Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil een ander kapsel

+3
Julia
loura
Lavendel
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Ik wil een ander kapsel

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 3:55

Ik draag mijn haar al jaren hetzelfde; pony met een speldje naar achteren en een beetje bol, en dan achter een klem erin.
Alleen ben ik dit een beetje zat. Het is zo saai! Omdat ik 2 kruinen heb, kan ik geen rechte of schuine pony, maar moet het in een soort van scheiding dragen. Het is vrij dun, dus liever geen lagen (dan voelt het zo dun), maar wel met slag. Ik wil het ook vast kunnen dragen, want het gevoel van haar in mijn gezicht kan me enorm irriteren en ik moet het vast kunnen doen met sporten en in de zomer (ik zweet nogal en dan gaat mijn haar plakken en kroezen).
Dus, wie heeft dé tip?
Qua kleur wil ik deze kleur houden, dit is mijn eigen kleur. Lichter liever niet, omdat het dan helemaal ontkleurd moet worden en donkerder maakt me bleek.
Zo is het nu:
Ik wil een ander kapsel Foto-6V8MQ6EK
Ik wil een ander kapsel 309796_2609785690862_1441582922_2976084_1318553793_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Lavendel vr 18 nov 2011 - 5:34

Ik vind je haar prachtig, vooral als het loshangt. Misschien moet je het vaker los dragen, nu is het winter dus minder warm. Het is even een paar dagen wennen maar daarna merk je niet meer dat het los hangt.
En misschien een lange bob die schuin naar voren loopt?

Ik wil een ander kapsel HOW-TO-de-faux-bob_article_full

(Dit is een faux bob maar je snapt het idee Wink)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 6:44

Ik vind het juist niet mooi staan los, denk dat mijn gezicht daar te rond voor is. Op de onderste foto had ik ook eerst de carmen set in gehad, dus als ik het los wil dragen is het veel werk. Ik heb ook wel eens aan een bob gedacht, maar twijfel zo of mijn haar daar niet te dun voor is, dan wordt het zo lijzig. Een permanent lijkt me wel mooi, met een grove krul, alleen dat is zo slecht voor mijn haar. Ik ben een paar jaar geleden heel veel haar verloren, ik had altijd een mooie volle bos, maar de dermatoloog heeft me al verteld dat ht niet meer terug gaat groeien. Dus dat mooie lange haar krijg ik toch niet meer terug.
Vind het echt lastig, ben bang dat ik super spijt ga krijgen. Heb het ooit laten knippen, en daar had ik zoveel spijt van, hoewel iedereen het leuk vond. Nu heb ik het alweer 8 jaar zo lang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  loura vr 18 nov 2011 - 6:50

Heb je ook een foto dat je haar gewoon los is zonder dat er iets mee gedaan is? Dat het gewoon hangt zeg maar? Want op die fotos lijkt het best vol!

Het is lastig om echt iets anders te nemen als je geen lagen wilt en niet te kort want dan kom je al snel uit bij gewoon een stukje eraf knippen. Ik denk dat een bob makkelijk kan trouwens hoor! Ik heb zelf ook fijn haar en het net over mijn schouders op 1 laag
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 6:56

Ik denk dat tot je schouders mooi is en je haar lijkt dan ook wat voller

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 6:59

Ja, ik heb mijn haar even los gedaan en een foto gemaakt. Make-uploos, dus even alleen naar mn haar kijken Wink
**


Laatst aangepast door Bobbie op vr 18 nov 2011 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 7:06

Ik wil een ander kapsel Fspe10
Ik wil een ander kapsel Fspe12
Ik wil een ander kapsel Sol4b
Ik wil een ander kapsel Coiff18

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  loura vr 18 nov 2011 - 7:10

Ik heb dunner haar hoor! Dus je kan het makkelijk hebben een bob Very Happy Zoals:

Ik wil een ander kapsel Schermafbeelding2011111w


Deze vind ik zelf echt mooi...
Ik wil een ander kapsel Schermafbeelding2011111y

Met slag kan het ook goed
Ik wil een ander kapsel Schermafbeelding2011111
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 7:15

loura schreef:Ik heb dunner haar hoor! Dus je kan het makkelijk hebben een bob Very Happy Zoals:




Met slag kan het ook goed
Ik wil een ander kapsel Schermafbeelding2011111

Deze vind ik wel mooi, alleen wordt t bij mij wat minder vol dan. Die andere kapsels gaan bij mij niet, omdat mijn pony echt niet naar voren wil, ook niet schuin. De tweede met rechte pony vind ik ook wel echt mooi overigens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Julia vr 18 nov 2011 - 7:40

Bobby, ik vind je haar juist prachtig zo zonder carmenset en zonder pony naar achteren! En je hebt al helemaal geen dik hoofd, hoe kom je daar nu weer bij dan haha laughcry Ik zou het of zo laten of idd een langere bob nemen, ik denk dat dat je gezicht mooi laat uitkomen.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Arwyn vr 18 nov 2011 - 8:58

Jij hebt echt geen rond hooft hoor!
Los vind ik je erg leuk staan smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Queen vr 18 nov 2011 - 8:58

Ik denk dat een rechte pony echt prachtig staat.
Zeker niet kortknippen, je hebt zulk mooi haar, jaloers!


Edit: ik heb ook een kruin in mijn pony, maar ben naar een goede kapper geweest die daar iets moois van heeft gemaakt! Geen last van de kruin in mijn pony!
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 22:48

Queen schreef:Ik denk dat een rechte pony echt prachtig staat.
Zeker niet kortknippen, je hebt zulk mooi haar, jaloers!


Edit: ik heb ook een kruin in mijn pony, maar ben naar een goede kapper geweest die daar iets moois van heeft gemaakt! Geen last van de kruin in mijn pony!

Welke kapper was dat? Ik heb al van alles geprobeerd, maar het is nog nooit gelukt om mijn pony naar voren, naar rechts of naar links te krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Toet za 19 nov 2011 - 1:14

Waar zitten je kruinen precies dan Bobbie? Ik heb 4 kruinen en mijn kapsters passen het kapsel daar altijd op aan, zodat het uiteindeijk toch mooi valt.
Als de kruin echt in de weg zit kunnen ze met permanent vloeistof je haar 'de andere kant' op laten vallen, alleen groeit dat natuurlijk weer heel snel uit omdat het maar om de eerste paar centimeter van je haar gaat.

Ik zou er niet te veel aan doen eigenlijk, je hebt prachtig haar. Kort lijkt me niks voor jou, maar als je het wil moet je het gewoon eens proberen. Een recht pony lijkt me mooi bij je.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Blond za 19 nov 2011 - 2:05

Ik zou geen kort haar nemen, als je dat eigenlijk niet echt ziet zitten. Een jaar geleden liet ik me omlullen door een kapster door een soort schuine bob te nemen. Ik had SPIJT!

Ik vind je haar echt super leuk zitten, ook vast, ik zou er niets aan doen als ik zulk haar had.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 5:51

Hmm jullie hebben dezelfde reacties als mijn vriendinnen en mijn vriend. Iedereen vindt dat ik het lang moet laten. Dan moet ik dat maar doen, ik vind het alleen zo saai! Toch maar eens kijken of er een kapper is die er een pony in kan knippen. Ik wil dan alleen niet dat het vanaf de voorkant naar achteren zo schuin wordt geknipt, dan heb iik altijd van die dunne plukjes aan de zijkant. Dus denk dat t dan een rechte pony moet worden. Mijn kruintjes zitten overigens vanuit het midden aan beide kanten ongeveer 5 cm naar rechts en links. Ik heb er ook nog een bovenop mijn hoofd, daar zit dan ook altijd een bobbeltje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Queen za 19 nov 2011 - 8:19

Bobbie schreef:Hmm jullie hebben dezelfde reacties als mijn vriendinnen en mijn vriend. Iedereen vindt dat ik het lang moet laten. Dan moet ik dat maar doen, ik vind het alleen zo saai! Toch maar eens kijken of er een kapper is die er een pony in kan knippen. Ik wil dan alleen niet dat het vanaf de voorkant naar achteren zo schuin wordt geknipt, dan heb iik altijd van die dunne plukjes aan de zijkant. Dus denk dat t dan een rechte pony moet worden. Mijn kruintjes zitten overigens vanuit het midden aan beide kanten ongeveer 5 cm naar rechts en links. Ik heb er ook nog een bovenop mijn hoofd, daar zit dan ook altijd een bobbeltje.

Misschien kun je wat meer in de weer gaan met een stijltang, opsteken, van die leuke warrige vlechten etc. Ik vind op Youtube altijd de leukste hairtutorials. Op die manier is je lange haar nooit saai!
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een ander kapsel Empty Re: Ik wil een ander kapsel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum