Hoe gehecht zijn jullie aan je forumnaam?
+32
Lejow
Discordia
Caroow
Steep
Marin
Alex
Kowalski
Stuiterbal
SoGood
Printje
mzcharlotte
Rouxxxe
Lady Starstruck
M@niek
Snoes
Tinus
Susan
Phileine
Tania
Qiara
Happydobby
Suus
June
Elin
Pompoen
Guusje
Minx
Blond
Arwyn
Ibbeltje
Burn
Bazinga
36 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Hoe gehecht zijn jullie aan je forumnaam?
Ik merk dat ik er zo aan gehecht ben, praat ook weleens tegen mezelf, en vanmiddag in de keuken liet ik iets vallen en zei ik "Da's niet handig Stof". Mijn man: "Wat zeg je nou?". "Euh, er ligt hier Stof"
Hoe gehecht zijn jullie aan je naam?
Hoe gehecht zijn jullie aan je naam?
Gast- Gast
Re: Hoe gehecht zijn jullie aan je forumnaam?
Haha
Ik ben helemaal niet gehecht aan m'n forumnaam, maar noem mezelf in topics soms ook gewoon bij m'n eigen naam, misschien dat ik m'n naam weer laat veranderen in Trisha, denk dat ik er dan wel iets meer waarde aan hecht, omdat ik gewoon Tris ben
Ik ben helemaal niet gehecht aan m'n forumnaam, maar noem mezelf in topics soms ook gewoon bij m'n eigen naam, misschien dat ik m'n naam weer laat veranderen in Trisha, denk dat ik er dan wel iets meer waarde aan hecht, omdat ik gewoon Tris ben
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Hahahaha!
Ik ben ook best gehecht aan M'n naam. Maar dat komt ook omdat ik zo ook door iedereen genoemd wordt in real life. Is echt M'n bijnaam, dus voor mij wel vrij normaal..
Ik ben ook best gehecht aan M'n naam. Maar dat komt ook omdat ik zo ook door iedereen genoemd wordt in real life. Is echt M'n bijnaam, dus voor mij wel vrij normaal..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh helemaal niet zo. Gebruik hem thuis zeker niet haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wahaha, Stofje! Ik gebruik mijn naam in het dagelijks leven niet. Maar ik ben er wel in zo'n mate gehecht aan, dat ik hem al een jaar of 8 heb en hem ook niet ga veranderen.
Gast- Gast
Ik ben er niet aan gehecht.
Wil ook wel een andere, maar weet niet wat.
Wil ook wel een andere, maar weet niet wat.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Youandi schreef:Wahaha, Stofje! Ik gebruik mijn naam in het dagelijks leven niet. Maar ik ben er wel in zo'n mate gehecht aan, dat ik hem al een jaar of 8 heb en hem ook niet ga veranderen.
+1
Gast- Gast
Ja toch wel! Aan de ene kant ben ik hem wel zat, aan de andere kant. Deze naam past gewoon bij mij, als forumnaam. Ik praat trouwens nooit tegen mezelf als in: "Chance doe eens normaal" ofzo.
Waar ik wel enorm van baal als mensen hier niet Chance typen maar Change. Damnit denk ik dan, LEES eens goed.
Waar ik wel enorm van baal als mensen hier niet Chance typen maar Change. Damnit denk ik dan, LEES eens goed.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Met mijn vorige naam had ik het niet, Stof bekt gewoon lekker denk ik
Gast- Gast
Niet zo heel erg, vind het vooral een grappige naam. Het past wel bij me.
Gast- Gast
Chance schreef:
Heb ik ook wel een beetje als ik Brigit of iets dergelijks zie staan
Gast- Gast
Behoorlijk en gebruik het ook vaak aangezien het de afkorting van de naam van een van de katten is
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
O, het is bij mij ook de naam van een niet nader te omschrijven huishoudelijk apparaat (wil wel een beetje anoniem blijven), daar gebruik ik het ook voor.Minx schreef:Behoorlijk en gebruik het ook vaak aangezien het de afkorting van de naam van een van de katten is
Gast- Gast
Ik ben helemaal niet aan mijn forumnaam gehecht. Kwam het tegen ergens op internet en vond het wel leuk voor een forumnaam.
Gast- Gast
Niet, maar goed ik ben dan ook een 'fluisteraar'. Ik wil wat actiever gaan posten onder een andere naam
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Guusje schreef:Niet, maar goed ik ben dan ook een 'fluisteraar'. Ik wil wat actiever gaan posten onder een andere naam
Gast- Gast
Ik heb een beetje een haatliefdeverhouding met mijn naam. Als ik weer moet inloggen aan het begin van de maand vervloek ik mezelf soms dat ik zoiets stoms heb bedacht. Maar tegelijkertijd is het wel iets wat bij mij past.
Ik houd sowieso niet van veranderingen, dus ik denk dat ik nog heeeeeel lang dezelfde naam en avatar houd.
Ik houd sowieso niet van veranderingen, dus ik denk dat ik nog heeeeeel lang dezelfde naam en avatar houd.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Guusje schreef:Niet, maar goed ik ben dan ook een 'fluisteraar'. Ik wil wat actiever gaan posten onder een andere naam
Dat dat met enthousiasme zou worden ontvangen had ik dan weer niet verwacht . Nu nog inspiratie voor een nickname...
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
тыквашка schreef:Ik heb een beetje een haatliefdeverhouding met mijn naam. Als ik weer moet inloggen aan het begin van de maand vervloek ik mezelf soms dat ik zoiets stoms heb bedacht. Maar tegelijkertijd is het wel iets wat bij mij past.
Daar had ik nog nooit bij nagedacht!
Ik ben wel blij met mijn forumnaam, lekker kort en het is gebaseerd mijn bijnaam (=bekend chipsmerk).
Gast- Gast
Ik ben niet zo gehecht aan de naam. En ik heb mezelf er ook nog niet op betrapt mezelf zo te noemen in het dagelijks leven. Hier ben ik Maura en thuis ben ik gewoon mijn eigen naam.
Gast- Gast
Maura schreef:Ik ben niet zo gehecht aan de naam. En ik heb mezelf er ook nog niet op betrapt mezelf zo te noemen in het dagelijks leven. Hier ben ik Maura en thuis ben ik gewoon mijn eigen naam.
Maar als je je profiel verwijdert, en jezelf weer aanmeldt, neem je wel weer deze naam aan. Is dat dan gemakzucht?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben (nog?) niet echt gehecht aan mijn forumnaam, maar ik vind het wel een hele mooie naam!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Gehecht
Zou geen andere naam willen en ook geen andere avatar. Heb op het oude forum wel een andere avatar gehad!
Zou geen andere naam willen en ook geen andere avatar. Heb op het oude forum wel een andere avatar gehad!
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn jullie flexibel?
» wat zijn jullie aan het doen?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Wat zijn jullie aan het doen?
» 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
» wat zijn jullie aan het doen?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Wat zijn jullie aan het doen?
» 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: