Dikke buik!
+10
Printje
Linnie1985
Thunder
snoezel
Smaragdje
Limburg85
Bliss
Lejow
Mamsie
Flip Fluitketel
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dikke buik!
Ik ben ongeveer 8/9 weken zwanger. En kan mijn buik gewoon bijna niet meer verbergen! Met wijde kleding is hij best te verstoppen. Maar verder! Vind het wel mooi, maar lijk veel langer zwanger dan dat ik ben. Mijn darmen liggen bijna stil volgens mij Dus dat heeft er ook wel mee te maken. Maar vind het zo grappig om te zien. Sta ik voor de spiegel mijn buik in te houden, maar dat werkt niet haha..
Ik probeer zo even een foto te plaatsen. En ben wel benieuwd naar meer buikfoto's van vroeg in de zwangerschap.
Ik probeer zo even een foto te plaatsen. En ben wel benieuwd naar meer buikfoto's van vroeg in de zwangerschap.
Gast- Gast
Re: Dikke buik!
Dat gevoel had en heb ik ook heel erg. Kan mijn buikje ook al ruim 2 weken niet verbergen. Mensen valt het ook gewoon op wat ik ook aan heb. Heb nog geen foto op de laptop staan, maar zal er vanavond eens 1 maken of laten maken.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Dollie, PM je adres vast naar Charlie, dan krijg jij de forum-tweelingdraagzak als volgende
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dollie, PM je adres vast naar Charlie, dan krijg jij de forum-tweelingdraagzak als volgende
Whahahahahaha! Ja!
Gast- Gast
Dat had ik ook bij de 2e en 3e.
Laatst aangepast door Mamsie op di 26 jun 2012 - 8:21; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had met 6 weken al een hobbeltje en met 8 weken al positiekleding aan.
Misschien een 3ling?
Buikfoto?
Misschien een 3ling?
Buikfoto?
Gast- Gast
Charlie & mamsie: wat een mooie buiken!
Ik hoop dat ik bij een volgende al wat sneller bol ben. Had nu pas een zichtbaar buikje vanaf een week of 25 en vanaf 28 weken zat ik in de ziektewet thuis. Heb dus helemaal niet geshowd met mijn buikje. Dus ik hoop bij een volgende al vanaf week 9 te pronken
Ik hoop dat ik bij een volgende al wat sneller bol ben. Had nu pas een zichtbaar buikje vanaf een week of 25 en vanaf 28 weken zat ik in de ziektewet thuis. Heb dus helemaal niet geshowd met mijn buikje. Dus ik hoop bij een volgende al vanaf week 9 te pronken
Gast- Gast
Mijn buik kwam ook pas met een week of 24, en met 29 wkn is ze natuurlijk geboren.
En dankzij de winter en mijn winterjas wisten heel veel mensen (oa de buren) niet eens dat ik zwanger was.
En dankzij de winter en mijn winterjas wisten heel veel mensen (oa de buren) niet eens dat ik zwanger was.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hoop op gewoon 1! Maar mochten het er 2 zijn dan is het ook goed natuurlijk. Zal even mijn foto op de pc zetten.
Mamsie, jij had ook al een mooie ronde buik met 9 weken zeg!
Mamsie, jij had ook al een mooie ronde buik met 9 weken zeg!
Gast- Gast
Hè, ben je zwanger?? Gefeliciteerd!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik 27 april als mijn laatste menstruatie dag neem ben ik nu 8 weken en 3 dagen.
Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik met 12 weken nog een platte buik haha.
Gast- Gast
Bij deze zwangerschap zag je bij mij ook veel sneller een buikje, bij de 1e was het pas echt na de 20 weken en tegen de 26 weken was het voor buitenaf te zien. Maar nu na de 10 weken tot 14 weken heeft hij stil gestaan en de laatste week weer gegroeid voor m'n gevoel.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Limburg85 schreef:Bij deze zwangerschap zag je bij mij ook veel sneller een buikje, bij de 1e was het pas echt na de 20 weken en tegen de 26 weken was het voor buitenaf te zien. Maar nu na de 10 weken tot 14 weken heeft hij stil gestaan en de laatste week weer gegroeid voor m'n gevoel.
Ik wil foto van jouw buik zien limburg
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:Limburg85 schreef:Bij deze zwangerschap zag je bij mij ook veel sneller een buikje, bij de 1e was het pas echt na de 20 weken en tegen de 26 weken was het voor buitenaf te zien. Maar nu na de 10 weken tot 14 weken heeft hij stil gestaan en de laatste week weer gegroeid voor m'n gevoel.
Had je die van 13 weken gezien? Inmiddels nog een beetje erbij en dat is hij nu haha.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:Limburg85 schreef:Bij deze zwangerschap zag je bij mij ook veel sneller een buikje, bij de 1e was het pas echt na de 20 weken en tegen de 26 weken was het voor buitenaf te zien. Maar nu na de 10 weken tot 14 weken heeft hij stil gestaan en de laatste week weer gegroeid voor m'n gevoel.
Had je die van 13 weken gezien? Inmiddels nog een beetje erbij en dat is hij nu haha.
Nee, helemaal gemist
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kon het ook eigenlijk niet stil houden tot 12 weken. Ik heb normaal geen buik, dus het viel ook super op:
7weken buik (en toen had ik voor mijn doen al buikje...)
3 weken later, met 10 weken:
7weken buik (en toen had ik voor mijn doen al buikje...)
3 weken later, met 10 weken:
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Nou je mag n paar dagen minder doen. Ik dacht vorige week voor de echo dat ik 8+5 was, maar na de echo kwam er 7+2 uit (morgen 8 weken) en mijn 1e dag laatste menstruatie was 21 april. Dus heb je nog een week vroeger al een buikje;-)
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Wat een buikjes al, dat heb ik nog niet. Wel meer als bij de eerste, ook zitten mijn gewone broeken veel minder fijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
dit was mijn buikje met 8 weken in de tweede zwangerschap:
ter vergelijking, dit was met dezelfde termijn in de eerste zwangerschap (na de bevalling ook weer zo plat geweest dus):
ter vergelijking, dit was met dezelfde termijn in de eerste zwangerschap (na de bevalling ook weer zo plat geweest dus):
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Nou je mag n paar dagen minder doen. Ik dacht vorige week voor de echo dat ik 8+5 was, maar na de echo kwam er 7+2 uit (morgen 8 weken) en mijn 1e dag laatste menstruatie was 21 april. Dus heb je nog een week vroeger al een buikje;-)
Kan je dat voor mij beoordelen dan? Dat is toch pas echt zichtbaar als ik een echo heb gehad. Misschien was jouw cyclus langer dan de mijne. Dus zit er ook weer verschil in zwangerschapsduur toch? Tenminste, als ik speel met de dagen van mijn cyclus dan veranderd mijn zwangerschapsduur er ook bij. http://www.verloskundigenamsterdam.nl/datum.php
Wel tof om de andere buikjes ook eens te zien die al vroeg begonnen zijn met groeien
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dikke tranen...
» Sorry, maar: dikke shit
» Grote dikke spin
» Dikke bult achter oor
» Dikke bult in mijn nek
» Sorry, maar: dikke shit
» Grote dikke spin
» Dikke bult achter oor
» Dikke bult in mijn nek