Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil ander haar!

+7
Lotus_
Bliss
Starla
sanne-84
Phileine
Caresses
Discordia
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik wil ander haar! - Pagina 2 Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  lein zo 24 jun 2012 - 9:27

Dreads van je eigen haar krijg je er alleen maar uit door ze eraf te knippen.Dus als je ze zat bent krijg je toch een kort koppie. Zou er dus wel even heel goed over na denken , want je kan ze er niet meer uithalen.

lein
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 24-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! - Pagina 2 Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Starla zo 24 jun 2012 - 9:35

Ook dat is niet waar, hoe mensen daar toch bij komen. Je kunt echte dreads er prima uithalen hoor, mijn haar was nog mooi en gezond tot iets boven mijn schouders. (Ik had dreads tot mijn ellebogen, het onderste stuk was wel helemaal kapot en droog, mede omdat ze gezet zijn met permanentvloeistof, en omdat ik de onderkant had bewerkt met een viltnaald.)
Ligt eraan hoe je ze laat zetten en hoe je ze bijwerkt, hoe je haar er weer uit komt.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! - Pagina 2 Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 9:41

Ik zou eerst voor nep gaan en ze op een goede manier laten zetten en als het je echt goed bevalt, echte nemen.
Ik heb beide gehad ( neppe, heb ik nu) en beide hoeven niet te stinken, mits je ze goed verzorgt.
Wel jeuken ze allebei.
Aan echte dreads heb je trouwens wel veel onderhoud.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! - Pagina 2 Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  lein zo 24 jun 2012 - 9:49

Ja maar als zij ze 1 keer wil om het te proberen, dan kan je ze er niet zomaar weer uithalen.Dan is dat haar beschadigt en behandelt met permanent vloeistof dus de mooie krullen zijn weg. Bij jou was het haar tot je schouders waarschijnlijk niet behandelt met permanent vloeistof, en dus nog gezond.De rest heb je er waarschijnlijk af moeten knippen.

lein
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 24-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! - Pagina 2 Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 9:49

T Als je trouwens neppe laat zetten moet je wel je eigen haar volledig weg laten werken. Zeker krullen gaan vreselijk klitten als je ze er los tussen laat hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! - Pagina 2 Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Starla zo 24 jun 2012 - 10:22

@ Leine, je kunt ze ook zetten zonder permanentvloeistof dus dat hoeft niet. Bij mij was het kapotst inderdaad het stuk waar permanentvloeistof in gezeten heeft, en dat was ook het stuk wat ik het meest bijgewerkt had, dus daar heb je gelijk in. Maar het is dus niet zo dat je meteen kort haar moet als je ze niet meer wil, of dat je haar helemaal verpest is. Over echte dreads moet je goed nadenken, het kost veel tijd, ook voor ze echt mooi worden, het is niet de bedoeling ervan dat ze er maar kort in zitten. Hoe ouder hoe mooier, proberen is dus niet handig, dan kun je beter neppe laten invlechten.

En inderdaad je eigen haar bij nepdreads laten wegwerken, klit niet zo erg ziet er ook mooier uit vind ik.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! - Pagina 2 Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 18:11

Ik ga er sowieso nog eens goed over nadenken. Ik heb op zich vrij lang haar zonder krullen. (bh bandje) dus ik zal ze dan korter moeten knippen wil ik nep zetten. Dreads van mijn eigen haar doe ik sowieso niet. Bedanks voor het advies. Ik blijf het erg leuk vinden, een keer iets anders dan anders. Maar als mijn krullen te veel eronder lijden zou ik het wel erg jammer vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! - Pagina 2 Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Starla zo 24 jun 2012 - 21:01

Waarom moet je het korter knippen dan?
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! - Pagina 2 Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 5:58

Dan heb je je inspiratie zeker van G.raspop? Ik wil ander haar! - Pagina 2 561177 Ik wilde altijd dreads, maar heb het uiteindelijk nooit gedaan omdat ik altijd spijt krijg van dat soort dingen. In mijn vriendengroep zijn er een aantal met dreads en dat is alles behalve onverzorgd, vies en stinkend. Ik denk dat je dat zelf erg in de hand hebt qua hygiene.

Ik zou dan ook eerst nepdreads nemen en als dat mooi staat met je eigen haar doen. Ik heb mijn haar wel eens laten invlechten met nephaar en dat deed zo zeer (hoofdpijn en wondjes van de spanning die erop staat), dat ik het er na 3 dagen alweer uit had. Lijkt me ook wel een beetje met nepdreads het geval.

Succes met je keuze in ieder geval!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! - Pagina 2 Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum