Eerste keer sex.
+48
Pien
Slakje
ladycat
_Cyn_
Lousanne
SarahKey
Japie
Hoochie
Evalynn
heartsdale
xxDila
Zininzon
luenca
Star007
Aardbei
Ugly Betty
Kat1980
litllejoy
Rouxxxe
Reeza
sanne-84
Discordia
snoezel
PrimaBella
Parisienne
Jade
Suus
Poisongirl
Sarah1985
loura
Roxi3
Sterre
Poubelle
Rush
Snoes
nina
SoGood
RYW
Bliss
Arwyn
Atelier Madame
Stuiterbal
RioolSpook
Chocoholic
Lady4
Gympie
Marin
Caroow
52 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Eerste keer sex.
Ik wacht liever een paar dates af voordat ik met iemand het bed in duik, wil eerst toch een beetje vertrouwen in iemand krijgen. Daarom ben ik ook niet van de ONS.
Gast- Gast
Wij zijn net iets ouderdan jullie toen waren.Ecrits schreef:Ik heb lang gewacht. Zolang dat mijn vriend twijfelde of hij er wel mee door wilde gaan (heeft hij pas achteraf uitgesproken). Ik heb in april voor het eerst met hem gezoend, toen ben ik in juni nog op reis geweest tot begin juli en halverwege aug. hadden we pas voor het eerst sex. Ik was er niet aan toe, ik heb nooit one nights stand of scharrels gehad en ik vond hem echt heel erg leuk, dus ik was onzeker. Toen ik het deed was ik er helemaal klaar voor en op dat moment hadden we meteen een relatie.
Edit ik was trouwens 26, hij was toen 38.
Ik ben ook wel bang dat hij daarom gaat twijfelen dus ik ga hem de reden deze week vertellen. Gelijk een zwaar gesprek maar als hij blijft dan gaat hij niet bij het eerste beertje op de weg bij mij weg.
Gast- Gast
Ik geloof niet dat ik het zou kunnen waarderen als mijn toekomstige vriend een probleem maakt van het wachten met vrijen voor een aatal maanden in het begin van je relatie. Voor mij is sex niet zomaar iets wat je met iemand deelt.. Je bent er klaar voor of niet, toch?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ugly Betty schreef:Wij hebben 6 jaar gewacht, de eerste keer was in onze huwelijksnacht.
Wauw! Hoe hou je dat vol joh? Vanuit je geloofsovertuiging?
En ben je dan zon huwelijksdag niet doodmoe? :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
0 dagen & een paar uurtjes...
We hadden een jaar daarvoor al kort wat gehad, maar toen was ik niet klaar voor een relatie. Ik heb het toen dan ook uitgemaakt. Hij is mij al die tijd blijven smsen.. Sprak me wel eens aan met uitgaan etc. Uiteindelijk spraken we weer af. Ik voelde me gelijk helemaal top/verliefd/gelukkig. We maakten het officieel en ik ben dezelfde avond blijven slapen, met alles der op en der aan
Edit:
Voor andere relaties / vriendjes /scharrels, had ik eigenlijk geen vaste regel. Deed het meer op gevoel..
We hadden een jaar daarvoor al kort wat gehad, maar toen was ik niet klaar voor een relatie. Ik heb het toen dan ook uitgemaakt. Hij is mij al die tijd blijven smsen.. Sprak me wel eens aan met uitgaan etc. Uiteindelijk spraken we weer af. Ik voelde me gelijk helemaal top/verliefd/gelukkig. We maakten het officieel en ik ben dezelfde avond blijven slapen, met alles der op en der aan
Edit:
Voor andere relaties / vriendjes /scharrels, had ik eigenlijk geen vaste regel. Deed het meer op gevoel..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Punk'd schreef:Ik heb nubijna9 jaar een vriend en was 15 toen we wat kregen.
Geen idee hoe ik het nu zou doen maar toen was het34 maanden
+1
Dat was ook mijn eerste keer trouwens. Daarvoor wel wat lopen friemelen enzo... maar echt all the way duurde dus eventjes.
Gast- Gast
Ugly Betty schreef:Wij hebben 6 jaar gewacht, de eerste keer was in onze huwelijksnacht.
Wauw wat bijzonder, dat hoor je tegenwoordig niet zo veel meer.
Dat moest wel een hele speciale huwelijksnacht zijn geworden
Gast- Gast
Op de eerste date al, hij was geen wildvreemde van me dat scheelt.
We kenden elkaar zon 2jaar ongeveer. Als dat niet zo was geweest had ik ook wel gewacht.
We kenden elkaar zon 2jaar ongeveer. Als dat niet zo was geweest had ik ook wel gewacht.
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
We waren drie weken samen.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Met mijn huidige vriend een half jaar voordat we een relatie kregen. Ik kwam uit een moeizame relatie en was nog niet klaar voor een nieuwe. Het heeft echt moeten groeien.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Het is wel eens gebeurt dat ik op een eerste date seks had. Bij mijn huidige vriend was het op de 3e date.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
op onze derde date (maar we hadden elkaar wel vaker gezien al met uitgaan..)
En na onze 1e keer hebben we toen ook meteen maar naar elkaar uitgesproken dat het vanaf toen 'aan' is
En na onze 1e keer hebben we toen ook meteen maar naar elkaar uitgesproken dat het vanaf toen 'aan' is
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Bij mijn huidige vriend, voordat we een relatie kregen. Een maand of 3 daarvoor dacht ik. Seks was wat ik miste en hij blijkbaar ook, dus dat was de oplossing. Hij is enorm sexy en tsja, van het een komt het ander... Haha! Beter dezelfde dan wisselende contacten toch?
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Meestal na de 3de keer dat we afspreken.
Bij één jongen was dit pas na de 6de keer. Hij was zo zenuwachtig, dat was ergens best wel aandoenlijk. Maar ja, dat is nu over..
Bij één jongen was dit pas na de 6de keer. Hij was zo zenuwachtig, dat was ergens best wel aandoenlijk. Maar ja, dat is nu over..
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Dat verschilt. Bi de ultieme2 deftige relaties die ik heb gehad, heb ik telkens gewacht. Bij de één één aantal maand, bij de ander één aantal weken.
Verder waren het heel korte relaties of one night stands.
Verder waren het heel korte relaties of one night stands.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Bij ex1 al voordat we uberhaupt een relatie hadden.
Bij ex2 op de tweede date
Bij mijn man na zo'n 2 weken. De eerste keer dat we bij elkaar sliepen was ik net ongesteld.
Bij ex2 op de tweede date
Bij mijn man na zo'n 2 weken. De eerste keer dat we bij elkaar sliepen was ik net ongesteld.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Na drie weken.
Vanwege de afstand sliepen we toch al gezellig bij elkaar in één bed, en toen kwam van het een het ander.
Vanwege de afstand sliepen we toch al gezellig bij elkaar in één bed, en toen kwam van het een het ander.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
We hadden eerst heel veel contact via sms en mail, nadat we elkaar voor het eerst hadden ontmoet. ( ongeveer een maand ) Toen we weer hadden afgesproken met nog 2 mensen erbij, heeft het daarna nog 3 weken geduurd voordat we voor het eerst seks hadden met elkaar.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wow, wat hebben sommige mensen snel seks na een paar date's! Ik denk dat het bij ons 1 maand ofzo geduurd heeft. Ook niet superlang hoor, maar van wat ik hier soms lees vind ik het wel snel.
Gast- Gast
Ik heb ook drie of vier maanden gewacht, dan wist ik tenminste ook zeker dat het niet alleen om de seks ging als hij kon wachten tot ik er klaar voor was.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb nog nooit een relatie gehad, mijn eerste keer sex was ook puur een lust iets.
Gast- Gast
Bij mijn ex duurde het bijna 4 maanden.
Bij mijn huidige relatie na de 4e of 5e date, dat was na een maand ongeveer.
Bij mijn huidige relatie na de 4e of 5e date, dat was na een maand ongeveer.
Gast- Gast
Bij mijn man inmiddels (dus in deze relatie) was het vrij snel............................... na 2 weken al
Gast- Gast
Wij hebben al 2 maanden seks maar nog geen relatie
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Je eerste keer
» Eerste keer..
» Nav Hoe vond je je eerste keer seks?