Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer terug uit het ziekenhuis

+3
Highway
liesje
Kruidkoek
7 plaatsers

Ga naar beneden

Weer terug uit het ziekenhuis Empty Weer terug uit het ziekenhuis

Bericht  Kruidkoek wo 6 feb 2013 - 23:30

Waren we net zo blij dat we 5 dagen na de bevalling weer naar huis mochten, liggen we er binnen 2 weken weer in....
K.yan had een lastige start na de geboorte (navelstreng om nek en zijn glucose waarde was heel laag) maar na een nacht en dag in de couvouse en daarna nog een dag in een warmte bedje, ging het zo goed dat hij daarna bij mij op de afdeling mocht.
Helaas herstelde ik/mijn lijf minder snel van de zwangerschapsvergiftiging maar na een paar dagen mocht ook ik naar huis.
Na een wissel van de kraamverzorgster ( op ons verzoek, de vrouw die we eerst hadden haalde het bloed onder onze nagels vandaan) hadden we een super kraamverzorgster en hele fijne kraamdagen.
K.yan had wel last van krampjes, vooral 's avonds en 's nachts na voeding maar meestal duurde dat maar een kwartier na elke voeding en daarna sliep hij weer lekker verder.
Vrijdag op zaterdag nacht was echt drama, veel huilen, overstrekken, veel krampen en geen rust in zijn lijfje.
overdag begon hij te spugen, kreeg diaree (ontlasting van bay's is altijd dun maar dit was echt extreem dun, rook anders en ook spugen had hij in de dagen na zijn geboorte tot zaterdag aan toe nog nooit gedaan)
Huisartsenpost gebeld en de huisarts wilde hem zien. Onderweg in de auto was hij in slaap gevallen en de huisarts kreeg hem niet wakker, schrikken dus.
Huisartrs heeft kinderarts gebeld en die wilde hem zien dus wij daarheen (huisartsenpost zit in het ziekenhuis)
Kinderarts heeft hem onderzocht en besloten om hem ter observatie op te nemen, ook met het oog op gevaar tot uitdroging.
Omdat ik borstvoeding geef mocht ik blijven slapen en kregen zoon en ik een zogenaamde Rooming-in box. Mijn vriend mocht niet blijven slapen maar wel van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bij ons zijn.
K.yan werd aan monitor gelegd omdat zijn hartslag erg hoog was bij krampen en voor en na elke voeding moesten we hem wegen om te kijken wat hij had gedronken.
Elke dag is hij nagekeken door de kinderarts. Sinds maandagavond ging het beter, had hij niet meer gespuugt en geen diaree meer.
Dinsdag ging ook goed en gistermiddag mochten we naar huis.
Het is waarschijnlijk een maag/darm virus wt hij verder zelf moet uitzieken, net zoals wij een buikgriepje hebben.
Over 2 weken moeten we terug komen bij de kinderarts en als hij voor die tijd weer zo veel pijn krijgt en of/diaree/of gaat spugen dan moeten we meteen contact opnemen.
Afgelopen nacht thuis ging redelijk, ik hoop dat het goed blijft gaan want we hebben nu wel even genoeg ziekenhuis gezien.

Daarbij is het echt een rotgevoel als je ziet dat je kindje zoveel pijn heeft (van de krampen) maar er niks aan kunnen doen, zo ontzettend machteoos voel je je dan.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer terug uit het ziekenhuis Empty Re: Weer terug uit het ziekenhuis

Bericht  liesje wo 6 feb 2013 - 23:42

wat naar allemaal hopelijk mag het nu allemaal gewoon goed gaan
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 23:56

He getsie, wat een vervelende start zeg Sad Ik hoop dat jullie vanaf nu lekker kunnen gaan genieten thuis en dat hij snel weer opknapt!

Gast
Gast

Bericht  Highway do 7 feb 2013 - 0:54

Wat naar zeg, hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Wennes do 7 feb 2013 - 1:46

Wat naar zeg! Hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie gaan genieten.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC do 7 feb 2013 - 2:02

Jeetje wat heftig! Hoop dat jullie nu echt kunnen gaan genieten!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 7 feb 2013 - 2:05

Wat een donderstraaltje die kleine van jullie, beterschap!

Gast
Gast

Bericht  Nana do 7 feb 2013 - 2:13

Wat super vervelend dat jij en je zoontje al zo veel in het ziekenhuis zijn geweest en hij zo tobt met zijn gezondheid. Hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie gaan genieten van elkaar. Sterkte en beterschap!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Jezzie do 7 feb 2013 - 5:35

Wat heftig allemaal zeg! Fijn dat jullie nu weer thuis zijn, hopelijk knapt hij nu snel op zodat jullie kunnen gaan genieten.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud