Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?
+16
Bliss
Suus
Melis_je
Blond
Feline
RYW
Snoes
Discordia
Stuiterbal
Guus
Bay
Esperanza
Kowalski
Marin
Pompoen
Blair
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?
Powerbabe schreef:Goochempie schreef:Jaa, iedereen die ik gemeet heb was anders dan ik had verwacht vantevoren.
Het maakt voor mij wel een verschil dat ik weet tegen wie ik het heb online
Ja? Ik ben wel benieuwd wat je van me verwacht had dan?
Haha moeilijk om te bedenken omdat ik nu zo goed weet hoe je bent!
Jij was volgens mij veel rustiger en volwassener dan ik verwacht had, Punkie juist veel drukker
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ja maar de drukte van punk´d is ook echt met geen mogelijkheid over te brengen op het forum. R. zei toen jullie weggingen: "Zij praat wel veel he? Doet ze dat altijd? Wel gezellig!". Hahaha!
Gast- Gast
Hahaha
Heel gezellig
Heel gezellig
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Dit dus..Powerbabe schreef:Als mensen anders zijn dan ik had verwacht lees ik hun reacties daarna ook anders. Eigenlijk lees ik alle reacties van mensen die ik heb ontmoet anders haha, want dan weet ik hoe mensen er uit zien en hoe ze praten.
Ik kijk dus wel anders naar forummers na ze ontmoet te hebben.
Bij sommige forummers (zoals Dolcis, maar ook anderen) hoor ik dan ook hun stem en accent bij het lezen van hun reacties. Kan hun berichten dan ook beter plaatsen. Forummers zijn niet vaak totaal anders dan verwacht..
Gast- Gast
Nour schreef:Nee, mijn reactie(s) zou(den) niet veranderen. Daar ben ik te lomp/eerlijk voor - 't is maar net hoe je het bekijkt.;-)
Zo kom jij helemaal niet over, teminste hier op het forum! Ik vind je juist lief reageren, dat je misschien iets te direct bent, is denk ik niks mis mee!
Gast- Gast
RYW schreef:Nour schreef:Nee, mijn reactie(s) zou(den) niet veranderen. Daar ben ik te lomp/eerlijk voor - 't is maar net hoe je het bekijkt.;-)
Maar jij bent in het echt veel liever!
;-) Thanks!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha, ja maar de drukte van punk´d is ook echt met geen mogelijkheid over te brengen op het forum. R. zei toen jullie weggingen: "Zij praat wel veel he? Doet ze dat altijd? Wel gezellig!". Hahaha!
hahaha Ooops
Maar dat komt omdat jullie mij volgieten met alcohol. Zonder valt het volgens mij best mee.. (Al ga ik nu twijfelen )
Gast- Gast
PB, zegt R dat niet over mij dan? Normaal gesproken hoor ik dat altijd.. al heb ik 't idee dat ik de laatste jaren wel iets rustiger ben geworden.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Punk'd schreef:Powerbabe schreef:Haha, ja maar de drukte van punk´d is ook echt met geen mogelijkheid over te brengen op het forum. R. zei toen jullie weggingen: "Zij praat wel veel he? Doet ze dat altijd? Wel gezellig!". Hahaha!
hahaha Ooops
Maar dat komt omdat jullie mij volgieten met alcohol. Zonder valt het volgens mij best mee.. (Al ga ik nu twijfelen )
Onzin, met de Arnhem meeting heb jij maar heel weinig alcohol gehad en was je ook een stuiterbal
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Punk'd schreef:Powerbabe schreef:Haha, ja maar de drukte van punk´d is ook echt met geen mogelijkheid over te brengen op het forum. R. zei toen jullie weggingen: "Zij praat wel veel he? Doet ze dat altijd? Wel gezellig!". Hahaha!
hahaha Ooops
Onzin, met de Arnhem meeting heb jij maar heel weinig alcohol gehad en was je ook een stuiterbal
haha dan leg ik mijzelf er maar bij neer. Ik ben druk
Gast- Gast
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ja, vooral Caro was heel anders dan ik had gedacht. Positief. En ik heb ook weleens gehad dat er echt geen gesprek op gang kwam met iemand met wie het digitaal goed klikt.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Feline schreef:PB, zegt R dat niet over mij dan? Normaal gesproken hoor ik dat altijd.. al heb ik 't idee dat ik de laatste jaren wel iets rustiger ben geworden.
Haha, hij vond je heel gezellig. Maar niet druk geloof ik haha. Maar je praat wel gezellig en makkelijk.
En punk'd kan inderdaad niet tegen drank . Hahaha.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Feline schreef:PB, zegt R dat niet over mij dan? Normaal gesproken hoor ik dat altijd.. al heb ik 't idee dat ik de laatste jaren wel iets rustiger ben geworden.
Haha, hij vond je heel gezellig. Maar niet druk geloof ik haha. Maar je praat wel gezellig en makkelijk.
En punk'd kan inderdaad niet tegen drank . Hahaha.
Ik wordt dan ook snel emotioneel joh
Heb nou al 2 van de 3x zitten janken hahahaha ( Maar ik meen het op die momenten wel echt heel erg!)
Gast- Gast
Haha, is toch lief? Van mij mag je altijd huilen en je bezatten ;-). Doe ik volgende keer mee.
Gast- Gast
Ik zou wel weer eens een meeting willen met iemand
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Powerbabe schreef:Haha, is toch lief? Van mij mag je altijd huilen en je bezatten ;-). Doe ik volgende keer mee.
haha nou ga jij volgende keer maar huilen dan. Bied ik mijn schoudertje aan
Ik had mezelf voorgenomen dat het volgende keer alleen maar lachen wordt
En verder geen wijn meer drinken op lege maag en vervolgens nog zo'n cider er achteraan. Dat kan mijn lijffie gewoon niet aan haha. Doe mij maar appelsap
Gast- Gast
Discordia schreef:Ik zou wel weer eens een meeting willen met iemand
Je kúnt natuurlijk overwegen naar de Utrechtmeeting te komen op 12 juli...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik kijk na een meeting wel anders tegen de forummers aan, omdat ik meer een beeld bij ze heb. Maar ik vind meetings in grote groepen wel erg spannend, ik hou me dan een beetje op de achtergrond. Ik moet dus vaker meeten voor ik een beetje mezelf word
Daarom vind ik het ook zo jammer dat ik niet naar de volgende meeting in het Noorden kan komen, de meeste mensen daarvan heb ik nu 1x of vaker ontmoet, dus dat leek me wel erg leuk! Volgende beter hoop ik
Daarom vind ik het ook zo jammer dat ik niet naar de volgende meeting in het Noorden kan komen, de meeste mensen daarvan heb ik nu 1x of vaker ontmoet, dus dat leek me wel erg leuk! Volgende beter hoop ik
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
тыквашка schreef:Discordia schreef:Ik zou wel weer eens een meeting willen met iemand
Je kúnt natuurlijk overwegen naar de Utrechtmeeting te komen op 12 juli...
Iemand, niet teveel iemanden tegelijk, dan krijg ik nooit een goed beeld van mensen en eigenlijk blijft er nooit contact hangen daarna.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Ja, mijn beeld verandert wel, omdat ik dan idd (zoals Smikkell ook al zei) de stem of het accent van diegene ken en weet op welke manier diegene iets zegt. Veel forummers vond ik in het echt toch weer heel anders overkomen dan op het forum (zoals bijv. Sweety of Discordia: allebei vind ik ze leuker in het echt ).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ja ik snap wel wat je bedoeld hoor. Haha ik vind 1 op 1 meetings veel enger dan in een groep.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik zou best eens een keer naar een meeting willen maar durf gewoon echt niet. Stom, want in andere situaties ben ik ook niet echt verlegen. Nog meer mensen hier last van?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik ben juist heel erg verlegen en ik ben toch naar meetings gegaan Muis. Ik heb het alleen maar als heel erg leuk ervaren.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Muis schreef:Ik zou best eens een keer naar een meeting willen maar durf gewoon echt niet. Stom, want in andere situaties ben ik ook niet echt verlegen. Nog meer mensen hier last van?
Ik kan er niet helemaal over meepraten omdat ik nog nooit op een forummeeting ben geweest. Maar ik denk dat ik, met mijn onzekerheid en alle zooi erbij, juist gemakkelijker naar een meeting zou gaan dan dat ik een andere situatie in zou gaan. Ergens zou ik dan denk ik het gevoel hebben dat ik me niet hoef te bewijzen ofzo. Ik hoef niks te verwachten en de anderen hoeven niks van mij te verwachten, als het bijvoorbeeld tegen zou vallen ben ik niet verplicht om nogmaals confrontaties aan te gaan met desbetreffende personen. Ik schrijf het enorm krom maar mijn hoofd werkt niet echt mee, haha!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?
» Hoe is jouw relatie verandert door de jaren heen?
» Geen beeld op YouTube
» Wat is jouw kerstwens voor een forummer?
» Tijd van het forum verandert?
» Hoe is jouw relatie verandert door de jaren heen?
» Geen beeld op YouTube
» Wat is jouw kerstwens voor een forummer?
» Tijd van het forum verandert?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: