Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ebay topic

+76
Shopaholic
Aagje!
Reeza
vlinder-2011
Dazzle
Coco
Willem
Lien
Saga
luenca
Poubelle
Tiana
Razz
Penélope
Rosa
Stranger
Pruim
Beachgirl
Fortissimo
Taeda
Pommes
VanillaRose
lyke
Charles
Schism
MamaDaan
Rose
duckie
PeperMunt
Chocolate Cookie
Arwyn
Sunshine24
Siem
Raindrop
dr_oupy
Travelgurly
Zora
Chocoholic
Plien84
Twellie
Mida4you
Atelier Madame
SoCali
Zwerver
Rush
Marie
Parel
Queen
Kaboutertje
Gympie
Gizmo
Niekske
Sugarfall
Monte
Jeanette
SnowWhite
Guus
Mermaid
Prosecco
Pepper
Liz
Lenster
Ella
Sweety
Paper Crown
Muisz
Dennenappel
Carra
Mamsie
Roza
Roodtomaatje
Blair
TukTuk
Ibbeltje
Rovine
Aziraphale
80 plaatsers

Pagina 4 van 29 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Ebay topic - Pagina 4 Empty Re: Ebay topic

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 11:09

Sweety schreef:Ik heb net ook een ebay-account aangemaakt en ook gelijk een paypal. Vind het ergens wel eng, heb ik altijd als ik ergens mijn bankrekening moet invullen, je hoort vaak rare dingen, maar dacht ook waarom niet. Zie weleens leuke dingen en aangezien ik ook binnenkort naar fantasy fair ga is het ook makkelijk en leuk om dingen via ebay te zoeken. Ik heb mijn bankrekening eraan gekoppeld dus ik moet nog even wachten voor ik kan gaan kopen. Hebben jullie het ook gekoppeld aan je bankrekening of zetten jullie geld op het paypal account?

Ik zet zelf geld erop. Wel zo veilig want ik wil alles wel kopen :P. Dan geef ik mezelf eens in de zoveel tijd een budget dat ik uit mag geven haha! Eind van de maand gun ik mezelf weer eens 100 euro Ebay-fun Very Happy.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sunshine24 do 14 jun 2012 - 19:51

Zusje schreef:
Sunshine24 schreef:
Zusje schreef:
Sunshine24 schreef:Weer wat nieuwe dingen gekocht, nu voor het eerst ook kleding. Iemand nog leuke kleding gekocht de laatste tijd?

Wat een lieve trui is dit zeg. Heb je hem al binnen en wat voor maat denk je dat het is? Ik vind dat altijd zo lastig...

Yeaah ik heb hem binnen en hij zit goed.

Yay! Welke maat heb jij?

Ik heb meestal xs en de trui zit niet eens superstrak. En best goede kwaliteit.
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Bericht  Aziraphale vr 15 jun 2012 - 0:08

Aziraphale schreef:
Punk'd schreef:
Roza schreef:
Roza schreef:
Aziraphale schreef:Bah, brief van PostNL. M'n pakketje is eruit gepikt voor douane-gedoe en ze kunnen de waarde niet vaststellen van het product. Dus ik moet een formulier invullen. Maar het gaat om de Isabel Marant sneakers en het is natuurlijk een 'namaakproduct'. Ben nu een beetje bang dat als ik m'n formuliertje invul, ik straks strafbaar ben... Iemand wel eens zoiets gehad?

En ik snap trouwens de helft van het formulier niet, ze vragen om Eorinummer en BTWnummer (voor bedrijven) maar er staat wel een verplicht * bij.

En nu krijg ik de kriebels.. Mijn Isabel Marant sneakers zijn al erg lang onderweg.. Ben bang dat ze er ook uitgepikt zijn..

En ja hoor, ook ik ben er uitgepikt. Wat heb jij uiteindelijk ingevuld bij Eorinummer en BTW nummer? En als omschrijving?

Er staat echt nergens in die sneakers Isabel Marant of een namaak logo. Ze kunnen je daar dus niet op pakken.

Ook nergens schrijven dat ze geinspireerd zijn op Isabel Marant.

Gewoon sneakers.. klaar

Ik heb idd gewoon 'schoenen' neer gezet en niks ingevuld bij die btw en eorinnummer, ben nl. geen bedrijf Wink

En nu duimen dat het goed gaat! Betekent niet dat de douane het direct open maakt straks hè... De waarde stond mss niet goed aangegeven op het pakketje. Ik heb nog niks gehoord verder.

Ik heb ze! Moest €19,85 customs betalen (helaas) maar ik ben erg blij dat ze er zijn smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 4:05

Mijn schoenen zijn eindelijk binnen. Ze waren na 10 dagen al binnen maar moest eerst nog een formulier invullen van de post zelf en opsturen en uiteindelijk nog eens 22,50 na betalen scratch Is dat normaal? Ben er blij mee, hopelijk zitten ze goed!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 4:06

Aziraphale schreef:
Aziraphale schreef:
Punk'd schreef:
Roza schreef:
Roza schreef:
Aziraphale schreef:Bah, brief van PostNL. M'n pakketje is eruit gepikt voor douane-gedoe en ze kunnen de waarde niet vaststellen van het product. Dus ik moet een formulier invullen. Maar het gaat om de Isabel Marant sneakers en het is natuurlijk een 'namaakproduct'. Ben nu een beetje bang dat als ik m'n formuliertje invul, ik straks strafbaar ben... Iemand wel eens zoiets gehad?

En ik snap trouwens de helft van het formulier niet, ze vragen om Eorinummer en BTWnummer (voor bedrijven) maar er staat wel een verplicht * bij.

En nu krijg ik de kriebels.. Mijn Isabel Marant sneakers zijn al erg lang onderweg.. Ben bang dat ze er ook uitgepikt zijn..

En ja hoor, ook ik ben er uitgepikt. Wat heb jij uiteindelijk ingevuld bij Eorinummer en BTW nummer? En als omschrijving?

Er staat echt nergens in die sneakers Isabel Marant of een namaak logo. Ze kunnen je daar dus niet op pakken.

Ook nergens schrijven dat ze geinspireerd zijn op Isabel Marant.

Gewoon sneakers.. klaar

Ik heb idd gewoon 'schoenen' neer gezet en niks ingevuld bij die btw en eorinnummer, ben nl. geen bedrijf Wink

En nu duimen dat het goed gaat! Betekent niet dat de douane het direct open maakt straks hè... De waarde stond mss niet goed aangegeven op het pakketje. Ik heb nog niks gehoord verder.

Ik heb ze! Moest €19,85 customs betalen (helaas) maar ik ben erg blij dat ze er zijn Ebay topic - Pagina 4 561177
Ik lees dit nu en ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn sneakers. Wilde ook eerst IM sneakers maar ben toch voor de soortgelijke zwarte versie gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Sweety vr 15 jun 2012 - 7:15

Ik had gisteravond een paypal account aangemaakt en vandaag stonden de 2 bedragen op mijn rekening. Heb mijn rekening bevestigd en gelijk wat gekocht. Het is maar een simpele ketting maar ik vond hem wel leuk. Ik heb hem dus nu gekocht, alleen stond er bij mij dat het een paar dagen kan duren voor ze het eraf halen. Hebben jullie dat ook (gehad)?

Oh en deze heb ik gekocht:
Ebay topic - Pagina 4 G00
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 9:32

Sweety schreef:Ik had gisteravond een paypal account aangemaakt en vandaag stonden de 2 bedragen op mijn rekening. Heb mijn rekening bevestigd en gelijk wat gekocht. Het is maar een simpele ketting maar ik vond hem wel leuk. Ik heb hem dus nu gekocht, alleen stond er bij mij dat het een paar dagen kan duren voor ze het eraf halen. Hebben jullie dat ook (gehad)?

Oh en deze heb ik gekocht:
Ebay topic - Pagina 4 G00

Leuk! Ik heb ook zo'n soort ketting, zit een horloge in; zo schattig I love you

Gast
Gast

Bericht  Sweety vr 15 jun 2012 - 20:39

Ja bij deze ook. Ik had ook eentje gevonden van Alice in wonderland, dan zit er eigenlijk een kaartje aan met drink me, verder niks. Maar dan betaal je incl verzendkosten +- 20, terwijl ik nu 2,40 incl verzendkosten kwijt ben smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you zo 17 jun 2012 - 8:39

Sweety schreef:Ja bij deze ook. Ik had ook eentje gevonden van Alice in wonderland, dan zit er eigenlijk een kaartje aan met drink me, verder niks. Maar dan betaal je incl verzendkosten +- 20, terwijl ik nu 2,40 incl verzendkosten kwijt ben smile

Heb je er een link van?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Mida4you zo 17 jun 2012 - 8:41

Deze net besteld :P
http://www.ebay.nl/itm/300658019788?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_500wt_1287

En deze voor op de slaapkamer van mijn dochter:
http://www.ebay.nl/itm/270764669850?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

En deze:
http://www.ebay.nl/itm/300693779856?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Ella zo 17 jun 2012 - 8:41

Zusje schreef:
Sunshine24 schreef:
Zusje schreef:
Sunshine24 schreef:Weer wat nieuwe dingen gekocht, nu voor het eerst ook kleding. Iemand nog leuke kleding gekocht de laatste tijd?

Ebay topic - Pagina 4 Psu12

Wat een lieve trui is dit zeg. Heb je hem al binnen en wat voor maat denk je dat het is? Ik vind dat altijd zo lastig...

Yeaah ik heb hem binnen en hij zit goed.

Yay! Welke maat heb jij?

Deze is echt heeeeel leuk.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sweety zo 17 jun 2012 - 8:42

Ja tuurlijk, hier is die:
http://www.ebay.nl/itm/Vintage-Copper-France-Paris-Eiffel-Tower-Locket-Pocket-Watch-Necklace-Pendant-/230807025201?pt=Pocket_Watches&hash=item35bd2bb631
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety zo 17 jun 2012 - 8:43

Haha die sticker voor op het toilet is leuk Mirjam!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you zo 17 jun 2012 - 8:53

Dank je Sweety!! Ik vind die ketting zoooo leuk alleen weet ik gewoon bijna zeker dat ik hem niet ga dragen omdat ik altijd vast 1 ketting altijd om heb...
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you zo 17 jun 2012 - 8:53

Mirjam4you schreef:Dank je Sweety!! Ik vind die ketting zoooo leuk alleen weet ik gewoon bijna zeker dat ik hem niet ga dragen omdat ik altijd vaste 1 ketting altijd om heb...
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety zo 17 jun 2012 - 9:00

Mirjam4you schreef:Dank je Sweety!! Ik vind die ketting zoooo leuk alleen weet ik gewoon bijna zeker dat ik hem niet ga dragen omdat ik altijd vast 1 ketting altijd om heb...
Ja hij is wel leuk he. Het is voor mij ook de eerste keer dat ik wat besteld heb via ebay en paypal dus ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij binnen is. Zelf draag ik eigenlijk ook maar 1 ketting elke dag, maar probeer het toch te doorbreken smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you zo 17 jun 2012 - 9:08

Sweety schreef:
Mirjam4you schreef:Dank je Sweety!! Ik vind die ketting zoooo leuk alleen weet ik gewoon bijna zeker dat ik hem niet ga dragen omdat ik altijd vast 1 ketting altijd om heb...
Ja hij is wel leuk he. Het is voor mij ook de eerste keer dat ik wat besteld heb via ebay en paypal dus ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij binnen is. Zelf draag ik eigenlijk ook maar 1 ketting elke dag, maar probeer het toch te doorbreken smile

Ik kan je 1 ding zeggen: raak niet verslaafd aan Ebay :P:P Als je een beetje goed weet te zoeken kun je bijna alles spotgoedkoop krijgen :cheering:
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 22:26

bij deze nog een keertje mijn vraag smile Weten jullie misschien een verkoper voor gelukspoppetjes, nouwja de baby blauwe gelukspoppetjes. Misschien zijn ze op ebay goedkoper dan hier in een webwinkel maar weet begod niet hoe ik moet zoeken Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Mida4you ma 18 jun 2012 - 17:30

Lily, ik had laatst al eens voor je gezocht maar ik kan niets vinden....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:11

ok thanks voor de moeite, dan bestel ik ze denk ik toch maar hier via een webshop smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 10:59

Ebay topic - Pagina 4 $%28KGrHqF,%21ksE-oHD6vhMBPy,hcoJ4w%7E%7E60_12
Ik heb maar weer eens toegegeven aan Ebay. Deze ketting dus Wink

Gast
Gast

Bericht  Lenster do 21 jun 2012 - 19:16

Klopt het echt dat je dingen van 1,20 dollar koopt, vanuit hongkong en dat je dan geen verzendkosten betaald? Ebay topic - Pagina 4 827601
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk do 21 jun 2012 - 19:43

Lenster schreef:Klopt het echt dat je dingen van 1,20 dollar koopt, vanuit hongkong en dat je dan geen verzendkosten betaald? Ebay topic - Pagina 4 827601

Meestal wel, goed kijken of er geen verzendkosten gerekend worden, staat er altijd apart bij.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lenster do 21 jun 2012 - 19:47

AngelNyn schreef:
Lenster schreef:Klopt het echt dat je dingen van 1,20 dollar koopt, vanuit hongkong en dat je dan geen verzendkosten betaald? Ebay topic - Pagina 4 827601

Meestal wel, goed kijken of er geen verzendkosten gerekend worden, staat er altijd apart bij.

Das toch raar? (maar wel leuk Ebay topic - Pagina 4 281626781)
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush do 21 jun 2012 - 20:18

Ik verbaas me er ook nog regelmatig over, maar het kan schijnbaar.

Nou moet ik wel zeggen dat de verzendkosten van daar naar hier echt veel minder zijn. Laatst had ik een pakketje met een ketting geloof ik, dat was 60 dollar cent verzenden. Nou, alleen een simpele brief van hier naar Hong Kong is al bijna 1 euro, laat staan een licht pakketje.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud