Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ebay topic

+76
Shopaholic
Aagje!
Reeza
vlinder-2011
Dazzle
Coco
Willem
Lien
Saga
luenca
Poubelle
Tiana
Razz
Penélope
Rosa
Stranger
Pruim
Beachgirl
Fortissimo
Taeda
Pommes
VanillaRose
lyke
Charles
Schism
MamaDaan
Rose
duckie
PeperMunt
Chocolate Cookie
Arwyn
Sunshine24
Siem
Raindrop
dr_oupy
Travelgurly
Zora
Chocoholic
Plien84
Twellie
Mida4you
Atelier Madame
SoCali
Zwerver
Rush
Marie
Parel
Queen
Kaboutertje
Gympie
Gizmo
Niekske
Sugarfall
Monte
Jeanette
SnowWhite
Guus
Mermaid
Prosecco
Pepper
Liz
Lenster
Ella
Sweety
Paper Crown
Muisz
Dennenappel
Carra
Mamsie
Roza
Roodtomaatje
Blair
TukTuk
Ibbeltje
Rovine
Aziraphale
80 plaatsers

Pagina 2 van 29 Vorige  1, 2, 3 ... 15 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Ebay topic - Pagina 2 Empty Re: Ebay topic

Bericht  Plien84 do 24 mei 2012 - 9:42

Aziraphale schreef:Ik heb het vogelhuisje ook vandaag gekregen! Ook wit met een donkerblauw vogeltje. Het is best leuk, maar wel allemaal van plastic en inderdaad mini.

Nou ik hoop dat die van mij ook gauw komen dan. Ik heb ze al op 29 april besteld. Maak me dan gelijk zorgend dat er weer eens iets niet aankomtEbay topic - Pagina 2 394967

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aziraphale do 24 mei 2012 - 9:50

Ik had 'm 26 april besteld, duurde dus ook bijna een maand.

Ik heb even foto's gemaakt, het is een beetje blurry ivm kunstlicht smile

Ebay topic - Pagina 2 06cba2d2
In de verpakking

Ebay topic - Pagina 2 A084f6bc
Ter vergelijking ligt er een pen naast, kun je de maat ongeveer zien.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Plien84 do 24 mei 2012 - 9:55

Aziraphale schreef:Ik had 'm 26 april besteld, duurde dus ook bijna een maand.

Ik heb even foto's gemaakt, het is een beetje blurry ivm kunstlicht Ebay topic - Pagina 2 561177

Ebay topic - Pagina 2 06cba2d2
In de verpakking

Ebay topic - Pagina 2 A084f6bc
Ter vergelijking ligt er een pen naast, kun je de maat ongeveer zien.

Thanx! wel erg klein idd!

Plien84
Prater
Prater

Bericht  Blair do 24 mei 2012 - 9:59

Maar de vogel had ook niet groter moeten zijn want dan had ik m niet aan mn sleutel gehangen, vind m zo wel groot genoeg eigenlijk.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Aziraphale do 24 mei 2012 - 10:00

Babydoll schreef:Maar de vogel had ook niet groter moeten zijn want dan had ik m niet aan mn sleutel gehangen, vind m zo wel groot genoeg eigenlijk.

Ja, is ook zo smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Roodtomaatje do 24 mei 2012 - 19:31

Babydoll schreef:
Plien84 schreef:
Babydoll schreef:Ik heb dat vogelhuisje (voor sleutel), en hamburger voor cds/dvds binnen, vogelhuisje is erg klein (maar zéér leuk).

Ik ben nieuwsgierig! Welke kleur heb je? foto?? Wanneer had je hem besteld? Ik zit ook alweer een tijdje te wachten.

Foto maak ik morgen even. Ik had de kleur waar ik om gevraagd had, het witte huisje en blauw vogeltje. Had hem op 4 mei besteld, en kreeg hem gister binnen.
Waar heb jij hem besteld?

Ik had een andere verkoper gemaild of ik een andere kleur kon kiezen, maar dat kon niet bij hem. Ze werden random verstuurd vanaf de opslag.
En ik heb geen zin om er 6 euro voor te betalen zodat ik wel een kleur kan kiezen....
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394

Bericht  Plien84 vr 25 mei 2012 - 2:04

Nou ik heb ze ook binnen gekregen! Deels de kleuren die ik wilde. ik heb 3 bruine huisjes met een wit vogeltje en 1 wit huisje met een blauw vogeltje. Ik had eigenlijk graag een roze vogeltje gewild... Dus als iemand ontevreden is en wil ruilen:) De blauwe vind ik niet zo mooi bij mij in huis.

Plien84
Prater
Prater

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 9:35

Voor relatief goedkope tweedehands Engelstalige boeken: http://myworld.ebay.nl/worldofbooks08/&_trksid=p3984.m1497.l2754

Ik heb deze besteld voor circa 6,50 euro inclusief:

Ebay topic - Pagina 2 9780718144395

Gast
Gast

Bericht  Mida4you wo 30 mei 2012 - 7:45

Deze heb ik zojuist besteld smile

http://www.ebay.nl/itm/Cute-Candy-Colors-Resin-Rose-Flower-Stud-Earrings-Fashion-Jewelry-/120890960886?pt=UK_Jewellery_Watches_CostumeJewellery_CA&var=&hash=item61ce4cbd0a#ht_1937wt_1037

Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 7:54

Leuk! Ik heb laatst ook een hele pleur aan flatbacks besteld om oorbellen en ringen mee te maken. Stuk voordeliger dan kant en klaar kopen en ook nog eens leuk om cadeau te geven.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you wo 30 mei 2012 - 7:56

Megara schreef:Leuk! Ik heb laatst ook een hele pleur aan flatbacks besteld om oorbellen en ringen mee te maken. Stuk voordeliger dan kant en klaar kopen en ook nog eens leuk om cadeau te geven.

Oke is ook leuk! Maar koop je dan de steentjes e.d apart ofzo om de oorbellen te maken??
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you wo 30 mei 2012 - 7:56

http://www.ebay.nl/itm/new-arrival-korean-fashion-lovely-sweet-princess-daisy-shaped-stud-earrings-hot-/160785338238?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item6b1e16a22f#ht_3363wt_1270

En heb deze ook nog besteld
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 8:11

Mirjam4you schreef:
Megara schreef:Leuk! Ik heb laatst ook een hele pleur aan flatbacks besteld om oorbellen en ringen mee te maken. Stuk voordeliger dan kant en klaar kopen en ook nog eens leuk om cadeau te geven.

Oke is ook leuk! Maar koop je dan de steentjes e.d apart ofzo om de oorbellen te maken??

Jep. Een zakje met tien flatbacks kost circa 1 euro. Dan nog een zakje verstelbare ringetjes met plakschijf en een zakje oorbellen met plakschijf. Beetje afhankelijk van het aantal, maar dat kost je ook maar een paar euro. Dus al met al best voordelig om zelf te doen.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you wo 30 mei 2012 - 8:16

Megara schreef:
Mirjam4you schreef:

Jep. Een zakje met tien flatbacks kost circa 1 euro. Dan nog een zakje verstelbare ringetjes met plakschijf en een zakje oorbellen met plakschijf. Beetje afhankelijk van het aantal, maar dat kost je ook maar een paar euro. Dus al met al best voordelig om zelf te doen.

En wat plak je erop voor siersels dan? Dan heb je toch allemaal dezelfde oorbellen of niet? ( ja ik ben een beetje nieuwsgierig ) want het klinkt ook leuk om zelf oorbellen te maken smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 8:31

Dezelfde soort toppers die jij net hebt besteld.
Per setje van een ring en oorbellen heb je er 3 nodig, dus ja dan heb je er inderdaad wel meer van hetzelfde en die zijn juist weer leuk om cadeau te geven.

Voorbeelden:

Ebay topic - Pagina 2 Img1490541924
Ebay topic - Pagina 2 Img1490541966
Ebay topic - Pagina 2 Img1490542006

Ditzelfde is dus ook op een setje oorbellen te plaatsen.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you wo 30 mei 2012 - 8:32

Okee, leuk Megara!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 22:10

Nog niet gekocht maar wel erg leuk:

Ebay topic - Pagina 2 2G-0830-jk
EUR 12,10
http://www.ebay.nl/itm/Free-Shipping-New-Womens-Short-Layered-Jackets-Gold-buttons-BLACK-/110818944668?pt=US_CSA_WC_Outerwear&var=&hash=item5f79f10889

Ebay topic - Pagina 2 6-3
Leuk voor een grappig cadeautje. Circa 4 euro.
http://www.ebay.nl/itm/KITTY-dust-floor-cleaning-mop-slippers-womens-shoes-/260950576393?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cc1ddcd09

Ebay topic - Pagina 2 10ngeae
EUR 9,40
http://www.ebay.nl/itm/flip-flops-straw-plaited-Sandals-Slippers-Women-Casual-slip-on-Flat-Shoes-slope-/230793317765?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item7b69f1ecee

Ebay topic - Pagina 2 18633333
Circa EUR 8,85
http://www.ebay.nl/itm/New-Fashion-Women-Ladies-Weave-Oblique-shoulder-Tee-Shirt-Short-Sleeve-UK-/290690297323?pt=UK_Women_s_T_Shirts&var=&hash=item89624b5bc1

Ebay topic - Pagina 2 9k=
Circa 4 euro
http://www.ebay.nl/itm/Women-Ladies-lace-Collar-tank-top-lovely-Sleeve-less-T-Shirt-6-Colors-Select-/251032067906?pt=US_CSA_WC_Vests&var=&hash=item801544ab5a

Ebay topic - Pagina 2 6520shirt09Ebay topic - Pagina 2 6520shirt10
Circa EUR 5,35
http://www.ebay.nl/itm/Career-Summer-Women-Sleeveless-Shirt-Chic-Tank-Top-Blouse-Belt-2-Solid-Colors-Z-/270972925507?pt=DE_Damen_Blusen_Tops_Shirts&var=&hash=item84bbb54278

Ebay topic - Pagina 2 66ColorLipstick_1
Voor de lippen - EUR 6,45
http://www.ebay.nl/itm/66-Color-Lipstick-Lip-Gloss-Cosmetic-Makeup-Palette-J-/190552712083?pt=US_Makeup_Lips&hash=item2c5dd3a393

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 1 jun 2012 - 2:35

Bah, brief van PostNL. M'n pakketje is eruit gepikt voor douane-gedoe en ze kunnen de waarde niet vaststellen van het product. Dus ik moet een formulier invullen. Maar het gaat om de Isabel Marant sneakers en het is natuurlijk een 'namaakproduct'. Ben nu een beetje bang dat als ik m'n formuliertje invul, ik straks strafbaar ben... Iemand wel eens zoiets gehad?

En ik snap trouwens de helft van het formulier niet, ze vragen om Eorinummer en BTWnummer (voor bedrijven) maar er staat wel een verplicht * bij.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 7:37

Wat ellendig! Ik heb zoiets nog niet gehad maar heb ook nog geen bestelling gedaan die boven de 20 euro uit kwam.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 1 jun 2012 - 7:47

Megara schreef:Wat ellendig! Ik heb zoiets nog niet gehad maar heb ook nog geen bestelling gedaan die boven de 20 euro uit kwam.

Dit is m'n eerste grotere bestelling en het direct raak Wink
Ik heb het formuliertje toch maar ingevuld en de paypal rekening erbij gedaan. Met een beetje geluk passeert het de douane nu gewoon omdat de waarde nu duidelijker op het pakketje staat. En anders heb ik dikke pech en vernietigen ze het product. Moet ik maar echte spullen kopen nerd
Geloof toch niet dat ik direct vervolgd ga worden voor dit... Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Roza vr 1 jun 2012 - 7:59

Aziraphale schreef:Bah, brief van PostNL. M'n pakketje is eruit gepikt voor douane-gedoe en ze kunnen de waarde niet vaststellen van het product. Dus ik moet een formulier invullen. Maar het gaat om de Isabel Marant sneakers en het is natuurlijk een 'namaakproduct'. Ben nu een beetje bang dat als ik m'n formuliertje invul, ik straks strafbaar ben... Iemand wel eens zoiets gehad?

En ik snap trouwens de helft van het formulier niet, ze vragen om Eorinummer en BTWnummer (voor bedrijven) maar er staat wel een verplicht * bij.

En nu krijg ik de kriebels.. Mijn Isabel Marant sneakers zijn al erg lang onderweg.. Ben bang dat ze er ook uitgepikt zijn..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 8:18

Sunshine24 schreef:Weer wat nieuwe dingen gekocht, nu voor het eerst ook kleding. Iemand nog leuke kleding gekocht de laatste tijd?

Ebay topic - Pagina 2 Psu12

Wat een lieve trui is dit zeg. Heb je hem al binnen en wat voor maat denk je dat het is? Ik vind dat altijd zo lastig...

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 1 jun 2012 - 8:50

Bijna al die Chinese kleding is iniemini! Ik kom me er niet inwurmen tenminste.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 8:53

Mamsie schreef:Bijna al die Chinese kleding is iniemini! Ik kom me er niet inwurmen tenminste.

Ja daarom. Er wordt aangegeven maat L, ik ken mijn afmetingen qua cm niet :P. Jij kon je niet in deze trui wurmen of iets anders? Ik had laatst echt een mini jurkje binnen gehad maar ik pas hem wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 1 jun 2012 - 9:01

Zusje schreef:
Mamsie schreef:Bijna al die Chinese kleding is iniemini! Ik kom me er niet inwurmen tenminste.

Ja daarom. Er wordt aangegeven maat L, ik ken mijn afmetingen qua cm niet :P. Jij kon je niet in deze trui wurmen of iets anders? Ik had laatst echt een mini jurkje binnen gehad maar ik pas hem wel Very Happy

Nee niet deze trui hoor maar een keer 2 Shirtjes en een jurkje. Paste het allemaal niet.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud