Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Wat als de box weer terug moet?

+3
LMCurious
Liadan
Pussycat
7 plaatsers

Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  Pussycat wo 11 mei 2011 - 6:56

Omdat ik veel lees dan mensen hun box weghalen en daar in de plaats een speelhoekje voor hun kind maken...
Vroeg ik me af; hoe doe je dat dan als er nóg een kindje komt?
Je kan kwalijk het speelhoekje weghalen en de box neerzetten toch?

Als ik kijk naar mijzelf heb ik maar 1 hoek waar de box kan staan. En als ik daar een speelhoekje van zou maken (het kan immers nergens anders) dan heb ik dus ook geen andere ruimte voor de box...

Dus hoe doen jullie dat?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  Liadan wo 11 mei 2011 - 7:02

Hier staat de box nu op de plek waar haar tafeltje en stoeltjes stonden. Die staan nu op haar slaapkamertje. Verder staat er nog wel een speelgoedkast en een keukentje, dat past nog vrij makkelijk in onze woonkamer.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 7:03

Geen idee haha hier hebben we een speelmat en in de hoek van de L woonkamer staat de box als de box weer weg is komt mijn palm weer terug in huis (staat nu bij mijn ouders). Heb je geen plek voor een speelmat of de grond met wat speelgoed erbij ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  Pussycat wo 11 mei 2011 - 7:11

mamavan2 ja dat heb ik wel hoor Wink maar stel dat er een 2e komt en dat er op de plek van de box nu dan een tafeltje en een stoeltje komt voor de oudste dochter dan vraag ik me af wat ik dan met de box zou moeten...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  LMCurious wo 11 mei 2011 - 7:15

Liadan schreef:Hier staat de box nu op de plek waar haar tafeltje en stoeltjes stonden. Die staan nu op haar slaapkamertje. Verder staat er nog wel een speelgoedkast en een keukentje, dat past nog vrij makkelijk in onze woonkamer.

Zo hebben wij het ook gedaan! Wij hebben dan nog wel een tafeltje en 1 stoeltje in de kamer staan in een andere hoek met planken, daar kan hij wel zitten, maar doet hij eigenlijk nooit, is ook een weggestopt hoekje zo. Maar hij heeft er wel spoelgoed opliggen, en als er dan iemand komt spelen ofzo kan ik het makkelijk in het midden van de kamer kwijt, maar om het daar nou altijd te laten staan Wink We hebben het andere stoeltje samen met een Ikea bijzettafeltje (is perfecte hoogte!) op zijn kamertje gezet. En als het nodig is hoef ik dus alleen het 2e stoeltje naar beneden te halen. Erg handig dus.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  LMCurious wo 11 mei 2011 - 7:19

Pussycat schreef:mamavan2 ja dat heb ik wel hoor Wink maar stel dat er een 2e komt en dat er op de plek van de box nu dan een tafeltje en een stoeltje komt voor de oudste dochter dan vraag ik me af wat ik dan met de box zou moeten...

Je hoeft trouwens toch niet persee een tafeltje te doen? Wij hebben het in de kamer vrij weinig gebruikt eigenlijk. In het begin vooral met tekenen en verven, zodat onze tafel niet vies werd. Maar heb daar nu gewoon zo'n doorzichtig plastic zeil voor gekocht voor als we gaan knutselen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  Parisienne wo 11 mei 2011 - 7:20

Als hier ooit een tweede kindje komt moeten wij hier weg.. hahah! Hebben nu maar 1 extra klein kamertje (buiten onze woonkamer en slaapkamer) en dat is N. haar kamertje. Heel klein, waar bijna geen speelgoed of een tafeltje o.i.d. kan. In echte nood kunnen wij de box nog wel kwijt als de huidige plaats gevuld is met een tafeltje en stoeltje. Dat wordt dan tussen de bank en vensterbank/raam, in een 'verdomhoekje' noem ik het zelf maar! Wink

Tegen die tijd hoop ik dat we in een ander huis wonen met een grotere woonkamer, waarbij we een speelhoek(je) kunnen creëren en een plek voor de box.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 8:22

Wij hebben ruimte zat, dus dan zetten we de box op een andere plek of het tafeltje ergens anders smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  Susan wo 11 mei 2011 - 8:28

Bij ons viel het weggaan van de box van Ezra samen met de verhuizing naar een groter huis, dus hadden we automatisch meer plek voor een box én voor hem om te spelen, maar als er nu nog een kindje bij zou komen dan zouden we denk ik allemaal een beetje moeten inschikken en het zo moeten herinrichten dat zowel hun speelkeukentje in de woonkamer zou passen als die box.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  Susan wo 11 mei 2011 - 8:29

Ik moet trouwens wel zeggen dat Ezra en Yrsa vrij veel speelhoekjes hebben, ze hebben dus het keukentje, er staat een winkeltje, ze hebben een vrij breed speelblad met daarboven een plank met speelgoed en nog een tafeltje met stoeltjes - en meestal zitten ze met hun speelgoed midden in de kamer. Dus ik denk alsnog niet dat ze te klagen zouden hebben als ze een vierkante meter zouden moeten inleveren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  Mikki wo 11 mei 2011 - 8:49

Toen de box de eerste keer wegging, hebben we de grote speelgoedkist daar gezet. Toen de box weer terugkwam, is de kist ook weer terugverhuisd.
Nu de box weer weg is, komt er pas een echt speelhoekje, al hebben ze die eigenlijk al genoeg.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  Bruintje Beer wo 11 mei 2011 - 9:03

Hier hebben we eigenlijk wel genoeg ruimte voor de box en een speelhoek.
Het tafeltje met 2 stoeltjes staat tegen de muur aan en daarnast staat haar loopfietsje en poppenwagen en dan nog een doos met speelgoed.

Ze zit hier eigenlijk redelijk vaak aan haar tafeltje vooral om te eten met haar poppen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 3:00

Kinderen doen daar niet zo moeilijk over. Je moet gewoon de box niet al neerzetten bij 26 weken zwangerschap ofzo, maar pas als de kleine er is ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als de box weer terug moet? Empty Re: NAV Wat als de box weer terug moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum