor, zo zenuwachtig wordt ik niet meer van m! Nee, druk in mijn hoofd, nieuwe plannen gemaakt qua werk, loop achter met studie en had een dag gehad met veel indrukken dus vandaar, slecht geslapen!

Ooooow dat is al snel zeg! Dan moet je idd wel rennen om dozen in te passen! Ga je ver weg wonen van je huidige huis of kan je alvast wat dingen overhuizen?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 23 jan 2011 - 0:18

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa de rest van mijn topic is ook bewaard gebleven! Laughing
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj zo 23 jan 2011 - 0:21

Is 10 minuten rijden ongeveer dus kan al wel het een en ander verhuizen. Scheelt dat het van een 2 kamerappartement naar een eensgezinswoning is, dus zo heel veel hoef ik niet in te pakken smile Alhoewel, als je ziet hoe snel te troep bewaard... Overal ligt wel iets!
In het nieuwe huis ligt de vloer alleen nog niet helemaal beneden dus daar kunnen nog niet alle kasten in. Plus we moeten nog met de aannemer in de clinch gaan liggen omdat ze op zolder iets niet netjes opgelost hebben, wat in zou houden dat het halve dak eraf moet als we het toch hersteld willen hebben.. Dus ook daar kan nog niet alles neergezet worden, omdat we nog niet weten hoe dat af gaat lopen. Hopelijk bieden ze een mooie vergoeding ervoor aan, dan kan ik er wel mee leven :P

Maare... Hoe voelt het nu tussen jullie? Zitten jullie nog in de date fase, of is het ondertussen toch al een soort van prille relatie?

Kijk goed geregeld! Dan kan alles nog eens terug gelezen worden Very Happy Misschien wil je lover het ooit ook nog wel eens lezen haha
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 23 jan 2011 - 0:25

Oow dat is minder zeg! Dan wordt het inderdaad lastig om wat dingen vast neer te zetten! Dat wordt nog hard werken dus!

Tjaaaa geen idee dus! Maar afspreken niet met anderen te zoenen en gezien het feit dat het woord "ons" al een aantal keer gevallen is, denk ik dat we wel kunnen spreken van een prille relatie maar ik weet het niet zo goed. Hmmm hij smst helemaal niet terug, saaie jongen :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj zo 23 jan 2011 - 0:30

Misschien ligt hij gewoon lekker te slapen.. Bij aan het tanken, zodat hij snel weer beter is en weer met je kan daten! :P
Durf / wil je het hem niet vragen?

Wil je schoolwerk wel een beetje vlotten?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 23 jan 2011 - 0:53

Inmiddels al een smsje terug:)

Euhm... Ik wil het hem wel vragen, maar dan persoonlijk en niet via de sms ofzo en aan de andere kant is het goed zo en niet meer met andere zoenen enzo zegt ook genoeg! En los daarvan wil ik het stiekem ook wel een beetje van hem af laten hangen, volgens mij is dat namelijk wel goed, zegt mijn gevoel.

Studie tja... Er staan inmiddels 5 documenten open en ik begrijp hoe ik het aan moet pakken, dus dat is een goede start!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj zo 23 jan 2011 - 0:57

Daar heb je een punt, totdat hij wacht op jou. Dan kun je nog lang om elkaar heen draaien :P Maar dat hij inderdaad dat zegt over dat zoenen is al een heel goed iets!!

Haha maar nu dat idee nog uitvoeren he :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 23 jan 2011 - 0:58

Hahaha ik zal volgende keer eens een balletje opgooien! Beetje duidelijkheid hou ik wel van :P
Ok ik ga maar eens verder met mijn verslag en mijn date weer smsen :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj zo 23 jan 2011 - 1:34

Succes! Ga ik ook weer verder met inpakken, gaat de goeie kant op gelukkig smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred zo 23 jan 2011 - 1:54

Jammer, dat het topic is afgekapt en je zo niet de 100 pagina's gaat halen RR. Nog meer jammer voor jou dat hij ziek is.

Gisteren ben ik naar de Griek geweest. Was erg lekker maar veel meer dan dat heb ik eigenlijk niet te melden.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 23 jan 2011 - 2:07

Jaaa ik wilde ook graag 1000 pagina's halen maar helaas! Hij bestaat gelukkig nog wel, doen deel 1!
Ja ik baal ook wel maar goed, nu netjes aan de studie dus daar is ook wel enigzins voor te zeggen! Oow lekker uit eten!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 5 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum