Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

+16
Bliss
Suus
Melis_je
Blond
Feline
RYW
Snoes
Discordia
Stuiterbal
Guus
Bay
Esperanza
Kowalski
Marin
Pompoen
Blair
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Discordia za 23 jun 2012 - 22:28

тыквашка schreef:Ja ik snap wel wat je bedoeld hoor. Haha ik vind 1 op 1 meetings veel enger dan in een groep. :nopompom:

Ik juist niet. Ik kom bij groepsmeetings nooit goed uit de verf, kan mijn aandacht dan niet goed verdelen.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Suus za 23 jun 2012 - 22:36

Discordia schreef:
тыквашка schreef:Ja ik snap wel wat je bedoeld hoor. Haha ik vind 1 op 1 meetings veel enger dan in een groep. Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 1270000679

Ik juist niet. Ik kom bij groepsmeetings nooit goed uit de verf, kan mijn aandacht dan niet goed verdelen.
Dat vind ik ook heel moeilijk, Discordia. Toch lijken 1 op 1 meetings me juist heel eng. Als ik dan tegenval kan ik me achter niemand verschuilen Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Discordia za 23 jun 2012 - 22:38

Suus schreef:
Discordia schreef:
тыквашка schreef:Ja ik snap wel wat je bedoeld hoor. Haha ik vind 1 op 1 meetings veel enger dan in een groep. Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 1270000679

Ik juist niet. Ik kom bij groepsmeetings nooit goed uit de verf, kan mijn aandacht dan niet goed verdelen.
Dat vind ik ook heel moeilijk, Discordia. Toch lijken 1 op 1 meetings me juist heel eng. Als ik dan tegenval kan ik me achter niemand verschuilen Wink

Dat snap ik. Maar ik voel me niet zo snel onzeker bij nieuwe mensen. Heb vaker het idee dat men erg aan mij moet wennen dan andersom. Maar ik ben in het echt best goed in mensen op hun gemak stellen. Maar ik snap ook wel dat niet iedereen even goed om kan gaan met mij. Ik ben geen allemansvriend.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Blond za 23 jun 2012 - 22:54

Muis schreef:Ik zou best eens een keer naar een meeting willen maar durf gewoon echt niet. Stom, want in andere situaties ben ik ook niet echt verlegen. Nog meer mensen hier last van?

Ik durfde dat ook nooit hoor, maar ik heb het uiteindelijk (op het verzoek van Punk'd) toch maar eens gedaan. En het was echt heel erg leuk! Kan altijd zijn dat er meiden tussen zitten met wie het minder klikt, maar so what? Heb je in het dagelijks leven toch ook smile. En als het niet klikt hoef je die meiden in principe nooit meer te zien.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Pompoen za 23 jun 2012 - 22:57

Discordia schreef:
тыквашка schreef:Ja ik snap wel wat je bedoeld hoor. Haha ik vind 1 op 1 meetings veel enger dan in een groep. :nopompom:

Ik juist niet. Ik kom bij groepsmeetings nooit goed uit de verf, kan mijn aandacht dan niet goed verdelen.

Ik heb dat ook wel een beetje hoor, ik voel me soms echt een beetje de clown clown en bij hele grote meetings raak ik soms een beetje de kluts kwijt, haha. Maar wat ik altijd doe is juist 1 op 1 met mensen gaan praten en wat zo leuk is aan groepsmeetings is dat er altijd mensen tussen zitten waar je op het forum van denkt: 'tja' of 'niet specifiek interessant' en die dan in het echt superleuk blijken te zijn terwijl ik nooit een 1 op 1 meeting met ze zou hebben gepland omdat ze niet boeiend genoeg waren.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 23:02

тыквашка schreef:Ja ik snap wel wat je bedoeld hoor. Haha ik vind 1 op 1 meetings veel enger dan in een groep. :nopompom:
Ik juist andersom, 1 op 1 lijkt mij fijner. Toen ik voor het eerst naar de Eindhoven- meeting ging was ik best bang dat het niet zou klikken met de groep, ik ben er later bij gekomen en als iedereen elkaar al kent is soms best wel een eng idee om als vreemd eendje bij een bestaande groep te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Pompoen za 23 jun 2012 - 23:04

Dropdraakje schreef:
тыквашка schreef:Ja ik snap wel wat je bedoeld hoor. Haha ik vind 1 op 1 meetings veel enger dan in een groep. :nopompom:
Ik juist andersom, 1 op 1 lijkt mij fijner. Toen ik voor het eerst naar de Eindhoven- meeting ging was ik best bang dat het niet zou klikken met de groep, ik ben er later bij gekomen en als iedereen elkaar al kent is soms best wel een eng idee om als vreemd eendje bij een bestaande groep te komen.

Ja maar dat vind ik ook enger, maar bijvoorbeeld bij die Utrechtmeetings zijn er elke keer andere mensen (en vaak een aantal dezelfde), dan is er dus niet een 'groep' waar je dan een nieuweling bent. Je hoort juist als bij de groep want je hoort bij het forum!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Ibbeltje za 23 jun 2012 - 23:12

Dropdraakje schreef:
тыквашка schreef:Ja ik snap wel wat je bedoeld hoor. Haha ik vind 1 op 1 meetings veel enger dan in een groep. Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 1270000679
Ik juist andersom, 1 op 1 lijkt mij fijner. Toen ik voor het eerst naar de Eindhoven- meeting ging was ik best bang dat het niet zou klikken met de groep, ik ben er later bij gekomen en als iedereen elkaar al kent is soms best wel een eng idee om als vreemd eendje bij een bestaande groep te komen.


En die klik was er ook totaaaaaaaal niet Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 2474380249 Maar het is zeker eng als je in een bestaande groep komt die elkaar dus al kent en jij niet. Maar met Dropdraakje is het helemaal goed gekomen Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Stuiterbal za 23 jun 2012 - 23:53

Maar dropdraakje heeft eerst mij 1 op 1 ontmoet. En dan heeft ze al heel wat doorstaan :P

Qua vaste groep en dan later erbij komen lijkt mij ook niet altijd even prettig idd omdat iedereen elkaar al kent en jou nog moeten leren kennen.

Maar verder vind ik zowel een groep meeten als 1 op 1 beide niet eng. Ik ben gewoon mezelf en het klikt wel of niet daar kom je toch pas op dat moment achter
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:11

Ja, dat beeld veranderd sowieso. Omdat je weet wie iemand is, hoe die praat, hoe die er in het echt uitziet. En je komt er soms ook achter dat iemand anders is dan die overkomt smile Ik vind 1 op 1 meetings prettiger, heb altijd het idee bij groepen dat je niet voor iedereen aandacht hebt/kunt hebben, en dan weet ik niet zo goed hoe ik moet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Guus zo 24 jun 2012 - 1:41

Punk'd schreef:
Powerbabe schreef:Haha, is toch lief? Van mij mag je altijd huilen en je bezatten ;-). Doe ik volgende keer mee.

haha nou ga jij volgende keer maar huilen dan. Bied ik mijn schoudertje aan Yes

Ik had mezelf voorgenomen dat het volgende keer alleen maar lachen wordt Laughing


En verder geen wijn meer drinken op lege maag en vervolgens nog zo'n cider er achteraan. Dat kan mijn lijffie gewoon niet aan haha. Doe mij maar appelsap :nopompom:

Nou weet niet of mijn migraine en eerder naar bed gaan beter was laughcry
Heb ik je huilmoment toen gemist?

Haha nu wordt het een sport om je elke keer zsm tipsy te krijgen Wink

Neeee verse jus!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 5:52

Nee dat heb je niet gemist!

Dat ik me versprak over je bruiloft tegen Marin Embarassed


En jou gooien we volgende keer helemaal vol met water zodat je zeker weten geen mirgraine krijgt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 6:45

Leuk, door al jullie reacties krijg ik zin om te meeten met jullie! Wie doet er mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Lenster ma 25 jun 2012 - 7:35

Mijn mening over anderen was niet veranderd..

ik voelde mezelf wel anders op de meeting dan hoe ik in het echt ben.. Ik was zooooooo verlegen... Meestal heb ik echt veel lawaai en stuiter ik in het rond.. maar toen niet. Jeetje wat was ik rustig haha Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 2474380249
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting? - Pagina 3 Empty Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum