Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer terug naar een papfles?

+11
Liadan
Coco
-Ieniemienie-
M@niek
Dille
moepie
Twellie
Mamsie
Printje
Darius
Parisienne
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Weer terug naar een papfles?  - Pagina 2 Empty Re: Weer terug naar een papfles?

Bericht  Parisienne ma 25 jun 2012 - 0:36

Linda: het probleem bij N. is dat ze niet eet wat ze 'raar' vind, dus muesli in yoghurt denk ik dat ze weigert. Fruityoghurt met stukjes fruit erin spuugt ze ook uit. Kieskeurig is ze, hahah! Ik kan het eens proberen, dat ga ik zeker doen.

Nillis: het liefst zou ik haar ook een bord pap geven, maar dat heb ik al geprobeerd en dat wil ze niet. Ze wil niet eens proeven. Vandaar mijn gedacht om er een papfles van te maken.

Steep: het liefst wil ik dat ze de melk drinkt bij het eten. Maar aangezien ze, net als ik, 's ochtends niet gelijk kan/wil eten, gaat dat niet werken. Zodra we de woonkamer binnenstappen vraagt ze al om een fles, dat is echt haar wakker-worden-momentje. Een half uurtje daarna gaan we aan tafel, maar meestal eet ze dan niks. Heb ook al geprobeerd geen fles te geven, eerder te eten, etc., maar niks maakt verschil. Ze eet gewoon niet graag, niet alleen brood maar eigenlijk niks. Avondeten gaat meestal prima, maar 's ochtends, 's middags en tussendoor eet ze bijna niks. Geen behoefte aan snoep, koekjes, etc. Ik denk dat ik voorlopig dan toch voor 'makkelijk' ga (voor zowel haar als mezelf) en de papfles ga proberen.

Mamsie: blijven aanbieden is inderdaad wel een goede, anders zou ik dat vergeten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer terug naar een papfles?  - Pagina 2 Empty Re: Weer terug naar een papfles?

Bericht  nillis ma 25 jun 2012 - 0:58

Hier is het dus precies andersom. overdag gaat het prima, maar het avondeten weigert ze behalve als we pasta's, pannenkoek/ poffertjes en olvarit potjes geven. Ze moet hier met de pot mee eten. eet ze niet prima, dan alleen toetje. Als ze twee dagen niet heeft gegeten doen we een olvarit potje. Om zo haar wel op gewicht te houden.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: