*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
@ kruidkoek: oei dat zou ik niet weten joh. Ik voel echt helemaal niets in mijn buik. Geen pijn, geen trekkerig gevoel niets. Maar ben ook pas 6 weekjes.
Ik kan je dus niet helpen. Wel vervelend, lijkt me.
Ik kan je dus niet helpen. Wel vervelend, lijkt me.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Kruidkoek, ik denk dat dat je banden zijn, zo klinkt het in ieder geval..
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ik mag 12 juli voor een echo en gesprek komen. Dan ben ik volgens mijn berekeningen 8 weken en 6 dagen.
Ze wilde eigenlijk nog een week later, maar ja we wilden eigenlijk in het weekend van de 13e op vakantie gaan.
Ben zo benieuwd. Ik vind het ook echt super spannend!
Ze wilde eigenlijk nog een week later, maar ja we wilden eigenlijk in het weekend van de 13e op vakantie gaan.
Ben zo benieuwd. Ik vind het ook echt super spannend!
Dikkie Dik- Prater
Dikkie Dik schreef:@linnie, wat grappig. Wij wonen bij elkaar in de buurt. Wij wonen op het 'eiland' boven jullie...h'sluis.Wij weten nog geen namen hoor...hehe.
Ik ga eens nadenken over zo'n combinatietest...
Ben pas 30... En wat als er bij 12 weken iets uitkomt wat niet goed is. Wat moet ik dan??
Ik ben pas 27. Je leeftijd zegt geen fuck en ook of het wel of niet in de familie komt geldt NIET voor downsyndroom. Ik zou mezelf niet veilig voelen op basis van je leeftijd, de laatste paar dagen heb ik verhalen gelezen van vrouwen van zelfs 22 met kans op 1 op 5.
Het is trouwens een kansberekening. Ik lees van gevallen 1 op 8000, en dan toch downsyndroom. En dan 1 op 2, en dan toch niet. Zoals je begrijpt, geen pijl op te trekken.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hebben jullie er ook last van, dat je maar met moeite aan komt? Ik blijf steken op 54,4.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Hebben jullie er ook last van, dat je maar met moeite aan komt? Ik blijf steken op 54,4.
Je bent nog maar 7 weken zwanger, je kind weegt nog geen twee gram volgens mij, hoeveel wilde je al aangekomen zijn? Ik ben bijna 13 weken, nog geen kilo aangekomen, hoor.
Paper Crown schreef:Linnie1985 schreef:Hebben jullie er ook last van, dat je maar met moeite aan komt? Ik blijf steken op 54,4.
Je bent nog maar 7 weken zwanger, je kind weegt nog geen twee gram volgens mij, hoeveel wilde je al aangekomen zijn? Ik ben bijna 13 weken, nog geen kilo aangekomen, hoor.
Ik bedoelde omdat ik normaal rond de 57 weeg en nu ineens minder en er komt gewoon niks bij.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Paper Crown schreef:Linnie1985 schreef:Hebben jullie er ook last van, dat je maar met moeite aan komt? Ik blijf steken op 54,4.
Ik bedoelde omdat ik normaal rond de 57 weeg en nu ineens minder en er komt gewoon niks bij.
Wacht maar tot je 36 weken zwanger bent dan vraag je, je af waarom je aan wilde komen en dan gaat het je te hard
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Linnie1985 schreef:Paper Crown schreef:Linnie1985 schreef:Hebben jullie er ook last van, dat je maar met moeite aan komt? Ik blijf steken op 54,4.
Oh! Hmm, moet je niet overgeven? Eet je ook gewoon normaal?
Linnie, ik ben nu bijna 17 weken zwanger en nog niet aangekomen, alleen afgevallen, terwijl ik ook nergens last van had (overgeven ofzo).
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hallo meiden,
Hier even een kleine update van mij:
Afgelopen vrijdag naar de gyn geweest hier in de buurt (ik liep eerst in de Vu, maar vind hier in de buurt toch fijner) Was een hele vriendelijke arts die ook de tijd voor me nam, en ze wilde ook nog even naar de kleine kijken. En alles zag er wederom weer goed uit!! De arts heeft ook nog ff het hartje laten horen via de doptone, en dat vond ik toch wel weer iets heel bijzonders hoor!!
Helaas zaterdagavond heel erg ziek geworden met veel spugen en flinke diarree, dus ik doe sinds gister niet veel meer dan slapen en wat lezen als ik wakker ben. Het gaat nu iets beter, want ik hou wel vocht weer binnen, maar aan vast voedsel durf ik me nog even niet te wagen. Hopelijk voel ik me morgen weer een stukje beter.
Liefs, Pinkel
Sorry voor het ego berichtje, maar ben al blij dat ik wat kan typen, onthouden lukt niet echt met een hoofd vol watten.
Hier even een kleine update van mij:
Afgelopen vrijdag naar de gyn geweest hier in de buurt (ik liep eerst in de Vu, maar vind hier in de buurt toch fijner) Was een hele vriendelijke arts die ook de tijd voor me nam, en ze wilde ook nog even naar de kleine kijken. En alles zag er wederom weer goed uit!! De arts heeft ook nog ff het hartje laten horen via de doptone, en dat vond ik toch wel weer iets heel bijzonders hoor!!
Helaas zaterdagavond heel erg ziek geworden met veel spugen en flinke diarree, dus ik doe sinds gister niet veel meer dan slapen en wat lezen als ik wakker ben. Het gaat nu iets beter, want ik hou wel vocht weer binnen, maar aan vast voedsel durf ik me nog even niet te wagen. Hopelijk voel ik me morgen weer een stukje beter.
Liefs, Pinkel
Sorry voor het ego berichtje, maar ben al blij dat ik wat kan typen, onthouden lukt niet echt met een hoofd vol watten.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
@ Pinkel wat vervelend dat je je zo naar voelt. Beterschap. Dat het voor een goed doel is, is vaak echt een dooddoener als je je zo belabberd voelt
Wel fijn dat alles goed was met jullie beebje. Waarom ben je onder controle van een gyn?
Wel fijn dat alles goed was met jullie beebje. Waarom ben je onder controle van een gyn?
Dikkie Dik- Prater
Dikkie Dik schreef:@ Pinkel wat vervelend dat je je zo naar voelt. Beterschap. Dat het voor een goed doel is, is vaak echt een dooddoener als je je zo belabberd voelt
Hey Dikkie Dik,
Dankjewel voor de beterschapswensen!! Het komt niet door de zwangerschap het spugen en de diarree, ik ben helaas geveld door een flinke buikgriep, dus het is niet helemaal voor het goede doel. Al zorgt die kleine frummel er wel voor dat ik nu goed mijn rust neem, en toch in ieder geval probeer te drinken.
Ik loop bij de gyn omdat ik in februari 2010 een trombosebeen heb gehad. Gelukkig is deze nu wel genezen sinds vorig jaar augustus. Maar omdat ik nu zwanger ben, moet dat wel extra in de gaten gehouden worden, en moet ik ook weer bloedverdunners spuiten sinds vandaag.
Pinkel- Prater
Pinkel: van mij ook beterschap!
Ik vind het natuurlijk wel vreselijk naar voor jou dat jij een van de jonge meiden bent bij wie de kans wél groter blijkt te zijn. Ik las dat je nu gesprekken hebt over wat jullie verder kunnen doen. Heel veel sterkte daarmee.
Maar er zijn toch uitgebreide statistieken waaruit blijkt dat de kans groter is als je ouder bent? Natuurlijk kan het ook gebeuren als je jonger bent, maar de kans is dan gewoon kleiner. Dat betekent inderdaad niet dat je helemaal 'veilig zit', maar ik begrijp wel dat meiden om die reden bepaalde onderzoeken niet doen.Paper Crown schreef:Ik ben pas 27. Je leeftijd zegt geen fuck
Ik vind het natuurlijk wel vreselijk naar voor jou dat jij een van de jonge meiden bent bij wie de kans wél groter blijkt te zijn. Ik las dat je nu gesprekken hebt over wat jullie verder kunnen doen. Heel veel sterkte daarmee.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Jij ook bedankt Filoria!!
Ik heb vanavond wat aardappel puree met geprakte wortels gegeten, en tot op heden is het erin gebleven!! En nu hopen dat ik me morgen weer wat beter ga voelen, dat zou wel erg fijn zijn, want ik voel me nog steeds zo slap als een vaatdoek.
Ik heb vanavond wat aardappel puree met geprakte wortels gegeten, en tot op heden is het erin gebleven!! En nu hopen dat ik me morgen weer wat beter ga voelen, dat zou wel erg fijn zijn, want ik voel me nog steeds zo slap als een vaatdoek.
Pinkel- Prater
Dikkie dik, spannend de echo, nog even 2 weken geduld dus!
Pinkel, wat fijn dat je nog even een echo kreeg en dat alles goed was! Balen dat je zo ziek bent, wat kun je je dan beroerd voelen he... voel je je vandaag al iets beter?
Hier alles goed en rustig, eigenlijk weinig te melden. Misselijkheid is verdwenen alleen mijn rug/ bekkenklachten worden wel wat erger. Ik probeer rustig aan te doen maar met een rondrennende peuter niet altijd gemakkelijk. Vd week had ik een lichte vorm van nesteldrang whaha, heb mn man aan het werk gezet met wat klusjes in huis die al heel lang lagen en zelf heb ik alle dozen met babyspullen (echt belachelijk veel) uitgezocht. Zo leuk weer al die kleine kleertjes!! Ik denk wel dat ik aan kleertjes wel veel nieuw ga kopen, vind ik ook wel weer leuk er zijn al zoveel spullen die we nog kunnen gebruiken van onze zoon(wagen, meubeltjes, box etc) dat er ook wel wat nieuw mag komen. Alleen de echt mooie kleertjes bewaar ik nog even en dan moet het natuurlijk ook maar net weer een jochie worden
Ik moet eigenlijk vandaag nog even bloedprikken maar ik heb geen zin, weet ook niet of je er nuchter voor moet zijn. Ik lig nu nog lekker lui in bed, te wachten tot het ochtendhumeur van mn man is weg getrokken gelukkig heb ik daar nooooit last van
Fijne dag allemaal
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Snoes schreef:Linnie, ik ben nu bijna 17 weken zwanger en nog niet aangekomen, alleen afgevallen, terwijl ik ook nergens last van had (overgeven ofzo).
Ik ben ook 17 weken en 0.8 kilo aangekomen.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Dat lijkt me inderdaad lastig! Heb je er bij je vorige zwangerschap ook last van gehad? Dat wordt toch ook erger naar mate je langer zwanger bent? Arme jij Maar wel fijn dat de misselijkheid weg is.Juutjepetuutje schreef: Misselijkheid is verdwenen alleen mijn rug/ bekkenklachten worden wel wat erger. Ik probeer rustig aan te doen maar met een rondrennende peuter niet altijd gemakkelijk.
Ik voel me zowaar ook langzaam beter meiden!
Filoria- Ratel
Oh wat fijn Filoria!!
Snoes- Lady Post-a-lot
Heel fijn Hoe is het met jou Snoes?Snoes schreef:Oh wat fijn Filoria!!
Filoria- Ratel
Met mij gaat het heel goed hoor! Gisteren weer een mooie echo gehad
Snoes- Lady Post-a-lot
Fijn Filoria dat je je wat beterder voelt!
Juutjepetuutje: oeh nu al last van je bekken/rug....ben ook bang dat het dan stteds iets erger gaat worden.
Ik ga donderdag bloedprikken +bloedprikken voor de combinatietest. Dan volgende week weer een echo, ook voor de combinatietest. verder voel ik me erg goed. Zo erg zelfs dat ik me echt een paar keer per dag afvraag...of ik wel echt zwanger ben. Blij dat ik een mooie echo heb om naar te kijken anders ging ik stevig twijfelen. Mijn bloedruk is goed en ben ook nog niet aangekomen met mijn gewicht.
Het weekend gehoord van mijn schoonouders dat we een kinderwagen mogen uitkiezen:D super lief en stiekum al een beetje naar gekeken. Hebben jullie een voorkeur voor merk van de wagen? of goede ervaringen?
sporten jullie ook? Ik deed bodycombat+ spinnen+milon cirkel maar daar ben ik mee gestopt. Doe nu gewoon (hard)lopen, fietsen en zumba. dat is goed te doen.
Hoe is het met de rest????
Juutjepetuutje: oeh nu al last van je bekken/rug....ben ook bang dat het dan stteds iets erger gaat worden.
Ik ga donderdag bloedprikken +bloedprikken voor de combinatietest. Dan volgende week weer een echo, ook voor de combinatietest. verder voel ik me erg goed. Zo erg zelfs dat ik me echt een paar keer per dag afvraag...of ik wel echt zwanger ben. Blij dat ik een mooie echo heb om naar te kijken anders ging ik stevig twijfelen. Mijn bloedruk is goed en ben ook nog niet aangekomen met mijn gewicht.
Het weekend gehoord van mijn schoonouders dat we een kinderwagen mogen uitkiezen:D super lief en stiekum al een beetje naar gekeken. Hebben jullie een voorkeur voor merk van de wagen? of goede ervaringen?
sporten jullie ook? Ik deed bodycombat+ spinnen+milon cirkel maar daar ben ik mee gestopt. Doe nu gewoon (hard)lopen, fietsen en zumba. dat is goed te doen.
Hoe is het met de rest????
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
@snoes en weet je nu wat het is of nog niet?
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Snoes schreef:Met mij gaat het heel goed hoor! Gisteren weer een mooie echo gehad
Oh super leuk Snoes! willen jullie straks weten wat het wordt?
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Ja, we weten het inderdaad.loesje schreef:@snoes en weet je nu wat het is of nog niet?
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken