Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dikke bult in mijn nek

3 plaatsers

Ga naar beneden

Dikke bult in mijn nek Empty Dikke bult in mijn nek

Bericht  claudiaveronique zo 25 maa 2012 - 8:16

Ik heb sinds gisteravond een bult in mijn nek zo groot als een eikel. Net alsof het mijn klier is die dik is maar dus niet de hele klier maar alleen een klein stukje. Je kan hem ook een beetje zien zitten en doet echt onwijs pijn als ik erop druk. Ook is het vervelend met slapen, maar heb verder geen keelpijn ofzo. Voel wel de hele dag zo'n zeurende pijn. Iemand enig idee wat het kan zijn?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke bult in mijn nek Empty Re: Dikke bult in mijn nek

Bericht  Beachgirl zo 25 maa 2012 - 8:23

Ik denk dat het idd een lymfeklier is die opgezet is. Je bent niet ziek of wat dan ook?

Zou het even in de gaten houden en als het over een week niet minder is even laten checken bij de huisarts!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke bult in mijn nek Empty Re: Dikke bult in mijn nek

Bericht  loura zo 25 maa 2012 - 22:06

Dat zijn wss opgezette klieren... Dat kan opzetten als je weerstand wat minder is.

Ik heb wel eens 1 grote bult gehad waarvan ik zo schrok dat ik naar de dokter was gegaan. Die vertelde mij dat dus. ik was echt overtuigd dat het een gezwel was! Haha gelukkig niet dus... Je kan ook eventjes goed voelen aan de andere kant van je nek... Daar kan je het wss ook wel beetje voelen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke bult in mijn nek Empty Re: Dikke bult in mijn nek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum