Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?
Mijn man en ik willen graag een goedkope tablet kopen (max 200 euro), maar we hebben er niet echt verstand van. We willen m vooral om mee te nemen op vakantie, dat we dan makkelijk op internet kunnen, en voor thuis om spelletjes te doen en filmpjes te kijken enzo. We hebben allebei geen smartphone, dus ik vind het ook leuk om er apps op te hebben die je ook op je smartphone hebt zeg maar. Het hoeft dus geen super apparaat te zijn, maar vooral makkelijk werken en licht zijn en niet al te groot.
Jullie tips waar we bij de aanschaf op moeten letten? En misschien nog bepaalde merken/types ofzo die jullie hebben en goed bevallen, of die je juist zou afraden?
Jullie tips waar we bij de aanschaf op moeten letten? En misschien nog bepaalde merken/types ofzo die jullie hebben en goed bevallen, of die je juist zou afraden?
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?
Wij hebben van de week de aanbieding van het kruidvat gekocht, hij bevalt voor de prijs heel goed. In het begin wel wat problemen maar na het terugzetten van de fabrieksinstellingen prima. In de winkel is hij volgens mij vrijwel overal uitverkocht, maar online is hij nog wel te bestellen. Wel een levertijd van 4 weken. Of je moet eens wat minder druk bezochte kruidvatten afbellen.
https://online.kruidvat.nl/product/69544/ANDROID40TM97PROFESSIONALTABLETPC.html
https://online.kruidvat.nl/product/69544/ANDROID40TM97PROFESSIONALTABLETPC.html
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Je zegt dat je hem bijvoorbeeld op vakantie wilt gebruiken en dan op internet. Volgens mij (weet het niet zeker hoor) heb je dan toch een abonnement nodig of wifi van bijv je hotel.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Cheesegirl schreef:Je zegt dat je hem bijvoorbeeld op vakantie wilt gebruiken en dan op internet. Volgens mij (weet het niet zeker hoor) heb je dan toch een abonnement nodig of wifi van bijv je hotel.
Ja, maar je kunt tegenwoordig toch wel bijna overal wifi gebruiken, vaak zelfs gratis, dus dat lijkt me geen probleem.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» videocamera kopen, waar op te letten?
» Auto kopen, waar op letten?
» Het kopen van kinderschoenen, waar letten jullie op?
» Waar moet ik op letten? (Huisje bekijken)
» Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd
» Auto kopen, waar op letten?
» Het kopen van kinderschoenen, waar letten jullie op?
» Waar moet ik op letten? (Huisje bekijken)
» Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: