Hoe gehecht zijn jullie aan je forumnaam?
+32
Lejow
Discordia
Caroow
Steep
Marin
Alex
Kowalski
Stuiterbal
SoGood
Printje
mzcharlotte
Rouxxxe
Lady Starstruck
M@niek
Snoes
Tinus
Susan
Phileine
Tania
Qiara
Happydobby
Suus
June
Elin
Pompoen
Guusje
Minx
Blond
Arwyn
Ibbeltje
Burn
Bazinga
36 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe gehecht zijn jullie aan je forumnaam?
Niet gehecht, maar ik vind m wel leuk.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Haha, Stof, wat grappig
Ik ben totaal niet gehecht aan deze naam, vind hem nogal onopvallend, maar ik weet niet echt een betere.
Ik ben totaal niet gehecht aan deze naam, vind hem nogal onopvallend, maar ik weet niet echt een betere.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Neee, Guusje is leuuuuk! Gewoon een opvallende avatar nemen en meer posten.Guusje schreef:Stofzuiger schreef:Guusje schreef:Niet, maar goed ik ben dan ook een 'fluisteraar'. Ik wil wat actiever gaan posten onder een andere naam
Dat dat met enthousiasme zou worden ontvangen had ik dan weer niet verwacht . Nu nog inspiratie voor een nickname...
Gast- Gast
Chance schreef:Maura schreef:Ik ben niet zo gehecht aan de naam. En ik heb mezelf er ook nog niet op betrapt mezelf zo te noemen in het dagelijks leven. Hier ben ik Maura en thuis ben ik gewoon mijn eigen naam.
Maar als je je profiel verwijdert, en jezelf weer aanmeldt, neem je wel weer deze naam aan. Is dat dan gemakzucht?
Ik moest even nadenken over wat je zei.
De andere naam paste gewoon niet bij mij. Ik ben toch wel meer een Maura. En ik verander hem nu ook niet meer. Maar echt gehecht? Nee, ik geloof niet dat ik echt gehecht ben aan deze naam.
Gast- Gast
Ik ben er niet gehecht aan, maar hij past wel bij me.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Neee, Guusje is leuuuuk! Gewoon een opvallende avatar nemen en meer posten.Guusje schreef:Stofzuiger schreef:Guusje schreef:Niet, maar goed ik ben dan ook een 'fluisteraar'. Ik wil wat actiever gaan posten onder een andere naam
Dat dat met enthousiasme zou worden ontvangen had ik dan weer niet verwacht . Nu nog inspiratie voor een nickname...
Hmm, tja op dit moment heb ik ook niet veel meer inspiratie haha.. Laat het maar even zo.
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Ik vind deze avatar ook leuk hoor, Guusje. Je naam alleen echt niet veranderen!
Gast- Gast
+ 1! Dan houdt ik al die naamswijzigingen echt niet meer bij..Smikkell schreef:Ik vind deze avatar ook leuk hoor, Guusje. Je naam alleen echt niet veranderen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben altijd happydobby, verander die ook niet meer, niemand heeft happydobby.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik ben wel gehecht aan Qiara. Ik vind het al langer een mooie naam.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb deze naam al zo'n 12 jaar hier dus het zou raar zijn om ineens een andere naam te hebben. De enige keer dat ik anders heette was toen yes die nummertjes erachter had geplakt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Hadewijch schreef:Niet gehecht, maar ik vind m wel leuk.
Ik vind hem ook leuk Ik ben wel gehecht aan mijn naam en denk ook wel dat ik hem hou, aangezien jij mijn optie voor een eventuele nieuwe naam nu hebt gebruikt
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik ben wel gehecht aan mijn forumnaam, daarom verander ik m ook niet.
Gast- Gast
Het schiet wel eens door mij hoofd om mijn account te laten verwijderen en opnieuw te beginnen. Maar dan voelt het toch alsof ik punkie in de steek laat haha. Neehh en wat moet ik dan kiezen!
Neeh punk'd is gewoon goed
Neeh punk'd is gewoon goed
Gast- Gast
Phileine schreef:Hadewijch schreef:Niet gehecht, maar ik vind m wel leuk.
Ik vind hem ook leuk Ik ben wel gehecht aan mijn naam en denk ook wel dat ik hem hou, aangezien jij mijn optie voor een eventuele nieuwe naam nu hebt gebruikt
Oh echt , wat grappig! En sorry dan .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Het is gewoon mijn eigen naam, dus ja,
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ben er niet aan gehecht, al is het wel afgeleid van mijn eigen naam en word ik zo ook wel vaak genoemd. Zou ook wel een andere naam hier willen, maar dan begin ik voor mijn gevoel weer helemaal overnieuw.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik ben er niet aan gehecht, gebruik hem sowieso niet in het dagelijkse leven. Al moet ik wel zeggen dat ik denk ik niet snel een andere naam zou nemen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Tja thuis heet ik ook zo haha
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik ben meer gehecht aan mijn oude forumnaam. Die gebruik ik voor de rest overal op internet. Als iemand anders die gebruikt word ik ook echt boos hahaha
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Ik ben meer gehecht aan mijn oude forumnaam. Die gebruik ik voor de rest overal op internet. Als iemand anders die gebruikt word ik ook echt boos hahaha
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben niet gehecht aan m'n forumnaam. Zou ook zo op een ander over kunnen stappen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Arwyn schreef:Ik ben er niet aan gehecht.
Wil ook wel een andere, maar weet niet wat.
Guusje schreef:Dat dat met enthousiasme zou worden ontvangen had ik dan weer niet verwacht . Nu nog inspiratie voor een nickname...
Punk'd schreef:Het schiet wel eens door mij hoofd om mijn account te laten verwijderen en opnieuw te beginnen. Maar dan voelt het toch alsof ik punkie in de steek laat haha. Neehh en wat moet ik dan kiezen!
.
Tinus schreef:Ben er niet aan gehecht, al is het wel afgeleid van mijn eigen naam en word ik zo ook wel vaak genoemd. Zou ook wel een andere naam hier willen, maar dan begin ik voor mijn gevoel weer helemaal overnieuw.
Rouxxxe schreef:Ik ben niet gehecht aan m'n forumnaam. Zou ook zo op een ander over kunnen stappen.
Allemaal: NEEEEEE! Ook maar de lichtste overweging: NEEEEEE! Kappen nou met die naamsveranderingen . Als jullie er niet aangehecht zijn, dan ik wel. Ik kan al die naamsveranderingen niet bijbenen. En ik kan niet zo goed tegen veranderingen. Dus alsjeblieft, neem mij in overweging als je dreigt je naam te willen veranderen.
Ik ben van het oude forum hier met een nieuwe naam gekomen. Maar ik heb 'm ook best weer snel naar mijn oude vertrouwde naam terug laten zetten. Oftewel, ja ik ben ook aan mijn forumnaam gehecht.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Hadewijch schreef:Phileine schreef:Hadewijch schreef:Niet gehecht, maar ik vind m wel leuk.
Oh echt , wat grappig! En sorry dan .
Alleen maar handig, dan moet ik deze naam wel houden Nee, zonder gekheid, ik vind mijn naam nog steeds leuk, dus het blijft voorlopig zo.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn jullie flexibel?
» wat zijn jullie aan het doen?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Wat zijn jullie aan het doen?
» 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
» wat zijn jullie aan het doen?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Wat zijn jullie aan het doen?
» 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: