Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen? Empty Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?

Bericht  Mizz_S za 23 jun 2012 - 1:05

Mijn man en ik willen graag een goedkope tablet kopen (max 200 euro), maar we hebben er niet echt verstand van. We willen m vooral om mee te nemen op vakantie, dat we dan makkelijk op internet kunnen, en voor thuis om spelletjes te doen en filmpjes te kijken enzo. We hebben allebei geen smartphone, dus ik vind het ook leuk om er apps op te hebben die je ook op je smartphone hebt zeg maar. Het hoeft dus geen super apparaat te zijn, maar vooral makkelijk werken en licht zijn en niet al te groot.
Jullie tips waar we bij de aanschaf op moeten letten? En misschien nog bepaalde merken/types ofzo die jullie hebben en goed bevallen, of die je juist zou afraden?
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen? Empty Re: Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?

Bericht  Plien84 za 23 jun 2012 - 1:44

Wij hebben van de week de aanbieding van het kruidvat gekocht, hij bevalt voor de prijs heel goed. In het begin wel wat problemen maar na het terugzetten van de fabrieksinstellingen prima. In de winkel is hij volgens mij vrijwel overal uitverkocht, maar online is hij nog wel te bestellen. Wel een levertijd van 4 weken. Of je moet eens wat minder druk bezochte kruidvatten afbellen.

https://online.kruidvat.nl/product/69544/ANDROID40TM97PROFESSIONALTABLETPC.html

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen? Empty Re: Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?

Bericht  Cheesegirl za 23 jun 2012 - 4:54

Je zegt dat je hem bijvoorbeeld op vakantie wilt gebruiken en dan op internet. Volgens mij (weet het niet zeker hoor) heb je dan toch een abonnement nodig of wifi van bijv je hotel.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen? Empty Re: Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?

Bericht  Mizz_S za 23 jun 2012 - 5:29

Cheesegirl schreef:Je zegt dat je hem bijvoorbeeld op vakantie wilt gebruiken en dan op internet. Volgens mij (weet het niet zeker hoor) heb je dan toch een abonnement nodig of wifi van bijv je hotel.

Ja, maar je kunt tegenwoordig toch wel bijna overal wifi gebruiken, vaak zelfs gratis, dus dat lijkt me geen probleem.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen? Empty Re: Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum