Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

4 plaatsers

Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 11:52

Ik heb tijdelijk een Android telefoon te leen (wat prettig werkt, maar iPhone is toch veel fijner), en ik had via de browser het forum al gestart. Ik wilde de mobiele versie niet gebruiken dus heb op de Classic Version geklikt, maar dit werkt toch niet heel handig bij deze Android telefoon omdat je niet goed kunt zoomen/op de juiste grootte kunt forummen.

Daarom wil ik graag weer de mobiele versie proberen, kijken of dat beter werkt. Maar...hoe kom ik daar terug? Dat lukt me niet! Hoe krijg ik dat terug? En kan je alles gewoo op die mobiele versie of werkt die ook niet goed?

Iemand anders met een Android phone nog meer tips voor forummen of welke andere tip dan ook, hoor 't graag.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 11:55

Index en dan onder aan de pagina.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 11:56

Aaah waarom zag ik dat niet zelf!

En is het prettig forummen zo? Hoe kan je uberhaupt inloggen zo?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 11:59

Persoonlijk vind ik de mobiele versie niet fijn. Dus ik durf het niet te zeggen. En volgens mij heb ik zelfs de mobiele weergave uitgezet. Want nu kan ik hetzelf niet meer vinden haha. :P

Edit: Toch wel. Geef ik een ander een tip, kan ik zelf het knopje niet meer vinden. Goed bezig, Maura.


Laatst aangepast door Maura op ma 29 aug 2011 - 12:03; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 12:00

Haha lekker handig. Ik forum op m'n iPhone altijd op de klassieke versie, maar die kan je heel makkelijk zoomen en aanpassen qua formaat. Maar dat is bij deze telefoon niet prettig, werkt niet goed. Nou ja, eerst maar slapen, morgen puzzel ik wel verder.

Mocht iemand weten hoe je inlogt en kunt reageren bij de mobiele versie, hoor ik 't graag!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 12:02

Ik forum op mijn mobiel op de classic version. Want de mobiele versie werkt niet fijn. Want je kunt volgens mij niet inloggen en al helemaal niet posten.

Dus als iemand dat precies weet, dan hoor ik dat ook graag. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Caroow ma 29 aug 2011 - 12:04

Ik vind de mobiele versie echt onhandig. Ik zit dus altijd op de normale site, met mijn htc legend en fat werkt wel heel prettig.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 18:45

Ik zit met mijn android ook nooit op de mobiele versie. Dat is echt niet fijn. Dus ik zou het toch maar gewoon zo proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Admin ma 29 aug 2011 - 18:48

Joy_ schreef:Haha lekker handig. Ik forum op m'n iPhone altijd op de klassieke versie, maar die kan je heel makkelijk zoomen en aanpassen qua formaat. Maar dat is bij deze telefoon niet prettig, werkt niet goed. Nou ja, eerst maar slapen, morgen puzzel ik wel verder.

Mocht iemand weten hoe je inlogt en kunt reageren bij de mobiele versie, hoor ik 't graag!

Ze zijn nog bezig met die mobiele versie inderdaad al zie ik er weinig nieuws meer over. Maar kun je niet inloggen op de gewone versie en dan terugschakelen? Ik heb dat probleem overigens niet met inzoomen, ik doe het ook vanaf mijn iPhone.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 20:05

Admin schreef: Ik heb dat probleem overigens niet met inzoomen, ik doe het ook vanaf mijn iPhone.

Ja bij de iPhone kan je heel makkelijk zoomen met die twee vingers, op het juiste formaat krijgen door twee keer te tikken. Met name dat laatste mis ik bij deze telefoon. Maar ach, het is toch maar tijdelijk. Als de nood hoog is, kan ik vast wel forummen op deze leen telefoon.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 20:10

Joy_ schreef:
Admin schreef: Ik heb dat probleem overigens niet met inzoomen, ik doe het ook vanaf mijn iPhone.

Ja bij de iPhone kan je heel makkelijk zoomen met die twee vingers, op het juiste formaat krijgen door twee keer te tikken. Met name dat laatste mis ik bij deze telefoon. Maar ach, het is toch maar tijdelijk. Als de nood hoog is, kan ik vast wel forummen op deze leen telefoon.
Ik kan dat wel. Heb een samsung galaxy..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 20:13

Ja dit is een hele oude Android hoor, dus denk dat het daar aan ligt, dat 't gewoon nog niet optimaal was. Maar irritant is 't wel Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 20:15

Joy_ schreef:Ja dit is een hele oude Android hoor, dus denk dat het daar aan ligt, dat 't gewoon nog niet optimaal was. Maar irritant is 't wel Wink
Ahaa vandaar smile maar wel irri ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Susan ma 29 aug 2011 - 21:15

Ik kan prima forummen op mijn Samsung Galaxy S, gewoon het beeldscherm een kwartslag draaien, dan heb ik het forum perfect in beeld en hoef ik ook niet in te zoomen.

Ik kan trouwens wel zoomen, maar dat doe ik gewoon nooit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android] Empty Re: Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum