Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil ander haar!

+7
Lotus_
Bliss
Starla
sanne-84
Phileine
Caresses
Discordia
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Ik wil ander haar!

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 20:26

Ik ben gisteren naar een festival geweest en heb daar met een meisje gesproken die dreads in het haar had. Nu heb ik dat altijd mooi gevonden alleen ik kan en mag helemaal niks met mijn haar... tot 20 Augustus dan, want dan ben in officieel de dienst uit.

Het lijkt mij dus wel leuk om een keer iets anders te doen met mijn haar. Ik ben absoluut niet van de kleuren en wil het liefste mijn eigen haarkleur houden. Blond, rood etc past niet echt bij me. Nu zit ik te denken om een keertje dreads te laten zetten, het hoef niet opvallend te zijn? Maar meer dreads in mijn eigen haarkleur. Ik weet dat een oud schoolgenootje kapster is en dreads zet, dus heb haar al om advies gevraagd. Ik ben super blij met mijn krullen maar ik kan er zo weinig mee. Maar ook al zou ik dit laten doen, hoop ik dat mijn krullen niet te veel schade oplopen. Ook wil ik niet mijn haar afknippen want dan ben ik net een schaapje.

Hebben jullie nog tips en adviezen? Of misschien nog andere ideeen voor krullen? Zijn er meiden die dreads hebben gehad en hoe is dat bevallen? (foto mag Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Discordia za 23 jun 2012 - 20:34

Oh ben jij t Very Happy

Ik zou geen dreads doen als ik jou was. Dat is gewoon niet meer hip Embarassed Stuk korter maken en blonderen? Zou je best goed staan denk ik smile
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 20:38

Wist je dat niet? Wink

Joh maak mij het nu uit of het hip is. Ik loop altijd 100 m achter de nieuwste mode aan. Ik wil ander haar! 1578173417 Op zich mag mijn haar wel iets korter maar niet te kort, sowieso niet boven mijn schouders. Blond lijkt mij helemaal niks Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Discordia za 23 jun 2012 - 20:41

Jouw haar, jouw feestje. Ik heb een hekel aan nepdreads omdat ze er zo nep uitzien en een hekel aan echte omdat mensen die ze hebben er vaak toch een beetje groezelig en onprofessioneel uit zien.

Maar misschien heb je gewoon even totaal iets anders nodig voor je haar, weet ik veel. Gewoon om even helemaal los te breken van je oude leventje. Nepdreads ben je ook zo weer kwijt.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 20:44

Ik vind dreads er altijd wat onvolwassen uit zien bij volwassenen. Zo van 'kijk, ik wil perse weer 16 lijken!'. Ik zou dat dus niet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Caresses za 23 jun 2012 - 20:55

Ik zou wel lekker voor dreads gaan. Anders blijft het misschien altijd in je hoofd spoken, en om er op je 50e nog eens aan te beginnen omdat je het altijd nog wilde.. nee dan kan je het beter nu doen smile Zo heb ik ook mijn haar een keer best opvallend gehad, vond het heel eng, maar nu kan het nog.

Verder heb ik geen haar ideeën voor jou. Ik vind je haar nu mooi.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 20:58

Met haar haar hoeft ze toch weinig nephaar? Ze kan het grotendeels van haar eigen haar laten doen.

En ze zegt net dat ze niet kort wil en geen blond enzo, komt het advies kort en blond Laughing

Ik vind dreads ook niks en denk dat je eigen haar best een optater krijgt maar dat krijgt het ook van permanenten en stijlen.. Als jij het leuk vindt, gewoon doen, het kan nu en je kan beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Discordia za 23 jun 2012 - 21:05

Parel schreef:Met haar haar hoeft ze toch weinig nephaar? Ze kan het grotendeels van haar eigen haar laten doen.

En ze zegt net dat ze niet kort wil en geen blond enzo, komt het advies kort en blond Laughing

Ik vind dreads ook niks en denk dat je eigen haar best een optater krijgt maar dat krijgt het ook van permanenten en stijlen.. Als jij het leuk vindt, gewoon doen, het kan nu en je kan beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan.

Ik geef ondankt haar mening, toch graag nog even die van mezelf angel
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 21:08

Uhhhh, kort en blond vind ik nog heftiger dan dreads. Ik kan mezelf niet eens voorstellen met kort, blond haar. :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Phileine za 23 jun 2012 - 22:09

Als je dreads wil proberen, dan zou ik het gewoon doen. Ik zou dan wel gaan voor echte dreads, met krullen worden dreads vaak ook net iets mooier. Ik heb twee keer dreads gehad, echte, en het is mij goed bevallen, al zou ik ze nu niet meer willen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  sanne-84 za 23 jun 2012 - 22:21

Waarom zou je dreads willen?
Nmi is dat om je haar voller te maken (maar dat heb jij zeker niet nodig!) En om haar langer te maken. Je krullen behoud je wel gewooon met dreads.
Wat je anders zou kunnen doen geen idee, ik kom niet verder dan een keer stylen (maar dat is dan eenmalig)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Starla za 23 jun 2012 - 22:25

Gewoon doen smile Die dingen zijn er toch zo weer uit als je het zat bent. Ik vind het niet 'ikwiljonglijken' staan hoor, ligt er een beetje aan hoe je ze doet. Ik heb ook 2 keer echte dreads gehad I love you, vind het nog steeds erg mooi! (Alleen zo veel gedoe om ze bij te werken/wassen/er weer uit te halen). Nu kan het, dus ik zou het gewoon doen als ik jou was smile
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Bliss za 23 jun 2012 - 22:28

Ik zou het ook doen! Je wil het al zo lang en binnenkort kan het eindelijk. Als t niet bevalt, zijn ze er zo weer uit toch?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 22:38

Nepdreads zijn er zo weer uit, dus als je dat leuk lijkt zou ik het gewoon doen. Ik heb ze ook een tijdje gehad (toen ik 16 was) en kreeg er wel knallende koppijn van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 22:45

sanne-84 schreef:Waarom zou je dreads willen?
Nmi is dat om je haar voller te maken (maar dat heb jij zeker niet nodig!) En om haar langer te maken. Je krullen behoud je wel gewooon met dreads.
Wat je anders zou kunnen doen geen idee, ik kom niet verder dan een keer stylen (maar dat is dan eenmalig)
Omdat ik al jaren hetzelfde heb, bij Defensie zijn kleuren en aparte kapsels not-done. Soms is iets anders dan anders best leuk. Bovendien wil ik geen jaren met extreme kapsels rondlopen. En bovendien is extreem in verschillende vormen te bekijken. Stijlen doe ik af en toe, dat staat best leuk. Maar voordat ik iets doe moet ik wel weten of mijn krullen niet te veel schade oplopen omdat ik al snel op een pluisje lijk. En kort en blond zou denk ik, maar daar heb ik niet zoveel kennis is schadelijk zijn voor krullen dan 1 x dreads. Daarom wil ik ook niet kleuren smile Ik vind aparte kapsels altijd mooi om te zien. Denk dat er niks mis mee is als ik ook een lekker gek doe, sowieso als je altijd aan een bepaalde stijl hebt moeten voldoen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  sanne-84 za 23 jun 2012 - 23:03

Ow wacht je bedoelt echt dreads ipv hairextensions?
Ja dan is het idd wel wat aparter en zou ik zeggen doe eens gek. Maar of he schadelijk is etc weet ik niet..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Starla za 23 jun 2012 - 23:08

Ik had begrepen nepdreads. Van echte dreads gaat je haar wel goed kapot, en die worden ook pas mooi na een tijdje.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 23:10

Juist andersom. Als ik dreads van mijn eigen haar maak kan ik mijn krullen echt vergeten, dan wordt het alsnog kort en blond. Wink Ik wacht nog even op antwoord terug. Ik heb gevraagd of ik bij haar langs kon komen misschien dat zij nog andere ideeen heeft, mochten dreads het niet worden. En ja stiekem vind ik het erg leuk dat ik na zoveel jaar eindelijk iets anders mag en kan doen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 23:32

Dreads stinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 23:57

Charlie schreef:Dreads stinken.
Daar heb je een punt. Maar bij extensions valt het toch mee? Heb wel eens mensen gezien met echte dreads die zo smerig waren, dat idd niet te pruimen is. Maar neem aan dat het ook aan jezelf ligt, hoe jij met haar verzorging omgaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Lotus_ zo 24 jun 2012 - 0:36

Dropdraakje schreef:
Charlie schreef:Dreads stinken.
Daar heb je een punt. Maar bij extensions valt het toch mee? Heb wel eens mensen gezien met echte dreads die zo smerig waren, dat idd niet te pruimen is. Maar neem aan dat het ook aan jezelf ligt, hoe jij met haar verzorging omgaat.

Ik heb 2 keer extensions gehad. Ik heb ze er beide keren binnen 1 a 2 weken er weer uitgehaald. Ik vond het zo zwaar, kreeg er echt hoofdpijn van. Vond het toen wel jammer want vond het wel leuk.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Arwyn zo 24 jun 2012 - 0:59

Bij mij valt nu trouwens ook eindelijk het kwartje, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  girli zo 24 jun 2012 - 1:17

Arwyn schreef:Bij mij valt nu trouwens ook eindelijk het kwartje, haha.
+ 1
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Rovine zo 24 jun 2012 - 1:20

Je kunt eventueel ook zelf neppe dreads maken van nephaar. Dat vind ik zelf ook wat mooier dan die voorgedraaide, die zien er vrij onnatuurlijk uit.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Starla zo 24 jun 2012 - 2:07

Stinken heeft niets te maken met dreads, als ze stinken doe je echt iets niet goed Wink Neppe maken van haar vind ik ook mooier, maar, dan moet het wel goed gedaan zijn (kost veel tijd), anders zijn het van die vlassige pluisdingen en dat ziet er echt niet uit.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ander haar! Empty Re: Ik wil ander haar!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum