Eerste keer sex.
+48
Pien
Slakje
ladycat
_Cyn_
Lousanne
SarahKey
Japie
Hoochie
Evalynn
heartsdale
xxDila
Zininzon
luenca
Star007
Aardbei
Ugly Betty
Kat1980
litllejoy
Rouxxxe
Reeza
sanne-84
Discordia
snoezel
PrimaBella
Parisienne
Jade
Suus
Poisongirl
Sarah1985
loura
Roxi3
Sterre
Poubelle
Rush
Snoes
nina
SoGood
RYW
Bliss
Arwyn
Atelier Madame
Stuiterbal
RioolSpook
Chocoholic
Lady4
Gympie
Marin
Caroow
52 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Eerste keer sex.
Met mijn huidige vriend was het na 3 maanden maar ik heb ook weleens minder lang gewacht. Het ligt aan de situatie en omstandigheden.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Na een maand ongeveer
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
mijn eerste keer was met een jongen waar ik geen relatie mee had. Was gewoon een vriend. Was na een half jaar ongeveer. Was toen 16.
Eerste keer met mijn man was na een maand verkering
Eerste keer met mijn man was na een maand verkering
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Pixie schreef:Marin schreef:
Ik ben daar niet zo moeilijk in, als t leuk is, waarom niet? Daarbij raak ik van zoenen ook echt wel opgewonden, dus toen we eenmaal aan t zoenen waren op de bank, ging t vrij snel over in seks.
Dit dus
Inderdaad. Wij hadden een week of 3 voor we een relatie kregen seks met elkaar...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Maar was het dan wel relatiemateriaal toen jullie het deden?Poisongirl schreef:Pixie schreef:Marin schreef:
Ik ben daar niet zo moeilijk in, als t leuk is, waarom niet? Daarbij raak ik van zoenen ook echt wel opgewonden, dus toen we eenmaal aan t zoenen waren op de bank, ging t vrij snel over in seks.
Dit dus
Inderdaad. Wij hadden een week of 3 voor we een relatie kregen seks met elkaar...
Gast- Gast
Francaise schreef:Maar was het dan wel relatiemateriaal toen jullie het deden?Poisongirl schreef:Pixie schreef:Marin schreef:
Dit dus
Je vraagt het niet aan mij, maar ik antwoord toch maar..
Ik deed het omdat ik er zin in had, niet omdat ik dacht dat hij relatiemateriaal was. Ik
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik ben deze man zonder sex blijven zien als collega maar als ik verliefd ben wil ik gewoon wachten. Sex om de sex vind ik geen probleem maar met relatiemateriaal klap ik zoooo dicht dat het niet eens lukt als het snel gaat. Maar volgens mij snapt ie dat wel
Gast- Gast
Het duurt bij een poosje voor ik me (letterlijk) bloot durf te geven bij een jongen. Het is niet dat ik voor mezelf een periode heb afgesproken, maar ik wacht totdat het voor mezelf goed voelt. Bij mijn huidige vriend was dit een maand, ik was toen al 24.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Tijdens date 2. Niet lang daarna kregen we een relatie.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
3 dagen nadat het officieel 'aan' was. Was voor ons allebei de eerste keer, nu zijn we nog steeds samen
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Caroow schreef:Francaise schreef:Maar was het dan wel relatiemateriaal toen jullie het deden?Poisongirl schreef:Pixie schreef:Marin schreef:
Dit dus
Je vraagt het niet aan mij, maar ik antwoord toch maar..
Ik deed het omdat ik er zin in had, niet omdat ik dacht dat hij relatiemateriaal was. Ikbenwas niet zo moeilijk daarin, je bent maar 1 keer jong Na die ene keer zijn we elkaar blijven zien, maar niet omdat we een relatie wilden ofzo. Na een hele tijd werden we toch verliefd en kregen we wel een relatie.
Ditzelfde dus!
Het is begonnen als een one-night stand.. En na ongeveer 5 maanden vroegen mensen om ons heen of we een relatie hadden en toen besloten we dat we maar ja moesten zeggen
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Ik ben in het algemeen wat ongeduldig denk ik.... Als het goed voelt, wil gewoon lekker kroelen met zo iemand Bij mijn eerste vriendje duurde het 3 maanden, ik was toen 16. Bij mijn huidige man duurde het 3 dagen..
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Na ongeveer een maand.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Na 3 maanden. Maar we waren allebei 18 en elkaars eerste.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Met mn huidige vriend ongeveer twee maanden na onze eerste zoen (en dat was op de derde date). Voor mij voelde het toen heel lang maar uiteindelijk ben ik blij dat we nog even gewacht hebben, voelde toen wel zo vertrouwd.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Met mijn huidige vriend was dat op de 4e date, sinds die avond was het ook officieel 'aan'.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
12 maanden voordat we een relatie kregen, denk ik..
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Bij mijn eerste bedpartner hadden we ongeveer 3 maanden een relatie toen we seks hadden.
Bij mijn huidige vriend was het op de vierde date (na ongeveer een maandje). We gingen samen naar een concert en ik bleef bij hem slapen. Vanaf die datum is het dus ook officieel 'aan'.
Bij mijn huidige vriend was het op de vierde date (na ongeveer een maandje). We gingen samen naar een concert en ik bleef bij hem slapen. Vanaf die datum is het dus ook officieel 'aan'.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Wij hebben 6 jaar gewacht, de eerste keer was in onze huwelijksnacht.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik heb lang gewacht. Zolang dat mijn vriend twijfelde of hij er wel mee door wilde gaan (heeft hij pas achteraf uitgesproken). Ik heb in april voor het eerst met hem gezoend, toen ben ik in juni nog op reis geweest tot begin juli en halverwege aug. hadden we pas voor het eerst sex. Ik was er niet aan toe, ik heb nooit one nights stand of scharrels gehad en ik vond hem echt heel erg leuk, dus ik was onzeker. Toen ik het deed was ik er helemaal klaar voor en op dat moment hadden we meteen een relatie.
Edit ik was trouwens 26, hij was toen 38.
Edit ik was trouwens 26, hij was toen 38.
Gast- Gast
Wij hadden anderhalve maand voordat we een relatie kregen voor het eerst seks
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Ik was 15 toen ik iets met mijn huidige vriend kreeg. We hebben geloof ik in de 2e of 3e week dat we bij elkaar waren, seks gehad. Hij was overigens mijn 2e wat betreft seks, dus misschien dat we er daarom niet zo heel lang mee gewacht hebben. Want ik kan me voorstellen als hij de eerste was geweest, ik het dan allemaal nog net iets spannender had gevonden en misschien wel langer had willen wachten.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
ik wacht daar altijd een paar maanden mee, sowieso minstens 4 weken. bij mijn huidige relatie zal dat nog wel langer kunnen duren. maar dat vind ik niet erg ik heb alle geduld. ik wil eerst een goede basis opbouwen. seks kan altijd, en heel je leven, nog.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Bij ons duurde het 3 weken
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen