Ebay topic
+76
Shopaholic
Aagje!
Reeza
vlinder-2011
Dazzle
Coco
Willem
Lien
Saga
luenca
Poubelle
Tiana
Razz
Penélope
Rosa
Stranger
Pruim
Beachgirl
Fortissimo
Taeda
Pommes
VanillaRose
lyke
Charles
Schism
MamaDaan
Rose
duckie
PeperMunt
Chocolate Cookie
Arwyn
Sunshine24
Siem
Raindrop
dr_oupy
Travelgurly
Zora
Chocoholic
Plien84
Twellie
Mida4you
Atelier Madame
SoCali
Zwerver
Rush
Marie
Parel
Queen
Kaboutertje
Gympie
Gizmo
Niekske
Sugarfall
Monte
Jeanette
SnowWhite
Guus
Mermaid
Prosecco
Pepper
Liz
Lenster
Ella
Sweety
Paper Crown
Muisz
Dennenappel
Carra
Mamsie
Roza
Roodtomaatje
Blair
TukTuk
Ibbeltje
Rovine
Aziraphale
80 plaatsers
Pagina 29 van 29
Pagina 29 van 29 • 1 ... 16 ... 27, 28, 29
Re: Ebay topic
Ik heb deze gister besteld voor mijn Iphone
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Socali, die kwam ik ook tegen, maar kon hem niet vinden voor mijn eigen telefoon..
Wel heb ik deze besteld! Duurder dan dat ik normaal wil uitgeven op Ebay aan hoesjes, maar vond 'm zo schattig!
Wel heb ik deze besteld! Duurder dan dat ik normaal wil uitgeven op Ebay aan hoesjes, maar vond 'm zo schattig!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wat voor zoekopdracht heb je gebruikt bij dat eerste plaatje? Vind die écht super leuk, maar heb een samsung telefoon en geen iphonePommes schreef:Ik denk dat ik deze ga bestellen en een simpele mintgroene:
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Tnx voor de link, Rush! Ik heb de echte Naked 2 en gebruik 'm echt elke dag. M'n moeder en schoonzusje zijn er een beetje jaloers op dus ik heb ze nu ook voor hen besteld En voor mezelf alvast eentje op voorraadParel schreef:Ik had dat palet binnen een week, minder misschien zelfs nog, binnen! Verrassend snel!Marie schreef:Sorry, zie je berichtje nu pas. Maar ik heb hem al een week of 2-3 in huis denk ik... Wat een heerlijk ding!Tiana schreef:Ik heb hem nog steeds niet ontvangen , jij wel?Marie schreef:Ik heb hem ook besteld, dankje voor de link Rush!
Ze komen in september een weekendje hier voor ons 'meidenweekend', hopelijk kan ik ze het dan cadeau doen!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Hoe is bij jullie fake Naked 2 het penseel, trouwens? Valt -ie snel uit of niet?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Geen idee om eerlijk te zijn. Ik gebruik geen penselen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ga eens iPad hoezen zoeken op Ebay.
Rush- Lady Post-a-lot
Voor degene die het vroeg, ik geloof dat ik gezocht heb op iphone 4S striped cover.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Koop vooral niet bij bigger-ant. Check:
Laatst aangepast door Willem op zo 11 aug 2013 - 23:51; in totaal 1 keer bewerkt
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Ohjee.
Rush- Lady Post-a-lot
Over een slechte kopie gesproken.
Willem- Prater
Ja, alleen de kleur van het hoesje is al compleet anders en laten we het maar niet over de rest hebben.
Rush- Lady Post-a-lot
Wat een idioot die verkoper!
"We understand you don’t satisfy with our item, but it’s new and can be used, we suggest you keep this one, and we will refund half of your payment."
Denk 't ook. Dikke doei! In mijn antwoord was ik dus wat minder aardig. Zo kan ik ook geld verdienen, pff. Nu gaat het maar om een klein bedrag, maar dat principe hè.
"We understand you don’t satisfy with our item, but it’s new and can be used, we suggest you keep this one, and we will refund half of your payment."
Denk 't ook. Dikke doei! In mijn antwoord was ik dus wat minder aardig. Zo kan ik ook geld verdienen, pff. Nu gaat het maar om een klein bedrag, maar dat principe hè.
Willem- Prater
Dat had ik ook met een blazer, maat M besteld in roze (voor m`n zusje) en voor mezelf in het zwart. Nou werkelijk waar de roze was goed maar de zwarte leek wel een XS dus paste `m gewoon niet. Ik kreeg echt maar 2 dollar ofzo vergoed en na weken heb ik het er maar bij laten zitten en uiteindelijk een refund gekregen van de helft
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik ben goed in zeiken.
Verkoper gaat over tot volledige vergoeding. Altijd handig dat dreigen met slechte feedback.
Verkoper gaat over tot volledige vergoeding. Altijd handig dat dreigen met slechte feedback.
Willem- Prater
http://www.ebay.com/itm/New-Trendy-Chic-Metal-Chunky-Chain-Link-Bib-Collar-Choker-Necklace-/281145986808?pt=Fashion_Jewelry&var=&hash=item41759b4ef8
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik had van die klemmetjes besteld zodat je je bh bandjes op je rug bij elkaar kan doen voor onder tanktops enzo.Willem schreef:Ik ben goed in zeiken.
Na 4 weken nog steeds niks gehad, ik mailen en het antwoord was dat ik maar geduld moest hebben. 2 weken later nog niks, ik weer gemaild en gedreigd met een claim.
Mailden ze terug of ik alsje alsje alsjeblieeeeefd de claim wilde sluiten dan zouden ze me mijn geld terugstorten en alsnog nieuwe klemmetjes opsturen.
Geld wel teruggehad, klemmetjes nooit gezien
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 29 van 29 • 1 ... 16 ... 27, 28, 29
Pagina 29 van 29
Permissies van dit forum: