Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ebay topic

+76
Shopaholic
Aagje!
Reeza
vlinder-2011
Dazzle
Coco
Willem
Lien
Saga
luenca
Poubelle
Tiana
Razz
Penélope
Rosa
Stranger
Pruim
Beachgirl
Fortissimo
Taeda
Pommes
VanillaRose
lyke
Charles
Schism
MamaDaan
Rose
duckie
PeperMunt
Chocolate Cookie
Arwyn
Sunshine24
Siem
Raindrop
dr_oupy
Travelgurly
Zora
Chocoholic
Plien84
Twellie
Mida4you
Atelier Madame
SoCali
Zwerver
Rush
Marie
Parel
Queen
Kaboutertje
Gympie
Gizmo
Niekske
Sugarfall
Monte
Jeanette
SnowWhite
Guus
Mermaid
Prosecco
Pepper
Liz
Lenster
Ella
Sweety
Paper Crown
Muisz
Dennenappel
Carra
Mamsie
Roza
Roodtomaatje
Blair
TukTuk
Ibbeltje
Rovine
Aziraphale
80 plaatsers

Pagina 3 van 29 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Ebay topic - Pagina 3 Empty Re: Ebay topic

Bericht  Plien84 za 2 jun 2012 - 23:12

Voor de lieghebbers van de vogelhuisjes, Ze zijn nu goedkoop te kiezen in kleur.

http://www.ebay.nl/itm/Bird-House-Shape-Keyring-Key-Chain-Key-Holder-With-Whistle-H28414-/300719455589?pt=US_Unisex_Accessories&var=&hash=item8bb58abf05

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:48

Ik vind die vogelhuisjes zo ontzettend leuk! Heb ze een hele tijd geleden ergens gezien maar die waren best duur. Maar ik krijg nu op mijn telefoon geen paypal account aangemaakt en onze pc is kapot..

Dus mocht iemand ze toevallig bestellen, zou je dan ook voor mij mee kunnen bestellen? Uiteraard komt het met de onkosten dan wel goed!

Gast
Gast

Bericht  Sunshine24 zo 3 jun 2012 - 1:12

Zusje schreef:
Sunshine24 schreef:Weer wat nieuwe dingen gekocht, nu voor het eerst ook kleding. Iemand nog leuke kleding gekocht de laatste tijd?

Ebay topic - Pagina 3 Psu12

Wat een lieve trui is dit zeg. Heb je hem al binnen en wat voor maat denk je dat het is? Ik vind dat altijd zo lastig...

Heb hem nog niet binnen. Ik heb normaal zelf een xs, dus dacht gewoon eens proberen. Ik heb de maten die er bij stonden nagemeten. Als hij binnen is laat ik het even weten.
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Bericht  Chocolate Cookie zo 3 jun 2012 - 4:30

Deze heb ik net nog ff snel bested I love you

Ebay topic - Pagina 3 $(KGrHqVHJBkE9s!ebqV0BPfVFbFH!w~~60_12
http://www.ebay.nl/itm/120890960886?var=420072963341&ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2648
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Carra zo 3 jun 2012 - 6:50

Ebay topic - Pagina 3 $(KGrHqV,!icE-wDwDNt1BPtwUnBEGw~~60_12

Ik heb net deze zelf-maak klok gekocht.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Rovine zo 3 jun 2012 - 7:12

Die heb ik ook op mijn wishlist staan! Maar dan eigenlijk vooral voor het middenstukje. Ik wil er andere cijfers en wijzers op. Maar de mechanismes met andere wijzers hebben een vierkant middenstukje. Weet het dus nog niet zeker, ben nu aan het rondzoeken of ik niet iets kan vinden wat meer lijkt op wat ik zoek, anders moet ik 3 klokken bestellen en combineren.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Chocolate Cookie zo 3 jun 2012 - 7:40

Die klok is leuk zeg! Linkje?
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Roodtomaatje zo 3 jun 2012 - 20:53

Plien84 schreef:Voor de lieghebbers van de vogelhuisjes, Ze zijn nu goedkoop te kiezen in kleur.

http://www.ebay.nl/itm/Bird-House-Shape-Keyring-Key-Chain-Key-Holder-With-Whistle-H28414-/300719455589?pt=US_Unisex_Accessories&var=&hash=item8bb58abf05
Thanks! Gelijk besteld Very Happy

Chocolate Cookie schreef:Die klok is leuk zeg! Linkje?
+1!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394

Bericht  Dennenappel zo 3 jun 2012 - 22:44

Bedankt voor de tip van de huisjes! Ik heb 4 bruine huisjes besteld met een roze, gele, groene en rode vogel! Voor onze autosleutels en huissleutels e.d.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Sunshine24 zo 3 jun 2012 - 23:04

Dennenappel schreef:Bedankt voor de tip van de huisjes! Ik heb 4 bruine huisjes besteld met een roze, gele, groene en rode vogel! Voor onze autosleutels en huissleutels e.d.

Kan nog steeds die duo niet goedkoop vinden. Denk dat ik dan toch maar 2 losse ga bestellen.
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Dennenappel zo 3 jun 2012 - 23:23

Nee, jammer he. Daarom heb ik ook maar losse gekocht en meteen vier. Dat staat denk ik iets leuker dan twee en hebben we meteen alle sleutels netjes bij elkaar.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Muisz zo 3 jun 2012 - 23:57

Oh die vogelhuisjes zij echt heel erg leuk, moet me dan toch maar eens gaan verdiepen in het eBay/paypal verhaal want dat snap ik nog niet zo erg... Laughing

Muisz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12

Bericht  Sunshine24 ma 4 jun 2012 - 0:05

Dennenappel schreef:Nee, jammer he. Daarom heb ik ook maar losse gekocht en meteen vier. Dat staat denk ik iets leuker dan twee en hebben we meteen alle sleutels netjes bij elkaar.

Nee idd, meer dan 1 staat dan leuker aan de wand :-).
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Carra ma 4 jun 2012 - 21:06

Chocolate Cookie schreef:Die klok is leuk zeg! Linkje?

http://www.ebay.com/itm/170793897084?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p3984.m1952.l2649

Dit is de klok die ik heb. Ze zijn er ook in andere kleuren, bijvoorbeeld:

http://www.ebay.com/itm/170666495790?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p3984.m1952.l2649

Ik kwam in totaal uit op nog geen €8,-. Ben heel benieuwd wanneer ik hem binnen krijg. ik kreeg wel al gelijk de volgende dag een mailtje dat hij is verzonden.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Roza do 7 jun 2012 - 1:25

Roza schreef:
Aziraphale schreef:Bah, brief van PostNL. M'n pakketje is eruit gepikt voor douane-gedoe en ze kunnen de waarde niet vaststellen van het product. Dus ik moet een formulier invullen. Maar het gaat om de Isabel Marant sneakers en het is natuurlijk een 'namaakproduct'. Ben nu een beetje bang dat als ik m'n formuliertje invul, ik straks strafbaar ben... Iemand wel eens zoiets gehad?

En ik snap trouwens de helft van het formulier niet, ze vragen om Eorinummer en BTWnummer (voor bedrijven) maar er staat wel een verplicht * bij.

En nu krijg ik de kriebels.. Mijn Isabel Marant sneakers zijn al erg lang onderweg.. Ben bang dat ze er ook uitgepikt zijn..

En ja hoor, ook ik ben er uitgepikt. Wat heb jij uiteindelijk ingevuld bij Eorinummer en BTW nummer? En als omschrijving?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Paper Crown do 7 jun 2012 - 1:41

Babydoll schreef:Ik ben op zoek naar soortgelijke slippers, deze zijn van Valentino (€280,00), en dus ook érg duur. Iemand zoiets gezien?

Ebay topic - Pagina 3 Valentino-Sandal

Ik weet niet of je ze nog zoekt maar ik heb ze van Steve Madden!

http://www.stevemadden.nl/product/250168/steve-madden/perzik/slipper/
Maar ik heb ze in het zwart en roze, die hebben ze geloof ik niet meer online!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 2:22

Roza schreef:
Roza schreef:
Aziraphale schreef:Bah, brief van PostNL. M'n pakketje is eruit gepikt voor douane-gedoe en ze kunnen de waarde niet vaststellen van het product. Dus ik moet een formulier invullen. Maar het gaat om de Isabel Marant sneakers en het is natuurlijk een 'namaakproduct'. Ben nu een beetje bang dat als ik m'n formuliertje invul, ik straks strafbaar ben... Iemand wel eens zoiets gehad?

En ik snap trouwens de helft van het formulier niet, ze vragen om Eorinummer en BTWnummer (voor bedrijven) maar er staat wel een verplicht * bij.

En nu krijg ik de kriebels.. Mijn Isabel Marant sneakers zijn al erg lang onderweg.. Ben bang dat ze er ook uitgepikt zijn..

En ja hoor, ook ik ben er uitgepikt. Wat heb jij uiteindelijk ingevuld bij Eorinummer en BTW nummer? En als omschrijving?

Er staat echt nergens in die sneakers Isabel Marant of een namaak logo. Ze kunnen je daar dus niet op pakken.

Ook nergens schrijven dat ze geinspireerd zijn op Isabel Marant.

Gewoon sneakers.. klaar

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale do 7 jun 2012 - 2:34

Punk'd schreef:
Roza schreef:
Roza schreef:

Er staat echt nergens in die sneakers Isabel Marant of een namaak logo. Ze kunnen je daar dus niet op pakken.

Gewoon sneakers.. klaar

Ik heb idd gewoon 'schoenen' neer gezet en niks ingevuld bij die btw en eorinnummer, ben nl. geen bedrijf Wink

En nu duimen dat het goed gaat! Betekent niet dat de douane het direct open maakt straks hè... De waarde stond mss niet goed aangegeven op het pakketje. Ik heb nog niks gehoord verder.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roza vr 8 jun 2012 - 3:20

Aziraphale schreef:
Punk'd schreef:
Roza schreef:
Roza schreef:

Bij waarde heb je het bedrag ingevuld dat je betaald hebt?

Gewoon sneakers.. klaar

Ik heb idd gewoon 'schoenen' neer gezet en niks ingevuld bij die btw en eorinnummer, ben nl. geen bedrijf Wink

En nu duimen dat het goed gaat! Betekent niet dat de douane het direct open maakt straks hè... De waarde stond mss niet goed aangegeven op het pakketje. Ik heb nog niks gehoord verder.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Aziraphale vr 8 jun 2012 - 6:14

Er staan alleen maar quotes in je post?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Blair vr 8 jun 2012 - 8:19

2CKC2 schreef:
Babydoll schreef:Ik ben op zoek naar soortgelijke slippers, deze zijn van Valentino (€280,00), en dus ook érg duur. Iemand zoiets gezien?

Ebay topic - Pagina 3 Valentino-Sandal

Ik weet niet of je ze nog zoekt maar ik heb ze van Steve Madden!

http://www.stevemadden.nl/product/250168/steve-madden/perzik/slipper/
Maar ik heb ze in het zwart en roze, die hebben ze geloof ik niet meer online!

Ohhhh ga ze meteen bestellen, zitten ze ook een beetje fijn? Geen pijnlijke striemetjes ofzo?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Sunshine24 wo 13 jun 2012 - 10:19

Zusje schreef:
Sunshine24 schreef:Weer wat nieuwe dingen gekocht, nu voor het eerst ook kleding. Iemand nog leuke kleding gekocht de laatste tijd?

Wat een lieve trui is dit zeg. Heb je hem al binnen en wat voor maat denk je dat het is? Ik vind dat altijd zo lastig...

Yeaah ik heb hem binnen en hij zit goed.
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 22:04

Fijn dat de trui goed is Very Happy

Ik heb een vraagje, ik zoek gelukspoppetjes en die zullen ook vast wel op ebay staan maar hoe moet ik daar in hemelsnaam op zoeken? Met lucky doll en mascot e.d. kom ik niet ver. Alvast bedankt!

Gast
Gast

Bericht  Sweety do 14 jun 2012 - 10:24

Ik heb net ook een ebay-account aangemaakt en ook gelijk een paypal. Vind het ergens wel eng, heb ik altijd als ik ergens mijn bankrekening moet invullen, je hoort vaak rare dingen, maar dacht ook waarom niet. Zie weleens leuke dingen en aangezien ik ook binnenkort naar fantasy fair ga is het ook makkelijk en leuk om dingen via ebay te zoeken. Ik heb mijn bankrekening eraan gekoppeld dus ik moet nog even wachten voor ik kan gaan kopen. Hebben jullie het ook gekoppeld aan je bankrekening of zetten jullie geld op het paypal account?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 11:07

Sunshine24 schreef:
Zusje schreef:

Yeaah ik heb hem binnen en hij zit goed.

Yay! Welke maat heb jij?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 29 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: