Hoe gehecht zijn jullie aan je forumnaam?
+32
Lejow
Discordia
Caroow
Steep
Marin
Alex
Kowalski
Stuiterbal
SoGood
Printje
mzcharlotte
Rouxxxe
Lady Starstruck
M@niek
Snoes
Tinus
Susan
Phileine
Tania
Qiara
Happydobby
Suus
June
Elin
Pompoen
Guusje
Minx
Blond
Arwyn
Ibbeltje
Burn
Bazinga
36 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe gehecht zijn jullie aan je forumnaam?
Niet, want ik ben net gewisseld. Voor jullie heb ik de rest wel allemaal hetzelfde gelaten, zodat jullie me alsnog kunnen herkennen. Het is geen geheim ofzo
Gast- Gast
Zara schreef:Niet, want ik ben net gewisseld. Voor jullie heb ik de rest wel allemaal hetzelfde gelaten, zodat jullie me alsnog kunnen herkennen. Het is geen geheim ofzo
Zara
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Zara schreef:Niet, want ik ben net gewisseld. Voor jullie heb ik de rest wel allemaal hetzelfde gelaten, zodat jullie me alsnog kunnen herkennen. Het is geen geheim ofzo
Zara
Mooie naam he? Of doelde je meer op winkel
Gast- Gast
Zara schreef:Kowalski schreef:Zara schreef:Niet, want ik ben net gewisseld. Voor jullie heb ik de rest wel allemaal hetzelfde gelaten, zodat jullie me alsnog kunnen herkennen. Het is geen geheim ofzo
Zara
Haha allebei! Mooie naam, liefde voor de winkel en daarnaast vind ik jou gewoon tof!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Zara schreef:Kowalski schreef:Zara schreef:Niet, want ik ben net gewisseld. Voor jullie heb ik de rest wel allemaal hetzelfde gelaten, zodat jullie me alsnog kunnen herkennen. Het is geen geheim ofzo
Zara
Haha allebei! Mooie naam, liefde voor de winkel en daarnaast vind ik jou gewoon tof!
Aaahh dat vind ik lief!
Gast- Gast
Ik ben niet gehecht aan mijn forumnaam, maar in het dagelijkse leven word ik wel vaak zo genoemd.
Overigens vind ik naamswijzigingen best lastig, maar ik vind het nog veel erger als de avatar veranderd. Ik lees namelijk nooit de namen, maar herken jullie aan de plaatjes haha.
Overigens vind ik naamswijzigingen best lastig, maar ik vind het nog veel erger als de avatar veranderd. Ik lees namelijk nooit de namen, maar herken jullie aan de plaatjes haha.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn jullie flexibel?
» wat zijn jullie aan het doen?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Wat zijn jullie aan het doen?
» 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
» wat zijn jullie aan het doen?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Wat zijn jullie aan het doen?
» 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: