Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verhuizen of niet?

Ga naar beneden

Verhuizen of niet? Empty Verhuizen of niet?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 23:04

Wij zitten te denken om te gaan uitbouwen. Maar nu zag ik gisteren dat er 5 huizen verderop een huis te koop staat. Ze hebben géén uitbouw aan de achterkant, maar wel aan de zijkant. Hierdoor wordt het beneden een heel stuk groter. En dat willen we graag.

Minpuntje is wel dat de tuin echt heel klein is. Deze loopt in een puntvorm naar achter toe en daar gaan we dus enorm op achteruit. We zitten niet heel vaak in de tuin, maar als we een keer buiten zitten wil ik wel in de zon kunnen zitten. Door de puntvorm kan dit waarschijnlijk niet.

Uitbouwen of verhuizen dat maakt, volgens ons, in de kosten van hypotheek uiteindelijk niet zo heel veel uit. (Dat moeten we nog uitzoeken, maar offertes aanvragen voor de uitbouw duurt ook weer een tijdje...dus dat is lastig te beoordelen nu.)

We gaan in ieder geval kijken naar het huis, wellicht dat de tuin wel meevalt en dat er alsnog een klein terras achter in de tuin kan komen...

Vind het wel spannend. Ik hoef niet persé weg, maar 5 huizen verderop is natuurlijk ook niet echt weg.
Maar we moeten dit huis dan eerst verkocht hebben. Stel dat die anderen hun huis dan ook al verkocht hebben...dan hebben wij geen huis meer, en dat vind ik eng!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen of niet? Empty Re: Verhuizen of niet?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 23:25

Als je er op achteruit gaat zou ik uitbouwen. Maar gaan kijken kan nooit kwaad, dat zou ik ook doen. Dan kun je beslissen of het nog goed te doen is wat je wilt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum